Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.06.2021 in all areas
-
7 точкиС крайно ниска подготовка тази година и със стари гуми ,състезанието премина пак с много каране и емоции .
-
3 точкиЗдравейте на всички! Нека подновя темата, за въпростния автомобил. Онзи ден в събота 05.06.2021г. Посетих Автокъщата с цел точно тази Легенда. Няколко дена по рано се чухме с продавача и той ме убеди че колата е топ, дори била гаражен автомобил. Вдигнах се аз от Русе, да видя тази прехвалена Легенда и почти бях сигурен, че ще има сделка, но не веднага. Идеята беше и аз и автомобила да се харесаме защото се запалих по модела и още повече, че аз съм капризен човек и държа наистина да е топ. За дребни забележки все пак се прави компромис, няма как след като не е нова. Останах и аз разочарован от държанието на продавача и още повече че се гледаме и се лъжем. Огледах много колата отвън и поне аз не забелязвам да има удар или поне не голям, защото линиите бяха идеални, но все пак се вижда че дясната страна е боядисвана преди време и по голямата част от багажника. Задните вежди, бяха прясно коригирани. На допир се осеща прясно и усетих миризма на ацетон, предполагам от гумената лаисна под веждата, която се виждаше прясно, не добре лепена и от двете страни. Виждаше се и портокаловата боя, по цялата дясна страна, но не изглеждаше прясна. Две големи вдлъбнатини, отгоре на багажника и дясна врата също. Било от градушка каза продавача, но аз виждам че е доста по различно от градушка и по дълбоко. Под калниците беше много набито със слама, интересно защо? Все едно е карана в някоя нива. Вътре, интериора наистина е уникален, много запазен, но освежаван (това е нормално) само ме издразни, че са оцапали с боя от спреи със цвета на салона върху единия бутон на волана и решетките на климатика на задните места, но това викам айде не е проблем, ще го коригираме. Покарах колата 5-6 километра, това ми позволиха, само каза сложи 20лв. бензин. След това решихме да си поговорим и тогава вече си показахме рогите, когато му споделих, аз какво вижвам по външният вид. Ти, мен за какъв ме имаш? Ти сега ме обиждаш така. Казвам ти колата е топ, не е блъскана. Който е купил от мен кола, винаги е доволен, ама аз мислех че идваш и ще праим сделка. Гледаме и двамата колата и му казвам гледай тук портокала на боята, гледай шкурката. Той: Аз не го виждам! Ти как го виждаш? И така няколко пъти. Казах му, тази кола да се пусне в движение трябват над пет хиляди лева, за обслужване, летни гуми, каско, регистрация, преглед и застраховка, а това вече става около 28 000лв. Помисли си за цена на която можеш да паднеш и аз ще си помисля няколко дена и ще се чуем. Имах доста време да помисля след като се прибрах и взех да се разобеждавам, още повече като попаднах и на темата тук. Колата ми каза, че е от 5 месеца, а тук гледам темата е от 11 месеца. Страшна работа. И интересното е че докато ти казва колата не е боядисвана или правена, наблюдаваш как неговите хора са разглобили една кола и нещо ремонтират във импровизираният малък сервиз. Предполага се кола за продажба. Мой приятел с когото бяхме там огледа и други от автомобилите, които били топ и не са удряни. Ръжда и много видими следи от сблъсак на някой от автомобилите, не либсваха. Най много те дърпа отношението на продавача и да те гледа и лъже, ако мине номера. Екстри наистина мисля либсват, поне аз видях една. Моля, споделете и вие мнение, ако някой е запознат с въпросния автомобил и какви от екстрите либсват. Поздрави!
-
2 точки
-
1 точкаЗдравей, Аз ще се включа с това: Линк: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-5w-40.html Вид и количество: Fuchs Titan GT1 5W-40 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-5w-40.html Вид и количество: Fuchs Titan GT1 5W-40 2x1L Стойност на поръчката: (24,35 + 2*6,96)*1,9675=75,30лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаСъжалявам, но това звучи като да си купуваш апартамент и да кажеш на строителя, че за да можеш да се нанесеш, ще ти трябват още 50 000лв за плочки, кухня и телевизор. Ясно е, че е така, но това не е валиден довод за коментар. Щото, ако всичко това й беше платено, се почва другото - "Ама тя е карана в България. С лош бензин, по разбити пътища, поддържана с неоригинални части в квартални гаражчета. Друго си е да беше нов внос..."
-
1 точкаТест втори от новото масло. 1) Масло – Ravenol ALS 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 182830км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3070км. 5) Цикъл (извънградско/градско) -1450км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 06.02.2021г. до 06.06.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 230л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Няма доливане на масло. Качвам снимка на просвет след 26 часа. Отново забравих да сканирам. Мога да повторя пробата другата седмица.
-
1 точкаКофти е да лиБсват екстри, особено ако са финансово достъпни, но кои липсват не виждам по тея малки снимки.
-
1 точкаИ аз имах същия проблем с преден десен парктроник онзи ден. След каране в силен дъжд с висока скорост. Пусках системата само докато връщам назад, тъй като ме дразнеше пищенето и я изключвах после. Така до вчера, наложи се пак да я включа и съответно запищя отново веднага и както си пищеше изведнъж спря и се оправи от самосебеси. Явно са му били нужни 4-5 дни да изсъхне датчика. И с ВД 40 го пръсках уж да дръпне влагата преди това - не помогна, само си се оправи.
-
1 точкаВсички други доставчици на задвижващи системи са заложили на нов двигател + турбо + двата електромотора за състезанието в Баку, без Хонда. В такава оспорвана битка, предимство в надеждността може да се окаже решаващо. Ред Бул и Хонда благодарят и на доставчикът им на масло - Mobil 1 за предоставената нова разработка за състезанието в Баку. Очаква се Хонда да представят нов двигател за състезанието във Франция, или най-късно за първото в Австрия, като разработките са забранени, но все пак може да се очаква подобрение на база отстранен "проблем в надеждността".
-
1 точкаЗдравейте, включвам се и аз в поръчката. 1. https://www.ato24.de/de/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VOLLSYNTH TURBO VST SAE 5W-40 1х5L + 2x1L Стойност на поръчката: (42,95 €*1 + 10,49*2)*1.9675 = 125.80 лв 2.https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1x4L Стойност на поръчката: (24.49 €*1)*1.9675 = 48.18 лв Обща стойност на поръчката: 173,98 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в Револют Начин на получаване: - по куриер
-
1 точкаЗдравейте, Искам да поръчам следното Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1л + 1л Стойност на поръчката: (9,95*1 + 9,95*1)*1.9675 = 39.15 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаАмовете са консуматив - имат си ресурс. Когато е към края си, на празна кола поведението си е нормално, но при пълна и на по-висока скорост, вече се усеща неадекватно гасене на обратния ход. Това не значи че не трябва да се прегледат и другите компоненти на окачването.
-
1 точкаКакво ще рече "смяна много рядко се прави"? Това е елемент от който пряко зависи безопасността на колата: стабилност,спирачен път. Това че примерно не са омаслени не означава че са годни. Щом има клатене и забавено потушаване на амплитуда при преминаване на неравност ... смяна
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаВ крайна сметка справедливостта възтържствува. Верстапен си остава първи в основното класиране, Перез си запази първата посиция след рестарта. Освен това се изкачи на трето място в класирането. Жалко с тия спукани гуми ама...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаMobil1 ESP 5W-30 съсдържа (според msds_975518): 1. GTL базово масло ( CAS: 848301-69-9 ) 30% - 40%. 2. PAO база ( CAS: 68037-01-4 ) 1% - 5%. 3. Хидрокрек базово масло VHVI Group III ( CAS: 72623-87-1) 1 - 5%. 4. Хидрокрек базово масло VHVI Group III ( CAS: 72623-86-0) 1 - 5%. 5. Хидрокрек базово масло VHVI Group III ( CAS: 64742-54-7 възможно да бъде и Group II) 1 - 5%. 6. ZDDP пакет (CAS: 2215-35-2 ) до 1%. 7. Alkyl Phenol ( CAS: 1190625-94-5 - детергент, антиоксидант, антикорозионна присадка, дисперсант ) до 1%. 8. Останалите съставки са запазени в тайна от производителя, но според лабораторните анализи е видно, че има определен процент естери. 9. Спецификации: API SN, АСЕА С2 и АСЕА С3 Другите три масла са смеси на база хидрокрек VHVI Group III, като най-голям процент CAS: 72623-86-0 е при петрото - от 70% до 90%. И трите имат спецификации: API SP, ILSAC GF-6A (GF-6B). При гориво бензин - и четирите имат приблизително еднакъв ресурс, с разлика от 1 - 2 хил. км.
-
1 точкаСравнения не са необходими. Не е това смисъла на темата . Ако наистина искаш да сравняваме - така както са подредени , на едно от тия не му е там мястото. Пробвай да се сетиш кое е. Всичките иначе са чудесни масла. Карал съм с всяко едно. Моят мотор е ок, що годе запазен, и не прави никаква разлика в работата между кое да е масло от посочените. Някои от тия ги гори повече в сравнение с други масла на пазара, но това не е показател за нищо, както много пъти е споменавано по темите. Едно от тия има по малък ресурс..и съответно е по евтино. На останалите цените са сходни. За какво сравнение цена качество говорим... Няма да ти се разсърди кой да е хондовски мотор ,ако сипеш кое и да е от посочените масла. Не знам какво друго искаш да чуеш, колега. Това е.
-
1 точкаБлагодаря @scyberboy@BBW Причината за питанката ми беше следната: С предишния акорд драмата винаги беше да ми я обезценят възможно най-малко при подновяване, защото оценката беше започнала да изостава от пазарното ниво. Но сега имах обратния случай, че при първоначално сключване на полица искаха да я оценят между 40 и 45 хиляди лева. 2017 сивик хеч. Което ми се виждаше неприлично много над пазарната цена, но най-вече защото щеше да трябва и да си плащам на тази база. В крайна сметка се навиха на 36. Устройва ме.
-
1 точкаИма развърза , която ще струва пари 😄 Като съм чистил дродела преди време нещо съм разкалибрирал TPS . Опитах да го наглася по някакви параметри и продадането изчезна напълно , което много ме радва , но пък отборите скочиха 😄. Понеделник ще запиша час в Бултрако за профилактика на празния ход (каквото и да значи това) пък да видим колко кожа ще свалят , няма нерви вече... В крайна сметка най важното е да сме живи и здрави , железа се правят.
-
1 точкаToва масло е много хубаво и въобще не го мисли катализатора, той отдавна си е заминал, в момента приоритет трябва да ти е двигателя. https://www.oil-club.ru/forum/topic/30271-mobil1-fs-0w-40-svezhee/
-
0 точкиЗдравейте, колеги. За жалост ще трябва се разделя с моята легенда на която дори неможах дори да и се нараднам. Има няма 1 000км. Но понякога и така се случва. Та ако има заинтересовани това е обявата https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11623009555379175&slink=kcu6nt Живи и здрави
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00