Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.03.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Не. Може сондата да не е за тази бутилка. Виж документите на компонентите първо.
  2. 2 точки
    Изтегли си най-добре GIMP Portable. Прилагам пилата и инструкция. Directions.txt пила.txt синусоида.txt
  3. 1 точка
    На лято съм при теб ...
  4. 1 точка
    Случвало се е да псувам без да шофирам. Ама да шофирам без да псувам. Такъв случай няма!
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Сигурен ли си че това което виждаш през отвора на бронята е радиаторът за антифриза?
  7. 1 точка
    https://www.ato24.de/de/castrol-edge-5w-30-m-5-l.html# Castrol edge M 5w30 2 туби по 5 литра (45,49*2=90,98 евро) https://www.ato24.de/en/8100-x-cess-5w40.html Motul 8100 X-cess 5W40 1 туба 5 литра (35,50 евро) 90,98 + 35,50 = 126,48 евро *1.9675 = 249лв Парите ще бъдат внесени в банката до 20 минути. Изпращане по куриер (данните ще напиша на ЛС).
  8. 1 точка
    Здравейте! Линк:https:https://www.ato24.de/en/ravenol-vmp-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL VMP SAE 5W-30 1x5 Стойност на поръчката 59.95 *1.9675=117.95 Начин на плащане: Преведени 120лв по Revolut Начин на получаване: лично в кв. Малинова Долина
  9. 1 точка
    Частите пристигнаха от Бултрако: Това са 18, 19 и 21 от схемата - семеринга и двата О-пръстена. Можете да видите ОЕ номерата на снимката. Семерингът е Made in Vietnam. С литър масло MTF-3 излязоха 90 лв. Пружинната шайба и гайката ги нямат и казват, че не е необходимо да се сменят. В понеделник, живот и здраве ще я карам при майстора. Съветвам всички, при възможност да си прегледат тези точки на кардана - към трансфера и към диференциала (там е подобен семеринг). Алтернативният семеринг е CORTECO 19035247B.
  10. 1 точка
    Здравей, Линк:https://www.ato24.de/en/carcare/polishes-waxes/ravenol.html Вид и количество : RAVENOL Autopolitur 0,5 L Стойност: 6.95 Е* 1.9675 = 13.67 лв Начин на плащане: Парите преведени по Revolut Получаване: Лично в кв. Малинова долина
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Направил си каквото зависи от теб. На човек, насила може да му вземеш, но не и да му дадеш. Колкото и да е добро - ще му намери кусури и ще те омрънка.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Автомобилът вече е пуснат в mobile.bg, цената във форума е намалена на 17 000лв, с двата комплекта джанти. В mobile.bg е 16 500 без втория комплект гуми/джанти. Ще я намалям на всеки две седмици с по 250лв докато не се продаде - след 1 месец ще е 16 500лв - след 2 месеца ще е 16 000лв - след 4 месеца ще е 15 000лв - след 6 месеца ще е 14 000лв - след 12 месеца ще е 11 000лв Не съм особено склонен да се пазаря. Склонен съм да сваля ако я дам без единия комплект гуми и джанти Ако цената ви се вижда висока - сигурен съм, че има по-евтини автомобили, а може и да изчакате. Знаете точно кога би станала по-ниска. Ако междувременно някой е готов да даде това което съм поискал - ще отиде там. Така е честно и за вас и за мен и си спестяваме необходимостта от спекула и пазарлъци. А тъй като не съм търговец, за мен е важно и двете страни да останат удовлетворени 👍
  15. 1 точка
    Оправих се, капачката беше виновна. Имаше оксидация по пъпките, които са за кабелите. Изчистих я и запали от раз
  16. 1 точка
    Имах проблем с единия говорител на Хонда Акорд 8 и го изпратих на колегата Tokio. Тонколоната беше в много лошо състояние ,но колегата я отремонтира доста добре и сега свири като нова .
  17. 1 точка
    На таблото нищо не свети,не мога и да я закача,че ми се прецака компютъра нещо.Прави го на газ и бензин изчистих дросела и има значително подобрение но усещам,че още се изтърсва леко на обороти.Ще я пратя на реглаж на клапани и ще видя какво ще стане
  18. 1 точка
    @Accord 1,8i LS 2001 Пробата е взета перфектно и старателно. Поздравления за което! Маслото е още в пълна кондиция. Ядрото държи здраво тежките замърсявания, т.е. маслото все още има силни диспергиращи свойства. Заформила се е и дифузната зона - светло зелената част, където се отлагат леките частици. Има и достатъчно голяма зона от чисто масло - синята периферия на капката. Външният ръб на капката е сравнително равен, т.е. няма обводняване на маслото. Двигателят е работил много добре! Продължавай нататък да видим кога ще му дойде времето за смяна на това масло.
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Когато дадеш на контакт последният четвърти път натиснеш дистанционното и чуеш че щракват вратите , ГО натискаш ВТОРИ път , пак чуваш че щракват и тогава натискаш на второто дистанционно бутон и отново чуваш щракване. Чак тогава връщаш от контакт и пробваш.
  21. 1 точка
    Избора на двигателно масло е тема ,която дъвчем постоянно и има много въпроси,на които е трудно да се отговори с две приказки. Пускам тази тема ,за да може всеки от вас да намери сам отговора на въпроса си.Темата не е моя…тя е Ваша.Ще допълвам и коригирам данни и материали по ваше усмотрение,след одобрение от модераторския екип. Двигателното масло е един от най-важните консумативи в ДВГ.Залети сме с информация,реклами,препоръки и съвети от приятели.Нека да не гледаме на маслото като домашна ракия,а да научим малко факти и технически характеристики,които са важни за нашето масло. При проектирането на един двигател,производителят не избира масло,а задава параметри, на които трябва да отговаря съответното масло.Така в процеса на проектиране се изчисляват важни детайли,като материал,повърхност,грапавост,хлабина на сглобка,материал на уплътнение,гарнитура и т.н. Тук основно работят инженерите.След това проекта минава през юристите.Всеки пазар си има своите закони и изисквания,като се взима под внимание околната среда,допустимите отработени газове и категорията на гориво. Готовия вече проект се префасонира за съответния пазар,като с това ролята на определяне на маслото за конкретен двигател е приключило. Тук с главно В ВНИМАНИЕ:Производителя,търговеца,представителя и обслужващия сервиз имат една единствена идея относно новата ви кола:Да изкара Гаранция!!.Никой от гореспоменатите не го е грижа какво се случва след този период с вашия двигател.Това е пазарна политика след 1996 година и всички сме свидетели на това в една или друга сфера.Общо взето най-трудния пазар е японския и американския.Европа е разграден двор и законовите норми и изисквания се спазват само в определени държави,които са над политическите интереси.От тук идва и голямата бъркотия със стандартите ACEA,API и ILSAC.По подразбиране Honda е японска марка е нужно да съблюдаваме японския сертификат ILSAC.С годините изискванията спрямо техниката,околната среда и човека се променят,затова и сертификатите сменят изискванията към маслата.ILSAC GF-3,GF-4,GF-5,скоро и ILSAC GF-6/проекто-сертификат/ казва на съответния производител на масла на какви характеристики трябва да отговаря маслото в съответните граници.Сертификата се защитава от производителя на маслото пред съответната институция по желание на самия производител.Това ,че бренд X няма даден сертификат,не означава автоматично,че маслото не покрива изискванията.Това означава, че Х не иска да има този сертификат или е искал,но не са му го дали…. Да приемем,че ни интересува настоящия GF-5.Двигателя ни е проектиран,когато последно е бил актуален GF-3.Да търсим ли масло с GF-3 или не?Не е необходимо.Със всеки следващ номер изискванията стават все по-тесни и трудни за постигане,така че сме сигурни в едно:GF-5 надвишава GF-4,който също надвишава GF-3. Ако все пак намерим стара туба с масло GF-3 да я ползваме ли?.В никакъв случай.Маслото има срок на годност както всеки един продукт.В зависимост от маслото,начин на съхранение и т.н.Срока е от 2 до 3 години,но има и големи отклонения.След този срок маслото би трябвало да се даде за преработка. В повечето случаи такива масла се пускат на разпродажба за половината от цената си.Продават ги предимно он-лайн магазини,на които не можете да търсите сметка…. Може ли производителя X да произведе днес масло и да защити GF-3.Не, това е невъзможно.Производителя Х трябва да защити актуалния японски сертификат. До тук избора ни на масло се улесни с 50% J.Вече знаем ,че без ILSAC GF-5 имаме проблем със съдържанието на тубата…. Доуточнение, което е много важно:Бренда Х е взел сертификат на маслото си Серия А с вискозитетен индекс 5W-30.Това означава ли ,че същата марка,същата серия с индекс 0W-30 има този сертификат. Не!Сертификат се издава само за конкретно масло и той е изписан на тубата. Сертификата свързан ли е пряко с начина на изработка на маслото? Не - минерално или полусинтетично,хидрокрек или PAO,естер,/Пълна синтетика е нарицателно на нещо несъществуващо на пазара/ маслото трябва да отговаря на изисквания и ако ги покрива получава сертификат. Кой сертификат/одобрение изисква Honda? Honda е част от консорциум на японските автомобилостроители и одобрява стандарта ILSAC. Honda одобрение има само за 2,3 мотора на Acura RDX Turbo-одобрението е Honda HTO-06.Всички модели с електромотор-хибридни двигатели изискват масло GREEN-0W16.Всички дизели с филтър за твърди частици изискват 0W-30 C2.Всички останали бензинови атмосферни мотори са с препоръчителни класове 0W-20 или 5W-20/5W-30/,като 2009 година на конференцията на SAE излезе сервизен бюлетин,в който Jeff Jetter заяви ,че Хонда препоръчва за всички модели в цял свят използването на 0W-20,с изключение на гореупоменатите и спортните автомобили/S2000/,които да останат на 5W-30. Има още едно изключение-двигателя 1,7DTCI,който е на Исузу , но се ползва най-масово в концерна Крайслер-Опел. Тук препоръчанотo масло е свързано с опелски сертификат Dexos 1,2, За който спокойно може да прочете във форума на Опел.. Така…от всички масла на пазара останаха тия с вискозитетен индекс 0W-20 и 5W-20 и сертификат ILSAC GF-5.Те не са много,като изключим оригиналното ни масло имат/нямат едва 20 модела.Ако приемем,че нашия двигател е вече доста износен и има нужда от уплътняване ,за да функционира изобщо,може по усмотрение на личния ви механик да ползвате 5W-30/10W-30 масла имащи същия сертификат ILSAC GF-5.Но …това е ваш личен избор! Колко „тесен“ е сертификата ILSAC GF-5 и каква свобода дава той на производителите на масла?По мое мнение е доста тесен и труден за изпълнение.Като цяло базови масла произвеждат 3 компании,а добавките за масла са също 2-3 модела.Всички останали брендове купуват от тях и бълват бъркочи като си играят със % на химически елементи,като в това няма нищо лошо.Сертификата не указва как да се произведе маслото!Важно е да има съответните характеристики.Тук е момента да видите сводна таблица с подробни характеристики на различни брендове.Няма да коментирам,кое е хубаво и кое не.В общия случай плащаш за това,което получаваш.Мога само да гарантирам,че масло със сертификат ILSAC GF-5,съответно по API SN или SN/RC и подходящия вискозитет няма да навреди на мотора ви и Honda одобрява това! Тук ще ме питате,защо в сервизния център на Хонда ми наливат оригинално масло 5W-40 или Castrol 5W-40. Да отговора е много лесен.Независимо дали на табелата на франчайзинга пише Хонда.Бултрако,Апостолов или Honda-EUROPE……те целят само едно нещо-Печалба.По-късно ще пусна характеристиките на оригиналните ни масла....там не всичко е цветя и рози . Продават едно евтино масло скъпо и амортизират мотора преждевременно,като с това си създават още работа и още печалба….Тяхната гледна точка е друга-Те твърдят ,че се презастраховат,срещу задиране и често навлизане в „червените обороти“ Истината е някъде по средата и Вие ще прецените къде точно…. Само за информация 5W-40 струва 3 пъти по-малко от 0W-20 при едни и същи условия.Говорейки за цени на едро …8 към 22 лв/лт. Аз като потребител искам тук да намеря информация за това ,какво масло да ползвам,за съответния пробег и условия на използване на автомобила си.Нека заедно създадем тази база данни! Темата е заключена и всеки един модератор може да допълва или да коригира. Темата http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&do=findComment&comment=1057467369 за обсъждане на всичко свързано с маслата за Хонда ще бъде отдолу и там всеки може да се изкаже с параметри,документи,характеристики и опит.Всичко ценно и подходящо ще се качва тук...за готово ползване от всички! Публикувам таблица от братския руски форум Oil-club.ru Таблицата е изготвена след огромен труд от колегите начело с администратора Torcon .Линк към оригиналната таблица:http://www.oil-club.ru/forum/topic/24192-svodnaya-tablitca-masel-standarta-api-sn-ilsac-gf-5-0w-20/
  22. 1 точка
    Целия сервизен бюлетин на конференцията на SAE 2009 година. Honda_SAE_April_2009.pdf
  23. 1 точка
    Мисля, че сам си отговорих на въпроса. "Новото" дистанционно трябва да е точно за CR-V II, от Акорд не става, предполагам и от друг модел няма да стане, дори и да са еднакви на външен вид. Така казват братята американци и май са прави. Двете дистанционни: Същите снимани отзад: Видно от снимката моето дистанционно (това в дясно) има номер G8D-345H-A, a това на Акорда G8D-453H-A. п.п. За НЕговорещите английски: Обучаване на дистанционни (до 3бр.), стъпка по стъпка. Доколкото разбрах процедурата е една и съща за всички модели, и години на производство. Сядаш в колата. Всички врати и капаци са затворени и ОТКЛЮЧЕНИ. Прозорците може и да са отворени (за да не се пълни купето с цигарен дим, и за да чуват как псуваш поне през 3 пресечки ) 1. Завърташ ключа в позиция КОНТАКТ. 2. Натискаш бутон на дистанционното. Няма значение, кой от двата - ЗАКЛ., или ОТКЛ. 3. Изключваш от КОНТАКТ. Не е необходимо ключа да се връща докрай. 4. Завърташ на контакт. 5. Натискаш бутон. 6. Изкл. от контакт. 7. Завърташ на контакт. 8. Натискаш бутон. 9. Изкл. от контакт. 10. Завърташ на контакт. 11. Натискаш бутон. В този момент, ако процедурата е успешна, от вратите ще чуеш звук от активиране на актуатор (т.нар. "машинка" за централно откл/закл). Чува се само звук, вратите си остават отключени. 12. Натискаш бутон на дистанционното (вратите все още си стоят отключени). Сега, ако обучаваш само едно дистанционно, отиваш на т.14. Ако искаш да обучиш още едно дистанционно, след натискане на бутон на първото, отиваш на т.13. 13. Натискаш бутон на второто (и след това на третото, ако са 3) дистанционно. Отново трябва да чуеш звука на актуатора. 14. Изключваш от контакт, и вадиш ключа. 15. Проверяваш дали работят дистанционните. edit: Не е задължително новите дистанционни да са наистина нови, може и да са втора употреба. Това, че вече са обучени за друга кола е без значение, процедурата автоматично изтрива стария код и записва твоя в дистанционните.
  24. 0 точки
    - Иванчо, какво дава кокошката? - Яйчица. - Браво! И какво още? - Още яйчица. - Добре, ми ти на кво спиш? - На земята. - А под главата какво слагаш? - Шепите. - Хм.. Да пробваме по друг начин. Баща ти на какво ляга? - На мама. - Ами като я няма мама? - На комшийката. - Ми ако я няма и комшийката? - Тогава и тати го няма. - Бре... Да сменим тактиката, дядо ти на какво спи? - На кревата. - А под главата си какво слага? - Възглавница. - А като ударим възглавницата какво излиза? - Прахоляк. - Ми ако ударим по-яко? - Бълхи. - А ако вземеш нож и разпориш възглавницата, какво ще получиш? - Дъртия ще ме пребие. - Добре де, освен това какво ще хвръкне? - Перушина. - Ееее, най накрая! И така - какво дава кокошката? - Яйчицааа
  25. 0 точки
  26. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...