Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.03.2021 in all areas
-
3 точкиНамерих виновника и направих няколко заклинания за скорост. Вече трябва да е значително по-бърз (ако не е, кажете) - следя и ще се намери решение
-
3 точкиТака е.Никой японец не сметнал легнали полицаи, шмекери ,който омагьосват бензина и го кръщават с добавки.Японеца не е предполагал ,че ще дадеш 20 бона за кола и няма да имаш пари да я поддържаш. Не е сметнал и че колата ще се кара повече от 15 години. За съжаление или радост Црв-то върви доста по-добре на газ от колкото бензин, и то заради качеството на бензина ни ,както и на 90% заминалите бензинови дюзи още на 100к км.
-
3 точкиПърво Емич е отговорил вместо мен. Второ темата е дъвкана 200 пъти ,че чертежи пусках,че размери... Единственото правилно решение е смяна на щанги или носачи ако са износени или съответните тампони,ако намерите нещо различно от Фебест.Сменят се пружините задължително. 1.Кола без газ със стандартни такива или тунинг ,но не усилени. 2.Кола с газ със усилени+30 мм Какво правим със планките....удължаваме мъката на лоша задница.Омекналите пружини са загубили 2 основни свойства: височина или така наречената нулева стойност на съпротивление.Второ загубили са динамика-сила за бързо възвръщане на първоначалното нулево положение/умора/. Резултата е сеене на задницата в завой, неадекватно държане при малки повтарящи се неравности,неадекватно поведение при висока скорост по новите магистрали на вожда...Там има едни кърпежи или снадки,където е свършил асфвалта и машината е чакала следващия самосвал. Коментари от сорта...аз нямам проблеми с планките са дефакто коментар "Никога не съм се качвал в ЦРВ със свястна задница" Коментари от сорта ...тука едни раздвижени щанги и едни планчици от колеги автомонтьори и специалисти по стендовете са висша форма на неразбиране принципа на окачването.
-
2 точкиБеше 77 стана 79,5-80.По принцип повдигането е двойно на дебелината на подложките,но не при всеки.Тук мисля,че има значение и в какво състояние са тампоните на задницата.Както писах разкрачване нямах, дори и преди подложките бях в зелените стойности.Тези,които купих от сега още умувам какво да ги правя,но не се стърпях заради цената.Ще ескспериментирам и ще видя какво ще ми хареса все пак са по 8мм.и не са нещо кой знае какво.Руснаците продават някакви по 20-30мм. което за мен вече идва прекалено и неразумно,но то е обичайно за тях.Така или иначе ще свалям предните амортисьори за смяна на прашници пък може и направо тях да сменя,като им видя състоянието.За отпред обаче повдигането става еднакво с дебелината на подложката.Така,че ще се пробва и каквото ми хареса,но пак казвам,в разумни граници.
-
2 точкиБрат няма кво да лъжа :) Всички VAG с по-малки двигатели си пият масло. Говорих със сума ти и хора и ме отказаха да се занимавам изобщо. Затова голфа за жената да кара детето на детска и да си пазарува, а за мен хондичка :) И аз се надявам да намеря нещо читаво. Другия месец ще тръгна по обиколки да гледам коли. Благодаря за пожеланията :)
-
1 точкаПри дъжд или когато се мие колата се случва да протече в купето в кракат на пасажера виновника за това е черната лайсна на предното стъкло и това че тя се огъва с времето и не прилепва така прътно по стъклото ето Първо те се отстранява като се махат пласмасовите копчета аз използвах две тънки пинсети отстрани на тях има малки дупки подпъхва се и се издърпват нагоре Ог долу сащо има такива те се освобождават с завъртане и остава това почиства се този канал под прозореца той е пряко отговорен ако пропусне лайсната черната от там да се оттече водата но винаги е задръстен с боклуци аз използвах тел и праскалка с чиста вода и с прахосмукачка обрах боклучите от долната част на кухината където е механизма на чистачките.Проверете дали не са запушени отворите отляво и от дясно през които се оттича водата тези след почистване аз си купих тънка мрежа с малки дупки и покрих отвора на вентилатора за да не влизат едри боклуци. Ето така Това отстрани е шаблона от хартия за да напасна мрежата към отвора и за да се подсигуря зда не мине вода през вентилатора сложих допълнително ламарина Ако случаино счупите една или повече щипки първо проверете дали има от тези в най близките автоаксесоари за тези не са точно оригиналните но пасват точно . Накрая по горния ръб на черната пластмаса аз сложих дебел слой силикон за да прилепне хубаво в горния край и да няма просвет там тъй като той остава и се запълни с силикона И не на последно място се махат чистачките след щипките като аз белязъх положението им с маркер върху черната пласмаса ето го силикона Дано съм бил полезен на някой. Ето и ламарината снимката е на колега аз забравих да снимам закрепя се с самонарезни винтове.
-
1 точкаАз едноцифрен разход не съм виждал на борда досега..имам го вече две години и 50к км 😀
-
1 точкаДа се похваля и аз колеги. Повдигната отпред и отзад с подложки 5 см. Имам да слагам още някой втулки по задницата.
-
1 точкаИма, засилваш я на някой прав участък и започваш да криволичиш ляво- дясно, ляво- дясно, ако увеличава шумът е лагер . Ако при натискане на спирачката увеличава шумът, няма смисъл да ходиш на подемник, от гумите е .
-
1 точкаСмени майстора като начало. Полуоска и тампони нови оригинални или втора ръка. Останалото го има навсякаде.
-
1 точкаАз имах подобен проблем. Гарнитурката на V-TEC клапана имаше лек теч. Минималното намаляване на маслото (около 0.1л на 1000км) смятах за разумно. Антифриза също намалявяше (около 0.3л на година), което бе подозрително, но неоткриваемо. Та значи капе масълцето върху 1 антифризено маркуче под него и го разяжда. Сълзи антифриз само 1-2 мин след гасенето на мотора и със изравняване на налягането спира. Изтеклият антифриз е минимален и неоткриваем, но "капка по капка - вир става". Така карах година и нещо и накрая случайно го откриха в комшийското сервизче. Смених галнитурката на клапана (има я на доста места) и маркучето (нямаше го никъде в БГ) и всичко се кротна. Споделям го за да се провери и тая хипотеза.
-
1 точкаТова е официланата форма за нередности на столична община. Всеки един сигнал получава входящ номер и се записва в базата данни. На подадените сигнали се връща имейл, че е изпратен за разглеждане. Една птичка пролет не прави и сговорна дружинКА държава не освобождава. Когато една камара народ възроптае срещу нещо, то няма как да не му се обърне внимание. Въпреки апатията на българина, който продължава да си вика неволята, аз продължавам борбата си с лошата инфрасруктура в страната и смея да твърдя, че има резултат. Пътя, срещу който най-много роптаех и дори няколко пъти исках среща с премиера, предстои да бъде основно рехабилитиран. Искам да живея в нормална европейска държава, най-малкото с нормални пътища, в момента живея в Авганистан.
-
1 точкаПравилният начин, според мен и за двете неща, е с по-високи и малко по-твърди пружини.
-
1 точкаА защо трябва да се повдига задницата? Не мога да разбера! Защо трябва да се "маже" накаква балканска измишльотина върху така добра създаденият ЯПОНСКИ!!! автомобил. Никога не съм разбирал слагането на кюнци, фланци и "раздувки" на някакви полумъртви масларки-барутарници. Относно корекцията на наклоните отзад мисля, че има решение, без повдигане! Аз имах проблем със задните пружини-бяха омекнали и тестово карах едно ЦРВ с някви подложки отзад. Беше отвратително като чувство. Първо височината отзад и кланетето в завой. След това меките пружини отзад. Усещаш несигурност и люшкане. Никаква устойчивост! След време си купих задни пружини и всичко вече ми е ОК. Нека не забравяме, че ЦРВ-то е един паркетарник и всички офроуд изпълнения не са му много присъщи. Ако някой мисли, че с накакви винкели и п-лайзени наплюти с телта ще е накакъв супер-дупер офроудър се лъже. Вижте колко детайли от окачването са с константен клиренс и ще разберете какво искам да кажа. Хайде със здраве!
-
1 точкаРеве ми се като ви чета умозаключенията.На един от най-изпипаните модели на Хонда селския български тарикат ще сложи подложки,защото явно японеца е сбъркал с височината на конзолата,....Майстори сме в преибаването на системата.Най-важното е да икономисаме някой лев и това за кола струваща 20 бона....Нямам думи.Съжалявам за цинизма! Не се хвалете че всичко е наред с окачването ,защото не е.Не може промяна в конструкцията да замени добре работеща пружина.Защо изобщо подлагате ,като може конзолата да се направи раздвижена и на всеки 6 месеца като клекне старата пружина да регулирате нивото?
-
1 точкаЕто ти само бутони: https://www.olx.bg/ad/uplavlenie-multivolan-za-honda-sivik-crv-note-e-60-volvo-s60-CID360-ID8lQhO.html Пишеш грамотно, разсъждаваш рационално - няма с какво да не се справиш. Имаш само развиване и завиване. Еърбегът се държи на два винта и няколко букси. Редакция: то пък цената била като за волан с бутони. Имаше преди време бутони на поносима цена... Редакция 2: https://m.olx.bg/ad/volan-za-honda-sivik-2006g-CID360-ID82TnQ.html
-
1 точкаМоже би не е лошо да има отделна тема от сорта на Как да си търсим Хонда, какво да проверим при оглед и как да го проведем. Първата част е една от няй често пусканият въпрос, среща се и втората, а третата почти всеки я неглежира. Та ще е добре за новите мераклии, някой като колегата над мен да систематизира нещата в 3-те раздела - на ползу роду. Хондите страдат от почти едни и същи проблеми и отвъд краткият им списък има и специфика за различните модели, но и тя не е много. А основните неща - според разума са: Избор на подходящ като специфика (и тип) модел, със съпътстващо предварително проучване. Добре е човек да е наясно какво му трябва. След това може да се тръгне по огледи на конкретни екземпляри, но човек ще си е подготвил домашното и ще задава конкретни въпроси. Това е малко дразнещо за търговците, понеже ако не са Хонда профилирани, се оказва че клиента знае повече от тях за модела, но те го виждат веднъж / дваж, а тоъ ще я кара с години. За самия оглед си има основни пера, както и необходимост от малко хладнокръвие, което е полезно и при коментирането на колата и цената. Ако огледът започва отзад - напред, тоест от коментарите на километража и пазарлък за цената, клиентът веднага попада в общия профил на некомпетентния купувач иии - си носи последствията. Новите коли ги знаем къде растат (а и те не са застраховани от дефекти), така че е въпрос на компромис - какво си струва от неуредиците да се приеме, от разумна или емоционална гледна точка на бъдещия собственик. Мога само да кажа че колкото повече човек разбира от коли, толкова по-кратък е огледа и пазарлъка. Изграденият личен опит не се чете и научава.
-
1 точкаЗа една 1-2 минути работа. Мен ме учудва наглостта им посред бял ден, и това в голямата "бяла" държава Англия. Или пък тези- запушили улицата с две коли и крадеца си работи на спокойствие.
-
1 точкаВ двигателя се сипва първоначално по-малко масло и се гледа щеката, за да няма сакатлъци с препълване. Всеки може да сбърка, аз на това бих отдал случая. Не виждам как ще излезе 5л, ще влезе пак толкова и ще се окаже толкова препълнен. Евентуално ако старият филтър е бил за друга кола, някакъв огромен, а новия по-малък. Имал съм такива случаи – на стария сивик бяха сложили някакъв буркан 400мл. Но чак такава разлика…
-
1 точкаАз не виждам смисъл да се налива друго масло освен оригиналното, при положение, че е на същите пари. На 20 годишна кошница ако не е поддържана и златно масло да й сипеш няма да стане нова. Всеки производител проектира двигателите и скоростите си съобразени с даден тип масло и е добре да се сипва същото, защото всички тестове са правени с него, пък ние може да си наливаме и течна грес, защото разбираме повече и от всичко.
-
1 точка
-
1 точкаhttp://shop.baktrade.com/index.php?route=product/product&path=59&product_id=62 Топлиннно устойчив материал от -50 до +110 С работна температура, за кратки периоди до +150С;
-
1 точкаТази е схемата.Преходника беше вързан като на първата схема.Благодаря колега.
-
0 точки- Мило, познай, бях в тоалетната иии, имам 2 чертички! - Мила, и аз като съм там ми е слаб сигнала.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00