Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.04.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    Разделих се с моята HONDA CIVIC 7 1.7ctdi.След около 130 000км с нея спокойно мога да кажа, че съм много доволен от колата.Надежден, непретенциозен, икономичен автомобил с лека поддръжка.Когато трябва да се минава по-динамично през завои колата се държи чудесно, а на прави участъци развива скрости с лекота.На дълъг път не изморява.Можех да я карам още толкова без проблем, но вече ми се иска нещо по-ново, а и цените много паднаха.След 3-4 години ще са под 2000лв, даже вече има и такива обяви.За сега минавам на 8-ма генерация 1.8 бензин 2009г докато търся нещо доста по-ново и богато оборудвано. Поздрави и много безавариини километри с любимите Хонди!
  2. 2 точки
    В менюто с копчетата от волана (I / sel). Дръпни ръчната преди да ровиш, че някои менюта иначе не се показват. Моите са 2 по 2 еднакви (предните едно налягане, задните друго) и го приема. При мен не е с датчици на налягане, а брои обороти на гумите и сравнява. Затова и отчита при определени условия (като покарам например с над 50 известно време). Може и затова чак след седмица да се е обадила.
  3. 2 точки
    Противно на логиката, не сменям въздушният филтър заедно с маслото а на 2-3 смени на масло. Самото масло го махам от 5-6 хиляди а въздушният филтър е прекалено чист все още. Днес вече на около 15 000 реших да го махна и да го сменя. Взех си OEM-ски Toyo Roki. Старият филтър си беше натрупал мръсотия. Въпреки всичко е пазил идеално и като изключим, че пипнах в тръбата с мръсни ръце, сензора е като нов. Леко позабърсах, че мизерията си се беше натрупала. Интересно беше с боичката на Хонда, която бях купил преди време. Имах на 3-4 места дребни деруги и на едната врата стандартно за този модел "връхчето" на вратата което има склонност да ръждясва. Боичката е като лак за нокти със СИН цвят!! Гледам, гледам и викам да не са ми объркали поръчката но не, пише си Nighthawk black!? Както и да е, мацнах тук-там, изчаках и си стана черна. Интересно решение, сигурно е нормално за човек който боядисва но на мен ми беше сефте с такъв вид боя. Продължих с акумулатора като едната клема беше окислила за 2-ри път. Явно не я бях почистил добре първият път та се заех и с това. Свалих батерията, шкурене, гресирах и обратно на колата:
  4. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам днес и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  5. 1 точка
    Какво стана днес. Голяма каръщина. Тоя Мазепин трябва да го изгонят с шутове.
  6. 1 точка
    Задачата ни не е да обучим децата, за да са готови за един жесток и безсърдечен свят. Задачата ни е да отгледаме деца, които ще направят този свят по-добър. Л.Р. Кност
  7. 1 точка
    Джон Пембъртън създава "Кока-кола", за да се отърве от морфина. Докато е на военна служба, д-р Пембъртън е ранен в гърдите.За да облекчи болката, той вземал морфин.Раната зараснала, но пристрастяването към наркотиците, съдържащи опиум останало.Пембъртън решил да разработи рецепта, базирана на листа от кока, която също облекчава болката, но не съдържа опиум и може да се купува свободно. С добре планирана рекламна стратегия по-късно бизнесменът Ейза Кандлер превръща напитката във водещ продукт на световния пазар.
  8. 1 точка
    Фейс бук е на близо . Тук щатни служители няма !
  9. 1 точка
    Ако е ръждясала пробката и запушена,за това не е протекло. Виж за какъв отвор става на въпрос. Сваляш я и отпушваш с тънка тел.
  10. 1 точка
    @koszabg, защо не сложиш фолио и следващите 6-7 години да не го мислиш ?
  11. 1 точка
    Най-вероятно дупката е запушена, При мен при развиване започва да изтича. Явно имаш доста боклуци в течността. Не съм го правил, но би трябвало да проработи - пробвай да махнеш пробката да изтече боклука и я сложи пак. Ако можеш да я запушиш ако тече течността за да продухаш пробката ще е добре. Най-вероятно ще ти трябва помощник, който да прочисти пробката и да тия даде да я сложиш пак. След като потече през нея ще можеш да си смениш течността.
  12. 1 точка
    Каква е тая диагностика, която нищо не показва? Да не я четеш с ELM? При мен някой път светне, после си загасне сама. ВИНАГИ ми записва грешка, в моят случай е от SRS модула нещо.
  13. 1 точка
    Какво общо с темата има сега нуждата или не от основен ремонт? В сравнението има толкова променливи, че заключение няма как да се направи. Най-малкото настройката на газовите.
  14. 1 точка
    @SKYLINE Абсолютно вярно! Абсолютно грешно! Точно от тези нагари и запечени сегменти се получава най-често разходът на масло. Абсолютно грешно! Няма как да запуши катализатора, при изправен двигател! По-високото съдържание на сяра и фосфор, в маслото, намалява ресурсът на катализатора и то съвсем не фрапиращо. Ако обаче моторът гори масло, ето това може да запуши катализатора. Моята кола е карана с полусинтетика преди да я взема, с много сяра и фосфор. Двигателят е лакиран отвътре, но не гори масло!!! Караm я вече 8 години и сменям на макс. 7000км., а по някога и по-често. Сега е на 320 000км и на газ анализатора всичко е все още в норма! Тоест катализаторът си работи нормално. При чести ( а и при продължителни) високи обороти, 6 - 7 хил. об. и повече, ако се ползва нормално масло, рискът да запечеш сегменти е много голям. За такива изпълнения си трябва специално масло! И да допълня: Масло се избира според типа двигател, състоянието му и режима на натоварването му, а не според капковите проби във форума!!! Капковите проби носят информация само за маслото и двигателя, от който са взети. Как се държи това масло при конкретния двигател и режимът му на експлоатация! Те не са универсален показател за това масло при всички двигатели и т.н.
  15. 1 точка
    Petro Canada 5/30 нова серия уж което в момента е на 2000км от смяната. До 1500 км щеката до горе. Натиснах на магистралата 400км и светна чайника за ниско ниво. Това го нямаше с Amsoil 5/30 Signature. Най-много съм доливал 1/2 от квартата до смяна. След като направя 5000-6000км, втори път няма да сложа великото Petro Canada. За инфо София - Варна - София 1200км преход за 1 ден с Amsoil-a не мръдна нивото. Който и каквито тестове да прави си има защо едното да е 6 лв литъра а другото 26лв.
  16. 1 точка
    Знам какво съм длъжен да направя! Кажи на човека с проблемния сивик да ми се обади.Телефона ми е в подписа. Ще му отговоря на всички въпроси и ако мога ще му оправя проблема безплатно. Втори вариант е той да се включи в тази интересна група като собственик и да чете ,задава въпроси т.н.Има адски много информация,подредена ,услужлива и т.н. На теб желая много успехи в немските форуми и с немските коли. Като си купиш Хонда си добре дошъл! П.П. Изречение се започва с главна буква....от уважение към езика и към събеседниците най-малко!
  17. 1 точка
    Той този на клипа е егати мазохиста на автомата и мотора и после пипа ми маслото.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Здравей! Хонда ЦРВ2 е неразрушим автомобил в правилните ръце.За съжаление 90 % от обявите са от неправилните ръце.А собственик с читав просте не го продава... Какви са им болежките...списъка е дълъг и доста зависи от къде е внос. На първо място слаб двигател от към ненавременна смяна на маслото и неправилно масло. Страдат биелни лагери ,верига ,разпределителни валове,особенно изпускателния,маслена помпа,хидравлична помпа,хидравличен маркуч до рейката,съединител на климатика,витек клапан. Това не са фабрични дефекти,а слаби места заради неграмотни собственици и калпави майстори. Ръчната ск,кутия е почти вечна,автоматичната ,като горното за двигателя ,но се води най-здравата в света. Заден диференциал пак същото.при редовно обслужване е вечен.Първия път като решиш да издърпаш някого от пряспа или пясък е долу.Вътрешни карета са малко слабички.За българските пътища окачването се държи добре,като задни пружини почти винаги са омекнали и задницата се вижда леко разкрачена..С други думи...като кушуваш с майстор разбираш от Хонди или собственик на същия модел...че му знай болежките.
  20. 1 точка
    Нова капка - след още 1082 км. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 324742 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6120 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 84% / 16% - 5170км / 950км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 109 дни - 19.12.2020 - 6.04.2021. 9) Мото часове – около 58 извънградско + 32 градско = 90. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 40-тина литра и около 740 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, по-точно на 47 градуса на антифриза. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 350 км извънградско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - ДА - около 0,5л прясно - от същото. Разхода според щеката е 6мм за тези 6120км. Никога не наливам масло "до капачката". 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е сканирана на същия скенер, като предходната - пост 1111. Как се развива това масло?
  21. 1 точка
    За колегите от Пловдив: Оставих колата с доста тропаща рейка в сервиза на Карловско шосе (мисля Радо се казва майстора).. Със записване е и дават часове за след месец.. Но това не беше проблем, при положение, че хлопа от 4 години.. Този път не се трогнах изобщо какво и как ще правят и т.н.. Просто реших да я оставя и да си платя без излишни вглъбявания и т.н. Взех си колата след няколко часа и първите впечатления са доста добри.. Няма го хлопането, само дето волана е малко по-стегнат.. Мисля, че това е нормално, при положение, че хлабината е обрана.. Идея си нямам от какво и как е изработил втулката.. като мина някой друг километър ще видим как се държи във времето.. И цената беше доста приемлива (малко повече от колкото на колегата по-горе му е излезла поръчката от Русия).. Така че ако някой колега от Пловдив не му се занимава със стругари, качване, сваляне и т.н. - да знае къде да отиде..
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    За една година ползване не съм имал проблеми. Монтажът отне два дни, бутилката е на мястото на гумата, зареждането е под капачката за бензина. Уговори се да ти сложи и емулатор, за да не ти пада нивото на бензина на дисплея. Мощността е като на бензин. Разходът е с 20-30% отгоре, в моя случай 15-16 градско, 12-13 магистрално.
  24. 1 точка
    Колеги, да ви зарадвам. Смених маркуча. Не мога да си позная двигателя. Никакви шумове и скърцане. Всички вибраци на празен ход изчезнаха, а колата погегля супер плавно, без претрисане, което явно е било заради маркуча. Цена 78лв. маркуч и 40лв. труд.
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Монтирах при него март 2020 г. Едва ли са се променили нещата от тогава, предвид че е семеен сервиз.
  27. 1 точка
    Пореден капков тест и от мен. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 320 000 км, а може и повече (по километраж: 221208 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 5150 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60 / 40 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 04.04.2021; 9) Моточасове – 116 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 374 л. А95Н; 11) Kтм = (374 / 3.4) = 110 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 240км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Интересното е следното: 1. Голяма разлика във визията между пробите на офисна хартия и филтърна хартия. 2. Все повече се убеждавам, че масленият филтър работи ефективно до 4000км. После вече е задръстен. От там и резкият скок на замъсяванията в маслото между 4000км. и 5000км.
  28. 1 точка
    Почни със смяна на маслото на дифа.
  29. 1 точка
    Имам предвид, че може да не е обслужван никога или да не е слагана правилната течност. Когато купувачът не е сигурен, т.е. няма пълна история, прави следващата грешка и сменя цялото масло, каквато тема имаше неотдавна. Иначе за фалшивата история съм писал. В допълнение относно избора, вариантите са: Дизел, най-евтин вариант, но няма автоматик преди фейса. Бензин 2.4 - само "нов внос" с всичките му подводни камъни. Бензин 2.0 - има голям шанс за читава бройка, купувана нова в БГ. Ще чуете от капацитети по форуми и седенки, че двойката бил бавен. Игнорирайте ги с чиста съвест!
  30. 1 точка
    Здравейте, отново. След развиване на датчика се оказа, че едно от крачетата му е прекъснато и е останало в буксата и не е давало хубава връзка. Бърза смяна на датчика и нова букса и всичко е както преди. Проблема е решен. Надявам се темата да е била полезна за някой.
  31. 1 точка
    Твърде вероятно да е сдала долната помпа . Това не е компромис а свинщина . Колега смени като начало спирачната течност , ako педала е твърд и стегнат за натискане си за съединител . Не разбрах за кои лагер говориш .? В момента мога да ти дам и много добра цена за съединител , имам наличен ОЕ.
  32. 1 точка
    Колега mccoy Вие имал ли сте проблем с DPF-a и сменял ли сте съединител (говоря за целия комплект, който със сигурност не е 900лв !! ). Такава цена от 300лв за премахване на DPF-a не съм срещал. Може би имате предвид някакви почиствания, дето правят и регенерации, и т.н. - другите колеги да ме поправят, ако бъркам. За горенето: CRV 2.2iCDTI 2005г (старата ми кола) дизел смесен разход 8/100км х 2.07лв/литър = 16.56лв/100км (не в зимни условия) CRV 2.4i-Vtec 2007г (сегашната ) бензин смесен разход 11/100 х 2.05лв/литър А95 (средна цена за БГ за 09.03.2017) = 22.55лв/100км газ смесен разход (не в зимни условия) 12/100 х 1.00лв/литър (средна цена за БГ за 09.03.2017) = 12 + около 1л бензин/ 100км = 14.05лв/100км Реално разликата е малко под 3лв на 100км, но колко по 100км се навъртат на година? Каква е поддръжката на дизела и бензина? Това всеки трябва да си отговори сам за себе си.
  33. 1 точка
    Да се включа и аз в темата, като преминал от отбора на нафтовите печки 2-ра ген. към бензинчето 3-та ген. : Относно питанията на tougherty: 1.За констатацията за по-ниска цена на бензиновите спрямо дизелите - объркал си се доста, поогледай пак. 2.Динамиката на старата ми 2.2 дизеларка - да, в ниските припкаше като млада девойка видяла лъскав жребец. Сегашната е с 2.4 мотора (американка) и да ти кажа, въпреки инжекциона си препуска и то яко (благодарности на Markony). Реално не усещам разлика във вървежа (при старата мощността си идваше в ниските обороти, при новата- във високите; въпрос на вкус). 3.Шансът да попаднеш на читав и пазен дизел е минимален. Следват както си споменал: DPF (при нескопосано премахване губиш автопилота), съединител, дюзи... Е*ем ти и икономията, дето ще направиш от ниския разход . Дори да случиш на добро екземплярче, с нашите горива на втората година ще почнеш да гълташ вода! 4.Инсталиран ГИ Romano Antonio- разход смесено 13-14 зимно, като я смачквам доста; градско зимно 15-17; извънградско зимно 130-140км/ч- 11.5 (говоря за автомат). На всяко 2ро зареждане на бутилката капвам по 5л бензин, което ми е достатъчно. Ако те интересуват недостатъците на американките (малко са, но има и такива), свиркай, ще се радвам да помогна!
  34. 1 точка
    Здравейте, колеги. След 6 години вярна служба мисля да пенсионирам старото CRV (1997г. - 128 к.с., автоматик, с газов инжекцион) и да го заменя с по-ново - трета генерация. Изчетох темите тук, попрерових за информация из нета и реших, че търся следното: 1. след 2010г. - за да се класирам за добавените след фейслифта екстри - по-широк подлакътник, евентуално USB и bluetooth (ако е exclusive). 2. автоматик - задължително. 3. кожена тапицерия или поне алкантра/кожа. 4. погряване на седалките. 5. пакет Sun & Light - съответно ксенон и панорамен покрив. 6. на около максимум 100-110к ако е дизел и 80-90к ако е бензин. Тук бих добавил и навигация с парктроник, но щом прочетох темата на jaccomo (жив и здрав да е) за допълнително монтираната китайска навигация, реших че мога и аз да си сложа такава впоследствие и това не е определящо към момента на покупката. Същото важи и за затъмнените стъкла. Основният ми проблем обаче е, че не мога да реша дали търся бензин/газ или дизел. От една страна ме блазни това, че дизелът върви по-добре, защото липсата на мощност и съответно трудното изпреварване е нещото, което най-много ме дразни в сегашното CRV. На наклоните покрай Петрохан дори изключвам газовия инжекцион заради няколкото кончета отгоре, при бензина, които се оказват решаващи. От друга страна обаче прочетох, че дизел на третата генерация е по-проблемен от бензина и то точно в диапазона, в който ще карам колата - ок. 150 000 км., както и проблемите с DPF филтъра. В полза на бензин/газ е ниският разход - което без първоначалната инвестиция за газов инжекцион е ок. 1600 лв. (за година минавам ок.18 000 км, от които половината извънградско) годишно, по-малкото навъртяни километри и по-ниската цена на бензиновите хонди - средно с около 1000-2000 евро. Минусът им е по-слабият вървеж и липсата на място за резервната гума след монтажа на торсионна газова бутилка на мястото на резервната (старото CRV с резервната гума на багажника си е екстра в това отношение). Та въпросите ми са насочени по-скоро към колегите с дизелови автоматици след 2010г.: 1. Какви са тия проблеми с дизелите, за които често се споменава, но за сметка на това нищо конкретно? 2. Как се оправяте с DPF филтъра? 3. Сравнявали ли сте вървежа на вашата хонда с бензинова такава - драстична ли е липсата на мощност? 4. Какъв ви е разхода градско/извънградско? А за бензиновите/газовите: 1. Какъв газов инжекцион сте монтирали и колко голяма бутилка се побира на мястото на резервната гума? 2. В багажника ли държите резервната гума или сте ѝ намерили друго място? 3. Какъв ви е разхода градско/извънградско на газ? Благодаря предварително за всички отговори и съвети.
  35. 1 точка
    Днес по подробно по някои въпроси защото вчера нямах това време. Поддръжката в БУЛТРАКО е изключително скъпа, така, че е необходимо да имате близък в някои от трите сервиза/ Юби-ко, Омбре и Бултрако/ за по поносими цени. Купих колата от В Търново и понеже не намерих там добри специалисти, във София в Бултрако ми направиха следното: 1. Общ преглед - 81 лв. 2. Смяна на масло и м. филтър - 209 лв, 3. Смяна въздушен плюс поленовия /на купето/ - 122лв. 4. Смяна семеринг на колянов вал и ск кутия / беше леко омаслен и стана по мое желание, семеринг-46 лв, плюс работа-260, общо-306 лв. 5. Масло ск. кутия 2.5 л.-40 лв 6. Предни маншони за амортисьорите, бяха леко напукани, 2 бр x 89 лв- 172 лв плюс работа 103 лв, общо -275 лв. 7. Лагер на съединител, по мое желание- 60лв. Оказа се, че съединителят е сменяван и е добър, а маховика е в норма и не е нужно смяната му, същия струва 1900 лв. 8. Операция по подобряване сигурността от кражба -50 лв. 9. След около 2000к, ми проби маркуча за високото налягане на хидравликата - 425 лв, един л. хидравлична течност- 31 лв, за работа-40 лв, общо-496 лв. Всичките тези неща, могат да се направят на други места, като ще излязат значително по евтино, да не говорим за това, че смяната на масло плюс всички филтри, чисто левашко е да плащаш на някой друг да ти го прави. По това време ми се покачи нивото на маслото в картера на двигателя, защото DPF, е започнал да се запушва и при извършване на регенерацията му влиза гориво в картера. Вместо да го премахвам и след това нов софтуер, за да може всички системи да работят, след създаване на необходимите ми връзки със много добър специалист бяха направени 3 отвора по дължината му без да се променя софтуера и вече съм на 2200к, без проблеми. А по въпроса за маркуча на високото налягане, сваля се и със същите накрайници и Български такъв, излиза около 100-120лв, по обяви за части втора употреба от коли същата година , а и по нови струва от 150 до250лв. А по повод колата като цяло е истинско удоволствие е да не усетиш кога е пробуксувала гума и кога се е включил задният мост, страхотна динамика и гъвкав мотор. Моята е EXECUTIVE, абсолютно всички екстри, много съм доволен, жела я го на всеки.
  36. 0 точки
    Тоя е "мазало", ама, купил му тате болид - ша са мъчи.
  37. 0 точки
    - Муцка, пък да знаеш, вчера влиза при мен в аптеката 1 симпатяга и пита за презервативи XXXXXXXXXL. - И ти кво? - Ами завързах разговор веднага, но се оказа че просто заеква.
  38. 0 точки
    Вчера две 19-20 г. момичета ме приближават и питат- Къде има наблизо банички? Аз почвам да обяснявам, но се сещам, че ми е на път и тръгвам да ги водя. Заговарям ги, дали са от Перник- не са. Правя се на остроумен и питам- а не ви ли е страх да идвате сами тука. Те викат- не, ние сме от Люлин / софийския кв. Люлин /.
  39. 0 точки
    В ресторант жена се накпва с доматен сос! - Скъпи, изглеждам, като прасе! -Да, скъпа и освен това се накапа с доматен сос!
  40. 0 точки
    Те производителите хубаво ги рекламират ама пропускат да кажат при какви условия ще издържат тези километри (обърни внимание как са си измили ръчичките в описанието ...до 20 000км, което включва и 5 000 и 19 999). Ако си в щатите и въртиш километраж с едно палене извънградско или постоянно със загрят двигател ще можеш да ги направиш тези километри. Но в нашенски условия дори и скъпото масло ще се скапе за около 8000км(поне тестовете това показват). Някой някъде беше казал че двигателите на хонда харесват свежите масла, другото е въпрос на вкус
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...