Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.01.2021 in Мнения
-
4 точки
-
4 точкиЕххааа, късметлия! Ненапразно споменах компютрите по-горе. Защото Например, да се опънеш на дивана, да сложиш таблета на корема и след 4.5 (четири-цяло-и-пет) минути колата, която си купил да е на твое име в системата. Новият ти талон пристига до 10 раб.дни ... Книжка с изтичащ срок ... няма проблем! Един месец преди да изтече получаваш от DVLA, ПО ПОЩАТА, набор от необходимите ти документи. Попълваш ги, прилагаш старата книжка и ги връщаш в DVLA ПО ПОЩАТА. До 10 раб.дни един "пощаджия весел" ти носи новата книжка у дома. Тааааа тетака ... доволен съм, няма защо да не съм. Обаче, edit: Заправих да спомена (някои може и да го знаят) - рег.номера при смяна на собственик не се сменяват. Уникални са за цялото кралство. Колата излиза от шоурума с рег.номер и отива в скрап ярда със същия този номер. Това (целият ми пост) в България май няма да го доживея.
-
3 точкиЕвгени ти прости си решил да си потрошиш автомобила. За да се укротиш те съветвам да потърсиш колега с твоя модел и да размените местата за един тестдрайв. Втълпил си си, а за това лека е само "око да види ръка да пипне". И не рейсвай камиончето защото ако се наложи после не можеш да го продадеш. Но ти си знаеш. Отивам да си сипя една бира, че като чета и ме стегна стомаха.
-
3 точкиБългария не е "полицейска" държава, а корумпирана бюрократщина. Англия е полицейска държава. Като станеш на години сам да се осигуряваш ти издават национален осигурителен номер. Горе/долу по същото време изкарваш книжка и ти купуват кола. От там насетне си в "системата". Който трябва да знае вече знае на кое кюше си пикАл, и дали си пикал накриво.
-
3 точкиГледам днес в бистрото един седи и си пие кафето. Без смартфон, без таблет!!! -Егати и писхопатът!
-
2 точкиРазбира се. Така или иначе ще направя всичко и ще опиша всичко в темата, так, че да има смисъл от нея. Явно не само аз имам подобен проблем и други ще са в това положение. Ако вече не се чудят, дали всичко при тях е наред.
-
2 точки@Emicha, според мен ако беше отишъл преди срока на изтичане на документите, нямаше да ти ги вземат и нямаше и да има такава тема най-вероятно. След като даден документ е с изтекъл срок, най-нормално е да се вземе обратно поради ред причини. Издава се бележка с която се придвижваш в периода на издаване на новите документи. Малко в страни но последните 6 месеца ми се наложи да мина 3 пъти КАТ с приятели, купили си нови коли ( на старо ). Цялата галимация за проверка и регистрация от - до беше и 3-те пъти около 45 минути с чакането за издаване на талоните което реално е най-много време заедно с това да чакаш пред каналите. Та доволни бяхме, няма защо да не сме. Все пак както може да се попадне на нервна продавачка в супермаркета така може да се попадне на същият такъв служител където и да е. За компетентността важи същото навсякаде без никакво значение институцията. Според мен има още много неща които могат да се направят по "европейски" но и в момента нещата не са чак толкова зле.
-
2 точкиСедем дни без книжка, седем дни нарушител, но всичко свърши - вече съм редовен. Днес ровейки си нещо в нета, попаднах на сайт за "проверка валидността на българските лични документи". Въведох ЕГН и фамилия и излезе информация, че имам издадена шофьорска книжка - каквото и да значи това ( написано е така, че да гадаеш какво искат да кажат ама ....) Викам си на това хубаво снежно време, е престъпление да не разходя колата до КАТ и газ до там, да не ги изпусна . За 16:40 ч. пак си беше тарапана и мазало, но за получаване на готови документи, минах за 10 минути. Тези от КАТ, са свършили работата 3 дни по-рано - просто да не повярваш. Та това е, ако на някой който му се наложи да сменява някакви документи, след подаването им за смяна, да проверява във въпросния сайт, защото може да са му готови по-рано, от обявения срок за който е платил. п.п. Въпреки всичко, ще кажа пак : ОСТАВКА
-
2 точкиЗдравейте, Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+ на 1000 км 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MANN-FILTER W 610/6; 4) Общ пробег на автомобила – 161480 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1020 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 90 л. Shell, Kruiz; 11) Kтм = (90л./ 4.0 л.) = 22,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране 2 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката отново не можа да капне и е леко докосната хартията. Засега нивото е нормално и няма спад, ще видим нататък. Доста по-светло е от предходното на 1000 км.
-
1 точкаЗдравейте колеги,пускам темата за да помогна ако някой мисли да се заема с тази задача сам : Та от както съм взел хондата имах два проблема които не ме дразнеха чак толкова,но дойде време да ги разреша. Проблем едно: панорамния таван не работеше,а втория е проблем с радиото на колата.И двата проблема изискваха демонтаж на таванната кора . Ще се опитам да опиша стъпките и проблемети които срещнах при решаването на тези два проблема . За задачата ще са Ви нужни : права отевертка,кръстата отвертка,гидоре с вложка номер 10 и номер 14,пластмасови инструменти за демонтаж на корите. След като допуснах няколко грешки ще се опитам да Ви разкажа правилния начин според мен : - първо трябва да демонтирате задните панели които са на задното малко прозорче,те се държат само на щипки и болт номер 14 които държи колана. За да се махнат е нужно да разкачите и долния панел под него защото тои прехлупва горния .Снимка 9759. - след това се демонтират предните колонки които са само на щипки,там драми няма .Снимка 9756. -след това демонтирах дръжките на вратите,не са на болтове както е показано на повечето клипове в тубата.На щипки са ще се ориентирате. -след това махнах всички плафони,на по два винта са. ИСКАХ ДА КАЧА СНИМКИ НА ВСИЧКИ ДЕЙСТВИЯ,НО САЙТА НЕ МИ ПОЗВОЛЯВА. -след това демонтирах държачите на сенниците,там се натиска с една отверка и се върти за да изпаднат -след всички тези стъпки тавана е готов да падне,държи се на три щипки отпред,две в средата и две в края на колата. -цялата инсталация която минава отгоре е залепена с горещ силикон и някакъв вид изолираща лепенка -следва демонтаж на самия механизъм за панорамния таван,държи се на 4 болта отпред,два в средата,4 отзад и два винта които държат електромотора -в моя случай трябваше да се подмени едно безконечно колелце,почистване на канали и смазване и проблема с панорамата е решен -проблема с антената се оказа,че не е нужно да се демонтира тавана. Кабела за антената минава през цялата кола над тавана,но има два конектора които не се намират над тавана. Първия е зад пластмасата от шофьорската страна при малкото прозорче отзад,втория се намира под жабката. Като демонтирате пластмасата под жабката ще го видите. Проблема при мен беше там,откачих,почистих и сега радиото е чук ! -монтажа няма да го описвам,защото ако успеете да го демонтирате,ще успеете и да го сглобите.Заредете се с резервни щипки ако искате да я сглобите както трябва.При мен отидоха около 20/25 щипки.Надявам се да съм бил полезен на които им предстои тази не толкова приятна задача. За демонтажа може да се справите сами,но за монтажа на тавана Ви препоръчвам да си викнете помощник,аз се измъчих сам беше доста трудно и изнервящо. Ако нещо съм изпуснал може да питайте ! Желая хубава неделна вечер на всички !
-
1 точкаЗдравей колега, Златозатор е прав за размера - 400 до 430 л. е доста прилично и мисля оптимума (да не кажа максимума) Аз съм с греди Thule - последен модел Evo незнамсикво, 550 лв. от Ескадра (София) Кутия също Thule - Touring L 420 л. (вече не се предлага). Купувана доста отдавна пак от тях, мисля за около 900 лв. Аз за гредите не бих правил компромис, но кутията спокойно може да я вземеш среден клас и дори втора ръка
-
1 точкаКак ги сваля тоя човек без канал тези катализатори -трябва да е много пластичен за да се навира и да работи под колите ,риск голям е ,ако те хванат куките -добре ,собственика ако го хване ,става лошо ,преди години зад нашия блок съседния през ноща един от собствениците на колите усетил едно цигане да тараши колите ,слязал и го гепил и се развика ,аз чух гирултията и излязох на терасата ,за минути се събраха от блока им 20 човека поне ,като питбули се нахвърлиха над цигането -счупиха го от бой ,викаше като откачено -помооощ убиват ме ,ама по едно време остана само безмълвно парче месо -всички се разотидоха ,след 10 минути дойде патрулка и го натовари ,какво е станало отам нататък не знам ,хората са така озверели вече от безпаричието и от скапания живот ,че хванат ли на място бандита посегнал на имуществото им и са способни на всичко -знаят че ако само сигнализират на полицията ,после съда ги пуска ,че си и отмъщават после бандюгите .Сравняваме се с всичко от европа и америка ,тука кога ще стане като в щатите ,имуществото ни да е неприкосновенно и дойде ли бандит -вадя двуцевката за глигани и му пръскам картуната без да го мисля боклука .Щом 30 години не стана ,значи няма да стане изобщо .В България е пълна анархия ,може би още малко им трябва на хората за да им кипне -после естествения подбор ще играе ,но не ковид 19,подбора на Ганю Балкански ,където парите няма да имат значение .
-
1 точкаСпоред оповестената от теб истолия на колата, шанса бабето (или родата му) да и е "стопила лагерите" е минимален, но кола се скапва и от стоене, макар че това не важи за автомата. По-скоро чуваш "под вола - теле", но изследвай за сега. Преди доста години си правих наложителна промивка на ушите - леле, щях да си намразя Сивика, а и ЦРВ-то не е Ролс Ройс.
-
1 точкаЗа Хадо има доста противоречиви мнение, дори и тук е показван резултата от тяхна добавка и то не веднъж. АТ са проектирани да работят с масла с определен вискозитет и присадки, а въпросните добавки ги променят, малко или много, което може да влоши работата на трансмисията, отделно Хонда отричат изпозлването им в техни АТ. Аз лично в АТ не бих сипал нищо друго освен оригинално масло. Механичните трансмисии и двигателите са друга бира.
-
1 точкаДори не си и помисляй да слагаш добавки в трансмисията, еле пък Хадо. Направи един запис, предполагам имаш нужната апаратура, за да го направиш качествено, поне да го чуят колегите, които споделят, че имат сходни шумове.
-
1 точкаВъобще няма смисъл да набиваш пари в диагностики, този шум дори и да е проблем, диагностика няма как да го хване, това е все едно да ти се разбие каре или главина и да очакваш диагностиката да го покаже. Някой горе ти предложи да я качиш на стенд, по-добре това направи.
-
1 точкаТе и англичаните си имат "новия политик" 😉, ако се сеща някой за какво говоря...
-
1 точкаВерно, извинявам се за грешката. edit - относно смяната на номерата. Ама я кАжи, като си изгубиш (откраднат, смачкаш) предния номер, къде отиваш за нов? В магазина, или "нА каналааа" в КАТ? Аз отивам в най-близкия магазин за авточасти и за 10мин, и £7 съм готов.
-
1 точкаКолата е със шибедах, от тези бутони се контрорила.
-
1 точкаНе биваше да се пише за 2 проблема в 1 тема. Сега има писаници и за автомата и за 5-ата врата, а заглавието е "шум в ушите". А се "оре" като изключиш тракшъна (иначе "души" мотора) и му фръгаш газ до дупка, за да излезеш от калта, но обикновенно се "окопаваш" в нея. При такава скорост, автомата няма как да вкл. 2-ра и т.н.
-
1 точкаИ аз често чувам някакво свистене при шофиране на ниски предавки из града, особено при изкачване. Не знам дали е същото, но винаги съм го намирал за естествено и съм го свързвал с работата на самия двигател - ремък, дросел или нещо друго. А го чувам, щото по принцип и аз много и параноично слухтя. А звукорежисурата ми е хоби донякъде 😉 Както и да е, сега се замислям да не е наистина от кутията. Ако е така, значи е нормално и не е повод за притеснение.
-
1 точка@AzSum Точно така, лекият шум се чува само при подаване на газ в началото при потегляне. Ако потеглиш без да подаваш газ шумът го няма. На хидротрансформатора му трябва налягане и турбината му точно това прави. При тръгване без газ налягането което турбината така и така прави на празен ход му е достатъчно и не се налага турбината да си увеличава бързо оборотити, за това и не се чува. Гледай японеца колко чувствително ги е направил нещата, само да пипнеш газта и веднага се включва.
-
1 точкаНа мен констатацията от Бултрако, че има проблем с трансимисията ме озадавачава. През тях са минали кой знае колко от тези автомата и те да не знаят как трябва да звучи, ами кой тогава. И ей така да ги хвърлят в пространството тези 'диагнози' и някакви космически суми за ремонт. Ами нормално е човек да се шашне, още повече, че този звук му се е появил след обслужването и то предполагам не веднага, тоест преди това или го е нямало или просто не е обърнал внимание, заради първоначалното вълнение.
-
1 точкаСпокойно Митко, във всеки от нас спи по един параноик.Аз съм същия. И сега недай си диагностиката покаже нещо ( и да покаже аз няма да повярвам), почвам да човъркам и аз
-
1 точкаЕвгени ти ще ни побъркаш всичките. Не казвай повече какво чуваш защото ще почнем всички да слухтим. Дано имаш чувство за хумор.
-
1 точкаНищо му няма на автомата, да не те излъже някой да отваряш. Но така и така си имаш уговорка вече за диагностика, направия за твое успокоение.
-
1 точкаЗдравей Евгений (дано правилно съм разгадал името), Притежавам 4та ген фейс 2015 2.0 автомат,PREMIUM от една година. От самото начало имам подобен звук ,подобен на този който описваш и той е само при потегляне. Разбира се ако имаш възможност да направиш клип ще разпозная звука.Може и аз да се опитам. Друга характерна особеност при мен е ,че звука се появява ако тръгвам от място в първите 100-200 м. и то само при изкачване на наклон Хубаво е,че повдигаш този въпрос понеже и аз съм се чудил дали е проблем, но пък нямам никакви забележки и съм навъртял вече около 10 000 км. Дори си мислих дали да не обслужа автомата въпреки, че по книжка го дават да е на 120 000, а колата е на 80 000 км. И да ,за да спестя излишни коментари това са реални километри понеже купих колата в гаранция от първи собственик,а той я е взел от Бултрако.Обслужвана е навреме и за съжаление с 5w40, но това е друга тема. Дано не те подвеждам, но на база изминатите километри ако звука е същия и е само той без други проблеми като тласъци и тем подобни си карай така. Можех да взема и 5та ген, но малката кубатура CVT кутията ме отказаха, а точно обратното - надеждноста на 5степенната АСК на Хонда и R20 и високото ниво на оборудване ме накараха да взема тази. Обърни внимание дали е само при наклон или и на равно го чуваш. Ще следя темата с интерес. Поздрави
-
1 точкаСмениха маслото на скоростната кутия с тяхно си. Във фактурата пише 4 литра. Обясниха ми, че е толкова, защото предната раздатка използвала маслото на скоростната кутия. Имали общ картер. Гледайки ги от витрината отгоре в Бултрако видях, че наляха 3 от четирите литрови шишета, а другото си го върнаха обратно без да го отварят. Платих си за 4 литра. Не съм се заяждал. За филтър нищо не пише във фактурата. 225 лв. с труда. Фактурата е вкъщи и не мога да я снимам в момента. Маслото на двигателя и филтрите не съм ги сменял при тях. Маслото за задния диференциал си го купих от тях. 2 литра. Влезе малко по-малко от литър и половина. Маслото в двигателя е Мотул хибрид. 0W20 по тяхна препоръка след уточнение, че не съм спортист и карам с около 110 извън града. Иначе щели да ми предложат 0W30. Филтри Мале. Въздушен, купе и маслен. На горивния му дават LIfetime.
-
1 точкаЕха 45мин. Вие сте оцелили някакъв 'happy hour'. Аз последния път като си регистрирах Хондата, чаках повече и то с вътрешен човек, който се погрижи всичко да мине по бързата лента и реално не съм чакал на опашка за нищо.
-
1 точкаДа, това което го чуваш колега е от турбината на автомата. Чува се леко и мазно все едно пускаш струг в началото. Чува се само при потегляне и изчезва, чува се само от водача и почти никой друг не може да го чуе. Същото е и при мен и с една консултация с колега с този автомат и той сподели същото. Проблем с автомата нямаш а с шумоизолация но купето. Не ръчкай по колата и не си внушавай проблеми, защото и да я отворят никакъв проблем няма да открият. Добър слух имаш. Леко и безаварийно ползване.
-
1 точкаПри новопоявил се неестествен звук, първо се гледа за камъче в ламелите на протектора на някоя от гумите - намирането му спестява много нерви. Но явно не е от това, щом е само 6 пъти и винаги смо 6 пъти? Няма как и да е от кутията, а хондови автомати има кой да прави - просто ти е далече. Локализация на звук наистина е трудна работа, но опитай различни режими на тръгване, включително на N по инерция надолу. Дигни я на подемник и повтори стандартното тръгване, а някой да слуша и гледа отдолу. Щом се чува в купето, отдолу ще е по-доловимо, а вероятно и повече брой пъти, а не само 6. Достатъчно е да сложиш на D и просто да пуснеш спирачката - колелетата пак ще се развъртят с достатъчна скорост и няма да пречи звукът от мотора.
-
1 точкаНа Емича честито, че вече пак е законен! А иначе малцина си дават сметка че тея по които викаме ОСТАВКА, има кой да ги ОСТАВИ, стига да му станат неудобни. Сите са марионетки и са зависими от определени икономически кръгове, и те решават кой да седи горе на ветрилника и да го плюе народа. Ако народът си трае, те са доволни, ако протестира ги менкат, но няма как да си издърпат чержето изпод краката, променяйки системата която им е изгодна. Навсякъде по света е така, просто у назе са по-дебелокожи и арогантни, и неуки, та да се прикриват по-култивирано. Аме нейсе, да видимо шо ке стане нАпролет.
-
1 точкаВеднага са те изплашили и загубили като клиент, с цените си . Само да попитам , не допускаш ли, че този шум може да е от нещо друго в двигателния отсек, примерно някоя ролка, шайба, ремък и т.н., та веднага се насочваш към скоростната кутия ? И само в движение ли се чува това фю - на място как е?
-
1 точкаСложил си Тотал,предното масло излязло почти като грес, а ти се чудиш дали да хвърлиш това на 3-4хил. Аз бих дори направил втора къса смяна на масло,но всеки решава сам как да си поддържа двигателя. Ето има поръчка в която може да се включиш и да си вземеш хубаво масло,на хубава цена. Маслата за дизелови двигатели https://www.ato24.de/en/car/engineoil/acea-c3/5w-30.html
-
1 точкаБлагодаря за включването и окуражителните думи! Голямо удоволствие ми е да се занимавам да я върна към добрите й дни, че и малко отгоре. Дано малко от малко да се нормализира живота, за да мога да й се радвам и на пътя, че сега с тези локдауни я карам от дъжд на вятър, което е жалко. Ако имаше 4х4 или още по-добре SH-AWD на Леджънда/Акурите, щеше да е просто перфектния автомобил за почти всякакви цели и нужди, но нямало пълно щастие... Купих си комплект джанти BBS 18ки и ми е интересно до колко ще се променят комфорта, управлението и спирането, но ще трябва да почакам до смяната на гумите, за да разбера. Прикачвам снимка от американския Одисей форум на същия модел джанти, само че 20ки. Доста я отварят според мен...
-
1 точкаЩе дам малко малко емпирични данни, че сума глупости се изписаха: Термостатът на 2.2 i-ctdi е с температура 78 гр. 90гр. при нормално каране на шосе, тази кола никога не стига или ако стига нещо не е наред. Първото квадратче от прибора за Т се появява при 48 гр. и на 56 гр. спира да расте (две квадратчета преди средата) - там е работната температура. Това, че спира да расте, не означава че температурата не се покачва. Просто приборът не го показва - така е при повечето автомобили, произведени след 2000-2005 г. На климатроника има скрито меню, откъдето може да се види реалната температура на антифриза. Преди два дни направих проба - тръгвам със студена кола към Галата и следя температурата. До към 45-50 гр. достига бързо, после се забавя, защото парното започва да духа и съответно охлажда течността. На баира за Галата (изминати около 10-12 км.) Т достигна 80 гр. и термостата отвори, като след това поддържаше 78 +- 2 гр. Най високата температура, която съм виждал на подменюто е около 82 гр., независимо от външната температура. Допускам, че термостатът ми вече е "мръднал" и отваря малко по-рано от нов, но смятам, че все още си е в норми. По принцип този двигател загрява бавно, първо защото е високоефективен (отделя малко Т) и второ, защото е с алуминиев блок, който имо високо топлоотдаване. P.S. Навсякъде под "температура" съм имал предвид температура на антифриза.
-
1 точкаАйде бе, ти вЕрно ли написа това бе Тошко? Айде прочети малко и спри да пишеш глупости и да се излагаш - че сега всички ще тръгнат да си оправят климатиците, за да им духат на 15-та секунда топло ! А също прочети и за размразяването на предното стъкло и защо тръгва компресора - писна ми да обяснявам, че това не е домашен климатик и не духа на топло, а само на студено !
-
1 точка
-
1 точкабаща ми -лека му пръст ,много харесваше creedan-сите sharpa от корекома за 1500 долара -огромен касетофон още работи и свири като нов -тогава заплатите по 100-150 лв смятайте как се купува такъв касетофон -баща ми страшно се гордееше с касетофона -събиранията и гостита ,навремето много се събираха хората и си ходеха всяка вечер на гости -оген машина беше ,той и сега е огин имаше една касета с майк марийн -germany дето много я въртяха и танцуваха едно време .
-
1 точкаТочно защото я е нямало тази грешка предполагам ,че са я скъсали или срязали и после са правени опити да се поправи положението. Сондата е за смяна. P0420 няма как да ти я изкара отново, а ще си стои p0141 , след като сондата не работи. Само като си оправиш сондата ще разбереш дали номерът с втулката е свършил работа или просто трябва да смениш катализатора. Съветът ми е да смениш сервиза или да си я смениш сам сондата. Конектора първо се откача и се намира под шофьорската седалка , а откачането от катализатора е с приставка за сонди ,удължител и евентуално проникващ спрей, понеже е заяла доста здраво.
-
1 точкаЗдравейте отново, Мисля, че повечето мнения са свързани с проблем в главният спирачен цилиндър, затова го поръчах нов. Когато дойде ще го монтираме и ще дам обратна връзка дали проблемът е решен ! Благодаря ! Поздрави, Мартин
-
1 точка@pln Има един такъв народен фолклор у нас - щом стоката е от България, тя е калпава, фалшива и долно качество. Виж, ако идва от друга държава, задължително е качествена и оригинална. По тази "неоспорима" логика, колкото по-далеч от България идва, толкова по-оригинална става. И така стигаме до Америка ... пък и по-евтино било ... И аз се чудя, толкова ли нямат работа някои хора, че се занимават с такива неща, но ... кой съм аз, че да да им правя сметката - свободна държава сме. Седя, чета и се наслаждавам на българската народопсихология. С академична цел ... някой ден ще напиша труд ... ✒️
-
1 точкаНе искам темата да обръщам в политиканстване, ама слушам онзи ден "енергетичната" кака, как обяснява, че идеята новият блок да се инсталира в Козлодуй вместо в Белене, още нямала финансови разчети. АмаГано! Всеки чиляк че ти кае че ако сака а си напрай свинарник към овчарника, нема а го напрай у съседно село, ами че е у същио двор. И тя контрира с въпрос - а какво да правим площадката в Белене. Ами да им направим там санаториум - за цялата сган, и да го оградим с бодлива тел, па ток да пуснем по нея.
-
1 точкаНе е истина колко тъпо е измислено смяната на крушката на шофьорския мигач...
-
1 точкаТова устройство е Mitsubishi, а дисплеят му е LG. Слага се на хеча, който се прави в Англия и за Европа, и за Северна Америка. Надали проблемът ще е само локален. Нещо такова, да
-
1 точкаЗдравейте колеги и за много години! Отдавна не съм писал в темата, а се насъбра доста материал та ще се опитам накратко! Да започна първо от там, откъдето завърших предния пост - хидравликата! Пристраших се да монтирам китайската помпа от Алиекспрес и о, чудеса, волана вече няколко месеца се върти с малкия пръст, голям кеф! Естествено, не може да ми е спокойно като знам, че карам с някакъв евтин афтърмаркет, но за късмет ми попадна една оригинална помпа втора употреба, от новата подобрена и работеща версия, та веднага я поръчах и вече пътува към Бг. Отделно щяха да ме вкарат в голям филм от сервиз Омбре! Като купувах колата, бившия собственик ми заяви, че в споменатия сервиз са сменили скоро преди това ангренажен ремък, ролки и т.н. (даже ми даде сервизен лист, който уж удостоверява това) и съответно нищо не бях пипал там. От няколко месеца обаче, на студен старт започна да се чува едно странно тракане, което изчезваше със загряването на колата. Оказа се, че се беше скапал хидравличния обтегач-актуатор и като махнахме капаците на ангренажа, за да стигнем до него... изненада! Нищо не беше пипано - оригиналната водна помпа, обтегачите омаслени и с луфтове. Звънях на Омбре да питам аджеба какво точно са й сменяли на тази кола, че никак не ставаше ясно. Само ще кажа, че като питах защо водната помпа е оригинална, получих следния подигравателен отговор: "Това да не ти е Фолксваген, на Хонда не се сменя водната помпа! ". Не ми се обясняваше, че явно инженерите на Хонда нищо не разбират, щом в книжката на колата изрично пише обратното, та побързах да приключа този безсмислен разговор. Поне ми стана ясно, че имаше явно заговор между бившия собственик и човек от сервиза (още повече, че единия бил кум на другия), че вероятно документът бе само един хвърчащ лист и по колата нищо не беше правено, освен може би смяна на масло и филтри. Сервиз Омбре го сложих тутакси в черния списък и не бих го препоръчал на никой. Та оттам колата остана на подемника, а аз доставих за няколко дни ремонтен комплект на американската Aisin, която прави доста от оригиналните компоненти по колата. След като се извърши подмяната не можах да я позная - толкова плавно и мазно работеше, като швейцарски часовник, както се казва! Сега чакам да ми дойде новия термостат, за да направя превантивна смяна на заводския, като едновременно ще подменя изцяло антифриза (освен от радиатора, ще източа и от пробка на задния блок на двигателя). В момента съм с универсален на Амсойл, но след известно проучване се доказа като грешка. Тук трябва да се сипва само Хонда антифриз и нищо друго! После ще я поглезя малко като я кача на пролет на 245/50 r18 от сегашните 235/60 r17. Отделно тези дни пристига комплект Airlift 1000 - представляват 2 регулируеми въздушни възглавници, които се монтират в задните пружини и изключително допринасят за подобрение на управлението в ежедневното каране, и в случаите на големи товари или теглене на ремаркета, каравани и т.н. В общи линии това е! Колата става много приятна за шофиране на дълъг път, защото е супер комфортна, просторна и не усещам умора, за разлика от предишния ми Акорд. Хайде живи и здрави и до скоро!
-
1 точкаВиж колко теми има в този раздел! Дай си време и ги прочети - ще придобиеш представа и ще си оформиш впечатления, но и да си знаеш - не е задължително всички проблеми да ти се случат. Щом те кефи - вземаш и караш, а ако нещо възникне - правиш. Лошата видимост и твърдото возене се преценяват с практически тест драйв. Колите са като жените - няма перфектни, но има подходящи и докато те кефят им прощаваш конструктивните особенности и възникващите проблемчета, а и двете с годините стават по-зле, но и това е въпрос на лично възприятие и търпимост.
-
1 точка
-
0 точкиМамата си трака "нашего брата" бюрократа! Що гора е изсечена, за да има къде да си плюнчат пръстите. И за кЪй чеп ни е тоа брЪз нет, като сите сме им "отпред"?
-
0 точкиКато раздадеш газ в снега и VSA почне да мига много бързо загрява, между другото 😂
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00