Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.04.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Опа ,появи се Турция на картата.АКо продават билети ще си направя подарък за рожденния ден..
  2. 3 точки
    Отчетливо се заформя ядро и дифузна зона. Няма много тежки замърсявания. Забелязва се колко по-къдрава е периферията на капката от преди. Не знам защо... Все пак би могло да изкара 10 000км., на газ.
  3. 2 точки
    Прави ги адаш,няма проблем ще "мърка". От последния реглаж,колко са били и колко са направени: К20Z2 !!!!,на газ за 18к. км. При тези,първоначално си потракват,като почва да "мърка" след няколко хиляди км.
  4. 2 точки
    Нова капка - след още 3 седмици и 990 км. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 325732 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7110 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 84% / 16% - 6060км / 1050км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 130 дни - 19.12.2020 - 27.04.2021. 9) Мото часове – около 68 извънградско + 35 градско = 103. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 50-тина литра и около 850 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, по-точно на 47 градуса на антифриза. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 160 км извънградско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - ДА - около 0,5л прясно - от същото - преди предната капка. Разход на масло около 7мм за тези 7110км. 15) Други - Пробата е сканирана на същия скенер, като предходните - пост 1111 и 1127. Разликата спрямо предната капка вече е видима, но едното ходене до София бе през Петрохан (любимо трасе и сам в колата) + "мръсна газ" (на бензин), та сигурно съм го "изпържил"? Бе много тежък режим - 1-ва / 2-ра / тук таме 3-та, 2 х 20-тина минути на V-TEC обороти. Ледженда е "железен", ама маслото ...
  5. 1 точка
    Днес посетих сервиза на Бултрако и бяха записани 2 грешки - B1325 и B 1379.Оказа се, че проблема е в 2 датчика с номера 74954-SED-901 и 74957-SED-901. Попитах за цени но сумите не ми харесаха, так че май ще се търсят втора употреба. За първи път посещавам сервиза, но останах очарован от отношението-показаха ми разглобена колата,обясниха ми къде е проблема, останови се че е е имало интервенции и преди това и в крайна сметка ме посъветваха да проверя и втора употреба за части. Разбрах и малко от историята на автомобила - оказа се, че през 2016 е влизал последно в официален сервиз на 191 000км а аз я купих в началото на 2018 на.178000 км.
  6. 1 точка
    НЕ си почиствайте каналите на шибидаха със стоманена тел! Това е грешка, която може да ви доведе до такива главоболия и течове, че ви е бедна фантазията. Най-добрият начин е да се направи с тънък МЕК кабел или корда за бензинова косачка. И другото много важно - каналите се почистват от долу на горе. Т.е пъхате кабела/кордата първо в изхода, който е зад подкалника и бутате нагоре докато излезе до шибидаха.
  7. 1 точка
    Моето "ходене по мъките" преди време: https://forums.hondabg.com/topic/105981-криви-дискове/?do=findComment&comment=1057521507 От тогава нямам проблеми. @Terje Все пак, ако имаш крива главина (фланец, както го наричаш), само смяна ще реши проблема.
  8. 1 точка
    По-скоро тракат накладките в апарата, защото ако трака шарнир си камикадзе!
  9. 1 точка
    Europa 3 е много сериозна издънка от БРЦ в последните години. Като цяло цената расте, а качеството на компонентите им спада. Да се подхожда с особено мнение, когато се избира система на БРЦ.
  10. 1 точка
    Дано има публика в Турция, от сега съм офертирал Семейството и сме там! Да сме Живи и Здрави дотогава колеги ,може да сформираме и една среща.. От форума да се съберем на пистата ,на Формула 1 ехе ехе :)..Айде дано
  11. 1 точка
    Откак свят светува, все мазният отгоре плува. Радой Ралин
  12. 1 точка
    Кара си я все още. След толкова инвестиране в нея, тя си остана вечно негова.
  13. 1 точка
    Ми, сменявайте дискове и накладки, докато не спре тресенето.... А сега сериозно: Разберете, че смяната на спирачна течност и преглед на спирачните апарати - ако е необходим и ремонт на въпросните апарати, е първото нещо което трябва да се направи, (ако имате тресене при спиране).... Всичко друго е след това.
  14. 1 точка
    Kordiant няма да купя ,не защото са лоши ,ами защото бързо отива грайфера ,но пък спират бетон на сухо и мокро ,нямат грешка гумите .Спират абсолютно изродски и няма абс няма нищо ,то и затова грайфера заминава сигурно бързо ,ще пробвам мишлен или гудиър как са ,кордиант са бившите медвед ,те имат супер зимни гуми ,но са много тежки гуми ,тея кама сигурен ли си че са руски ,щото руските са огин зимните ,имай предвид че амортисьорите натискат така да се каже гумите към настилката ,при скапани амортисьори ,каквито и гуми да купиш все тая ще е . Аз тази зима купих зимни лауфен -по съвет на вътрешен човек от примекса ,голям хит много ги купували ,Голям боклук ,не спират ни на сухо ни на мокро ни на лед ни на нииищо,няколко пъти ми изправяха косите ,дето и ги нямам вече ,ужас са .Другата зима други ще купя ,ама без съветници ,за колкото пари имам за толкова ще купя . Ама пък на коордианта няма ментета ,наполовина бяха от гудиърите по цена ,3-4 година ще ги карам вече ,при рязко спиране ако не си със колан излиташ от колата -така залепят рашъните ,нямат грешка ,ще ги видя как цените тая година ,ако са наполовина от гудиърите може и пак да взема и да ги търкалям 3-4 години .
  15. 1 точка
    Дааа, и на мен това ми беше първата мисъл. Нищо, че рождения ми ден е през есента 😆
  16. 1 точка
    Утре ще ходя да я гледам. Човека ми изпрати сервизна история от както е закупена колата, за 11 години назад. Каза ми ,че е изкарал сертификат за колата ,че е ЕВРО 5 от Бултрако. И на мен цената ми се вижда малко височка ,но ще видим утре какво ще се разберем. Надявам се от утре и аз да съм вече официално в клуба на Акордите. 😄
  17. 1 точка
    Тъкмо я измиха и заваля 😁
  18. 1 точка
    @clarion След смяната на дисковете проверихте ли им биенето. Ако ти е крива главината, колкото и диска да смениш биенето остава. Минах през това преди няколко месеца. При смяна на лагера при набиването на пресата е завлекал материал. В следствие главината има аксиално биене, което на външния диаметър на диска беше 0,4 мм. На първо време реших проблема с престъргване на дисковете на место, по главината. Когато дисковете си заминаха и дойде време за смяна, с тях смених отново лагера и главината. И всичко това заради компетентни майстори. Моя човек не беше на линия и се доверих на случаен гараж. Коства ми нерви и пари, но ми е обеца на ухото.
  19. 1 точка
    В Япония има едно негласно правило. Тези,които идват най-рано на работа паркират на най-отдалечените места. Тези които по някаква причина закъсняват, знаят че ще паркират много близо и няма да загубят време и работата си. Това го наричат взаимопомощ.
  20. 1 точка
    Имам една странна идея, която не ми дава мира от извесно време. Преди време бях видял клип на сивик с D16 с изпускателен колектор направен по идея на турбо колекторите на субару. Сиреч с различна дължина на тръбите за да звучи дрезгаво. (Слагам линкче за клипа: https://youtu.be/V5DIV-dwXbY ) Проблема е там, че не намирам такива колектори за F серията на Хонда( искам да сложа такива на Акорда) Има за D и B серия, но там са със различен захват за блока. Въпроса ми е такъв дали ако намеря за Д серия например и отрежа планката от стария колектор и го заваря на новия ще се получи нещо или колектора трябва да е ръчно израбтен. Второто ми притесние е с диаметъра на тръбите дали няма да малък и да души мотора с колектора за Д серия. Ще ви оставя тази тема да си помечтаете и вие, а аз отивам да правя материал за биографията на Далчев…
  21. 1 точка
    За съжаление, авторът на темата явно не ги е съдил и са решили че могат и за напред да правят същите номера. Не е влизал от 5 години тук, просто си е изплакал мъката, а вероятно е продал колата и е отписал нещата. Липсата на последици за виновниците води до рецидив!
  22. 1 точка
    Ей ти едно сърце - само да те предупредя, че не си падам по мъже . п. п. А можеше, всичко да е елементарно - палец нагоре, палец надолу ,с еднакъв цвят (да не се набива на очи) и едно усмихнато емотиконче за разкош....
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Всеки път като влизам си мисля че е изчезнал половината форум. Да не казвам какво ми беше първия ден🤯🤯😱😁😁.
  25. 0 точки
    - Баща ми, не ги разбирам жените! Ти как успя с майка ми? - Сине, жените са "като отворена книга" - по квантова физика - на китайски. Ако не става за четене, поне подпираш "масата" на житието си - да не куца.
  26. 0 точки
    Искам да попитам ако ги направя IN 0,25 EX 0.30 ще има ли сериозни последствия?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...