Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.11.2021 in Мнения
-
2 точкиНапоследък застудя и нещо нямам вдъхновение за колело, та пак се лепнах за седалката на Акорда. Синковеца си направи отбор и почна WRC 8 - ГОЛЯМА РАЗПРАВИЯ. Екип, мениджмънт, механици, мейли, абе занимава се. Онзи ден го излъгаха с прогнозата и кара с гуми за мокро, а капка не капна - уволни си метеоролога и назначи нов - за сега не се е дънил. Кара някак - задобрява, но после стейджовете му ги печеля аз. Още ми е мъка ръчната (нямаме лост и е сложена на педала за съединителя), кутията е секвенциална и той е непотребен. Иначе симулатора е готин, колата има настройки, ама още сме начинаещи и караме FWD. Има някакви челънджи с ретро коли (мале, тоя Стратос нема каране), тренировъчни етапи за проба на настройките и други щуротии - много натоварена с излишни (за мен) активности игра. Но пък е екшън - убиваме мотор, трансмисия, окачване и най-вече време.
-
2 точкиМалко се обърках днес та се качих на хижа Мургаш. Жената вика - пътя ставал за кола. Той ставал ама не и за тези 20" гуми и не точно за тази кола Горе имаше само офф роуд машини и кросови мотори, и една..Астра
-
1 точкаНямам нужда от реклама,но с тая платена тема току-що направих всичките си клиенти спонсори на форума Отделям всеки месец парички от оборота си, за да поддържам тая тема и да има за хостинг и други разходи! Благодаря Ви,че станахте мои клиенти и приятели! Ваш Markony ! За информация на всички клиенти от други градове,давам оборотна кола по време на ремонта / монтажа безплатно.
-
1 точкаотскоро ми се вдигна .....по-рано колко беше...откога си засичаш разхода....зависи крачето как е тежи ли, лютеници там разни, градско извънградско, натоварване и пр....но такъв среден разход за тоя Акорд си е много, даже твърде много...най-добре както колегата по-горе пише пълниш догоре караш докато светне и пълниш пак ( по възможност на същата бензиностанция и даже колонка)....при мен след светване на лампата пълни 50 литра
-
1 точка
-
1 точкаЦецо, не бъркай колегата, моля! Това е нашият размер: 215/65R16 98T (или 98H) 6.5JJx16 ET50 Според мен няма проблем дори да е 6.5J или ET55. Това е важното. А дори централният отвор да е по-голям могат да се сложат втулки.
-
1 точка@Krasi-mir - 5x114.3мм Към автора: https://www.wheel-size.com/size/honda/cr-v/2006/
-
1 точкаНа СРВ-2 , 18-ките ще дойдат доста големи. Като сметнеш ,че и гумите трябва да са по-ниски на този цолаж (а говорим и за за зимни) , нещо не ми се връзват нещата. Търси си 16-ки.
-
1 точка
-
1 точкаНе е ходила на сервизна акция, но като проверявам по номер ми излиза пе няма активни за нея. И аз залагам да е от предното стъкло, но не знам. Ако беше от А конзолата нвмаше ли да има следи по нея, видими, отвън, някакви петна или нещо такова, количеството вода което влиза не е малко и щеше да е мокро и отвън. Продължавам да търся, няма да я оставя така.
-
1 точка
-
1 точкаТова, което пише на тази джанта е само част от необходите параметри. Тази джанта е 18"/6.5J. Дотук добре, става, но за да разбереш дали е подходяща ти трябват още данни: Централен отвор - трябва да е 64.1мм. Междуболтово разстояние - 5х143.1мм. ЕТ - за джанта 18"/6.5J го дават 50мм.
-
1 точкаТака разход не се засича! Пълниш до горе и караш, като свърши горивото зареждаш пак до горе и вадиш елката!
-
1 точкаИ като му я изпратиш, какво си мислиш че ще направи с нея? А компютър взе ли му, а ключ с чип взе ли му???.... всичко да е от една кола.
-
1 точкаИ така след смяната на еку обучаване . Продължава да записва тези грешки
-
1 точкаПопитали актьора Джеки Чан: - Джеки, доволен ли сте от живота си? Той отвърнал: - Знаете ли, преди време чух едни много мъдри думи. Твоята сложна работа е мечта за всеки безработен. Твоето непослушно дете е мечта за всеки бездетен. Твоят малък дом е мечта за всеки бездомен. Твоят малък капитал е мечта за всеки длъжник. Твоето неблестящо здраве е мечта за всеки неизлечимо болен. Това, че Всевишният скрива греховете ти от хорските очи, е мечта за всеки, опозорен от греховете си. Твоето сърдечно спокойствие, твоят спокоен сън, твоята достъпна храна са мечта за всеки, в чиято страна има война. Нужно е да ценим всичко, което имаме. Никой не знае какво ще се случи с него утре.
-
1 точкаМъчиме се да се обичаме. Всичко е верно, ама не е истина. проф. Галилей Симеонов Когато сутринта писах в тая тема, не знаех че и вечерта ще го сторя. Днес той се "пренесе" в по-добрия свят, да дири Дякона, когото цял живот рисуваше. Живееше щастливо на 15 км от мен. Мир на прахът му, почит към творбите му! Ако трябва - извинявам се че ви занимавам, но Той смятам има какво да ни каже, а народ който се сеща за будителите си посмъртно ... Каква ирония че си отиде точно на днешна дата. Той имаше силата да се раздава и да живее в себе си. https://sedemosmi.tv/production/галилей/
-
1 точкаНещо от съботната занимавка с на сестра ми машината. 12V след контакт е взет от бушон 15 в двигателния отсек, който получава напрежение след контакт. Китайски двуцветни лампи и български модул за 10 лв. На Акорда ми вече втора година съм с такива и се държат добре.
-
1 точкаОтидох днес в БТ и веднага я вкараха и дръпнаха излишното масло. Между другото си свалих Car Scanner за Андроид и се оказа, че чете ATF Temperature та може другия да си го направя сам това.
-
1 точкаОпределено се махни от тоя сервиз ,който за тези км нищо не са ти казали за филтрите. Всяка година на преглед,интересно какво са гледали. Казваш филтъра,тоест при теб е само един,така ли. Всеки сервиз за газ ще ти ги смени,не трябва да е чак толкова специализиран.
-
1 точкаАко сложиш в 1 кутия диамант, тя ще стане ковчеже. Ако сложиш в нея огризка от ябълка, ще стане кошче. Същото е и с мислите в главата ни!
-
1 точкаНай-висшата форма на човешката интелигентност е способността да наблюдаваш , без да съдиш. Джиду Кришнамурти
-
1 точкаТой бе един от инициаторите на промените в тоя форум, но явно ситуацията не покри очакванията му. Говорили сме си, но не съм му институционален говорител. Бранко е визионер и имаше идей, но за тях трябват и желаещи. Тук обаче е пълно предимно с нуждаещи се (кой от помощ, кой от аудитория), та ... Познавам го от четвърт век и през ръцете му са минали десетки хиляди коли, както и лични преживявания. Човека си има работа, име, чест и слава. Как си представяте някой хирург денем да оперира, а вечер да чете форуми, да спори с теоретици, да ги оборва, или да дава диагнози на некоректно описани симптоми по текст, звук или картинки? Ако някой го търси - ще го намери.
-
1 точкаЗа това точно Маркони е направил модул който да предотврати грешното отчитане. В някоя тема беше го писал и беше дал цена. На тироидална бутилка трудно се настройва да показва точно, постига се някакво но не е точно пак,аз не гледам индикатори засичам км като си знам разхода. Показаната от мен настройка може да си я следиш ти и естествено да регулираш когато изтече гаранцията,кабела струва 20лв и програмата може да се изтегли от нета. Гаия комп отчита и моточасове ако ти са нужни да знаеш за смяната на маслото на двигателя.
-
1 точкаАко е правилно взет подгрева на изпарител,най вероятно от тръбите на парното няма да ти спадне много антифриза но го проследи. При тази цена на газта този в повече разход не мисля че е забележим. Обикновено на изпарител налягането се променя и донастроива но след примерно 3хил км.
-
1 точкаТака е и моето мнение е така в началото супер отзиви добри са. Изградят име стават много клиенти,вземат някой друг работник и всичко отива в канала, а тях ги интересуват само парите . Започват с поглед и по слух да диагностицират колата,визирам Варненските Хондаджии.
-
1 точкаЗдравейте колеги!Вече мога да се похваля с газифицирано Cr-v.Първо искам да благодаря на Бранко за изключително професионалната и компетентна работа по Хондата.Препоръчвам на всички колеги които имат намерение да слагат газ да се обърнат към Бранко.Няма да съжаляват! Искам да споделя и още нещо.Бях преди време при сервиз омбре в София.Смениха ми маслото в скоростната кутия и задния диференциал.Да ама не!Оказа се че пробките са мухлясали от времето и няма следи от скорошна интервенция! Взеха ми едни пари и то доста без да са пипнали нищо.Сложили са свещи които изобщо на са за моя модел хонда! Не знам що за известен сервиз са но за мен са пълни мошеници!Кракът ми няма да стъпи повече там. Това исках да поделя.Като покарам малко на газ ще споделя и мнение за разхода въпреки че аз имам по-тежък крак.
-
1 точка
-
1 точкаРазбери трабва ти човек който разбира от Хонди и газови. Това е човека. Нито омасляване или аванс процесор ти трябват ,слагат ти ги за да ти вземат още едни пари.
-
1 точкаВключвам се и аз. Ще започна оттам, че първоначално монтирах газов инжекцион в Бургас. Колата е хонда црв 1 128 к.с. автомат. Инжекционът беше пълен сбирщайн, което разбрах в последствие естествено. Компютър газитали, рейка валтек и подобни. Колата започна да прекъсва при круизване - проблем, за който четох при доста хонди. Оттам се започна стандартното - смени свещи, смени кабели, делко, палец и всичко от филма, който започват да ни прожектират некомпетентните "майстори на газ". Добре че излезе поне свестен в това отношение и накрая след 12 к км си свали цялата система(не пропусна да коментира обаче, че видиш ли - проблемът бил явно в колата и където и да монтирам щяло да бъде същото), върна ми част от парите и записах час при Бранко. За отношението на Бранко няма какво да пиша - всичко е в постовете на колегите по-горе - посрещане, внимателно обясняване на всичко, регулиране на клапани включено в цената, почистване на дросел, оборотна кола с която да се прибера в Бургас, даже и преглед на ходова част и съвети, кое, как и защо да се смени. Колата в момента работи перфектно на газ - няма ги прекъсванията. Системата е изцяло Романо - включително и преходникът за зареждането. Силно препоръчвам и още един път му благодаря за всичко и тук.
-
1 точкаДа споделя и аз малко инфо относно темата... Направен монтаж на CR-V 3, 2.0, автомат - края на януари. Оттогава изминати около 3000 км без светване на чекове или други сериозни неволи ( теч от маркуч за антифриз не го броя, защото всеки елемент си има момент на разработка и е нормално този маркуч да поомекне и да протече от скобата след малко работа. Още повече, че навярно не е много добра идея да е супер стегната скобата, за да се избегне срязване на самия маркуч). Разход: бензин градско 15-17 / извънградско (100-140 скорост) 8-10 //// Газ градско 18-19/100 ; извънградско 11,12 / 100. Според мен изцяло в рамките на 20% допълнително върху разхода на бензин. Няма разлика между поведението на колата на газ или бензин ( или ако има то тя е минимална и нито аз, нито съпругата ми я усещаме.., освен когато трябва да заредим возилото... ) Много добро впечатление ми направи следното: - всичко под капака светеше от чистота, буквално. Човека иска да работи на чисто и да вижда какво се случва. Калниците и предната броня покрити с кърпи, за да се предпази боята, когато се налага човек да се наведе и да бръкне нейде надълбоко; - филтрите монтирани на удобно място, за да не се налага човек да попържва когато дойде време за тяхната смяна; - без да имам опит с ГИ на предишни коли, и съответно с инсталатори на АГУ, смея да твърдя, че едва ли са толкова много хората, които ще обърнат внимание освен на самата уредба, която инсталират, но и на възлите по колата, които ще бъдат засегнати от инсталацията на уредбата - визирам проверка и реглаж на клапани, сваляне и почистване на дросел и сигурно още един куп неща, за които не знам. И всичко това с цел да се осигури комплексна услуга и последваща безпроблемна експлоатация от клиента; - всички необходими документи за първоначалния преглед на уредбата, се издават със предаването на автомобила. (За учудване на проверяващите във Варна които бяха втрещени, че на протокола за монтажа го има Булстат-а на фирмата инсталатор.. ); - предоставяне на оборотен автомобил за времето на монтажа - без значение колко негативи може да донесе това. Визирам не само ремонти, но и фишове за нарушения и други такива. Човекът е много отзивчив, приветлив и кооперативен. Аз му се доверих изцяло - от избора на уредба до настройката й, до профилактиката на двигателя ... и НЕ СГРЕШИХ. Жив и здрав да си Бранко! Има защо да работиш със записване и два месеца напред всичко да е заето.
-
1 точкаВсъщност правилния текст е на 200000 км или 10 години и след това на всеки 100000 км и 5 години...
-
1 точкаДобре си си подготвил домашното. За Еуропегаз не мога да кажа нищо..нито добро,нито лошо.Просто не съм я чувал.Поредната полска фирма... Романото работи безпроблемно с правилните настройки и навременно обслужване ,не ти трябва омазняващо /цапащо устройство. Ако ти трябва повече информация поразгледай раздела.Описал съм всичко възможно по газифицирането и работата с пишман газаджии.
-
1 точкаИ за всякакви други операции е така. Когато човек си разбира от работата и обича нея и клиентите си (потенциални приятели), нещата стигат до ... записване за седмици напред.
-
1 точкаПреди да започна да давам фийдбек за сервиза, ще ви кажа, че слагам за 2-ри път ГИ (преди 7 год. газифицирам сивик 6-та ген) и смея да твърдя имам горе долу обективна преценка за качеството на монтажа. Преди 1 месец монтирахме газов инжекцион с ОБД при Бранко. Не е случайно лицето в глагола "монтирахме", защото му помагах докато я слагахме. На доста приятели като им казах, че съм си платил за монтаж на ГИ и помагам за монтажа, ми се изсмяха, но аз не съжалявам за избора си. Безспорно позитивите, които извлякох бяха доста повече от цената, която бях платил, защото видях от 1-во лице как става процеса по монтирането и основно сервизиране на двигателя. Бранко ми обясняваше и отговаряше на абсолютно всеки въпрос, а те бяха доста, тъй като не съм много вещ в автомобилната механика. Без да преувеличавам ще кажа, че работата по колата ми беше абсолютно професионална с внимание към все един детайл ... накратко, останах с усещането, че Бранко работи по собствената си кола. Оказа се, че това, за което говорихме с него преди да реша да слагам ГИ, се изпълни на 100% след като я монтирахме. За качеството на работата вече казах. Карам на газ вече близо 1 месец и нямам абсолютно никакви оплаквания. Предложи ми оборотна кола, спази си сроковете и цената, с които се бяхме ангажирали. Настройването на впръскването на газ беше съобразено с спецификите на стила ми на каране, така че и на бензин, и на газ не се налага да сменям на 4-та като се прибирам от Варна към Русе (карам хонда акорд 7-ма 155 к.с.). Като заключение смея да твърдя, че всички коментари, които бях прочел за него преди да се запознаем се оказаха верни, говорихме на много теми, пихме бири, даже беше извадил от домашната пъстърмичка. Накратко, ако сте решили да слагате газ и имате път към Русе, той е човекът.
-
1 точкаСервизирах колата при Markony. Хм.............много интересно преживяване. Впечатлен съм. Много харизматичен и завладяващ. При всички случаи получих повече от колкото платих. На Markony и "неговия" моряк пожелавам здраве и благословения.
-
1 точкаСлучва се да не вдигне телефона, или да не е в "леговището си", но си е жив и здрав. Бъди по-настоятелен.
-
1 точкаОт ноември е сложено газовото при него и абсолютно никакви забележки, поне на мен като шофьор без особени технически познания ми харесва (разход-10 лв /100км смесен, 350км извън градско 35л. газ при скорост 140-160км с климатик, Бургас-Пловдив) даже при вдигнат капак е трудно да се разбере, че има ГУ всичко е прибрано и изглежда професионално направено. Колата е Акорд (2003-2005) 2.4 Ivtec. Голям пич и перфектционист!
-
1 точка
-
1 точка+ 1 глас и от мен за Бранича. Въпреки че съм първата му "седмица" с К24А3 за монтаж на ГИ се справи перфектно. Споделям мнението на колегата frizzante, че при монтажа на уредбата, на която присъствах от край до край (по мое желание и предложение на Бранко) ми се отговори на n брой въпроси, половината от които изникващи и спонтанно и несвързани с газови уредби. Чест и почит на човека, другото ще го изпием
-
1 точкаНаправо ще си копирам поста от другата тема, защото мнението ми е без промяна: "Да напиша и аз два реда. Няколко месеца проучвах и разпитвах относно газифицирането на този автомобил. Седем години преди това карах само дизели и бях малко изостанал с информацията. Ходих при знайни и незнайни, официални и „гаражни“ сервизи, нито разстоянието беше фактор, нито пък се бях спрял на определена марка. Няма да навлизам в детайли къде и на какви хора попаднах – от такива които те гледат като ходещ банкомат, до такива които ги мързи да дишат, разбиращи от всичко и тн., иначе от представителството на една от най-големите марки на пазара, „под масата“ ме посъветваха да търся и монтирам именно марката с която Бранко работи на този мотор – прави им чест, защото почти бях решил, че ще монтирам при тях. След като се свързах с него и след няколко десетки въпроса на които се отговаряше търпеливо и детайлно просто реших, че това е човека. Разбрахме се за дата, дойде взе колата и ми остави неговата. Постоянно ме държеше в течение по телефона как, кое, защо така а не така, как е най-добре, защо е най-добре, снимки, консултации, какво е най-подходящо, съвети и доста допълнителни неща които изобщо нямат общо с газифицирането, внимание към детайла и отношение все едно колата е негова. Нито за момент не съжалих, че му се доверих. Като отвориш предния капак ако не се загледаш внимателно, може и да пропуснеш, че има някаква „афтърмаркет“ интервенция – всичко е прибрано, скрито и спретнато. Личи си че е работено с желание и разум а и от човек който обича марката." И ще добавя, че вече имам изминати безпроблемни почти 10 000 км на газ. Никакви проблеми с нищо. Разхода ми се движи около 9-10 л./100 км средно. Правил съм го и 8 качвал съм и над 12.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00