Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.04.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Противно на логиката, не сменям въздушният филтър заедно с маслото а на 2-3 смени на масло. Самото масло го махам от 5-6 хиляди а въздушният филтър е прекалено чист все още. Днес вече на около 15 000 реших да го махна и да го сменя. Взех си OEM-ски Toyo Roki. Старият филтър си беше натрупал мръсотия. Въпреки всичко е пазил идеално и като изключим, че пипнах в тръбата с мръсни ръце, сензора е като нов. Леко позабърсах, че мизерията си се беше натрупала. Интересно беше с боичката на Хонда, която бях купил преди време. Имах на 3-4 места дребни деруги и на едната врата стандартно за този модел "връхчето" на вратата което има склонност да ръждясва. Боичката е като лак за нокти със СИН цвят!! Гледам, гледам и викам да не са ми объркали поръчката но не, пише си Nighthawk black!? Както и да е, мацнах тук-там, изчаках и си стана черна. Интересно решение, сигурно е нормално за човек който боядисва но на мен ми беше сефте с такъв вид боя. Продължих с акумулатора като едната клема беше окислила за 2-ри път. Явно не я бях почистил добре първият път та се заех и с това. Свалих батерията, шкурене, гресирах и обратно на колата:
  2. 1 точка
    В менюто с копчетата от волана (I / sel). Дръпни ръчната преди да ровиш, че някои менюта иначе не се показват. Моите са 2 по 2 еднакви (предните едно налягане, задните друго) и го приема. При мен не е с датчици на налягане, а брои обороти на гумите и сравнява. Затова и отчита при определени условия (като покарам например с над 50 известно време). Може и затова чак след седмица да се е обадила.
  3. 1 точка
    Ако е ръждясала пробката и запушена,за това не е протекло. Виж за какъв отвор става на въпрос. Сваляш я и отпушваш с тънка тел.
  4. 1 точка
    В моя случай не става дума нито за биелетки, нито за стабилизираща щанга, а за тази, с която се настройва сходимостта на задния мост - в единия си край е с ексцентричен болт, а в другия - шарнир (подобно на кормилните накрайници). Точно този шарнир се беше разбил и позволяваше на гумата да променя рязко ориентацията по посока на движение.
  5. 1 точка
    В автоморга Франц в Бургас има читаво Харви. Аз му взех носачите -в супер състояние са. Наблизо съм, мога да попитам,но не разбрах за кои болтове иде реч( този който стяга амортисьора ли?
  6. 1 точка
    Ето и няколко интересни факта за живота на Георги Раковски. 1.Георги Раковски е самоук, но успява да научи различни езици, някои от които са гръцки, английски и френски. През 1837 година заминава за Цариград и там става един от учредителите на „Македонското дружество“, което цели освобождението на българите от турска власт. Под влиянието на Иларион Макариополски и Неофит Бозвели, Раковски се включва в борбата за църковна независимост. 2. Осъден на смърт През 1841 година Георги Раковски заминава за Браила, където се готви за бунт. Успява да си издейства гръцки паспорт и се подвизава под името Георги Македон. За участието му в Браилския бунт през февруари 1842 година, Раковски е осъден на смърт. Той успява да избяга с помощта на гръцкия посланик в Цариград Маврокордатос. Раковски бяга в Марсилия и там прекарва година и половина. 3.Когато се завръща в Котел, заедно с баща си, Раковски взима участие в борбата на местните еснафи срещу чорбаджиите. Обвинени са пред турските власти за бунтовници и са осъдени на седем години затвор. Откарани са в Цариград за излежаване на присъдата и там остават от 1845 до 1848 година. 4. Тайното общество и трибагреника – бяло, зелено, червено След започването на Кримската война Георги Раковски заедно с група българи създава в Свищов Тайно общество, което събира пари за освобождението и трупа сведения за османските войски, които предава на руското военно командване. Тайното общество приема за знаме на бъдещата българска република трибагреника – бяло, зелено и червено. Дейността им обаче е разкрита и Раковски отново е арестуван. 5. През 1854 година Георги Раковски организира чета от дванадесет души и заедно с тях обикаля Източна Стара планина. Тогава опитва да се свърже с руските войници, които по това време се намират на юг от река Дунав. На есен руската армия се оттегля и Раковски разпуска четата. Известно време се крие в Котел, където пише за преживяванията си в цариградския затвор. По това време написва и поемата си „Горски пътник“. 6.През 1860 година Раковски се премества в Белград. Там през 1861 година започва да издава вестник „Дунавски лебед“, в който се разискват теми от просветно, политическо и стопанско естество, а също и такива за единството на българския народ и църковно-националната борба. В края на 1861 година „Дунавски лебед“ спира да излиза и в последния брой Раковски съобщава „Българите обичат да четат, но не обичат да си плащат абонамента“. Други вестници на Раковски са „Бранител“, „Българска старина“ и „Будощност“. 7. „План за освобождението на България“ През 1861 година Раковски пише „План за освобождението на България“ и „Статут за едно Привременно българско началство в Белград“. Тези негови съчинения дават началото на нов етап в развитието на Георги Раковски. Той иска да организира армия на територията на Сръбското Княжество, с помощта на която да вдигне на въстание българското население. Така през 1862 година Раковски става председател на Привременното българско правителство. 8. Организиране на чети в България В края на 1866 година Раковски прави „Върховно народно българско гражданско начало“ в лицето на Тайния централен български комитет (ТЦБК). Неговите цели са да организира и изпраща чети в България и така да се сложи край на безразборното прехвърляне на такива чети по българските земи. 9.През 1866 година Георги Раковски посещава Руската империя. Известно време прекарва в Кишинев, Киприяновския манастир и Одеса и преминава през българските колонии в Южна Бесарабия. Неговата цел е да събере пари за организиране на въоръжени чети, също така и да подготви участието в тях на бесарабски българи. Той не постига голям успех с намирането на пари, заради натиска на руската полиция върху българската общност в Одеса. 10.На 1 януари 1867 година организацията на Раковски издава „Привременен закон за народните горски чети за 1867-о лято“, в който са записвани организационния принцип на изграждането на четите и правата и задълженията на самите четници. Раковски вярва, че със създаването на добре организирани чети ще може да се вдигне народа на борба и ще се постигне освобождението му. През пролетта на 1867 година са прехвърлени четите на Панайот Хитов и на Филип Тотю. На 9 октомври същата година Георги Раковски почива от туберкулоза.
  7. 1 точка
    +2 Нови гуми съм купувал само от тях до сега. Миналата седмица отидох до склада лично да получа две нови гуми и имаше възможност да ги монтират на момента - човека се погрижи в особено старание за джантите, смени винтилите, както и прокара резбите на 1-2 шпилки и техните гайки: до сега такова старание, особено в 18 часа в петък, не бях срещал...
  8. 1 точка
    Да, това е сервиза. Не исках да го споменавам, защото не знам дали е позволено от правилата. Другите два сервиза, които бих искал да ползвам, за съжаление в момента не мога да се възползвам от техните услуги. Русе ми е далеч за подобна интервенция, а в Дупница месец април е в заслужена почивка. Други не познавам. Дано не ми се и налага да познавам:-)
  9. 1 точка
    В крайна сметка взех гуми от BGGumi.com, която фирма колегата note ми препоръча и съм много доволен. Обадих се по телефона, предложиха ми гуми Good year с доставка след около седмица от Германия и обещаха DOT да е 2020. Не ми искаха капаро за поръчката. Вчера ми монтираха новите гуми, които се оказаха дори с дот 0121 съвсем пресни. Доволен съм и от монтажа на Симеоновско шосе. Хората се оказаха коректни, и бяха много любезни и усмихнати. Благодаря на всички колеги, отговорили ми в темата!
  10. 1 точка
    Привет колеги! Въпросната Хонда за която писах е от доста време при мен, все пак се разбрахме с продавача! Теста от Пловдив до Варна го изкара БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ! Автомобила е идеален, доволен съм много и си пожелавам много безаварийни!
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    ЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ: Най-високият връх на Балканския п-в се намира в България - вр. Мусала- 2925м! Селото с най-голяма надморска височина на Балканския п-в се намира в България - с. Орцево - 1555м. (център) - 1606м! Д Най-високата жп-гара на Балканския п-в се намира в България - гара Аврамово- 1267м! Най-високото езеро на Балканския п-в се намира в България - Леденото- 2709 м! Най-високият водопад на Балканския п-в се намира в България - Райското пръскало. Пръските на водопада падат от невероятната височина от цели 124 метра! Най-големият подземен водопад на Балканския п-в се намира в България, пещерата Дяволското гърло - 42м! Най-горещият гейзер в Европа и на Балканския п-в се намира в България- Сапарева баня 103°С! Най-високият язовир на Балканския п-в се намира в България - язовир Калин в Рила планина - 2394м! Ценете забележителностите на майка България! Малка държава, която ни дава толкова много красота!
  13. 1 точка
    12.04.1961 - 60 години откак човек напусна планетата Земя. България също изпраща човек в космоса- Георги Иванов! Човекът с най-спокойният пулс в историята на орбиталните полети. На 10 април 1979 година се превръщаме в шестата държава в света, изпратила космонавт в орбита! После още един и след това - кво?
  14. 1 точка
    Знам какво съм длъжен да направя! Кажи на човека с проблемния сивик да ми се обади.Телефона ми е в подписа. Ще му отговоря на всички въпроси и ако мога ще му оправя проблема безплатно. Втори вариант е той да се включи в тази интересна група като собственик и да чете ,задава въпроси т.н.Има адски много информация,подредена ,услужлива и т.н. На теб желая много успехи в немските форуми и с немските коли. Като си купиш Хонда си добре дошъл! П.П. Изречение се започва с главна буква....от уважение към езика и към събеседниците най-малко!
  15. 1 точка
    Пръсканите с лак фарове дадоха фира. Изтърках ги, после паста и реших да сложа т.нар. "керамично покритие". Ще видим колко време ще изкара. Дават му 1 година. Като наближи време и ако са добре, ще ги мацна за още 1 година.
  16. 1 точка
    Е то това много зацапано. Между другото пробвай с обезмаслител за двигатели. Много по-добра работа върши. С по-малко количество измиваш повече площ. Мирише ужасно и задушава. Задължително го направи на открито.
  17. 1 точка
    Сериозни машини. При някои по-нови двигатели може би има проблем с охлаждането на главата и съответно спукване - не мога да разбера дали става въпрос за неправилна поддръжка, немарливост или за реален конструктивен недостатък. Виж тази тема. Личните ми наблюдения като цяло от марката са от старите модели: Първа генерация RX300, желязна, над 300 хил. км. и подменени само някакви датчици и други дреболии. Отскоро и първа генерация IS 200 Sport - фина, пипната кола, комфорт, качество на детайлите и т.н.
  18. 1 точка
    Моля за извинение, ама какво отношение има Low-speed pre-ignition към F18B2 мотора (гледам профила на BlueDeam4)? Предполагам, че маслото е за този мотор? Low speed pre-ignition (LSPI) is a premature combustion event, occurring prior to spark ignition in turbocharged, direct-injected (DI), downsized gasoline vehicles. As the name implies, it occurs when engines operate at low speeds and high loads. It can result in extremely high cylinder-pressures and can lead to heavy knock.
  19. 1 точка
  20. 0 точки
    В ресторант жена се накпва с доматен сос! - Скъпи, изглеждам, като прасе! -Да, скъпа и освен това се накапа с доматен сос!
  21. 0 точки
    Ако има доброволец може да му сипна какъвто иска софтуер на акорд-а( Канадски, Американски, Китайски Таджикистански ако има дори), но отговорността си е на собственика. Ако ставаше само със сипване всичко щеше да е песен.
  22. 0 точки
  23. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...