Jump to content

stamatov

Фен
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About stamatov

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 12/31/1982

Profile Information

  • Кара
    Accord K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

3699 profile views
  1. Автоматични фарове всички 7ма ли го имат 🤔
  2. Извинявам се за поста, намерих темата. Весела Нова Година
  3. Колеги, до кога мога да продължа така и може ли да се отремонтира?
  4. stamatov

    Markony's Garage

    От ноември е сложено газовото при него и абсолютно никакви забележки, поне на мен като шофьор без особени технически познания ми харесва (разход-10 лв /100км смесен, 350км извън градско 35л. газ при скорост 140-160км с климатик, Бургас-Пловдив) даже при вдигнат капак е трудно да се разбере, че има ГУ всичко е прибрано и изглежда професионално направено. Колата е Акорд (2003-2005) 2.4 Ivtec. Голям пич и перфектционист!
  5. stamatov

    Angel Eyes & Xenon

    такъв е сайта и ксеноните са много качествени аз си взех и бях много доволен
  6. така зада приключим темата проблема беше във целия комплект съединител... пратиха ексиди и всичко си заспа...
  7. присъствах да но просто бях в гаража не съм се навирал отдолу колата ...
  8. провери в полезни технически теми боднати са най горе в раздел технически въпроси... ползвай и търсачката - РАБОТИ успех
  9. сега от фирмат като им пратих диска казаха че притискателя е идвал по-висок от външната страна но говорим за някви милиметри които се опитаха да ме убедят е трябвало да премерим преди да го сложим, а ние измерихме диаметъра на диска и диаметъра на отвора в центъра на диска... защо би трябвало да е различна височината след като по номер на рамата и двигателя излиза точно този диск...някой наясно ли е какво се мери когати си копуваш съединител кои размери са задължителни да се вземат
  10. и аз така знам ама на
  11. ами днеска завъртяхме феродовия диск на струг да видим дали се усуква ... прави идеални 8-ци притискателя пеше посинял само на три точки по целия диск (кадето е опирал феродовия) другото си изглеждаше нормално и аксиалниа лагер както казах по- горе имаше луфт...
  12. е добре де ама по тая логика значи като си вземеш нова кола тя си тресе така ли и трябва да я разработваш 3-4000 км. ...
  13. ами незнам за колегите според мен си разбират щом правят swap не на 1-2 двигателя вече само с хонда се занимават, а и момчето вика няма няколко начина за смяна на съединител подскажете каде може да сгрешат примерно защото съм си платил и на тях така че очаквам да е както трябва направено...все пак мерси за менията никога не е излишна друга гледана точка!
  14. целия комплект : аксиален, феродов и притискателен- външната част на притискателя надира вътрешната страна на кутията на съединителяабе и аз си мисля че 1 мм нетрябва да е проблем ама.. знам ли затова питам значи и двата са 211 мм и феродовия и притискателния
  15. ами тъкмо го измерих 211 мм са и двата и феродов и притискателен а по номера на кутията излиза че е 212 на нипартс... трсенето мисля че е от аксиалниа лагер защото има отклонение като го завъртя и се вижда на око...за колегата MURDERA разработих го около 300 км.
×