Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.05.2021 in all areas
-
2 точкиЗдравейте, Пети тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MAHLE ОC 617 замяна на MANN-FILTER W 610/6 на 2500 км; 4) Общ пробег на автомобила – 164 532 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4072 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 350 л. Shell, Kruiz, Gazprom; 11) Kтм = (350л./ 4.0 л.) = 87,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, леко докосната капка на офисната хартия
-
2 точкиКогато не е правена проверка на клапаните според мен е задължително,така вече знаеш с какви стоиности са. Кагото направиш две регулирания и проследиш колко са избягали стоиностите между тях ,сам ще си направиш извода на 40 или повече ще правиш проверката. Мисля че разковничето се крие в думата проверка ,което не е задължително да е регулиране.
-
2 точкиРазлика има най-малко в купувачите и как ползват колите си. В Америка карат генерално на по-дълги разстояния и въртят доста повече км годишно от европейци. Карат и доста повече извън гъстонаселени райони, което е показател за чистотата на въздуха. Горивата също са им с различно качество – чувал съм го от представител на голяма марка масла когато говореше за разликите в изискванията за маслата там и тук. Изхождайки от това (и от написаното от теб за разликата в интервалите на обслужване на американски и европейски акорд) написах предположението си горе.
-
2 точкиТцъ, не ще да е от маслото. На мен ми звучи като механична повреда, нещо се е счупило, или откачило. Карето на кардана например. Или нещо в дифа. Аз бих извикал разбирач да я огледа на място за видими проблеми преди да я закарам в сервиза за обстойна проверка. Със тропане на клавиатури май няма да стане.
-
2 точкиНищо не стои в данъчното! Нищо! Колата е снета от отчет и я НЯМА! Проверено е! Скоро минах по този път и съм в течение! Колегата, който се колебае дали да я продава нотариално или със свидетели може да е спокоен. Контрата е в купувача! Продавача няма кола, нито в КАТ, нито в данъчното. Купувача, който се дърпа от нотариална заверка може само да има проблем при регистрацията когато реши. Не пиша пререгистрация! Регистрира се на ново! С протокол от Технотест и не съм сигурен дали не и с нова такса за претопяване или както се казваше. Тука ще Ви подведа. Иначе автомобил, който е снет от отчет и продаден, няма как да се свърже с бившият собственик. Той ще е с нов ДК№ на друг собственик. Номерата на рама излизат и се търси по рама, само да се гледа дали е откраднат автомобила.
-
1 точкаЗдравейте, С кабел xhorse съм чел immo-то (но ме достраша да пиша, не се държи вдъхващо доверие) само, когато е бил в режим gna600. За мен това означаваше дърти версии на hds и под xp. Пробвал съм на едни и същи winxp и версия hds за разликите, ако е в режим gna600 и xvci. Разликата е успеваемостта за имото и различния неуспех с АБС. В момента ползвам xvci режим под win10, с HDS висока 3та версия (не помня точно номера ѝ.. преди да стане i-hds), но кабела е openport 2.0 (пак няма имо, обаче работи по-чевръсто, както и може да задейства scs)
-
1 точкаАко попадне на бройка. Аз попаднах на дефектна. Когато се появиха си бях взел, за да видя какво е изпълнението. Ми.... ДЪРВО. https://forums.hondabg.com/topic/109709-engine-check-vsa-system-check/?tab=comments#comment-1057550842 https://forums.hondabg.com/topic/112491-светва-engine-check-vsa-system-check-error-p2138/?tab=comments#comment-1057578269 https://forums.hondabg.com/topic/102938-влизане-в-авариен-режим/?tab=comments#comment-1057531845
-
1 точкаЩом ще ходиш в Бултрако няма да е лошо отново да си изчистиш надлежно дросела, така и така ще даваш едни пари за адаптация....!
-
1 точкаhttps://a.aliexpress.com/_mPOakF7 Това ще ти свърщи работа, но ще го почакаш доста. Потърси във фейсбук групите на Хонда, дали някой не продава
-
1 точкаИма развърза , която ще струва пари 😄 Като съм чистил дродела преди време нещо съм разкалибрирал TPS . Опитах да го наглася по някакви параметри и продадането изчезна напълно , което много ме радва , но пък отборите скочиха 😄. Понеделник ще запиша час в Бултрако за профилактика на празния ход (каквото и да значи това) пък да видим колко кожа ще свалят , няма нерви вече... В крайна сметка най важното е да сме живи и здрави , железа се правят.
-
1 точкаЗдравей отново, За имобилайзера не мога да кажа, не ми се е налагало да го ползвам, но за всичко останало работи. Не забравяй да махнеш бушона на газовата, за да не скачаш в капана в който аз скочих
-
1 точкаМаслото вече е при мен, за което благодаря на Наско
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Прочетох темата и личното ми мнение е, че трябва да закачите колата на диагностика. Щом свети индикация за проблем, то най-вероятно е засечен от ECU на колата. След прочитане на грешките, ще можете да се насочите по-конкретно към дадена хипотеза, всичко преди прочитането на грешките са догадки и предположения, все пак затова тези коли имат диагностични букси. За четене на грешки на мотора при K24 дори най-обикновен четец с ELM327 чип и телефон с Андроид би свършил работа. Имайте предвид, че за четене на грешки от ABS и VSA трябва Хонда диагностика. Поздрави, Мартин
-
1 точкаЗдравейте, Имам същият кабел и се натъкнах на доста проблеми докато го подкарам. При мен проблема беше софтуерен, от части, и от другата страна наличието на газова уредба свързана по OBD. Понеже доста хора имаме проблем с подкарването на този кабел, по различни причини, като например, нежеланието да се инсталират допълнителни драйвери на Windows или въобще не използват Windows, използват Mac или Линукс. Затова реших да направя една виртуална машина (VagrantBox), който съдържа всичко необходимо за подкарването на въпросният кабел - HDS програмата , драйвери и т.н. За да ползвате виртуалната машина ви трябват VirtualBox и Vagrant. Няма да влизам в подробности как да инсталирате VirtualBox и Vagrant и тяхното ползване. Предполага се, че вече ги имате инсталирани и работят, повече информация за инсталацията на инструмените и тяхното ползване може да намерите на официалните им сайтове VirtualBox, Vagrant. Ръководството е тествано на Ubuntu 16.04.7 и MacOS Catalina, би трябвало да работи и за други Линукс дистрибуции и MacOS версии, също така и на Windows. Инсталирайте VirtualBox и Vagrant. Включете кабела към компютъра, виртуалната машина е конфигурирана да търси кабел "Xhorse" (по product_id) и да го закачи към себе си. Затова е по-лесно кабелът да е включен преди да пуснете виртуалната машина. Ако Xhorse кабела не е включен при стартирането на VagrantBox-а, то ще трябва сами да го пренасочите към виртуалната машина на по-късен етап. Повече информация как да закачите "Xhorse" кабела към виртуалната машина ръчно, може да намерите тук (стъпка 3). При включен кабел преди стартирането на машина не би трябвало да се изисква никакво действие от ваша страна. Направете директория с име по ваше предпочитание, например "windows7_hds" : mkdir windows7_hds Влезте в новосъздадената директория и създайте файл който се казва "Vagrantfile" (спазвайте малки и големи букви) : cd windows7_hds touch Vagrantfile Във файла с име Vagrantfile поставате следното съдържание: Vagrant.configure("2") do |config| config.vm.box = "martinhristov90/windows7_hds" end За Линукс и MacOS може да използвате текстовият редактор "vi", а за Windows може да използвате Notepad или Nodepad++. Изпълнете командата "vagrant up". Това е! Сега би трябвало да имате виртуална машина посредством VirtualBox, която може да използвате за диагностика с HDS. За да изтриете виртулната машина създадена от Vagrant изпълнете "vagrant destroy -f" в "windows7_hds" директорията. Допълнителна информация : Директен линк към машината във VagrantCloud - https://app.vagrantup.com/martinhristov90/boxes/windows7_hds Паролата за "vagrant" потребителя е "vagrant" Моля, да бъда извинен ако съм пропуснал някой детайл ! Поздрави, Мартин
-
1 точкаАз сложих 80% на челното и предните стъкла, а отзад на всички сложих 15%. Аз търсих основно UV защита и покрай нея усетих и термо ефекта. Отпред не се забелязва никакво затъмняване на пръв поглед с 80%, което и в законовите норми, а и това е ефекта който търсих. Отзад детето ми усети ефекта мигновено. Колата от вътре я усещам по - хладна, и на директна слънчева светлина усещам по - малко загряване върху кожата. Никога не съм се замислял за фолиране преди, но категорично не съжалявам. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
-
0 точкиЦялата работа е Мерцедес ги е яд че Редбул имат шампионска кола , възможно най- правилната концепция, адаптираща се вече 90% към всяка писта и огромен шанс за 1вото място!! Мерцедес и Волф знаят че оръжието им е Хамилтън, който Ама хич не е сигурно до кога ще кара в МБ и като цяло. Ако се получи най- лошия сценарий за отбора им , Хам да се оттегли , ще гледате Мерцедес в състезание с Астън Мартин и Алфа Таури. Нали знаете от високо се пада мн лошо и държи дълго Няма как до мин год Люис и компания да си бяха в собствено състезание и сега изведнъж 2ри , 7ми ,издънки в бокса..Изостават на старта , Хондата ги взима в завойте , няма стигане и на правите..Ем че те тея от Мерцедес имат тикове и подскачат нощно време ^^ Всичко накрая ще опре до Люис, но докато колата на Редбул е най- добрата и Макс Верстапен ,с всяко състезание им обръща представите за победа и им яде от пая, не интриги ще има ,меки крила ще гледаме чудеса и приказки от 1001 нощи.... П.с. Ш*Банкя Волф се състезава с Егото си и вреди на вс
-
0 точкиС какво са по-различни условията на експлоатация в США и Канада? Климатът е един и същ, както и пътищата., не вярвам да има съществени разлики и в горивото. Като разлика сега установих, че там слагат К24А4, така че това може да обяснява разликата. Но експлоатационните условия са еднакви. Проверих в ръководството на моята кола и наистина пише да се контролира на 40К?!? В ръководството за северна америка за Акорд 2005 пише 110к мили (176к км) - за 4-цилиндровите мотори. За мен тази разлика е необяснима, дори и да са различни двигателите. Още по-безумно е производител на двигатели да изисква реглаж или проверка на клапаните на такъв кратък интервал. Ако при купуването на нова кола в шоуруума ми кажат, че на толова малък пробег се налага да се регулира основен компонен в двигателя, бих се усъмнил в качеството на разработката, освен ако разбира се няма някаква съществена техническа обосновка за това.
-
0 точкиКонтактна, монофазна, без СИЛИКОНОВи изолации, СЪС собствена партида и слушаща умерено AC/DC, търси някой щепселен да й пръсне бушоните с цел изграждане на постоянна инсталация.
-
0 точкиШеф си търси секретарка. Интервю... и хоп - перфектната с точното образование. Първи работен ден. Пристига секретарката. Влиза в офиса на шефа и отваря прозорците да влезе свеж въздух. След малко пристига той и започва да крещи. - Кой отвори прозореца? - Аз - отговаря секретарката. - Ти луда ли си ма, аз съм осмак (недоносен, роден в осмия месец). Не трябва да ми е студено, ще се разболея... Цял ден е сърдит и не й говори. Втори работен ден. Влиза секретарката в офиса му, без да отваря прозореца, оставя ваза с цветя на бюрото му и излиза. Идва той, отваря вратата и започва отново да вика. - Кой сложи тези цветя тук? - Аз - отговорила тихо тя. - Ти луда ли си ма, аз съм осмак, какви са тези цветя, имам алергии... Трети работен ден. Пристига шефа влиза в кабинета си и гледа секретарката гола върху бюрото му с разтворени крака. - Какво правиш? - Влизай да те износя още един месец, че направо ми писна.🤣🤣🤣
-
0 точки@Nikolay_dim, хидравлика има, даже е чудесна само, че е с ел.мотор. Колега @Todorov1914, по-добре е да погледне майстор.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00