Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.09.2020 in all areas

  1. 3 точки
    И не считаш за необходимо да споделиш как, та да е полезно и на други? ...
  2. 3 точки
    @striking, т.е фаровете са били зле в самото начало, само си отложил ремонта/подмяната. Ако е имало удар той ще се вижда и това, че са светели ниско а няма видими следи от удар е проблем в самите фарове а не това, че е имало ПТП. Поне така както си го описал ми прилича, че фаровете са закрепени колкото издържат и до там. Щом не си с оригинален ксенон си взимаш афтърмаркет ( неоригинални ) и не го мислиш. Два нови електрически неоригинални фара ( на TYC ) да кажем са под 500лв 2-та, чисто нови. DEPO са същите китайчета като TYC. Не виждам защо не си купиш 2 броя и да забравиш за всичко.
  3. 2 точки
  4. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html 2 броя и си готов. Направих го преди 2 години и всичко е ОК
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Здравейте, Покрай това извънредно положение и основно заради работата от вкъщи започна да ме наляга една скука. Вероятно повече е липса на разнообразие, а не точно скука. От доста време комуникирам основно със семейство и близки приятели, които са страхотни, но съм свикнал да се запознавам с нови хора и да пробвам нови неща. Досега се случваше основно покрай новите колеги на работа, но с работата от вкъщи е трудно да се опознаеш с новите хора. Имам идея да се включа в някакъв клуб за любители на природата. Като всеки човек обичам планините, природата и искам да се запозная с нови хора. Нямам конкретен въпрос, но ще се радвам да чуя Вашите мисли и идеи по темата. Как се справяте в това отношение в новото нормално
  7. 1 точка
    Здравейте, ето и моята поръчка: Линк:https://www.ato24.de/en/honda-cvt-transmission-fluid-0-946-l.html# Вид и количество: Honda CVT Transmission Fluid 4x0,946 L Стойност на поръчката: (4*10.99)*1,9675 = 86.50 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично след предварителна уговорка в района на Бизнес Център Метро Сити в Младост 3
  8. 1 точка
    Може ли да кажеш с кое са различни? Аз мислех, че са еднакви. Поне със сигурност и двете отрязват лъча светлина така ____/¯¯¯¯
  9. 1 точка
    https://formula1.sportal.bg/news.php?id=25889&s=fb&fbclid=IwAR0uO5VTe5s028J5OdDD_eE1brYLo2kgyVc8MY_UvjoDthFJxjRpjjC5s_A
  10. 1 точка
    Айде по сериозно ...не знам кой си сменя маслото на 30 0000 км.... Бих казъл че масово се смена на 5-6 до към 8000 км. Говоря за масовите младежи..... Някой да е наясно 0w20 от Варела на Бултрако какви са спецификациите ....до колкото разбрах биле същите като в 1 литровоо шише ...но документ не видях... Интересно че в ECON режим колата е същата като респонс и вървене ...поне аз не усещам никаква разлика било на градско или извън....веч 4000км... А защо мирише на бензин в купето ...като уж смесва в двигателя ? 😀 ПП Уникална кола 🙃
  11. 1 точка
    И щО му вярваш? Такива съм ги слушал, слушал, слушал........ .
  12. 1 точка
    Поискай му документи за ремонтите дето е правил на тая кола ( някой протокол) и какво масло е слагал и на колко го е сменял. Гледай рейката дали тече и хлопа. Гледай централното дали работи , покарай я и и дай малко газ да загрее хубаво мотора. Виж дали придърпва при ускорение, при смяна на предавките, виж какви цветове са течностите. Виж и дали вибрира мотора на празен ход , дали се усеща вибрация в купето и играят ли оборотите. Гледай и за ръжди по веждите.
  13. 1 точка
    Нз кой би предпочел 7-Цата пред 8-цата и поради какви причини🤓 Осмата серия е брутално красива и все още доста актуална.Аз карам дизел 8-ца вече шеста година и съм навъртял над 130 000 км.Проблеми никакви. Махнах ДПФ-а ,че си изчерпа ресурса и ремапнах, сменил съм и съединителя .Това е.Окачването и двигателя са перфектни.
  14. 1 точка
    Масово по магазините акумулаторите са застояли с години, в това съм сигурен. През това време киселината си разяжда вътре. После купуваме и карат 2-3 години. Защо? Ами просто преди това е стоял 5-6 в складове и гаражи. Има начин за разчитане на производствената дата в повечето случаи, макар понякога да е много трудно. Мисля ,че всички акумулатори трябва да имат някакво обозначение за дата. И аз съм за сдал багажа акумулатор в ситуацията на колегата. Могат да го тестват в някой гараж безплатно с товарна вилка.
  15. 1 точка
    Акумулатор....,също можеш да хвърлиш и едно око на клемите,за не добър контакт.
  16. 1 точка
    Като чели за мен нещата стоят малко по-просто, без да задълбавам в детайли. Трябва да се гледа и избира, но и голяма доза късмет трябва. Падне ли ти се куцо пиле с грим, без значение породата, ще се плаче. За това чакай твоя автомобил. Не се ограничавай в избора бензин или дизел и не бързай. И двата искат поддръжка и грижа, а тя не е без пари. Също зависи колко ще притежаваш автомобила. Имам познати ги карат по 1-2г и не си дават зор, често сменят. Аз влагам често пари за поддръжка и дори превантивно, но ги карам над 5г. и пътувам спокойно. Гаранция - Франция
  17. 1 точка
    Рекса на приятел е временно при мен, та ги менкам и не се стърпях да ги фотна. 1. Давид и Голиат 2. STAR WARS 3. 3-те звяра Разликите са като от небето (където се возиш безметежно носейки се в облаците), до земята (на педя от която сядаш за да я почувстваш).
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    В живота на човек се появяват предизвикателства и трябва да се реагира, та – продавам комбито. До онзи ден нямаше повод и не би ми хрумнало, но... Колата е К24А3, автоматик, екзекютив (без навигацията и радар опцията на наличния круиз контрол), а всички други стандартни за нивото екстри са налични и работят, с изключение на: 1. блутута – откачен е – харчеще ток, а не ми е нужен. 2. автоматичният режим на предно ляво стъкло – спуканото копче е залепено, работеше месеци, но нещо се е разместило и плъзгача му не достига втората писта на платката. Колата е „пълен сток” с изключение на: 1. монтиран ДРЛ модул на дългите светлини. 2. подменена лицева част на централната конзола. Екрана на аудиото е дал дефект и вместо от оригинален „премиум” е монтиран обикновен при това от „десняк”, но всичко е вързано и управленията на радиото, ченджъра и климатроника си работят нормално. Така я купих и вече 5-а година си е ОК. По колата не предстоят ремонти и смяна на консумативи, освен за следващия сезон нови летни гуми + нови предни накладки (феродото им е на 5мм), но консумативите си зависят от предстоящите и километри. Комбито не е „котка в чувал“ и през годините са подменяни разни неща – когато каквото трябва: Октомври 2015-та я купих обслужена от Апостолов и смених само тампоните на мотора и кутията. Не бяха забелязали че някои са скъсани а другите в начална фаза на процеса. Взех комплект втора употреба 3-те на мотора и 3-те на автомата -общо за 250лв + 117 за труд по смяната им. Купих си и чекмеджето в барчето -40лв (липсваше), както и горния панел на централните духалки -30лв (бяха лепени стойки за нави и телефон и чистенето на петната не даде перфектен резултат). Двете смених сам. Пътем открих утечка от блутута и го изключих. 2016-та: 23.02 Взех нов акумулатор японски стандарт SOLITE EXO75 CMF551324L, 450Aч / 440 стартов ток (вграждан оригинално в корейските марки и произведен там) -по спомен около 110лв. 18.03. Смяна патрон пасажерски еърбег (безплатно в Бултрако) и 60лв комп. диагностика, за да ми кажат че колата е в ред. Някъде в тоя период се разтропа обтегача на пистовия ремък. Взех 2-ра употреба -60лв +30 лв за подмяната. за още 30лв ми ремонтираха шофьорското стъкло (разтапициране и чистене четките на моторчето). 18.04. След преобуване с летни гуми светнаха VSA и ABS Явно от сътресението на пищова нещо се е разместило. Изчистих ги с процедурата с кламерчето (описана нейде из форума). 21.04. Профилактика накладките за ръчната спирачка (в задните барабани). На задна нещо стържеше отзад вдясно (за кратко и само при мокро време). 27.04. Дозареждане климатик -40лв. 28.04. Смяна моторче шоф стъкло -явно предишната профилактика бе временно решение. Сложено втора употреба от задна дясна врата на седан 2004-та -50лв с труда. 04.05. Реглаж преден и заден мост -40лв. Всичко бе в нормите, освен задно ляво колело, но оправихме и него. Не съм усетил некоректно поведение на иначе стабилното в завои комби. Явно е било леко извън допуските. 22.11. Смяна масло и филтър ДВГ В Апостолов бяха наляли някакъв по-гъст ТОТАЛ с който съм карал цели 8200км и колцата леко го "хапваше". Четейки "маслената тема" реших да мина на препоръчваното по рядко олио. Взех HONDA GENUINE SYNTHETIC BLEND 5W20 -5литра за общо 60лв (от общите поръчки) + филтър UNION JAPAN C-562 12лв и предварително направихме промивка в комшийското сервизче, 2017-та: 25.03. На пролетния оглед видях откачена вътрешната скоба на външно ляво каре??? Закачихме я, но ме глождеше че има мизерия в греста му и... 07.04. ... разглабяне на карето, чистене, нова смазка + нови скоби. Сменихме и долните предни шарнири DELPHI -2 бр. х 35лв + 100 лв за труд + нов въздушен филтър за мотора. 19.08. Реглаж клапани при Бранко -без драми и с наличната гарнитура на капака. 31.08. Смяна маншон външно ляво каре -25лв + 25лв труд. Открих омазняване от 1 дупчица и решех че му е време да слиза от колата. Профилактика + нови лагери на алтернатора -70лв с труда. 18.11. Смяна масло и филтър ДВГ. Налято пак гореописаното, минати 5480км, период 1 година, без разход. Взех 4литра, понеже имах половин тубичка от предната смяна + филтър и труд -общо 59лв. Кой каза че К24А3 харчи тънкото масло? 2018-та: 14.02. Смяна водна помпа заради ромолене в лагерите. Монтирана SIL INDUSTRIE SALERI ITALO (поне това пише на опаковката) -113,7лв + 32,5лв. труд. 04.05. Ревизия задни спирачки. Смяна спирачна течност ДОТ4 + ново задно ляво буталце + нови семеринги + нови накладки DELPHI + нови дискове KAVO. Старите дискове и накладки бяха под минималния лимит. Общо с труда 270лв. 09.05. Смяна воден радиатор. По неясни причини протече между питата и горната камера? Монтиран е THERMOTEC -191лв + нов антифриз + нова капачка GATES -19.2лв + труд –общо 260лв. 14.08. Смяна масло и филтър ДВГ, минати 4825км, период 9 месеца, без разход. Евтиното оригинално хондово масълце за мотора с което карах предните 2 смени, вече не се внасяло от щатите, таа... Сипано 4л Маздово 5х20 + 0.6л някакво друго, пак 5х20 (синтетики), при Бранко + опресняване масло в автоматика -2.6л. Общо 200лв. 20.09. Смяна долни предни шарнири. DELPHI-тата сложени преди 1.5 г. изкараха 10 хилядарки и започнаха „да се чуват”. Явно лоша партида. L Сменени с CTR 2бр -57.8лв + 60лв труд. Подменена гарнитурата и цедката на VTEC клапана -26.7 + 30лв труд. Сменен ляв маншон на рейката -18.7 + 15лв труд + стенд за реглаж на преден и заден мост (всичко в нормите). Общо 232лв. 19.10. Сменено водно съединение. Явно сълзенето от гарнитурата на VTEC клапана го е поразложило, та правеше локвичка в гаража и липсваше антифриз! Доставката отне цял месец, през което време движех с колелото иии –акумулатора паднал! Заредих го, сменихме маркучето 26лв + 30лв труд (щото е на кофти място), + ново буталце и О пръстени в заден десен спирачен апарат, + нов въздушен филтър ДВГ, та общо 140лв. За периода от 3 години съм взел и 4 почти нови летни гуми Гудиър (бяха си с косъмчетата) -400лв, 4 лети джанти 17-ки (от Мазда МХ 5) почти некарани -350лв и 2 нови зимни гуми Гудрайт –общо за 183.20лв. Тая марка не я бях чувал, но колцата дойде с тях от Швейцария и много ми допадна здравината и поведението им на студен и мокър асфалт (и в сняг не са ме предавали), та си намерих нови от Румъния. 2019-та: 12.12. Задържащо задно дясно колело. Сменен семериг на спирачното бутало и зачистване леглото на супорта. 32лв. 2020-та: 10.01. Смяна масло (HONDA 5W30 synthetic blend) + маслен филтър + въздушен филтър ДВГ + климатичният – в купето. 06.07. Ремонт неработещо стъкло на задна лява врата. Бе прекъснат + овият кабел между вратата и купето – 20лв. 09.07. Обслужване барабанните спирачки на ръчната – 50лв. Каквото ми е „лежало на сърце” съм споделял в разделът Моят Акорд - темата Радост и тъга (ако някому е любопитно): Някои съфорумци познават комбито, включително Бранко (Маркони), който в предвид състоянието му, е против раздялата ми с него, но „се ля ви”. Колата не е нова (само изглежда, върви и спира като такава), но при детаилен оглед ще се видят дребни следи от употреба, макар че дразнещите ме, са отстранявани своевременно. Колата не е имала теглич, газова и „патерица“ (заместват я рем. комплект + компресорче). Дава се с всичко прилежащо и, включително сменените неща (които по навик пазя), като за „груб пазарлък” мога да отложа плащането и вземането на зимният комплект гуми/джанти. Който я тества, едва ли ще се „цигани” за 50-100лв, но ако ми се види достоен наследник – знае ли човек... J Ако колата остане във форума, новият и стопанин ще задържи и логото tourR. Относно състоянието и нямам никакви резерви и бих я дал и на комшията, но „Хонда не се подарява - трябва да бъде заслужена“ е казал Основателят и. Има си платен данък до края на 2020-та, гражданска до 07.10.2020-та и винетка до 22.05.2021-ва. Купена е от Апостолов – октомври 2015-та на 145540км – сега е на 176046км. Внос е от Швейцария (1 собственик), а в БГ аз съм първият и притежател. Ако у четящият обявата не се възбужда финансова мотивация за притежание, може да я сподели с когото реши и при сделка, ще получи 1% от цената, а ако надскочи желаните от мен 12000 лв – печели 2%. 😊 За контакти – Л. С. / e-mail carmo69@gmail.com / тел: 0888 8383 VI IX – Цветан. Оглед и тест драйв (в гр. Монтана) може и в работно време - при уговорен предварително ден и час. Повечето снимки и 3-те клипчета са от вчера – 11.07.2020-та. На първото е нормалното потегляне и работата на кутията в лежерният автоматичен режим + ускорение при изпреварване (с чукване по газта, а при потребност - последващото и „смачкване“). На второто е стандартният тест 0 – 100 – 0 (в ръчен режим на кутията), за да няма питанки как ускорява и спира. На третото е прословутата 5-а ел. врата. Сигурно пропускам нещо, но който иска – ще пита. Колата е читава, води до пристрастяване, вози интересно и надалече, събира много и … абе, не ми се разделя с нея, но… Хай – сполай Ви и наслука! Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_211416.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_075540.mp4
  20. 1 точка
    Да колега, командвай го от вратата на съответното стъкло. Свали го до долу и после до горе и вече ще можеш и от шофьорската врата
  21. 0 точки
    Благодаря колега.Оправих го.
  22. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...