Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.12.2021 in Мнения
-
4 точкиСлед почти 2-годишно прекъсване съпругата ми се върнА обратно в клуба: Фотосесия ще има нАпролет, когато се дигне мъглата и спре да вали.
-
3 точкиКолеги, много благодаря за помощта, но няма значение. Оказа се една неработеща дюза. Пиша това с идеята да помогнем на някой с подобен проблем. Че един от "майсторите" искаше да се сменя двигателя. Колата е на сина ми. Ако искате да знаете кои са "майсторите" питайте него. Аз не съм влизал много време защото продадох "Хонда"-та преди няколко години. Лека вечер на всички!
-
3 точкиУважаеми колега съформец Владо, Вие с какво помогнахте на колегите които си търсят Хонда Джаз. С това че публикувахте две снимки на волан и всички да се взират дали е претапициран. Уви за твое нещастие се оказва че волана е гумен. Тука вече "издишаш с компетенцията ти". Това, че си сменил масло на една кола не те прави специалист. Във форума всички имаме поне по една кола от марката Хонда. И споделяме впечаления и мнения от колите си. Има професионални сервизи с хора които работят в тях и знаят какво правят. И да заяждам се и те иронизирам, защото Вие колега не знаете кога да пишете и кога да не! ( Справка тема за Хонда Риджлайн. Може и на този модел да си сменял маслото и да си специалист по модела) За съжаление няма правило което да разграничи или ограничи некомпетентни мнения. Без уважение А.Д.
-
2 точкиГоспода, благодаря на всички. Благодаря, че се занимавате и вписвате толкова много скъпа информация. Днес 07.12.2021 станах собственик на първата си Хонда. Благодаря на Бранко (Markony), че ми отдели толкова много време по телефона и ми обясни търпеливо толкова много важни детайли без дори да ме познава нито виждал. Получих добри съвети от всички ви. Благодаря отново, остана да почерпя!
-
2 точки
-
1 точкаВенелин, още познат като "Венко", който повечето заралии знаят от АйЕмАй (аз специално отпреди 20 години, от времената, когато още бяха в кв. Самара) вече работи в собствен сервиз с нова локация. https://goo.gl/maps/ViodWPCnpqPvnjpn8 Става дума за хале в дъното на автокъща "Оникс Карс" (бившата картинг писта на пътя за Богомилово).
-
1 точкаТака. Всички алгоритми и тестове не доведоха до резултат и се стигна до смяна на ECU на автомобила. Специални благодарности нa @Pavel_Pavlov, който ми предостави компютър за тестовете. След смяната му досадната грешка не е излизала над една седмица и всичко е почти перфектно. Почти, понеже новото ECU e от кола без АСС, круиза работи като обикновн такъв. Радара засича застиганото превозно средство пред мен, но не успява да намали скоростта. Подава сигнал към спирачките за секунда две и отново възстановява зададената скорост. Ако не натисна спирачката изважда надписа за опастност и така. Цялата драма при мен се оказа от дефектирал компютър, наводняван някъде във времето. Сега остава или да намеря ECU от кола като моята или да проуча въпроса възможно ли е да се клонира моя компютър понеже си мисля, че има студена спойка или отлепена писта. Другата ми идея е да ида директно на рефлаш и хората там да пробват да флашват софта на дефектиралия компютър върху донора. Та извода, е че компютрите от 2,4 АТ фейс, префеис с обикновен или с адаптивен круиз са почти взаимозаменяеми. Събрах номерата на рамите на няколко автомобила с цел проверка на номерата на компютрите, които ще обобщя в отделна тема някой ден.
-
1 точкаНещо не можах да копирам линка, но темата е от 12 .6.21.Там има и снимки съм качил, но дрънченето не е от щипките, по периферията има дебела двойно лепяща лента, която се продава по магазините за автобоя. Но както писах и със силикон става!
-
1 точкаАми, да ти е честита и здрава + в добро състояние, и да е полезна на фемилито, а ти и се радвай и обгрижвай! Бранко в беда няма да те остави, но и без повод - навести го.
-
1 точкаМоята истина е че малко "по навик" гледам Ф1. Фен и бях едно време, когато имаше достойнство в колите, отборите и пилотите. Постепенно това се изроди в гонене на резултатност, но това си е присъщо на социума и цивилизацията. В наши дни е трудно да будеш оценен и резултатен, защото има разминаване в критериите. И аз не съм биг фен на Макс, но за да победи е нужно да бъде непримирим и да търси всяка възможност - това го "родни" със "старата гвардия", а сивите зони в техническите и състезателните правилат които всички дирят с цел превес, не им правят чест, но такава е и конкуренцията. Така че Макс е пилот на място и на "своето време" (явно това не е моето време), но пък пусто да остане съм фен.
-
1 точкаКакво му е толкова опасното не мога да разбера? Те се състезават, не си играят на детски колички. Никой не трябва да пуска повече аванта на плитката, както си е свикнал.... А това беше най-достойното което направи в този ден, много се изкефих: https://fb.watch/9LbooTWm67/
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 ; 1 x 4 л. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: HONDA DUAL PUMP FLUID II 0.946 L - 1 x 0.946 L Стойност на поръчката: ( 45.95 + 13.95) *1.9775 = 118.45 лв. Начин на плащане : Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
-
1 точкаЗдрасти Наско, Моята поръчка: Линк : https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество : petro canada 5w 30 1x5 литра. Стойност на поръчката: 29,95евро *1,9775=59,лв = преведени 60лв днес в момента по онлайн банкирането. Начин на плащане : Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД, ще бъдат видими до обяд надявам се най-късно. Начин на получаване:Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаНе нямам джаз ,но търсих и закупих такъв производство 2007 на мой роднина След това обслужих ,това включва всяка течност и масло както и спирачни апарати.Има тема за част от това. Това ме запозна с малка част от модела джаз. Мисля че можем всички да помогнем с нещо,кото даваме съвети,а не се иронизираме. Благодаря на @kvd74 за корекцията и пояснението.
-
1 точка
-
1 точкаСхема.doc Здравейте! Ето и принципната схема на емулатора. Ще се опитам да дам кратко пояснение. Контактите на релета К1 и К2 прекъсват и превключват веригата на фабричният сензор за ниво със съответните времезадръжки реализирани софтуерно. Той е със стойности 780ома при празен резервоар и 20ома при пълен резервоар. Има още две стойности които ни интересуват и ще се използват по късно при калибрирате на аналоговия вход са : - 1/2 резервоар = 202-212ома - ниско ниво (резерва) =566-660 ома Тези стойности са за CR-V 2007-2012г. До колкото съм запознат сензорът за ниво е същия при : - Accord VIII 2008-2015 - Civic Може и да греша! Моля да ме поправите! Емулаторът е изграден на базата на модул Arduino Nano. Резисторите R1-R11 , заедно с MOSFET транзисторите Т1-Т10 (за по-ясна схема не са начертани всички) реализират "елементарен" цифров потенциометър. Обърнете внимание, че сборът от стойностите на всички резистори R1-R11 е 780-790 ома , точно толкова колкото е и фабричният нивомер. Аналогов вход А0 е свързан към сензорът за ниво в газовата бутилка, който в случая е 0-90ома. Измерената стойност се преобразува, чрез цифровият потенциометър и се подава за индикация към приборния панел. Вход А1 се използва като цифров вход, който взема сигнал от газовия клапан. Реализиран е през оптрон за по-голяма безопасност от възникване на пренапрежения при превключване на газовите клапани. За по-голяма точност при измерването е предвидена възможност за калибриране на показанията за ниво в по-горе споменатите точки: - празна бутилка - резерва - 1/2 бутилка - пълна бутилка Те трябва да съответстват на оригиналните стойности на сензора за ниво на бензин. Това става, чрез бутон "Menu", като за индикация (Различна,честота на премигвания за всяка от точките) се използва светодиод LED1. Поздрави!
-
1 точкаПреди време гледах един тест на премиум гуми с такива ниско бюджетни и се указа, че премиум на 10 години не са загубили нищо от качествата си като чисто нови и са пак в пъти по добри от ниско бюджетните нови.
-
1 точка“Главата, да знайш, не е само за украшение, за бутане на ястие през нея и за дрънкотене! Туй без мислене няма да стане! Чиляк тряба от време на време и да ся напряга малко! Знам, че не е приятно.” "Възвишение” - Милен Русков
-
1 точка
-
1 точкаЕврейски доктор, не можел да си намери работа в американски болници и решил да си открие малка частна клиника. На входа залепил плакат с надпис: "За лечение вземаме 20 долара, ако болестта ви не изчезне, връщаме 100". Американски адвокат, решил, че това е добра възможност да изкара 100 долара,и посетил клиниката. Влиза при доктора и казва: - Изгубих вкус! Не усещам нищо като ям. Доктор: Сестра, донесете лекарството от кутия номер 22 и дайте на пациента 3 капки от него. Адвокат : - Пфу! Но това е керосин! ДОКТОР: - Поздравления, чувството ви за вкус се завръща. Дължите 20 $. Ядосан, адвоката платил 20$. Но това не му давало мира, че се е прецакал.След няколко дни отново решил да ПРОБВА, и да си върне парите. Адвокат : - Загубих паметта си. Не мога да си спомня много неща, почти нищо. Доктор : - Сестра, донесете лекарството от кутия номер 22 и дайте на пациента 3 капки. Адвокатът (недоволен) : Пфу, ама това е керосин, дадохте ми същото и предния път. ДОКТОР : Поздравления, паметта ви се завръща, дължите 20$. Адвокатът дал 20$ и си тръгнал направо бесен. Това не му давало мира и след седмица, ето го отново при доктора. Адвокат: Нещо съм много зле със зрението, мисля, че ослепях. ДОКТОР : - За съжаление, за тази болест лечение няма. Сестра дайте на господина 100$. Адвокатът със широка усмивка (но само за секунда) взиращ се в банкнотата направо изревал: Но това са 20$? Доктор: - Поздравления, зрението ви се е оправило. Дължите 20$.
-
1 точкаКарам ЦРВ ген. 1 от девет години и съвсем случайно минах покрай един красив пикап. Подминах го, но с крайчеца на окото, в последния миг видях емблемата "ХОНДА" на задния капак. Онемях!!! Върнах се, започнах да гледам и реших-това е моята следваща кола!!! След пет месеца икономисване от бира, цигари и мезе вече беше моя. 2009год. V6. 3.5L. 247HP автомат
-
1 точкаДай да си кажем нещата както стоят...право куме в очите....Съгласен? Току що каза голяма глупост и двамата души които можеха да ти отговорят вече няма да го направят. Аз съм третия.. Та как да си избереш размера на рейката го пише във всяка програма с хелп за инсталация. С времена на бензинови дюзи настройват само хора ,които хабер си нямат от газ... Та какво точно знаеш ти и какво не знаят газаджиите? Какво е неясен резултат и колко газ ще изгубиш ,за да го постигнеш?
-
1 точкаНик газ по пътя за Каменар се намира от дясно Николай се казва 0889221440 след доста мъки тук в Добрич го открих и ми реши проблема за 10 мин докато тук се блъсках почти 1 година и какво ли не правиха по газовото,вече на двама мои колега е сложил газови на ЦРВ1 ген,почти от ДВЕ год никакви проблеми. Да и аз ще ходя при Маркони защото освен че слага газови знае всичко поХонда и най добре ще ти настои двигателя към газовата и обратно.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря колеги,наистина е нескромно да си предлагам услугите,но като чета как се осират Хонди в някои кътчета на България ми се реве.Пощата ми е задръстена с лични проблеми,като ме изненадва ,че даже след диагностика в Хонда не откриват елементарни неща. По темата: Мога да монтирам газ в произволен град-северна,североизточна България срещу 2 автобусни билета. На Български....пътувам с автобус,прибирам колата ,монтирам газ,закарвам я и се връщам с автобус.Монтажа трае 2-3 дена ,клиента получава безплатно регулиране на клапаните и гаранция ,че ще получи най-доброто отношение към автомобила си.Имам клиенти от Търново,Шумен,Варна,Плевен.Един път в годината ги обикалям да им сменям филтри,преглед,донастройка.Достатъчно ми е да имам работа с Хонда,за да се лиша от "удовлствието" да правя Ситроени и Фолксвагени
-
1 точкаЕдно да имаш и от мен за Маркони. Сложи ми газ преди 3-4 дни - РОМАНО най висок клас с бързи инжектори. С две думи той е човека. з p.s. Между друго и аз имах твойта дилема. След дълги проучвания разбрах Маркони - Русе, Слави CR-V -Пловдив , и Иво Ленков - София. Това са хората които ще ти свършат работа - всичко друго е компромис - според мен. Не ангажирам с мойто мнение никой.
-
1 точкаПросто му пиши ти /на Маркони/. Нескромно е от негова страна да се предлага, но нали искаш съвет от нас ? По мое скромно мнение не прави чаркосъбирачки от 3-4 фирми, каквото са ти предложили. Няма смисъл да "спестяваш" 150-200 лева, които после ще ти излезат през носа. Аз съм с BRC /от-до/ за около 1300 лева с тороидалната бутилка. Вече близо 5000 км без никакви проблеми като чек лампи, придърпвания и т.н.
-
1 точкаОтивай точно при този който те пита коя година е ако имаш време и път към Русе
-
1 точкаИво е доста по-напред от мен с течната фаза и не искам да давам мнение ,което не е основано на база опит,Относно разхода на масло,,,,ми докарай му го тоя разход....наливай Льоман.Естерното масло е безкомпромисно от към мазане.Ако пак не го гори,се нареждам на опашката да ти купя Акорда . Относно тримовете.Както казах по-горе всяка кола е уникална+уникален шофьор. Имаме 2 трима на бензин:ЛФТ градско и ЛФТ извънградско.Проверяват се след ресет на компютъра и се постигат бързо-в рамките на 30-на километра.Те се ползват за база на изграждане на газовата карта ,а не абсолютната нула на адаптация.Това е индекс износване на мотора.Приемаме,че твоя градски ЛФТ е -2% на бензин. Втора проверка:При колко процента ШФТ ,ЛФТ се сменя с 1%? Примерно... 10% Трета проверка:ЗА колко секунди/горивни цикъла ШФТ над 10% обръща ЛФТ с 1%.....примерно 10 секунди. Фактор Шофьор:Тук е по-сложно 1.До коя скорост се кара градско.....4 или се включва и 5 предавка 2.Ползва ли се пълна газ или се ускорява 2/3 от пълната газ.....това в милисекунди бензиново време е характер на шофьора. 3.Поддържане на скорост 50-60 км/ч.тук педала на газта варира 25-35%,но темпаремента на шофьора може да поддържа и тази скорост с 75% подаване на газ и 25% пуснат педал-нулево инжекторно време.Колко е нервен водача в софтуера на Романо се вижда даже на цвят. 4.Сектор с консуматори.Това са 10-на квадратчета в които работи климатика и фаровете.Ако градското е софийско тези квадратчета са голям % от общото градско.Тук има и фактор изгорели газове на предния автомобил,които твоя гълта като въздух.с по-висока температура. 5.Тинейджърски изцепки в червения сектор-има ли?...да/не 6.Спиране:Ползва ли клиента двигателна спирачка или спира на накладки?Това са едни квадратчета в горния край на картата,които са с нулеви времена или с малки милисекунди.Малки малки ...20% градско спираш Тези фактори взимам под внимание,за да настроя ГИ според задкормилния герой.Тук се гони компромис между комфорт/разход/ограничение на скорост,респективно обороти и темперамент. Стратегията на повечето производители на ГИ е бедна след автокалибрация: Резултат:Нестабилен празен ход,Вяла работа с консуматори-налага се бензиновия инжекцион да вкара обороти,за да не угасне двигателя,слабо ускорение,икономична работа при поддържане на 90-100км/ч. Общо впечетление оставащо в клиента:Бе харчи малко,дразни ме ,ама ще си трая,щото плащам малко Правилна настройка на ГАЗ с ОБД=1:1 с бензина с корекция на карта при лоша газ.Тук тримовете влияят директно върху газовата карта.Недостатък,не можеш да смъкнеш разхода под бензиновия,Не можеш да тунинговаш.Не можеш да влияеш на темперамента на водача. Правилна настройка без ОБД:Приличен разход градски цикъл,отчитащ темперамента.По-добро ускорение от бензин-по-комфортно изпреварване на извънградски цикъл.Супер икономия при спокойно каране.Недостатък-няма корекция при лоша газ.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00