Jump to content

cinkata

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Обществена Репутация

35 Neutral

Относно cinkata

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V RD1, HONDA RIDGELINE
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Lovech

Последни посетители

1066 профилни разглеждания
  1. Пилот,ама не съвсем! С "Леген"била.. Да,ама не всеки има честта да си мие краката в него. Поръчах си "NSX" от Щатите Догодина(2024) къде Февруари ще бъде при мен. Ето Ви екологичното задвижване към което се стремите с "газификацията" на Вашите Хонди-реших го! Ще бъде с V6 централно разположен мотор и три електродвигателя. Един съосно на БЕНЗИНОВИЯ мотор и два(по един на всяко предно колело)-да помагат. Ако и на това му намерите начин за монтаж на "газово"-Признах Ви!!! Мълчат близо две години и се наслаждавах на всякакви постове. Млъквам за следващите две години. Ще пиша пак на 29.08 2025г.
  2. Няма Батьо! Няма и да има! Тука в този форум са почитатели на малките модели. На "ГОЛЕМЦИ" като нас се гледа с едно присвито око. За всичко свързано с Хонда Риджлайн не търси форума..... Те не знаят! Те търсят под вола теле-а именно може ли Хонда на газ? Естествено че не може!!! Ако обаче мразиш себе си и автомобила,който притежаваш,обслужваш,управляваш и возиш в него семейството си Сложи газ! Това ще бъде твоят край! Твоят и на автомобила ХОНДА
  3. Относно тия с "изпържените двигатели на" Риджлайн"----

    Изпържен ти е мозъка синко! 

    Що те наричам" синко"-отговори си сам, кой е спал с майка ти! 

  4. Нямам представа за поведението на (5)-а предавка, еле пък за нейното забраняване/разрешаване. Ще споделя с Вас нейното странно държание: При скорост около 80км/ч. се включва това творение на японския инженер и оборотите на мотора падат рязко на 1200. При скорост 90-110 км/ч. оборотите на мотора достигат до 1600 и до там! При подаване на газ за изпреварване в този скоростен диапазон - оборотите скачат на 2000 и не се повишават повече. Най-вероятно се касае за някаква софтуерна нактройка, дето различава коя кутия къде е монтирана. Дали на бегачка "сивик", или на лениво старческо возило тип "пикап".
  5. Благодаря за искреното пожелание!! Жив и здрав бъди! Но, да не превръщаме уважавания форум в изповедалня на здравословното ни състояние. И така-следващ проблем: При опит за смяна на запалителни свещи се натъкнах на язовири от масло в отворите в които стоят. Лулите, които са и бобини работят незнайно от кога в тази среда(потопени). Поръчах нужните уплътнения, но не знам дали има някаква тънкост при замяната им.
  6. Да, вече вярвам... Може ли да помоля за услуга? Ако никнейма ти във форума отразява страстта ти към риболова, моля да ме поканиш някой ден на избрано от теб водохранилище и да споделим приятните мигове покрай опитите за хващане на риба. Мисля, че ще включват връзване на куки, мятане на захранка, пиене на бира(студена) и приятелски разговори. Вече не съм същия, прости ми острия тон. Предварително благодаря!
  7. Странно-не съвсем, страшно Да! На 18.09.21г. поставена категорична диагноза"двустранна дискова херния и пареза на десен крак". Достатъчно ли е разяснението? След изключително тежка хирургическа намеса започнах да се уча да ходя отново. Днес на 27.11.21г. вече мога някак да докретам до Пикапа. Няма такъв кеф-подкарах го с почти безчувствения си десен крак и вече имам надежда. .... Достатъчно ли Ви е, или още трябва да се обяснявам за реакцията и поведението си във форума...
  8. Чест и почитания CARPERA, но моят житейски път приключи!!! Щеше ми се да мога да допринеса с нещо положително, но не! Останалото е история и Вие някой ден ще си говорите за оня с "Риджлайн" - а. Сбогом!
  9. Моля администриращия този уважаван от мен форум да изтрие(заличи) всичко написано и изказано от мен, в едно с профила ми! Благодаря предварително!!!
  10. Да, нещо не е наред тук и това е моето безпрекословно следване на указанията в "презрения сървис мануал" - така добре посочен и заострен към моето внимание от уважават съфорумец! Та какво е това регулиране на клапани на мотор предназначен да работи на бензин с монтирана алтернативна горивна система-Еми съвсем естествено!!! Термодинамичните процеси протичащи в мотора снабден с друг вид гориво, различен от проектирания, изпитан и вложен от производителя, а именно "ХОНДА" са свързани с някои условности касаещи тахната дълговечност. 1. По-къс живот(в моточасове) поради различно термично натоварване не предвидено от производителя 2.Несъвместимост на повърхностите(бутала, клапани, водещи втулки на същите) със последващите химически съединения следващи горенето на източници на енергия различна от бензин. 3.За да не спамя и аз темата ще кажа: Автомобилът е един! И той е на бензин! Всякаквите опити да бъде принуден да работи на различно от бензин гориво са обречени на бавна и мъчителна агония, съпроводена с даване на пари по знайни и незнайни "корифеи" в алтернативните горива! 4.В заключение да кажа: Никой не е по-умен от конструктора(създателя на Вашия 10-годишен Нов автомобил), затова следвайте и четете какво Ви пишат създателите му!
  11. От тук насетне, ще чета "шибания мануал" - както го нарече уважаемия съфорумец и ще се ползвам от неговите предписания.
  12. Това е разхода при 80% градско в Ловеч, не знам дали е съпоставим с "градско" в друго населено място с по-натоварен или по-разтоварен трафик.
  13. За "чисто градско" - Обещано! 

    За другия разход-след 10 минути

×
×
  • Създай нов...