Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.10.2020 in all areas
-
3 точкиНай-общо казано: Цветът на маслото (визирам крайния продукт, който купуваме) зависи от множество фактори, сред които: 1. Суровия материал, от който е направено базовото масло, неговия вискозитет, метод и степен на обработка по време на пречистването му - обикновено (грубо казано) рафинираните базови масла са с кафяво-кехлибарен цвят, хидроочистените са с жълто-златист цвят, синтетичните базови масла (GTL, PAO) са безцветни; 2. Количеството и видовете добавки на пакета. Съответно, цветът на едно GTL базирано масло (било Shell, било Mobil) е субективен, тъй като ще варира и зависи съществено (най-вече) от пакета добавки. Генерализирано - цветът на новото/чистото масло не определя по никакъв начин качествата му.
-
2 точкиТова е добре да се знае. Защото днес срещнах едно такова. Уж хубаво масло, а на цвят нещо не вдъхва доверие. Явно не е така, затова се допитах. Досега каквото съм слагал все е било бистро, а това не изглежда така. В списъка ми за в бъдеще е, затова се допитвам.
-
2 точкиДа завърша темата!!! Изпарителя е сменен гаранционно с нов, както и тройника, от който се наблюдаваше теч на антифриз. Не се чува вече шум след зареждане с газ. Проблема се счита за решен. Благодаря на всички включили се.
-
2 точкиНе разчитай много на слуховите качества, хората са измислили за целта луфтомерни пластини .
-
1 точкаА така като щрака,снимай белязката на обтегача да я видим къде е и дали с нов ремък,би се върнала в граници.
-
1 точкаТам ми беше грешката,може би че не отидох Ама ще се науча...все някога За всичко си има втори път,че и трети...
-
1 точкаВ Хидравлика Сливен. Ходих на три места, само на едното се навиха да го направят. Както писах по-нагоре при мен е сложен само часта от успокоителя към рейката.
-
1 точкаНа мен ми излезе 25 лв рециклиране и 17 лв смяна на течността. Демонтажа и монтажа си го направих сам.
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
1 точкаВзимай флекса и са хвърлай под каляската. После обаче недей да пишеш "всичко свети", "много гори" и помощ.... Категорично не те съветвам да правиш тъпи изпълнения тип 1990г. защото Хонда не търпи /чудя се каква дума да използвам за да не те обидя/ изпълнения. Катализаторите им карат много само ако не е даробен/трака/ и излиза на мозайка отзад, тогава го сменяй. Има поджодящи има и втора употреба. Но каляската е твоя, предполагам имаш и флекс и тръби, така че избора е твой.
-
1 точка
-
1 точкаПродадох преди време 2003г. 1.6 - 110 кс. VTEC. Хечбек 5 врати на скромните но истински има няма 100 к км.... жената хич не кара много за доста години .... Като купе и возия е перфектна, няма нищо общо с Калинката Жаз . Широка, удобна, комфортна возия и луксозно окачване....висока от асвалта ....климатика си го пускаш спираш кога искаш, а не като на Джаската - кога той иска Багажника голям .... Двигателя за да върви трябва си е във високите обороти 1.4 е умрел кон.... особено ако се пробваш да изпревариш . Следващия 1.7 е смотан като 1.8 - 140 кс......който се слага пък на FRV - от 3 години съм с такава . Имал съм и Стрийм дълги години- е такъв двигател няма по убав - К20 - 156 кс. Слагат го и на Сивика но трудно се намира ....направо уникален, а на Сивика като вървене и икономия е още по бърз. Много здрав двигател с верига. На Акорд също се слага и върви много. ПП най- важното е да е гледана колата ..... От Автокъща не вземай без ТЮФ валиден! И за 3-4 бона ще е някаква каруца безподобна на 300 000 ... ;( редовно поддържана но със индийски части
-
1 точкаИмаше един номер с лист хартия до ауспуха на добре загрял двигател, ако го засмуква, значи не е добре работата.
-
1 точкаИхаааа, на смяна на масло и реглаж на клапаните .... странни Хонди. А не се ли проверяват и ако има нужда чак тогава се регулират?
-
1 точкаНа кратко,в сервизната книжка пише🙂! Проверка и реглаж,след 40к км(поне в моята е така). На газ на половина,че и по често,а ухо не се доверявай!
-
1 точка
-
1 точкаКолега,аз карам такъв дизелов акорд вече 6-та година.Навъртял съм й над 130-40к км. Когато я взех беше на 5г и на 220к км.Екзекютив изпълнение и е фрашкана с екстри.Смених съединител с маховик преди няколко месеца-1350лв и труд 300лв.,другото са само консумативи.Нямам проблеми с рейката и нищо не съм пипал по ходовата част.Махнах ДПФ и съм ремапнал,защото му дойде времето.Сега е 200кс и около 400нм(някъде съм писал по темите,има и графика),върви доста прилично.Колата я карам на 19”-ки и ми дава среден разход 6,5-7/100 .Доволен съм безкрайно от нея.На мен също ми е първият дизел,до сега съм карал само бензин и то само Р-ки и VTEC-и.Към момента все още ме радва и не смятам да я сменям.Аз давам своя глас за дизела и ти препоръчвам да не се колебаеш.Търси читав екземпляр и ще останеш доволен.Километрите със сигурност ще бъдат нереални ,особено за 10+ г. Кола.Общото състояние е по-важно и как е била потдържана до последно.Успех и ни дръж в течение!:)
-
1 точка@Krasi-mir моля те предай диалога ни точно за тая тема на ЛС , няма тампони няма клапани . ет ви точен пример защо жабата трябва да си знае локвата . биелните ! основните само с вадене на мотора .
-
1 точкаКато стана въпрос за Racing масла, ето нещо интересно за писта:
-
1 точкаАко е отворен към алтернативи, ще обмисли и Джаз-а, 1-ва ген. Отговаря на потребностите и бюджета му. Сивиците са или по-сложни и скъпи, или по-прости и евтини от заделената сума.
-
1 точкаКолега Оги - виждам че сме градски. Пиши ми лично (с тел) и може да се видим - да заформим моабет, та белким изкристализира правилната за теб Хонда. Огледай какво има в нета от тук, и Враца, направи си кратко списъче с интересните за теб (не само Сивик), и се разходи да ги видиш на живо, за да имаш реална представа за моделите. Примерно тази обява https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11597821461563755&slink=h79huy е интересна. Същия Сивик 7 го има и с други мотори - по-малки, както и по-голям: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11599305356443105&slink=h79huy
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаТри години с такъв двигател, купена на 97000, продадена на 156000 нищо не съм ремонтирал. Така, че кое колко струва има значение единствено ако се наложи да го ремонтираш. А темите във форума са предимно за бензина, ми се струва. Сега съм със същия 2.2 дизел на Сивик 9 и съм още по-доволен.
-
1 точкаКолега, с това извънградско за което пишеш не си за тази кола. Ако се кара в града е перфектна но извън града е зле и не е приятна за каране ( изключвам VTI естествено, което няма как да намериш с бюджета който си написал ). Ако си се отказал от Акорд то виж VAG групата, някой Golf 4 или Skoda или огледай италианките - Grande Punto примерно което вози по-меко от Сивика, по-комфортно е, по-ново е като година, извън града е по-удобно въпреки горе-долу същите габарити и е евтино за поддръжка. И на мен ми е любима марка Хонда но трябва да се гледа реално и затова което ти искаш в тази тема, има по-добър избор. Да не говоря на изуст, имам известен опит с такава - 1.5 6-та хеч. След 120км/ч е като Лада вътре откъм шум. И не, не е от гумите, просто е шумна. Седалката е неудобна за дълго каране. Чувства се нестабилна с по-високи скорости и спирачките са зле при ревизирани апарати и нови дискове и барабани. Под зле разбирай зле, всички спират по-добре от повечето модели Хонда от тези години. Всички двигатели са добри, няма лоши. Слабите места са, че са на 100 години и за извънградско трябва да се понаправят за да е горе-долу удобно и приятно пътуването.
-
1 точкаПроблемът с тресенето при набиране е официално отстранен! След посмяна на лявата полуоска ( парт номер : 44306-TL2-E53 оригинална от Хонда - 1125лв ,акорд 8,2.4,ръчка),всички вибрации при набиране в диапазона 100-150км изчезнаха.Проблемът идва от отчупена люспа метал във вътрешността на чашката на вътрешното каре.Това го обобщавам в един пост,за да може хората търсещи решение с търсачката да намерят всичко в един пост. В този клип може да видите нагледно вътрешното каре и наранения метал:
-
-1 точкиАз мисля за тоя бюджет една Легенда направо може да вземе, да знае че кара Хонда..
-
-1 точкиОтговора е Corolla. Автоматика там е железен, за разлика от Хондовия и е истински атвтоматик с хидротрансформатор.
-
-1 точкиЗа компактна или семейна , по-добре джаз. Винаги бих си взел джаз за в града,че дори и да имам малко извънградско без магистрали. Още по малък данък. Другият вариант за този бюджет е Сивик 1.6 110 коня, но някак не ми харесва като концепция. Поправете ме, ако греша, но май няма други опции. Освен това моторът 1.7 е d17a9 (според Гугъл) и е икономик. Разходът е същият като на 1.6.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00