Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.10.2020 in all areas
-
7 точкиРегулирани вчера,след 18к на газ,с довпръскване на бензин,без "с-ма за мазане". Ето малко "живи данни",но истински😁: ...със съдействието,на "RIFTO GARAGE"!
-
4 точкиДа така е,мотора свети и е на 183500км истински. Следващото регулиране,ще бъде пак около 20к.,но не повече!Вижда се,че всички изпускателни са слезли,до долна допустима граница, еднакво(виж първата снимка)🙂.Другото,което е добре,че веригата също добре😁!
-
4 точкиРеглаж на клапани (на 18к), смяна масло на скоростна кутия (65к),,и смяна течност на съединителя. Преглед на окачването,"бетон"😎!
-
3 точкиБеше хубав ден за работа Визуална проверка на състоянието на мотора + регулиране на клапани: Добре е преживял 5w-20ката - няма задири, валовете и ролките светят, продължавам Ново масло и маслен филтър: Нещо ново за запалителната система: Е, не ми стигна време да сменя маслото на скоростите, но това е следващото: За съжаление имаше и неудачи - спуках нипела на маркуча, свързан с манометъра на маслото, докато правих профилактика . Временно ще карам "на сляпо", без измерване на налягането - гадно е, бях свикнал да ми е под око.
-
2 точкиНесинтетичното масло помътнява при ниска температура, на стайна "всяко" масло би трябвало да е бистро, тия варели ако са на стайна температура и е такава мътилка със сигурност не бих експериментирал. И аз налях шел ултра 5–30, на 100% потвърждавам, че маслото беше бистро.
-
2 точки
-
2 точкиАз пък днес си махнах газовата. Гори ми около 7-8 бензин, но я карам само на къси разтояния така, че... А и не ми се занимава в КАТ да я пиша в талона. Та като разглобих изпарителя и като текна тоя мръсен антифриз, лошо ми стана. Източих го целия и налях чисто нов. Утре ще махна тръбичките на газта, дето ходят отзад до бутилката и мисля да сваля катализатора, за да го изчистя.
-
2 точки
-
2 точкиМаслото наистина има още ресурс в себе си. У мен обаче има известна (абе направо голяма) доза нетърпение да се върна към 5w-20 вискозитета :). Моторът лека полека си отива и много ми се иска отново да го усетя на 20-ка и да му се порадвам. Миналата година почнах на 5ти октомври, викам и тази да е така😁
-
2 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 443 100 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 – 01.10.2020; 9) Моточасове – около 150; 10) Изразходвано гориво - около 410 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (410 / 3.5) = 117; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход или е незначителен; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия: Това е последната проба. Следва смяна на масло в близките дни.
-
1 точка
-
1 точкаНямам напредстава как е при в-тек,аз съм стария мотор 1.6 105 магарета ...първа регистрация 2001 Не съм мързелувал до сега рових, но благодарско на фенабг!
-
1 точкаЧак не ми се повярва че дросела е завъртян че търсих снимки в нета, при втека положението е доста завряно и гадно. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаfenabg.....Благодаря за снимките като почивам,ще погледна и защо не съм видял тази тапа 😪
-
1 точкаЗа пръскалките на фаровете няма бутон. Трябва да си на къси или габарити и да имаш достатъчно течност и тогава пръска и на фаровете.
-
1 точкаЦената я определя пазара, не годината. Има къде по-нови коли за такива пари, но не гледаш тях, нали?! Аз когато гледам кола, не виждам никаква драма да има пребоядисвано. Гледам цялостната картинка. Изглежда наистина запазена и има някакъв шанс да е на този пробег. Но ако е така сигурно я продават, защото инструкторът е умрял... от глад. Освен волана, както е отбелязал колегата по-горе, маската ми прави впечатление, че е от фейслифт. Какъвто и подтекст да може да търсим в това.
-
1 точкаДобре настроено газово,добре поддържан мотор(много свети). Чест ще е човек да купи кола от теб ако ще я продаваш,жалко че не ми е страста Акорд. На колко е веригата като км. Клапаните мислиш ли следващия път да ги видиш на 25 хил.
-
1 точкаКазват че обикновените свещи(без значение марката) след 30 000 почват по малко да увеличават разхода естествено тия километри са ориентировъчни и зависят от доста фактори. Тази информация е от YouTube руски професори. В предвид проблема не е лошо да изключиш възможноста за проблемна свещ но нали ще ходиш на майстор кажи му на колко километра са и той ще реши какво да прави
-
1 точкаЗащо бързаш? Има още ресурс. А пък Октомври ще е с летни температури, според прогнозата за времето. Впечатлен съм от представянето на това С2 масло при стара бензинка (но лачена)! Явно магнезий - бор пакетът е много корава работа... С HTHS>3.2 е чудесен вариант всесезонно масло! Все още се чудя, дали все пак е подходящият вариант за старичките D-серии... С оглед на намаления ZDDP -пакет... Виж, за новите дизели се е "утепАло"!
-
1 точкаЕто обещаните снимки: Цитат 1: Lubricants oxidize during service due to the combination of the operating temperature and exposure to oxygen in the air. The higher the temperature, the faster the oxidation process and the shorter the lubricant's life. Darkening is a signal of lubricant oxidation. Цитат 2: Contamination is another common reason why a lubricant changes color. An oil can become darker if there is lubricant cross-contamination or the presence of solid particles from the environment. Бърз превод: Лубрикантите (маслата) се окисляват по време на експлоатация им в резултат на комбинацията от работната температура и излагането им на кислорода във въздуха. Колкото по-висока е температурата, толкова по-бърз е процесът на окисляване и по-кратък животът на маслото. Потъмняването е сигнал за окисляване на маслото. Замърсяването е друга често срещана причина, поради която маслото променя цвета си. Маслото може да стане по-тъмно, ако има кръстосано замърсяване с друг лубрикант или наличие/присъствие на твърди частици в средата, в която работи. Източник: ТУК
-
1 точкаЕдно общество е демократично, когато никой не е толкова богат, че да купи някого и никой не е толкова беден, че да се продаде някому. Жан Жак Русо
-
1 точкаПродадох преди време 2003г. 1.6 - 110 кс. VTEC. Хечбек 5 врати на скромните но истински има няма 100 к км.... жената хич не кара много за доста години .... Като купе и возия е перфектна, няма нищо общо с Калинката Жаз . Широка, удобна, комфортна возия и луксозно окачване....висока от асвалта ....климатика си го пускаш спираш кога искаш, а не като на Джаската - кога той иска Багажника голям .... Двигателя за да върви трябва си е във високите обороти 1.4 е умрел кон.... особено ако се пробваш да изпревариш . Следващия 1.7 е смотан като 1.8 - 140 кс......който се слага пък на FRV - от 3 години съм с такава . Имал съм и Стрийм дълги години- е такъв двигател няма по убав - К20 - 156 кс. Слагат го и на Сивика но трудно се намира ....направо уникален, а на Сивика като вървене и икономия е още по бърз. Много здрав двигател с верига. На Акорд също се слага и върви много. ПП най- важното е да е гледана колата ..... От Автокъща не вземай без ТЮФ валиден! И за 3-4 бона ще е някаква каруца безподобна на 300 000 ... ;( редовно поддържана но със индийски части
-
1 точка
-
1 точкаМоже и да ги свалят колекторите тези, че са им бая дебели цените.Гледам, че за 4 цилиндъра цената е 2400 Евро. Там където бях монтирахме Принс на цена 1600-1800 Евро за 4 цилиндъра, и беше 75 Евро на час за работа. Аз колектори не свалям.Но ако клиента иска ще ги сваля, не е проблем.Съответно трябва и да си плати за това клиента! На моята кола не съм свалял колектора.Вече 8 години няма грижи.
-
0 точкиаз не питам за Сивика, а за CR-V-то. То е 1,5Т 😀 И там разхода е добър (към 7,5-8,0), но ми стана интересно 🙂
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00