Jump to content

karaulanov

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно karaulanov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    стара загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте! Малко да възобновя темата и ако мога да помогна на някой ще бъда много доволен. Имам Хонда ФРВ с 2.2 двигател. Сагата ми с колата започна преди точно една година. С настъпването на зимата и понижаване на температурите, колата ми взе да пали с много много въртене. Може да се каже, че палеше чак на 8-10 секунда, което е супер много време. Изключих вероятността да е от акумулатора, понеже го бях сменил 5,6 месеца преди това. За всеки случай отидох да го замеря и се оказа, че е добре. От там ме пратиха да ме проверят за отечка, оказа се, че колата консумира 1.5А НА ДЕНОНОЩИЕ! Това разбира се е нищожно и няма , как да събори един акумулатор. От там ме пратиха за преглед на свещите. Свалиха ми ги и 4-те. Замерваха, окъсяваха свещите се оказаха добре. После за дюзи. Проверяваха ги дали връщат обратно гориво за 5 мин на стартиран двигател. Първа, втора и трета дюза върнаха около 10 мл, което според тях е в границите на нормалното, понеже колата не е първа младост, обаче четвърта върна към 50мл. Веднага я нарочиха нея и казаха, че е за рециклаж. Свалиха ми я и я пуснаха за ултразвуково чистене, като на стенд се оказа, че е в нормата и съответно не я рециклирах. Това чистене смъкна разхода на гориво на около 20мл. От друго място пак нарочиха дюзите и ми поискаха 350 на дюза за пълен рециклаж. На въпроса ми ако не се оправи колата, какво правим? Те ми отвърнаха , че следващата стъпка е рециклаж на помпата за около 1000 лв. Разбира се не се съгласих. Отидох на пореден Стендаджия, който хвана, че ми е ниско магистралното налягане и колата върти на около 200 оборота. От там ме пратиха за рециклаж на стартера. При свалянето ми казаха, че е като нов, но все пак ми взеха 150 лв. Така се мина зимата, дойде пролетта и колата взе да пали по-лесно и до някаква степен заебах проблема. Обаче дойде хубавото лято и колата , като я напече слънцето, пак отказваше да пали. Старата песне на нов глас! Тук обаче трябваше да изчакам да се свечери и да поизстине и си палеше. Съответно есента пак нямах проблеми, докато не дойде зимата. Изчел съм супер много теми тук и в други форуми и никъде нямаше един и същ проблем за студено и топло палене (забравих да уточня, че колата след като веднъж запали, после си палеше лесно). Случайно попаднах на тази тема и при мен се оказа досущ същия проблем. За пробата взех от една автоморга горивна рейка с регулиращ клапан на нея (отказа да ми дадат само клапана) и о чудо, колата взе да пали :D Даже мога да кажа, че пали по-добре от преди. Явно проблема не е често срещан и никой не се сеща, че може да е там, ноо да си знаете, ако и на вас се случи, че може да се провери! Дано съм Ви бил полезен!
  2. Здравейте, имам ФД-В 2.2 (двигателя е същия, като на акорда!) вече трета зима, като предните две си палеше от раз. От 2,3 седмици при студен старт пали чак на 5,6 секунда, гася я и пали веднага... Оставям я няколко часа и пак същата работа. Да поясня, с чисто нов акумулатор съм, таблото не премигва при палене. Закарах я на майстори в СтЗ, свалиха свещите ( прекадяват ), стига ток до тях, датчика за подгряване причатква при даване на контакт, няма изгорели бушони, абеее всичко е наред, уж! Закачиха я на комп и даде грешка U0122 (Lost Communication With Vehicle Dynamics Control (VDC) Module). Казаха, че не могат да ми помогнат, после втори сервиз и така. Някой с нещо подобно? Извинявам се, ако вече се е дискутирала тази тема.
  3. Здравейте, колеги. Искам да попитам компресора за Сивик, Акорд, ФРВ 2.2 един и същ ли е?
  4. Здравейте, група. Скоро ми се появи следния проблем, както карам и я изключа от скорост, оборотите падат на около 600 и се усеща леко вибриране, обаче като натисна съединителя се връщат в нормално положение. Другата опция да се коригират е , като спра напълно и се оправят. Някакви предложения? Запушен ЕГР? Само да вметна, че колата няма грам пушене и разхода на гориво си е същия! Колата е 2.2 140 к.с.
  5. Здравейте, група. Скоро ми се появи следния проблем, както карам и я изключа от скорост, оборотите падат на около 600 и се усеща леко вибриране, обаче като натисна съединителя се връщат в нормално положение. Другата опция да се коригират е , като спря напълно и се оправят. Някакви предложения? Запушен ЕГР? Само да вметна, че колата няма грам пушене и разхода на гориво си е същия! Колата е 2.2 140 к.с.
  6. Здравейте, от месец имам ФР-В и съм много доволен от колата. Преди седмица забелязах, че няма по подкалник на задните гуми. Като клекна и се вижда задната броня и при един сняг и ако карам, директно съм го набил зад бронята... Търсих и в нета, но има само подкалник на предните колела, не и за задните. Тааа въпроса ми е, да се притеснявам или да търся кора?
  7. Здравейте, искам да попитам за: артикул - 71129-SJD-000 описание - MOLDING, FR. GRILLE LOWER Благодаря!
  8. Понеже не намерих никъде тема, какво ще кажете за смяна на салона? От обикновен салон, да се закупи (от морга) полу-кожа и смени? За комби и седан един и същ ли е? Има ли значение, дали колата е лява или дясна дирекция? Като се разровичках из нета , има комплект салон от 200 до 500 лв.
  9. Прочетох , че веригата на 2.2 преди фейса се сменя на 200 000км, а след фейса на 500 000км. Това са препоръчителни км, знам за тракането, което всеки чака да чуе!
  10. Прочетох всичко, само не разбрах това дали важи и за К20А6, защото съм се насочил към Акорд 7, 2.9, 2003-та год, комби?
  11. Принципно, газова инсталация на 2.0 и 2.4 на едни цени ли е или има разлика?
  12. Всеки град сам си определя данъка, например в София данъка би ми бил с 50 лв по-евтин от Стара Загора!
×
×
  • Създай нов...