Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.10.2021 in all areas
-
2 точки
-
2 точкиАкумулатор...,пробвай да го заредиш,но май ще иска по често да го завърташ запалителния ключ🙂! Поздрави!
-
2 точки
-
1 точкаВместо с черна боя има едни спрейове "течна гума" или "за джанти". Напръсканото стои малко като винил и е по-приличащо на фабричното покритие, което е някакъв вид пластмаса. Гледал съм ги в Homemax и мисля също в Практикер. По 20ина лв са. Ето някои видеа как се сваля: https://www.youtube.com/results?search_query=1998-2002+honda+accord+weatherstrip
-
1 точка
-
1 точкаПолагани са. Преди всяка Зима му правя профелактично зареждане с хубаво зарядно което и цикли. но още е оригиналният. Ако е акумулатора не е проблем а просто един разход.
-
1 точкаТок за изхвърлянето на бендикса почти не е нужен, по-скоро колата се опитва да повтори цикъла на запалване в момента, когато няма нужната сила да се завърти двигателя. Имал съм подобна ситуация на моя сивик 6, така че си зареди акумулатора и ще си ок. Един месец е доста време, да не е палена колата и е напълно обяснимо, защо акумулаторът се е разредил. Нормално колата харчи по 25-50-на mA в покой, което за месец прави около 20-30 Ah и ако преди това не си карал колата на дълъг път и акумулаторът ти е стар, може да не му е останал сок, за да завърти мотора.
-
1 точкаАа, случвало ми се е - след зареждане си е ОК. Единия път, Акорда не бях карал 2-3 седмици и звукът е сущия - нема ток да качи бендикса на маховика. А Ледженда бе стоял 2 дена с отворен багажник в гаража - и пак така. И 2-те аку-та са в строя.
-
1 точкаАкумулаторът е. Зареди го, но ако не са му полагани грижи досега, няма да изкара зимата.
-
1 точка
-
1 точкаВ сега управляващите е проблема ,в управляващите, не в Европа. EUто толкова много искат да ни помогнат ама толкова много, че повечето българи си нямат и на идея даже, затварят си очите за толкова много неща само и само да вървим и мъничко на пред но в никакъв случай на зад, но и те имат праг на търпимост. Да си призная аз нямам това търпение и ако бях на тяхното място отдавна да съм ни зае...ал. Скоро очаквайте такива обяви - "Заменям 35 стека олио, за двустаен в София". Познайте кой печели.
-
1 точка
-
1 точкаЧисто визуална, защото искам колата да стане в топ състояние и такива дреболии ми бъркат в ... Намерих чисто нови такива лайсни. Само чакам удобно време за да ги преместя на моите врати с надежда да не изпочупа щипките. Същото ще правя и на едно вти седанче, че и там доста са се олюпили
-
1 точкаБеше преди 14г., когато свалях тези лайстни. Нещо ми се мота, че лайстната се повдига от единия край, май беше задния, и се избутва. Ако помня добре, в задния край има винтче в края на вратата. Отвиваш винта и буташ лайстната назад. Изпада само лайстната, щипките май се вадеха след това със завъртане на 90°. Не знам, може и да бъркам, все пак 14г.
-
1 точкаТези лайсни някога може да са вършели работа на водобрани, някой който е имал такава нова да каже. Сега на всички Сивици от това поколение, като се изсипе вода върху прозореца, водата се стича във вратата, минава през нея и пада на прага, вратата долу има фабрични отвори и водата си минава през вратата. Колега на теб каква ти е идеята, да ги боядисаш\освежиш или да се мъчиш да спреш водата да се оттича през вратата?
-
1 точкаhttps://m.fakti.bg/sport/620592-mercedes-ne-othvarla-vazmojnostta-za-oshte-edna-smana-na-dvigatel-za-bolida-na-hamiltan Анн такаа..Или нещо оплескаха работата гоУемите инженери на Мерцедес ,или започват да се усещат или подсещат че работата не им е чиста и видиш ли ги хванат , ще забравят за св. титла...вие какво мислите ,що така ?! 👀 Каква е тази партида бе братче ,където споменава , това да не е кисело мляко... Ако взеха да се дънят и тия от завода на МБ ,с моторите направо нз кво ши е ^
-
1 точкаДа дам ъпдейт за парното,проблема се реши за два часа със една промивка на парното и радиаторчето,и сега духа на 92 градуса. Сервиза който откри веднага проблема се намира на 7-ми километър и разбират явно от Легенди,също така и от климатици.Така че ако някой има нужда може да ходи там.
-
1 точкаКолега, Моля те, не пиши за този проблем във всички теми и раздели от тоя форум! В разрез е с правилата на форума и рискуваш да те накажат Модераторите. Прочети правилата тук: https://forums.hondabg.com/guidelines/ Иначе на тая тема, тук в този радел й е мастото. Няма нужда от друго...
-
1 точкаПривет. Да споделя- ремонтирах парното, поради слаба температура на струята, а в последствие спукано радиаторче, от което започна да мирише на антифриз и омазняваше стъклата. Та, разправия си е, но нищо чак толкова сложно. Самото табло се държи на 4 болта на кръст, два от двете страни на таблото, един горе под центр.духалка и един най- долу зад ц.конзола. Проблема, който видях, е че имам климатик и не исках да го разбутвам, като му сваля кутията с питата вътре в купето. А тя застъпва кутията с радиатора на парното и клапите. В резултат се наложи да разкача и тази кривата тръба, дето върви от тунела на пода, през пръта на волана и завършва с три болта до гредата на шоф.врата. Купих друга кутия с клапите и радиаторче от Ровър 45, с цел донорство, но накрая си ревизирах и оправих моето. Уж само с ориг.антифриз я карам, а такова калциране не очаквах вътре, защото вх.и изд. тръби светеха отвътре. Разпоих стр.панел с тръбите и шомполирах внимателно, с един лист от ножовка, пътищата до другия панел. Самите пътища са тесни 1 мм. и почти и напълно се бяха затворили на входовете и изходите. После запоих обратно и усилих спойката на тръбичките към панела, понеже точно от там и беше теча. Замених и дунапрененете уплътнения на всички клапи. Накрая монтирах и един воден филтър на вх.маркуч в коша преди кранчето. Резултата е равномерно топло духане от всички въздуховоди, и по-висока температура в по-къси разстояния.
-
1 точкаПак привет. И така, колата мина ремонт. Оказа се изгорял клапан, ама това изгаряне си е направо стопяване на метала, като от рязане с оксижен. Уж, толкова години си пазя клапаните от газта, а то какво стана. Сега спокойно ще си сложа и газова. Та, смених всички клапани, 16 бр. с италиански Freccia, другите неща основно на Елринг, болтове, гарнитури и уплътнения. Частите бяха около 350лв., работата 320лв.
-
1 точкаНе е до късата памет, далавери са се правили и по времето на Крум, ама тогава са рязали ръце. А сега човек, който е в листа Магнитски оглавява листата на ДПС в Търново
-
1 точкаРаботата си е работа - владеем я, ама ... Ето още 1 "виц": Ако си преизпълниш нормата, ти я вдигат, вместо да дигнат заплащането ти. И да се оплакваме - евро даимопустеедирективата е ясна - минаваме на ток - който нЕще - ШОК!
-
1 точкаТа още малко по темата за Евро категориите ама от друга гледна точка. Изгорели газове/вредни емисии и горивата които ползваме в България. Нагледен пример от преди ден, два. Малко главобол ми се образува покрай това, че изгубих предната табела на колата си. Наложи ми се да отида в КАТ и да вадя нови табели. Не си бях регистрирал газовото още и ми се наложи да правя едни врътки. Наложи ми се да минавам канал няколко пъти. Да поясня в КАТ Варна при минаване на канал се замерват вредните емисии. Ако не покриеш нормите - колата не се пуска в движение докато не се оправи. Първо минаване на канала на газ - резултати: Всичко е повече от перфектно. Следващо минаване след няколко часа е на бензин. Бензина е 95 от някаква си бензиностанция, десетина литра останал зареден преди около месец. Не държа много бензин в резервоара понеже карам на газ. Резултата: ....резултата е повече от плачевен... Няма начин да мина. Пуснаха ме с временен талон до отстраняване на проблема. Отивам на Елкон - замерва и той - същата работа. Според елконаджията проблема е неработещ катализатор. Катализатора ми е сменен с нов преди 5 к. км. Не е оригинален. Сложихме универсален, който уж е за този автомобил. Не знам марка. Викам си - Добре, явно карането на газ е издухало по някакъв начин катализатора, макар че майстора, който го слага каза, че е невъзможно. Даже се уговорихме да отида да ми сложи един под наем да мина канала в КАТ. Да - и такива схеми има и все повече ще има с тия Еконорми. Докато се прибера до вкъщи от елкона, ми светна чека и ми изкара и грешката р0420 - неработещ катализатор. Започнах да мисля от какво ще е - ламбда ли, кво ли. Накрая реших сутринта да заредя бензин и да поизпържа малко колата. Заредих 100 с разни там добавки - 20 л., та да се поразреди стария бензин. Газ по магистралата 160 - 180. Минах 50 км. Върнах се при елконаджията за ново замерваме и... О чудо, всичко е наред. Човека вика - Газ бързо в КАТ да минаваш, че не се знае до кога ще е така. По пътя за КАТ ми изгасна чека. Минах канала и резултата е: Всичко повече от перфектно. Та българските умници искат Еконорми и кво ли не, но ние зареждаме някакви горива, които не покриват Еконормите. Та да си знаете ако се сблъскате с такъв проблем по пунктовете за технически прегледи. Да пробвате с прясно гориво от бензиностанция където се предполага, че сипват що годе годно гориво. Извинявам се, че "малко" дългичко се получи
-
1 точкаАз подкрепям мнението на ceco.. не знаеш какво може да е прикрито, и колко по-лошо може да стане. Иди си на доверен сервиз, (също така не съм съгласен със stivenj да слагаме всички под общ знаменател) и да си ти я прегледат, па да ти е мирна главата. Ако нищо й няма, да ти вземат 40тина - 50 лева (това с реглаж).
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНа който му се чете - писано има. Успех!
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00