Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.11.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Май сте забравили какво е истинска зима и студ или все още сте ходили под масата когато зимата си беше зима. Това в момента не е зима, в час от българия изобщо не виждат сняг а другата част снега най често се топи на другия ден. Всичко се променя, климата става по топъл а всесезонните гуми стават все по добри. В момента не е рядкост да се ползват един и същ каучук за летни всесезонни и зимни гуми, тоест разликата е само в щарката и има доста добри китайски гуми. Само меркантилните гумаджии плюят всесезонните гуми и шараните който са лапнали въдицата им. За нашия климат тези гуми са напълно адекватни. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  2. 2 точки
    Извода от всичко изписано е един Хората с предубеждения към всесезонните гуми ще си останат с тях и надали ще пробват да карат с такива гуми някога, а други като мен които навъртат малък километраж и основно в по-големи и изчистени градове ще си караме с всесезонните и ще радваме на живота Винаги ще има за и против, въпроса е всеки сам да прецени за себе си ,кое му върши работа... Наистина ,ако няма чести ходения по планини и тежки терени е напълно безмислено да пълним гушите на алчните гумаджии 2 пъти годишно и отделно да се чудим къде да складираме и държим 2 комплекта гуми, хамалогия, изнасяне, прибиране и т.н. Само да вметна преди няколко дена гумаджии ми обявиха цена от 25 лв. на гума за монтаж, демонтаж и баланс...е няма как да им дам 100 лв. за смяна на 4 гуми 😄
  3. 2 точки
    Ама защо намесихте и секундите? 5-6 завъртания на стартера са нормални за студен старт на К24. Това не са 5-6 секунди въртене на стартер, а максимум 3
  4. 2 точки
    Той двигателя не е направен така. Просто мозъкът му е бавен и иска време да се усети къде се намира. К24-ка с афтърмаркет електроника (не hondata, или k-tuner, щото са базирани на оригинални еку-та) пали почти като д14-ска.
  5. 2 точки
  6. 1 точка
    При бензиновите двигатели,американските модели са 2.4 а европейските са 2.0. Разликата във вървенето е доста,но и 2.4 не е кой-знае колко пъргав за това купе.При американските скоростната кутия е CVT
  7. 1 точка
    Разбрах, че пита за 4ката. https://www.auto-data.net/en/honda-cr-v-iv-facelift-2015-generation-4483 Тука го дават двигателя да е R20A5 или R20A9, и предполагам, че в изпълнението си са подобни с R20A2 , a само софтуерно може би е пипнат. Като му гледам нютонметрите, ще си е същия спънат кон (да не ме разберете погрешно, много харесвам колата) просто , да не очаква спорт от нея. Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
  8. 1 точка
    Здравей, колега! По принцип може да сложиш 60 Ah акумулатор, няма проблем щом имаш място. Но! Какъвто и акмулатор да сложиш, без да го зареждаш, пак ще се изтощава! Алтернаторът не успява да го зареди напълно, особено при ежедневни преходи на къси разстояния. Ако имаш и някаква постоянна консумация, тогава пък съвсем стои незареден. По-добре си купи едно качествено зарядно и зареждай напълно акумулатора, от време на време, за да ти служи както трябва.
  9. 1 точка
    Извинявам се, че се меся в темата за К24, ама ... Сутринта пробвах, как ще запали моето К20А4. Запали на 5-тото "виу", за 2-3 секунди. По принцип аз не чакам на контакт, директно след пъхането на ключа въртя на стартер. После, доколкото знам (може и да греша) едно "виу" на двг не е един оборот а един такт, т.е. половин оборот. Значи, двг пропуска 4 такта и пали на петия, т.е. в началото на третия оборот. п.п. Току що пробвах 3-литровия дизел на Ивекото, което карам днес. Двигателя е в нормална работна температура. Запали на петото "виу".
  10. 1 точка
    След редица различни опити, накрая установих че когато времето е много влажно прави конденз в капачката и там искрата се губи. Бяхте прав,благодаря ви
  11. 1 точка
    Както говорихме с колегата Цецо, пускам и пост за тези, които се интересуват от DRL модула. Реално такъв за европейски коли няма. AUTO режима работи или на всички светлини включени или на всички изключени. Бях посъветван и от момчетата в Бултрако да поставя модула в Avitel в София. Модула и инсталирането са около 100 лв (ако не се лъжа мисля, че беше 80 лв) и се връзва към дългите, които светят на 30% в светлата част на деня (задни габарити не светят). Дават и гаранция, така че ги препоръчвам. Не съм имал никакви проблеми с тях. Записвате час и за около час-два сте готови. Реално Авител се занимават и с озвучение и всякакви други аксесоари и електроника, така че във връзка на по-горните постове, мисля че също биха ви били полезни. Един съвет от мен - не човъркайте много сами по инсталацията на колата, защото са доста капризни и най-малките грешки могат да ви вкарат в сериозни приключения. А повярвайте ми - не искате да имате проблем с инсталацията! говоря от първо лице.
  12. 1 точка
    Колегите грешат с оценката- 5-6 сек е много време (бавно да броиш до 6) Имат предвид завъртания на кол. вал, което пак е трудно да оцениш на око, но все пак сравнение може да се направи от палене до палене...
  13. 1 точка
    Аз това с налягането/клапаните го казах, че е възможно теоретично, има някаква логика, но може да не е това причината. Струва си да се сложи един манометър някъде и да се види има ли разлика в налягането при различни ситуации и евентуално да се изключи/потвърди хипотезата... За другите теории- "и моята е така, значи е нормално", няма дори теоретично обяснение, защо точно този двг. е направен така, освен, че няма и обяснение разликата топла/студена.
  14. 1 точка
    Това е тук никой гумаджия не знае да ти разчете значението на точки и символи,защо ли му е важно е да ти натика оловата и вземе парите. За гумите имай едно на ум като стане -5 и надолу,ти сам ще си ги тестваш.
  15. 1 точка
    Гле'й с'а, От Сивик 1.4, Сивик 1.8 и Акорд 2.0 комби аз бих избрал Интегра type R JDM. Сто про' японска сглобка. Т'ва ако бях 25-годишен, несемеен.
  16. 1 точка
    Здравейте отново! Най-накрая открих време да смени осветлението на таблото и на моя Акорд. Крушките в таблото са т5 (5 на брой + 1 на дисплея за пробега). А това е резултата:
  17. 1 точка
    К24 не пали трудно. Просто върти 5-7 оборота, докато си свери данните от датчиците. Не е като старите "хардуерни" Хонди, дето палеха "чакмак".
  18. 1 точка
    Да споделя как реших проблема! Изгледах в един клип на братушките, че завърта ключа в положение "на контакт" и след това прави процедурата по подмяна течноста/обезвъздушаване/ на помпите на съединителя! Получи се и при мен! При отворена пробка/като преди това се помпи 4-5 пъти педала/ си изтича течност, след затягане първите няколко напомпвания се налага да дърпате педала в изходна позиция с ръка/крак- това да не ви притеснява! Влиза си в работен режим !
  19. 1 точка
    1. Ще трябва да й смениш фаровете, че светят в обратна дирекция и ще заслепяват. 2. С десен волан, при предприемане на изпреварване, няма да имаш никаква видимост. По този начин си опасен както за себе си, така и за останалите участници в движението! Не знам на какво основание ги регистрират все още, но има предпоставка да им забранят регистрациите за в бъдеще. Особено след Брекзит.
  20. 1 точка
    Здравей колега! Аз съм въпросния човек със същия проблем. Не е било необходимо да сменяш ЕГР-а. Най-вероятно си е бил наред. Трябва да се почистят магистралите от клапана към двигателя. Моите бяха яко затлачени със сажди, като на поне две места, напълно затапени. За да стигнеш до тях обаче, трябва да се свалят колекторните тръби. Ако не се наемаш да си ги чистиш сам, мога да те насоча към човек в Пловдив, който ще ти свърши работа качествено, а и на съвсем прилична цена.
  21. 0 точки
    Още по-добра идея е след като си напазаруваш въпросното бельо да си купиш и втори автомобил. Оборудваш единия с летни, другия със зимни гуми и зимна течност за чистачки и решаваш проблема кардинално! :Д
  22. 0 точки
    Аз този номер го направих преди години на старото Рено с 5 литрова туба Мотул. Сипахме, като гледаме колко остава в тубата... Чак когато видяхме 1 см. над максимума, открихме, че не е 4 л. тубата.
  23. -3 точки
    Така като попрочетох обстойно темата, един съвет от мен: феновете на всесезонките във България си купете всесезонни якета, гащи и обувки. И си свиркайте. p.s. И да цъкате минуси се тая. И като ми се забие компетентен като тебе с всесезонки в уазката из Петрохан, и като извадя щангата...че и философи дървени! Карайте с квото щете, не ръсете ум! Те със сезонки не могат да управляват, всесезонки...аман от тикви по пътищата...! Цъкнете минуси... p.s. И като ти попрочетох темите, човек, който си разрежда антифриза с чешмяна вода и хвали китайските гуми да ни казва, как не разбираме от всесезонки...ай сиктир!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...