Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.12.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Последно спамя по тази тема засега. Разпокъсвам темата на няколко отделни отговора защото снимките надхвърлят 8мб и немога да качвам много снимки. Та ето малко фотосесия и направих. Дойде време и за зимните гуми нямах пари за други джанти та се задоволих със старите черни. Визията тотално се уби но това е положението. Сложих и ксенон че тия ангелски очи с обикновени крушки беше се едно съм запалил свещи в тях та не много скъп ксенон върши прекрасна работа. Това е засега. Проекта е готов поне на този етап останаха още някои неща като спортно окачване, по-голями джанти, нисък спойлер на багажника и добавка на предната броня но това ше се слага в началото на летния сезон. В заключение бих казал че си заслужаваше всеки лев който съм дал и аз и наще, всички нерви и тн. Напълно съм наясно че тези коли все по-малко ги карат такива като мен а такива ако мога да ги нарека проекти почти никой не ги прави в днешно време, защото за повечето не си заслужава, е за мен си заслужаваше всичко. Сега съм готов за книжката която ще взема след 2 седмици и кефа започва. Да караш нещо което си пипнал навсякъде с ръцете си и почти всичко си подобрил и надградил наистина удоволствието е голямо. Това е от мен поздрави на всички фенове и ще ми бъде кеф да чета още нови проекти като моя, а още по голям кеф ще е, ако го е направил някой непълнолетен неработещ човек като мен и да е събирал пари от джобни, рожденни дни и т.н, е наложи се да поработя за 2 месеца, но пак съм се потрудил за да се осъществи това. И вече наистина чао, че се разтегнах много. 😄😄
  2. 3 точки
    Трябва да се погледне охладителната система, може да има проблем. Не съм чул за модел на Хонда , който да държи стрелката на антифриза над средата на скалата, както е в случая ,ако съм разбрал правилно... Обикновено е под средата на напълно загрял двигател.
  3. 2 точки
    Аз като купувах моята преди това гледах Пасат,Ауди а4, БМВ 3-та серия,и един колега ми вика що не ходиш да пробаш некой Акорд ? Така и стана видях няколко докато намерих моя, не беше от най-евтините нито от най-скъпите 2013 година ко платих 7500 евро + прехвърляне за близо 7-годишен автомобил,като споделих с един приятел джамбазин какво съм купил,ама толкова се смя и толкова ми обяснява как съм се набутал и че видиш ли в България са на половината от тая цена и англичанки за 4-5 хил.лева.Еми вече близо 8 години карам и не ми е омръзнала ,въобще не съжалявам и не мисля че съм се набутал.
  4. 1 точка
    Решението е само едно – да го махнеш, за да не рискуваш да се отчупи парче и да направи бели по гърнетата назад. На негово място има прилични и нескъпи заместители – афтърмаркет катализатори. Някои хора ще те посъветват да сложиш резонаторно гърне, а не катализатор. Аз не бих първо заради вредните емисии и второ заради засилването на шума от двигателя. Има и други причини, но не съм запознат с Джаз, за да ги коментирам Между другото може да успееш да го продадеш за някакви пари – питай някъде където изкупуват катализатори. Тъкмо ще го рециклират и материалът няма да отиде просто на сметището.
  5. 1 точка
    Аз въобще не и се впрегам,хубаво масло около 20 000 км го смен́ям,как си е по-книжка,сега некои ще ме упрекнат че са много ,що чета във форума как много го смен́ят на 8-10 000.На мен ми функсионира тази поддръжка и мисля да продължавам така,тя колата е да ми робува не аз на нея.Има много по-важни приоритети на които требе да обръщаме внимание.
  6. 1 точка
    Това е при загрял двигател от тук не трябва да мърда по-нагоре.
  7. 1 точка
    Благодаря за отговорите. Оказало се миниатюрна дупка в бобината.
  8. 1 точка
    - Глобата е вид данък за това, че си направил нещо погрешно, а данъкът е вид глоба за това, че въобще си го направил!
  9. 1 точка
    И така: форумът си има НОВ ЩАСТЛИВ СОБСТВЕНИК на ЦРВ, американче!!! Днес я закарах за профилактика и по-обстоен преглед. Ноо, преди да получа доклада от майстора, бих искала да питам и тук за следните неща, които ми направиха впечатление - воланът седи леко накриво (проспала съм го на огледа....) и почти веднага след като я запаля (докъм 4-5 минути) стрелката за температурат вече е над средата... На какво може да се дължат тези неща? Също така леко дразнещо и много объркващо е и това че километрите не са това което са....амааа, да съм мислила, с това ще се свикне 😁
  10. 1 точка
    По вероятно е да скърцат шарнирите, преди разтропване поради липса на смазка така правят .
  11. 1 точка
    Готов със зимната подготовка. Инсталирах дистанционен модул към печката Webasto. 🧣🧤❄☃️
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Вижте колко живот има, в багажника на един вартбург,а и извън него. Реална снимка,от градския пазар през соца.
  14. 1 точка
    Ако изключим горивото, останалото го има като фактор и при колите на много километри. Аз лично предпочитам да залагам на коли на малко километри.
  15. 1 точка
    Минах през това приключение три пъти. На първото ми CR-V 1 капачката беше здрава, но липсваше пружинката, която дава контакт между бобината и капачката. При първите есенни дъждове отказа да пали сутрин. На следващото ми CR-V 1 пружинката си беше там, но тотално ръждясала. Същата работа - отказа да пали на влага. На съпругата ми - Ровер 416sli с D16Y3 двг при същите симптоми - отказа да пали на влага, се оказаха 2 кабела на свещите. На външен оглед си бяха ОК, ама как ги напънах при лулите и се скъсаха.
  16. 1 точка
    Аз сложих hertz dcx 130.3 без проблеми. Само леко огънах ушите. Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
  17. 1 точка
    6-така е станал "пълен двойкаджия", а 7-мака се е модернизирал. И двете са добре, грижат се за тях и си ги ползват - със здраве!
  18. 1 точка
    Този акорд ако е каран толкова малко салона требе да е като нов,поне моя беше така на 3 пъти повече километри.Да го види твоя човек ама требе да е перфектен малко карана кола се познава,тази генерация старее много добре във времето.
  19. 1 точка
    Всичко стана! Махнах пластмасовата тава и направо сложих акумулатора. След това върнах една пластмаса на място (че трябваше да я махна докато сложа акумулатора), и превързах компа на газовото със свински опашки да не се подмята. Единствено се наложи да махна червената "шапчица" на + клемата, че не може да се ползва с обикновен акумулатор (който НЕ е Азия стандарт). Общо взето това стана:
  20. 1 точка
  21. 1 точка
  22. 0 точки
    Толкова муден, че една Опел Вектра 1.8 ще ти разкаже играта.... 😉
  23. 0 точки
    Излезе духът от бутилката и каза: - Кажи едно желание господарю! - Искам Дракон с юзди, да го яздя! - Това в днешният свят е невъзможно. - Добре де, ако може АУДИ-то, да не се разваля!!! - Какъв да бъде цвета на Дракона, господарю?
  24. 0 точки
    Особено в разни групи в социалните мрежи, коментарите са доста забавни. "За тоя кошер на 15 години кой ще даде толко пари?!", "На запад са по 2-3к евро " и ей такива ми ти раОти. Всъщност като се замисли човек, има бая по-стари коли за доста повече кеш. Бай Ганьо обаче иска убаво без пара, да е на 20 000км, ако може нещо на 4-5 години и да е 4 цифрена сумата. По възможност с 3-4 комплекта жанти с нови гуми задължително. Пазарлък трябва да има - обявена цена за 5000, идва и ти вика имам 2500 и си стискаме ръката, та тЪй. Коли има и то убавици ама само с желание не става.
  25. 0 точки
    Ето ти един двигател на който му е спестявано да се сменя маслото. Според теб колега само един ЕГР и един калетор на този двигател трабва да се чисти. Писъл съм ако има нужда престанете да четете между редовете .
  26. -1 точки
    И километрите, и годините си казват думата. Некарана дълго време кола принципно може да е стояла на пек, мраз, влага и прахоляк. Престояло гориво, ръжда, напукани уплътнения или маркучи, клеясали компоненти, несменяно масло...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...