Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.07.2021 in Мнения

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Когато решиш да сменяш пак филтрите. Големия които казах че го знаеш. И малкия може да на изпарителя Може да е отделно на газовия клапAн
  3. 2 точки
    Да, така и не успях да довърша темата Не съм поръчал кола от там по няколко причини. Основната е ,че наистина има риск при този вид покупка въпреки,че не срещнах негативни мнения на хора които са купили коли от там. Другата е че след като заседна контейнеровоза в Суецкия канал ,доставката скочи почти двойно. Изводите,до които стигнах за себе си са ,че бих използвал посредническа фирма за доставката (включително и да съдейства за документите и пристанищни такси и други разходи. Тук в Бургас четох за lodi-sped , които оказват пълно съдействие за доставка на автомобили до Бургас или Варна. Предполагам че може да има вариант да се комбинира в контейнер с друг товар. Това ми беше и замисъла да взема точна информация от тях и да може да се изясни и финализира темата,но така и не ми остана време. По времето когато се интересувах за покупка на кола от Корея имаше за продажба в Бургас КИЯ К5 от Корея. Реших да я видя и да разпитам човека за подробности. Като звъннах на номера ,телефона ми изписа точно тази фирма. Според мен имат опит с това .
  4. 2 точки
  5. 1 точка
    1 Разбита е втулката на която лагерува двете части на механизма за вдигане на стъклото 2 повечето са счупени и са по 30+ лева може и да имам .Слабо място им е . 3 Пак слябо място може би имам почти здраво за донор , много са кът вече 4 От вилката на помпата можеш да го обереш малко но остава да има една идея .
  6. 1 точка
    Трябва да вдигнеш колата или на канал.В средата около картера,маркуч излизащ надолу(сочи земята).Може да си вземеш един спрей за климатици,да навреш сламката в маркуча,пръскаш и оставяш да изтече.
  7. 1 точка
    Здравейте Да кажа какъв е ефекта :промивка на двигателя,измиване на цедката и клапана,ново масло с филтър и да чукна на дърво засега колата върви без проблем. Но като точихме маслото след промивката изтече все едно сменям масло на дизел с прекачен пробег😂😂. Лек и безавариен път на всички колеги
  8. 1 точка
    Готово. Вече Харви е VTEC. Сложих и газ на мястото на метана. Още нямам никакви впечатления, но на газ и бензин върви еднакво. Сега ще правя тестовете. VTEC-a си личи че го има. Дърпа много повече. На първа тръгва с превъртане на гуми без да го искам, но ще и свикна.
  9. 1 точка
    Здравей колега. Много ти благодаря за информацията всичко е точно и ясно. Ще последвам твойте съвети. Много си прав, трябваше да я закарам на сервиз и тогава да реша дали да я взимам, а не да вярвам на празни приказки. То вече на никой да не вярваш. Благодаря отново за добрите съвети. Писах тук за да може и други хора да не се опрарят от тази автокъща.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Здрасти Иво, Съмсем наскоро купих гумена стелка за багажника от един от нашенските онлайн магазини. Прилагам снимка. Цената беше 45лв и самата стелка/леген е мека и сякаш е ароматизирана с парфюм. Въобще не мирише неприятно, даже ми хареса. Единствено се оказа, че е малко по-широка от необходимото... да кажем с макс 1см и в единия край леко се подгъва. Моето HR-V е от Канада и вероятно затова не пасна идеално, но това е пренебрежимо според мен.
  13. 1 точка
    Здрасти Наско, Линк: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: HONDA ULTRA LEO-SN 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: (45.95)*1.9775 = 90,87 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  14. 1 точка
    Мерси, колега. Честно казано и аз съм в дилема все още. До Пирея транспорта ми е над 2к Долара, до Бургас/Варна го дава някаква космическа сума, която дори не я мисля. Ако поръчвам ще бъде през Пирея. Разговарях с фирми които се занимават с логистика и те споделиха, че скока в доставката е поради липсата на контейнери. Азия работят и бълват много стока и изнасяли, но Европа била постоянно под карантина и много се бавел обмена на стоки и много често дори корабите пътували обратно натоварени само с празни контейнери. Съответно някой трябвало да плати празния курс и този някой е този който си е поръчал стока от Азия т.е. ние. Ама както и да е. Трябва да преспя ощя няколко дни с идеята, ама май май ще я пиша в графа "хубави пожелания".
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Лявата на снимката е вътрешната, вижда се акустичната пластина. Толкова ли са скъпи задните накладки за това ЦРВ, че да им се кове феродо, като на ладите едно време.
  17. 1 точка
    Е така се раждат митовете за съсипващата газ автомобилните двигатели. Филтри, които струват по-малко от един обяд в крайпътно заведение ги сменяме на 5-60 К км. Свещи също. Проверки за херметичността също. Напукани маркучи дето са 5 лв/метъра. И после нещо стана. Ми пак много е изкарала. От парите, които спестявате от газта за 10К км можете да отделите 1/100-на да смените/погледнете нещичко дребно. Или не?
  18. 1 точка
    Биксенонът може да започне да "задържа". Ако е започнал, може да се хване, като оставиш фаровете да работят известно време на дълги. След това превключваш на къси и ако някой (или и двата) се превключва забавено към къси, значи е "тръгнал". Хубавото е, че проблемът подлежи на ремонт. Също има вероятност да са сменени фаровете гаранционно и да са от новата "ревизирана" партида.
  19. 1 точка
    Мерси момчета @ceco_accord, работна е "уж" но като гледам как е олепена с протектори, надявам се да изкара по-дълго така @Krasi-mir, а дано! Интересно ми е дали има разлика в качеството на изпълнение на покритието отдолу и по купе при тези, хечовете и като цяло - Англия/Япония от тези години? А как се свалят релсите на тавана? Праговете ще ги сваля и ще изчистя, хем да си проверя и там но като гледам останалото, не вярвам да не е добре. Иначе още като я взех, при натискане на спирачката се чуваше ритмичен шум който обаче не отива във волана и нямаше и вибрация. Помислих, че е някой закъсан тампон и го оставих за по-нататък и започнах ревизията днес със смяна на предни дискове и накладки: Да не си помисли някой, че накладките са TRW? Единствените които имаше в магазина в който влязох, бяха "ITN". Взех ги поради липсата на други в момента а не ми се чакаше 2 часа да доставят такива каквито исках. Тези според познати които карат с тази марка казват, че са добри но свършвали бързо т.е били много меки. Ще видим във времето. Иначе диска на TRW е боядисан да не ръждясва и ми допадна. Едното колело добре но на другото, някой ( в БГ вероятно ) така беше натегнал болтовете на супортите, че се чу само едно "пук". Хубаво, че има и ремонтни комплекти та отскочих набързо. В крайна сметка след смяната на накладките с дискове, всичко утихна. Явно бяха блокирали до някаква степен апаратите но след смазването и новите части вече е наред.
  20. 1 точка
    Добавка към поръчката: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hjc-protect-fl22-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL HJC- PROTECT FL22 CONCENTRATE 1.5l Стойност на поръчката: 6.95*1.9775 = 13.75 лв Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-htc-protect-mb-325-0-concentrate.html Вид и количество:RAVENOL HTC - PROTECT MB 325.0 CONCENTRATE 1,5l Стойност на поръчката: -7.95*1.9775 = 15.73 лв. Общо: 13,75+15,73=29.48 лв. Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Чрез куриер*
  21. 1 точка
    Моше ще лети в командировка. Пита жена си: - Какво да ти донеса? - Нищо не искам. Само ще моля бога, да се върнеш жив и здрав! Самолетът излита, удря го ракета на Хамас - всички загиват. Стои Моше при любовницата и се чуди: - А ся как да се прибера вкъщи?!
  22. 1 точка
    Вече съм се спрял на модел и двигател. Другия месец ще отида да покарам една във Враца. Не ме кефи цвета и обоорудването, но все пак искам да покарам колата преди да реша окончателно. Харесах една в Бургас, но както казах първо искам да покарам и тогава ще ходя да я гледам или ще пратя един познат да я види. Защото да бия 400км и да не стане нищо, малко ще е тъпо.
  23. 1 точка
    Капнал съм ново петънце и съхне. Тоя път улучих точна цифра километри - 12 000. Проверявам нивото редовно и със сигурност мога да твърдя че харчи само когато пътувам сам, щото като вози още някого, тая гад са прай на културна лимузина, а кат сме само двамината - "газ до ламарината".
  24. 1 точка
    Малко инфо в случай, че е полезно някому. Радиатор на парно на HR-V не намерих, но за Субаро Легаси от 93-96 година е със същата по размери пита (само е 7мм по тънка, но това не пречи). Изводите са на същото място, но оригиналните са полиамидни и под ъгъл, на винтове са и се свалят лесно. Радиаторчето струва 65-80лв. според магазина и производителя. Но са нужни нови изводи. Заварката на две AL тръбички ми струваше 30лв. Общо всичко 105лв.
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Сега го напълни догоре на макс маслото и смени и цедката на втц клапана. А ако цедките се задръстват то това значи че мотора е пълен с л@йна.
  27. 1 точка
    За повече проблеми сложи по евтино и по гъсто от тоя боклук де си налял. По темата , като почнеш да слагаш хубаво масло то ще си измие постепенно и няма нужда от промивки.
  28. 1 точка
    Съжалявам, че си останал излъган, от опит знам колко неприятно е. Остави ревю на къщата в Google, там ще го видят повече хора. С детайли, така има повече тежест. Нещо, което със сигурност си научил (и по-добре сега, с кола за 5000лв вместо с такава за няколко пъти повече) е, че втора ръка кола се купува след като се покара и след като мине сервиз. Още повече пък нов внос, от автокъща. Репатрак, оглед + диагностика в сервиз излизат общо 50-100лв. Дори колата да е чудесна, винаги намират по нещо, което пък е добър повод да се намръщиш и да се спазарите още малко надолу. Наблюденията ми са, че на кола на която ти отказват оглед в сервиз - нещо не е наред. Ако колата е читава - веднага намират временни номера (фирмени) или съдействат с репатрак, дори за тяхна сметка, за да направите огледа и да стане сделката. Веднъж след като е купена колата, нещата стават по-сложни. Все пак могат да се търсят права по съдебен път. Ето пример за спечелено дело за автомобил с дефекти от автокъща. Цитирам базата на която е взето решението на съда: Добре е да се пазят детайли - например снимка на обявата от където се вижда, че колата се продава в добро състояние (което се предполага, ако изрично не изброени дефектите, с които си се сблъскал). Важно е отстраняването на дефектите, за които имаш претенции, да не се извършва преди да се заведе делото, за да не може продавачът да спори за необходимостта или стойността на ремонта. Разбира се, всичко това отнема време и нерви, но като не се внимава преди покупката, само неприятни варианти остават след нея.
  29. 1 точка
    Тук можеш да си изтеглиш ръководството на български: ftp://89.25.77.197/IN/ Има и ръководство за навигацията, но е за американската версия, която се различава малко от нашата като възможности, а и няма хард диск. Файловете ще са достъпни до края на седмицата!
  30. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...