Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.03.2021 in Мнения
-
3 точкиКапков тест 3 1. Petro-canada SS 5W20 Ilsac Gf-6,от lubrifilt. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-189300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 03.12.2020 до 14.03.2021г. 8.Мото часове около 140 9.Изразходвано гориво 425л.газ и 50л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л. 11.Доливане няма,разход 2мм.на долу. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване средно тежък,към лек (зима...). 15.Предишно масло-Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката я докоснах,до офисната хартия. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло Смяната на цялото масло е извършена,само през щеката и гърловината на капака на клапаните. Картерната пробка,не е отвивана този път (а трябваше). TD_IM-7872E (2).pdf Да му дам ли шанс,още 2000км. или...? ESP-то е на ред,за лято 2021!
-
2 точки@JHM Изкарай и Април, да минат студените дни, пък тогава го сменяй. Има още ресурс.
-
2 точкиНямат Бога, нямат смирение в душата си. Всякой него си гледа,а за другите не иска и да знае.Всеки зинал като ламя и прибира,мъкне, крие, като че ще векува на земята. Имот, колкото искаш.Има за всички и още за толкова и пак за врабчите трохици се карат... А що им пречи да си живеят братски,да си помагат, да се обичат. Пречи им завистта, своещината,лошото сърце, пречи им дяволът.Той ги държи в ръцете си.Отворил е в душите им бакалница и търгува с доброто и злото. "Гераците"- Елин Пелин
-
2 точкиКапков тест 1. 1) Масло – RAVENOL DXG 5W30. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 218 178км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1100км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 2%/98% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.01.2021г. до 14.03.2021г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около 88л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала 24ч.30мин. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,2л., несливаемия остатък не е източван. 12) Маслен филтър MAHLE OC617. 13) Въздушен KNECHT LX1562. 14) Доливане на масло няма-седи на макс . 15) Режим на използване тежък-къси преходи по 5км +извънградско по 20-30км. 16) Предишно масло-Последно микс(Petro SS+DXG 5W30), 3 смени с 5W30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км 17) Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi
-
2 точкиБърза сметка на моя случай показва следното: Карах 2,4 АТ около 5 години, за който период имам около 32000км. Среден разход 10л/100км - 50/50 градско/извънградско - сметката ислиза около 6400лв за бензин, при усреднена цена 2лв/литър. Ако веднага бях сложил АГУ, щях да съм дал 3840 лв за гориво (при 20% по-висок разход на газ) + 1600лв за уредбата (такси и прегледи/сервиз не знам), та съм на загуба 960лв, а сигурно са по-малко. Просто знаех че няма да карам колата вечно, без да планирах скорошна смяна. За това и написах горното. Когато човек се бори за спестовност е добре да си направи своята сметка. Но парите за АГУ се инвестират наведнъж и после на човек рязко му се "дават крила".
-
1 точкаЗнаете ли защо бутилките за вино са 750 милилитра ? А не да речем – 1 литър (1000 милилитра) ? 19 век - основните клиенти на френските производители на вино са англичаните. Английската единица за измерване обем на течност е ′ ′ имперски галон ′ ′, равняващ се на 4,554609 литра. За да се опростят сметките при преобразуването на мерните единици французите транспортирали виното от Бордо в 225 литрови бъчви или точно 50 галона, съответстващи на 300 бутилки от 750 мл. (75 сантилитра) За да им е по-лесно, те приели, че 50 галона = 300 бутилки. И така, един галон съответства на 6 бутилки. Всъщност това е причината дори и днес кашоните с вино често да бъдат по 6 бутилки. Виното също е и култура! Наздраве !🍷
-
1 точка
-
1 точкаНе ме разбирай прогрешно, не казвам, че маслото си е заминало. Просто на фона на Амсойла е доста зле, но на фона на пробите на други колеги си е ок. ПС: Послушай Дани и изчакай да се оправи времето и тогава сменяй. Впрочем аз също мисля да го сложа за лятото да видим как ще е новата формула при мен.
-
1 точкаЗа това ниво на оборудване ми се струва скъпа. Иначе на снимките изглежда добре.
-
1 точкаАбсолютно вярно е и затова подбора се прави само на 1.6 Фейслифт бройки при които е отстранен фабричният проблем.Фейса се различава по предните фарове както при тази. След това само още една година се влага класическият автомат(АСК) и следващите броики и при Корола са като Ярис със роботизирана кутия.
-
1 точка@JHM Много е зле положението на фона на предишните ти проби, сега не ми се рови, но по памет и на 8к не си качвал такива резултати, особено с Амсойла. Не знам дали е заради това, че не си източил старото масло или заради самото масло.
-
1 точка
-
1 точкаЗависи на изборите какво ще стане.Ако одържавят горивата ще се наложи да свалям газови уредби
-
1 точкаДа Тошко, радвам се ,че си щастлив с подложките. Дали ти е перфектна задницата....надали. Направи измерване с пълен резервоар, пълна бутилка и 100 кила багаж. После ще сравним снимките. Както казах поносимостта, знанието и това че се набутах ама да набутам и другите са различни неща! Има хора мислещи и хора папагали.Чули ,видели недоразбрали,но съветват. Та нека някой ми обясни как пружина с нелинейна характеристика се дублира по действие с линейна подложка.Отговорът е никак! Каква е теорията? Имаш 700 мм пружина провинала под товар 70 мм.Логиката на подложката 70 мм е ,че всичко ще заспи,както при Тошко.Сега да вземем пружина 700 мм провиснала на 600 мм. Със 100 мм подложка пак спим.А сега вземете пружина провиснала 350 мм с подложка 350мм. Дали задницата заспа?
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте. Линк : https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество : petro canada supreme synthetic 5w-30 2х1L и 2х5L Стойност на поръчката : 2*4.95*1,9675 + 2*24.49*1,9675 = 19.48 лв + 96.37лв = 115.85лв. Начин на плащане : парите ще бъдат преведени по сметка в ОББ АД Начин на получаване - чрез куриер . Благодаря.
-
1 точкаЗдравей Атанас, Това е моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 - 0.946 l. - 4 броя Стойност на поръчката: (4 * 6.49)*1.9675 = 51.08 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаТази Корола изглежда интересно, но е с две врати. Автокъщата ми е в полезрението от доста време покрай един колега от форума, който се занимава с внос на автомобили.
-
1 точкаГледай сабята да е наточена и я покарай на загрял мотор и кутия, а не само ръг/бъзък на плаца в автокъщата. А майка ти ще я хареса, макар че с жените никога не е ясно.
-
1 точкаСъдейки по снимките, това не е автоматик и даже не е вариатор, а е ММТ - роботизирана механична кутия. Балдъзата търкаля такава, но вече само градско. Извън ще бавиш трафика, а в града трябва да и свикнеш с чалъмите. На мен усещането при тест драйв (от любопитство) не ми хареса - далеч и встрани от автоматиците е. А за тея пари се огледай за Джаз, освен ако въпросът (Условието е да е автомат и да е Тойота) не е "поставен ребром":
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Атанас! За мен: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 0.946 L - 4 броя Линк: https://www.ato24.de/en/alco-oilfilter-sp-1001.html Вид и количество: 1 брой (€4.99) Стойност на поръчката: (4*11,49 + 4.99)*1.9675 = 101 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точка
-
1 точкаКомутатор , бобина и 3 броя датчици са в делкото вътре . Сменяш комплект бобина и комутатор .
-
1 точкаКолега, явно си търсиш проект за свободното време! Няма лошо, но мен ме притеснява следното: Първо, доколкото съм гледал диаграмите, буксите на модела с навигация наистина са различни, тоест ще вземеш навигация, но откъде ще дойдат всички необходими кабели? Второ, ще подобриш малко звука, но ще имаш архаична навигация и мултимедия. Ако искаш премиум звук, не е ли по-добре да си сложиш някакъв хубав външен усилвател и необходимите колонки, ако не стават оригиналните? Щото системата в нашите коли - дори Executive - не е кой знае какво. Иначе, ако не гониш звук, защо не сложиш пак китайска медия?
-
1 точкаЕее, не е честно! Възмъжавал съм с тези песни. Знам че такъв е живота, но защо се съкращава? R.I.P. на основателя на Тангра. Песните остават. Радвайте се на тези, които ви "докосват" физически и ментално, щото е кофти да ви "изпреварят", както и вие тях.
-
1 точкаАвтомобилът вече е пуснат в mobile.bg, цената във форума е намалена на 17 000лв, с двата комплекта джанти. В mobile.bg е 16 500 без втория комплект гуми/джанти. Ще я намалям на всеки две седмици с по 250лв докато не се продаде - след 1 месец ще е 16 500лв - след 2 месеца ще е 16 000лв - след 4 месеца ще е 15 000лв - след 6 месеца ще е 14 000лв - след 12 месеца ще е 11 000лв Не съм особено склонен да се пазаря. Склонен съм да сваля ако я дам без единия комплект гуми и джанти Ако цената ви се вижда висока - сигурен съм, че има по-евтини автомобили, а може и да изчакате. Знаете точно кога би станала по-ниска. Ако междувременно някой е готов да даде това което съм поискал - ще отиде там. Така е честно и за вас и за мен и си спестяваме необходимостта от спекула и пазарлъци. А тъй като не съм търговец, за мен е важно и двете страни да останат удовлетворени 👍
-
1 точкаДа колега, опис имаше....и уж при тях всичко е точно. Истината лъсна след като се демонтира ударената врата. На пръв поглед всичко си изглеждаше добре. Прага е покрит с черна пластмаса и отдолу не се вижда че е натиснат. Не знам как пластмасата е поела такъв удар и изобщо не и личеше. Амортисьорът също беше леко крив и на пръв поглед не се виждаше че е деформиран. А и със скорост 50-60 километра не се усещаше никакъв проблем. И само да уточня: джипа е перфектен и не съжалявам че го имам. Написаното по горе от мен беше за информация на колегите, които тепърва ще копуват от Америка и Канада. Не е задължително да им се случи същото, но е възможно да си купите кола за 4300$ и да ви излезе 50 000лв.
-
1 точкаБлагодаря колеги, намерихме сменихме всичко е наред. Е не се справих сама но следващия път ще мога.
-
1 точкаОт оня ден ЦРВ-то (2 ген.), в следствие от пукната (или по-точно винкел в гумата при паркиране на служебен паркинг...), е обуто с 4 нови Vrededtein Quatrac, дот 0421, купени от avtogumi и сменени там. Отзивите след 2 сезона. Дано да са поне толкова качествени като Quatrac 5. За разлика от тях тези са вече с посока и не мога да си ги въртя както си искам. Размерът е 215/65/16 98H ако има значение, цената - 165 на гума. Доста нов модел и няма много инфо за него, има го в разни класации. https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/vredestein/quatrac-21565r16-p-295226.html https://www.tyrereviews.com/Tyre/Vredestein/Quatrac.htm
-
1 точкаВ контекста на горното, във Франция е прието, че една бутилка от 750 мл. е "порционът" за двама души при едно хранене. От там са измислени и малките 375 мл. бутилки, които се дават на човек при пътуване в самолет, влак и т.н. Наздраве!
-
1 точкаИма богат избор. Oсвен Mobil FS, може да се ползват и други. Всичко опира до избор на масло, с определени за целта, свойства. За "ръчкане" от време на време: YACCO GALAXIE RS 0W40 - добра алтернатива на Mobil FS 0W40. YACCO GALAXIE 5W-30 - Ако няма да се излиза на писта! RAVENOL VST SAE 5W-40 - много добри всесезонни характеристики! ... и др.
-
1 точкаhttps://www.oil-club.ru/forum/topic/30271-mobil1-fs-0w-40-svezhee/ Eй това ще ти е идеално според мен и спокойно ще можеш да си я ръчкаш, когато ти е кеф. Ако ще слагаш добавка по-добре 6в1 на Бардал.
-
1 точкаТова, при желание, обикновено може да мине и като сервизна акция (безплатно) , та защо не си направиш устата евентуално.
-
1 точкаДа това е проблема датчика е 100% старт стопа пали със съединител натиснат. 3 датчика са на педала проблема е в този за положението на съединителя от него зависи и круйз контрола. Ъпдейта е пожелание (това няма отношение с проблема). Да за Бултрако говоря. Нямат датчика 10 дни се чака. Общо взето колеги запомнете и вижте лампите и грешката която е проблема и това да ви помогне в даден момент ако случайно имате същия казус.
-
1 точкаЩе отговоря така: P0835 датчика на съединителя висок волтаж и некоректни данни. Цена на датчик 30.44лв Цена на диагностика 150лв евала и разбира се към тая цена слагам акумулатора 198лв. защото уж в него беше проблема по горе пише каква е историята. Доставка датчик 10 дни. Монтаж 27лв. пожелание ъпдейт на софтуера 2 вер. нагоре 90лв. За това и круиз контрола е бъгвал последните дни.
-
1 точка@goga На просвет не се получават добре нещата с последващата обработка, но все пак...: @ceco_accord Нормално развитие за 4000 км., но за бензин! Много е вероятно, маслото да е измило и разтворило известно количество леки отлагания от двигателя. След още 1-2 смени трябва да се изчисти картинката.
-
1 точкаНова капка - след още 1407 км и 23 дена. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, + одобрение от (долния десен ъгъл на тубата. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA - вижда се на снимката. 4) Общ пробег на автомобила – 322639 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4017 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 83% / 17% - 3330км / 687км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 79 дни - 19.12.2020 - 9.03.2021. 9) Мото часове – около 37 извънградско + 23 градско. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 40-тина литра и около 480 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, та изразходвания А 95 е екстра и предимно извънградско. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 7 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - все още НЕ , но според щеката липсват около 4 мм. Вече е малко под средата на щеката и вероятно ще долея. 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е снимана с огледално рефлексен апарат (по инструкцията), а снимката не е обработвана.
-
1 точкаПо повод (и не само) горното! Премълчаваш, за да не засегнеш някого, а той си мисли че е прав. Не бъди прекалено добър с хората, защото стават нагли. Хю Лори
-
1 точкаЗдравейте и при мен има теч от страничната тапа на разпределителния вал . Купих въпросния опръстен 27х2,5мм. от Хе..ди пасна идеално , стария беше сплескан и твърд . Работа за 5 мин.
-
1 точка@Emicha Какво да ти кажа - доверявам се на майстора. Ако се забавят нещата може да взема Кортеко. @Krasi-mirПо принцип си прав, но майстора каза, че не е необходимо. Майсторът е опитен с Хонда и има добра репутация.
-
1 точкаИзглежда никой не се сблъсквал с този проблем или не му се пише. Така, вчера ходих на майстор и той потвърди моето предположение, че семеринга е за смяна. Покрай него се сменят още два О-пръстена и една пружинна шайба, желателно е и масло за доливане да се подготви. Майсторът много държи всичко да е оригинално. Семерингът на Хонда струва 42 лв, точно 5 пъти повече от такъв на Corteco , освен това в момента в Бултрако го нямат и чакат доставка. Общо всичките части и маслото ще излязат около 100 лв. И така, чакам частите и вероятно другата седмица ще се сменят. Ето схемата: Сменят се 7, 18, 19 и 21. Човекът вече е правил такъв ремонт и се надявам да няма проблеми. По-нататък ще пиша какво се е случило.
-
1 точкаПисах в другата тема, но за HONDA Connect струва 90 лв.Може и сам,но е при фейслифта .Навигацията е Garmin. на вашия модел каква е? https://www.bultraco-sofia.bg/serviz
-
1 точкаКолеги, имам Acura MDX модел ноември 2016 от една година. Джипа е супер, но.....има едно но. Ще говоря в БГ левове. Търг-20 300лв (15 600$ Канадски), транспорта от далечният край на Канада около 4 000лв, повече от контейнера около -3 600лв. Разтоварване в Ротердам -1 050лв, мито и ДДС -6 000лв. Като началната цена на търга беше 4 300$ ( Канадски). До тук всичко ми изглеждаше поносимо ( както ми бяха обяснили докарването ще ми струва от 9 до 12 хилки, според зависи). И така, имаше удар в предна дясна врата. От снимките нищо не се разбира, ще я бъде ли тази врата или не. Реших че докато дойде джипа, ще разгледам за врата втора ръка. И проблем...нито в БГ нито в Европа няма. По късно разбрах, че не само врата няма. Никаква част за този модел няма в Европа. Ами остава Америка, какво пък толкова. Намирам си подходяща врата за 1150$ Американски и си казвам супер няма какво да чакам поръчвам. Да ама не няма доставка на едро-габаритни части. Ами сега...? Решението е фирма занимаваща се с превоз на стоки от Америка. Обадих им се аз, разбрахме се за техните условия (плащам вратата, продавача я изпраща до техният склад в Чикаго и след като си платя ДДС и мито и 10$ на килограм за транспорта си имам чисто нова втора употреба врата). А тя тежи само 54кг. Доставката трябваше да е от 25 до 40 дни. Пристигна след 4 месеца и половина. Оправданията бяха свързани с ковит обстановката. Както и да е поне пристигна. И веднага следваща изненада. Продавача на вратата е решил че може да си спести вътрешната кора и страничното огледало. А уговорката беше комплекта да е пълен (със стъкло, кора и огледало). И как да постъпя сега , не мога да я върна, парите няма кой да ми върне всички срокове са изтекли. От фирмата кършат ръце, че техният служител от Чикаго не разбрал, няма какво да направят и ако искам ще ми доставят пратка безплатно. Ами не искам, не ми се чакат още 4 или 5 месеца. Поръчам от ebay кора 300$ и огледало за 360$ следователно след транспорт, ДДС и мито ми струваха 785лв и 930лв. Поне пристигнаха за около 20 дни. Само за статистиката вратата след боядисването ми излезе малко над 7хиляди лв. Да ама от снимките не се вижда че е засегнат малко прага, калника има и леко крив амортисьор (леко, леко но трябва да се смени), накрайник, шенкел и всичко от Америка съответно транспорт ДДС и мито. Имам още няколко покупки на аксесоари, масло, филтри, стелки, крушки с лого и естествено регистрацията, технотест и застраховки. Джипа е невероятен на истински 60 000км, но на мен ми излезе 50 хилки или по точно 48 500лв. Моето заключение е че ако пак си купувам кола от Канада, Америка ще бъде Европейска марка или поне да има в Европа части за нея.
-
1 точкаТака е.Никой японец не сметнал легнали полицаи, шмекери ,който омагьосват бензина и го кръщават с добавки.Японеца не е предполагал ,че ще дадеш 20 бона за кола и няма да имаш пари да я поддържаш. Не е сметнал и че колата ще се кара повече от 15 години. За съжаление или радост Црв-то върви доста по-добре на газ от колкото бензин, и то заради качеството на бензина ни ,както и на 90% заминалите бензинови дюзи още на 100к км.
-
1 точкаЙотов...... Ще е в Бургас след 2 седмици.... същата... Мина малко повече отколкото очаквах на търга и ми излезе под тази цена с "наши" хора 4 елемента за боя и пълно обслужване
-
1 точкаСупер. Шурека беше у нас по Коледа, той си взе един пикап ford f 150 raptor от Канада Нември месец и сега си го стяга, та се загледахме в сайта които неговите приятели участват на търговете, беше кражба и пусната на търг с някои липсващи части. Аз си харесах едно 2016 ACURA MDX ELITE на 124 000км за няколко хиляди канадски долара с дребни забележки, той поиска да я вземем но сестра му тоест жената се намръщи нещо. Търга мина след три дена, неговите хора следяха сделката и преди да приключи ми се обадиха дали не съм размислил но го оставихме за по нататък евентуално. Та след сделката шурека го сметна - всички разходи с таксите,цената на колата, кораба до Холандия,автовоза до София, данаци мита и технотеста излизаше малко под 31 000лв всичко. Незнам при теб колега Павлов как е цената но за мен си струва. Това си бях заплюл:
-
1 точка
-
1 точкаОт 2017г. започва фейслифта. 2014г. и 2015г. модела е с 6 степенен автомат, а след това е 9 степенен. Ако си обърнал внимание първите са със скоростен лост, а след това са копчета. До колкото съм чел, много хора се оплакват от 9 степенния автомат /по някога има някакво придърпване и неравномерно превключване при 1ва, 2ра и 3та, но не мога да си го преведа точно/. Някои се оправят при сервизна акция, други продължават да се оплакват и след нея. Често срещам постове и за алтернатора, който се скапва на около 120-150к мили, но това го има и при IIра ген. За други проблеми не съм срещал много постове и към момента не се сещам. Като цяло американците са много доволни. За около 3г. вече с части не съм имал проблеми /IIра ген./, но почти не ми се е налагало да сменян нещо извън т.н. консумативи. И при IIIта ген., мисля че не е по-различно. Намирал съм си и неща втора употреба в БГ, но за 3та ген. не съм срещал. Има много добри групи във фейса където можеш да ги проучиш ако не бързаш с покупката
-
1 точкаНа мен Акорда ми харчи 11,5-12 бензин на градско и 7,5-8 на извънградско.Предполагам че може да харчи и по-малко, ама не мога да спра да и давам газ поне да си засека минималния раход
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00