Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.08.2020 in all areas
-
8 точкиЕми, това е колеги. Както обещах, да се похваля - от корито, минавам на леген. Стига съм "живял на Акорд" - време ми е "да го давам по-Лежерно". Вероятно ще има "радост и тъга" - сезон 2, понеже сравнението между двете е неминуемо. Поводи за покупката - няколко: 1. След неуспешни и евтини опити за подходящи задни щори за комбито, купих на жената оригинално монтирани, а бонус за мен е останалото. 2. Колкото и да е добро сегашното возило - омръзва. 3. След 2 акули, логичното ъпгреидване е безалтернативно, така че - минах на косатка. 4. Не съм я търсил, но от френд "вносител" изпадна на добра цена, реални км и неудряна + монтиран "еко" бутон. Първи впечатления (след 2500км): Лапа километри "за страх" и не и дреме от нищо. Като се разминавам с насрещните, тея неволно бягат от осевата линия към банкета. Като изпреваря някого, той не просто остава назад, а направо остава в историята - никога повече не го виждам в огледалото. Трябва да внимавам, понеже скоростта не се усеща. Не че на колата и пука, но ако си мисля че се движа като с Акорда на 110 - реално тя е на 150. Пасажерите спят, а аз след няколко часова езда се чувствам по-добре отколкото ако ставам от домашното кресло. Жената нито веднъж не каза че карам бързо, но тя не вижда стрелките - вози се отзад. Легендарно дистанцира от обстановката и околните - пак трябва да внимавам! Ето как каращите големи черни коли неволно се превръщат във вредители. С габаритите се справям, а и не изглежда голяма, понеже черният цвят, заоблените брони и 18-ките я смаляват визуално, та не се набива на очи. Има си парктроник, камера за заден ход и навежда избрано странично огледало, та я събирам успешно по улиците и в гаража. Автомата работи аналогично на Акорда, но излишеството от мощност го е омързеливило. Добре че има перца на волана, но като и свикнах - събуждам го с газта. Доускорението с което съм свикнал при изпреварване с комбито на 3-а, Ледженда го прави на 5-а и дори не отключва локъп-а на трансформатора. Пробвах я боязливо колко вдига. Стигнах до 4500 оборота на мотора на 5-а и се спрях. Бях на ръба да надвиша магистрално разрешената скорост с трицифрена стойност, а тепърва "отвори" VTEC-a. Мотора няма понятие от загуба на мощност при включен климатроник. Не съм ровил в менюто му за настройки - пускам го на AUTO и той сам се опрАа - има датчици за позицията на слънцето спрямо колата и си регулира сила и потоци. Обдухването на седалките е страшна екстра в жегите, но и без него кожата не запарва. Това ми е първата лична кола със завиващи фарове - помагат. Има и адаптивен круиз контрол. Дори изключен, радара не спи и при изпреварване ми светка че съм близо до предното МПС. Не става за ежедневна употреба, а по аутобана пак е изнервящ, понеже много чака преди да ускори (според мен), а и всички карат в лявата лента - некултурна работа - не видат ли че идем. Всичко това и да можете да си го представите, няма как да асимилирате антигравитационното усещане от SH-awd в завоите. Технически колата е "чук" и няма нищо за смяна (освен задни накладки и профилактично спирачна течност), а повърхностна ръжда има само по някои глави на болтове и задния торсион + гранатите на каретата, но това е нормално - половината е алуминиева + карбоновият карданен вал Ще я фотосесна някой ден, но първом ще оправя козметичните забележки. За сега 1 снимка + 1 видео - как се затваря най-ползваната врата на 13 годишен екземпляр. Lenovo_A1000_VID_20200822_134304.mp4
-
3 точки
-
2 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 441 300 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 21.08.2020; 9) Моточасове – около 100; 10) Изразходвано гориво - около 280 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (280 / 3.5) = 80; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия:
-
2 точки
-
2 точкиОт оня ден, откак един колега от ниссан форума ми пусна мухата за HR-V, седя и чета тук болежките и радостите от Харви. Все пак не искам да ида съвсем неподготвена на оглед. Дори и да се разубедя - форумът е страхотен, всички си помагате и виждам доста ведро отношение. Ако стана стопанка на хонда много ще се радвам да бъда и част от това общество.
-
2 точкиСтои самотно комбито в гаража. Чака блага вест аз да му кажа. Че някой иска го за нещо. И ще си го гледа вещо. Цифри за връзка: 0888 838369 и поне още 5-цифрена сума (в долния регистър) за придобиване.
-
1 точкаДа, част от дръжка е... но не точно тази Подгъваме крайщата и завъртаме. Ето я и монтирана в колата.
-
1 точкаЧувал ли си го тоя виц? Спира бай Дончо на бензиностанцията със Жигулката и момчето го пита: - За 5 лева газ, нали? - Абе, сипи 95 за 20, веднъж се живее, ей! Иначе си прав, животът е скъпо удоволствие - докато го има. Относно данъка и разхода и аз се страхувах, като вземах комбито 2.4 АТ, ма ей ма на - оцелял съм и то е живо и здраво - само някой да му се осмели.:)
-
1 точкаНе си слагай сам спирачки. Данъкът ми ще е 360лв годишно - тоест под 1 лев на ден. На бензин - колкото и дават по тех. данни, а моето кратко засичане показва около 9 извънградско и 16,8 градско, но това бе просто за експеримент. Возя се на газ. За отпускарските 1600км - около 11литра на 100км, а и се радвах и бе пълна с хора и багаж, и в тея км са поне 400 магистрални и около 150 градски, така че - не боли много. Все пак са 6 буркана и 4х4. Спрямо Акорда е малко по-тежка, осезаемо по-мощна, а като разход в левове за гориво е доста по-евтино спрямо досегашният му бензинов разход.
-
1 точкаЧестита придобивка и от мен! Много добре изглежда! И аз съм мераклия от пъвия път като видях такъв Ледженд, преди 3 години. Но ме спират данъците, таксите и разходът. Та като любопитен, не мога да не задам (типично по нашенски): "Колко гОри т'ва"?
-
1 точка
-
1 точкаБлагодарско и чул Ви Господ! Но както винаги, има 1 НО - багажникът. Че е по-малък от трюма на комбито е ясно всекиму, но аз (разглезеният) се наложи отново виртуозно да редя нужното, така че да взема всичко желано. Добре че синковеца порастна, а жената принципно е аскет, така че литрите ми стигат, но формата е неоптимална. Ще му свикна и ще има предварителна селекция - няма как. Като искаме да ни е разточително на седалките, ще се сдържаме в поклажата. Но 5-ата ел. врата е незаменима, а и служи като стряха в дъждовното товарене - ще ми липсва това комби. Относно колите като цяло - карайте си Акордите докато ги имате, защото седнете ли веднъж в Ледженд, после ще ги усещате като Сивици. 7-мака е направо младежка кола като усещане. Като данни Ледженда е велико по-добър отвсякъде, но Акорд 7 комби е оптимално балансираната Хонда за много и далече.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКато гледам снимките на Харвито, което си набелязала, и като чета, как си си купила лилав Микрон, след няколко дни очаквам пост започващ с "Отидох, видях я и я купих." И аз съм така, обикновено знам, какво искам и търсенето на кола приключва с първия оглед. Таааа ... Както каза @pet71 , гледаш дали има кардан и ръжда. Всичко останало, като на всяка друга кола. Ако задния диференциал издава звуци и вибрации не е болка за умиране. По-скоро е повод за сваляне на цената. Обикновено звуците и вибрациите изчезват след смяна на маслото. Пластмасовата декорация на прага е хваната със щипки. Ръждата под него може и да не се забележи без разглобяване. Затова, натисни пластмасата с крак надолу. Ако чуеш хрупане, значи е гнилоч, дупките са повече от метала. Друго - може да похапва масло. Предвид обявения пробег, ако е истински, може и да не похапва. Не е страшно, а повод да се запознаеш с @fenabg . Не знам, как е CG10DE на тази тема, ама съпругата ми за кратко беше собственик на Алмера CG18DE (затова имам рег. в Нисан форума). Гореше 1.5л масло на 1000мили. Успех с покупката. п.п.
-
1 точкаЧестито за придобивката. То избор голям няма за накладки,освен оригинални от Бултрако,другите налични са АТЕ. Меки са,цапат джантите и за около 25к км вече над половината феродо е заминало.
-
1 точкаТова масло HGO-3 е за ; Минерално смазващо масло за скоростни кутии, произведено с висококачествени, предназначени за изключително налягане добавки. Използва се при хипоидни диференциали в тежки условия и трябва да се използва само в кутии, които изискват EP-трансмисионни масла. Предназначено за използване в предните диференциали на Honda Legend ; Явно наистина няма къде да го налеете.
-
1 точкаИ аз така, но се усещате твърдо - може би понеже са тегловен индекс 100. Карам ги 2,2 отпред и 2,1 отзад. Взех я. Сравнението ти е много точно. Обгрижен и неуморен след часове и стотици км преходи. По повод водното - наистина ускорява като джет, завива като катамаран, но за съжаление - спира като параход. Поне не тресе и има хляб в дисковете. Ще сменя спирачната течност, но задните накладки са с феродо на 3мм - дай съвет какви марки да търся?
-
1 точкаПровери дали има кардан,ако търсиш 4×4. Има и такива само с предно. Като се наведеш да гледаш отдоло огледай за ръжди в задната част. На праговете. Има пластмасова лайсна или незнам как се нарича под прага, придърпай да видиш ламарината на прага в какво състояние е. Там гният най много. Ако си търсех отново Харви, не бих взел от Швейцария или Германия. Няма как за тези години да няма ръжда. За да провериш задния диф, пълен ляв и десен и да няма никакви шумове и вибрации при тръгване. Другото е на късмет.
-
1 точкаНе направих снимка на другия край на колана - там, където е захванат в апарата. Потърсих в нета но не намерих нищо подходящо и скицирах набързо една картинка. След като се развие цялата дължина на колана от ролката, накрая колана е прекаран през два прореза. На самия край колана е зашит с оставена "примка", в която е напъхано едно метално цилиндърче. Това цилиндърче трябва да се извади от "примката" за да може да се изниже колана през прорезите. След като сте извадили колана от апарата, премервате дължината му и отрязвате ново парче от рулото, което сте си закупили предварително. Зашивате единия край под формата на примка и го прекарвате през процепите на ролката. Слагате металното цилиндърче в примката и опъвате обратно за да влезе плътно в "леглото". След това колана се навива по ролката, и по обратния ред се сглобява всичко останало. Аз си бях направил снимки (тези от предния пост) за да мога да подредя и ориентирам правилно всички детайли преди да зашия втория край на колана (ще е кофти да слезете до колата, да започнете монтажа и да се окаже, че нещо не е както трябва).
-
1 точкаСлед краткото прекъсване влизаме отново в колата. Преди да монтирам претапицирания таван обратно на мястото му реших да използвам възможността и да положа шумоизолация. Като първи слой залепих Silent Coat M2, а за втори слой използвах Silent Coat Noise Isolator 8 (закупени от aval-bg). Така се получи шумоизолация с обща дебелина от 10мм (за съжаление не направих снимка тогава). Задоволен от резултата (при почукване с кокалчето на пръста по ламарината отгоре от "тряс-тряс" взе да се чува едно глухо "туп-туп") монтирах тавана и се заиграх със сенниците. Много ми допада как изпъква червения цвят на бял фон и реших да ги тапицирам с червения плат вместо с бялата кожа. Доста умувах какво да правя с дръжките на тавана - на задните има едни куки, които много бъркат работата с тапицирването. Накрая мързелашката ги направих набързо ето така. За сега имам шумоизолация само на тавана и при нормални обстоятелства на шофиране няма разлика преди-след (шумът основно прониква от подкалниците и вратите) но при шофиране с ниска скорост по време на летен дъжд с едри капки разликата е като ден и нощ.
-
1 точкаЕто няколко актуални снимки от днес. На задните седалки не посмях да претапицирам долната седалищна част (не знаех плата с какво качество е, дали ще издържи, няма ли да се цапа лесно... ). За малко излизаме от колата. Отвън съм сменил само задните мигачи с прозрачни/фейсови, от Ali-то поръчах червена емблема за отпред и сложих джанти с по-малък офсет, че оригиналните едни такива срамежливи, завряли са се навътре в калниците и не смеят да се покажат.
-
1 точкаПерсоналното ми мнение е, че автомобилите с вътрешно горене вече няма какво да предложат на потребителя. Имам и чисто нова hr-v 2. Gen от магазина вече на 33 месеца. Има андроид с бисквитка в колата,който е безсмислен. Не можеш да го ползваш, понеже познайте какво , ти си шофьора!Чете ленти- тъпотия, безсмислено! Чете знаци - донякъде има смисъл ,ако блееш постоянно и не гледаш ограниченията. Но тоя начин те стимулира изобщо да не гледаш, понеже почваш да разчиташ на системата да ти ги показва всеки път - тъпо. Еконо режимът прави колата адски спъната с идеята да ускоряваш много плавно. Ами това мога да си го правя и аз сам и пак да ми харчи малко- тъпа екстра. Бухат и 5в40 в бултрако на 1.5 мотор с Директно впръскване без турбо. Харчи 6 бензин извънградско и познайте, че и акорда ми 2.0 с 15години по стар си го докарвам да харчи 6.3 с 5в20 масло. Бисквитка мога да забода и в акорда и жена ми да си цъка нет от телефона колкото иска. Фаровете се пускат сами и се включват къси и дълги автоматично като дойде и отмине насрещен. Това е чудесна опция и до там. Описаната схема от човека с голфа е един безкраен лизинг/ кредит. На практика не сдобиваш нищо никога, само даваш едни пари. Персонално не съм фен. Ако решиш да я сдобиеш най накрая и да си я караш , колко ще е надеждна тая кола и какви ремонти ще и плащаш? На тоя принцип бих си взел някаква тупалка да и взема душицата за 2години и после да я разкарам от ума и от джоба си, обаче мен ме е страх от такива автомобили и пак не бих го направил. Проблемът ми е ,че гледам на колата като средство за точка а до точка б с евентуалното приятно усещане да си я командваш във всеки един момент по какъвто искаш начин. Може би моите играчки са други.
-
1 точкаЗдравейте отново Както обещах, впечатленията ми от GTI-ката можете да намерите тук. Ако някой има въпроси относно нея, насреща съм да отговарям Но да контрибютна към темата, размисли за новите коли, вече има пълна картинка от притежанието на предния ми Голф, който също купих нов и притежавах точно 20 месеца. Предполагам това ще е по-интересно. Първо искам да отбележа нещо много важно, според мен притежаване на кола за 20 месеца, купувана нова, не е оптимално. След като опиша разходите ще обясня какво имам предвид по-долу. Когато аз купувам нова кола, не гледам само колко струва тя в момента, но и колко ще струва когато дойде време да се разделим с нея. Следователно "цената" на колата е: Сумата, дадено първоначално + месечните вноски до момента на продажба (ако има вноски) - парите, които сме й взели след продажбата. В моя случай тази цена излезе точно 10 698 лева, или 534.9 на месец за 20 месеца. Това е само за колата, нищо друго. За мен е редно тук да се добавят и гумите, защото те са част от колата, даже може би най-важната. Колата идва с летни гуми, следователно съм купувал само зимни, но съм давал и пари за монтаж/демонтаж и хотел за гуми. Сумата е 1289лв. Като добавим двете цифри става 11987лв, или 599.35 на месец Естествено допълнително към тези пари се плаща гориво, каско, гражданска, винетки. Не съм сигурен, дали трябва да се прибавят и тези суми към горната цифра, защото те са константа, или поне много подобни, за всяка една кола от същия клас. За всеки случай ще ги споделя: Гориво: 4064лв Застраховки/данъци: 3030лв Бързо сравнение, за 30 месеца, Хонда Акорд 2.2. дизел, ръчка ми излезе (само колата + пари за ремонти и обслужване) 6582лв, или 219.4лв на месец, плюс 2569 за гуми (летни+зимни, монтажи и тн), което прави 305.03 на месец. Както споменах по-горе, 20 месеца не са оптимално време за притежаване на нова кола. За мен оптималното притежаване е 42 месеца, защото: 1. Вероятно ще е преди 2-рото обслужване на колата (почти всички марки са на по 2 години вече) 2. Гумите ще са за смяна скоро 3. Остават още 18 месеца гаранция => по-висока цена на 2-ричния пазар С малко бърза математика, ако бях продал Голфа след 42 месеца, цената ми за тези 42 месеца щеше да излезе 493.97 на месец. Та заслужава ли си нова кола ? Тук всеки сам трябва да прецени, за мен най-важното е колко пари е дадено преди/след. Аз моя Акорд като го купих беше най-евтиния в mobile.bg, та който какъвто късмет има. Аз лично не обичам да се занимавам със сервизи, майстори и възможността колата да ме остави някъде, за което съм готов да си платя такса "спокойствие". Освен това ми харесват и новите технологии, не бих си представил да карам кола без Андроид Ауто и Адаптивен круиз контрол. А те технологиите тепърва ще се развиват. Много искам следващата ми кола да е plug-in хибрид. Надявам се да съм бил полезен, ако някой има въпроси, нека да пита
-
1 точкаЗдравейте, Колеги. Имам добри новини относно общите поръчки. След проведени много разговори с много хора, в крайна сметка се появи сериозен човек, на когото мога да предам работата по общите поръчки. @Ronin7 е момчето, което ще се занимава от тук насетне с поръчките. Уверен съм, че ще се справи не по-лошо от мен Желая му успех и се радвам, че ще можем да продължим да си поръчваме качествени масла на добри цени. Поздрави, Чавдар! Edit: Ето я и първата му обща поръчка
-
1 точка
-
1 точкаДано не те срещна по площадите да дрънчиш с тенекия: "🤓за по чист въздух" "системата ни убива" долу- Оставка"
-
1 точкаНай-дългото пътуване беше около 1000 км до Гърция, с един каяк отгоре (прилагам снимка). Пътването си беше супер, особено когато съм свикнал на количката и я карам в ограниченията за скорост на пътя. В музика и сладки разговори това беше едно прекрасно и безаварийно пътуване, използвах климатик през 800 от киломтрите при скорост от около 100 до 120 км където позволява разход 12 газ. Много ме дразни факта че има постоянно хора във форума които буквално се хвалят как карат със 140 и нагоре. Всички имаме близки и познати които ни обичат, когато се смажете със 150 км в мантинелата на магистралата заради отвратителните ни пътища и ужасните шофьори на тях и когато повикат някой да ви разпознае в моргата, няма да имате повече проблем с шумния автомобил или високите обороти! Няма да имате проблем също така кой какво мисли за комфорта на Харвито и с колко може да се кара като максимална скорост. Колеги, мислете трезво бъдете отговорни хора ако не заради другите то поне заради вас, заради вашите роднини и хора които ви обичат!
-
0 точки
-
0 точки-Жена кат' умра,не ми сваляй халката! -Що бе Гоше? -Ем,нека Господ види,че съм бил в ада вече👹!
-
0 точкиИванчо в аптеката: - Една опаковка презервативи! Аптекарят го поглежда строго и казва: - Първо, това не е за деца, второ, нека дойде баща ти и да си купи размера, който му трябва. Иванчо го поглежда пренебрежително отговаря: - Първо, това не е за деца, а против деца, и второ, това не е за татко, а мама отива на почивка, и какви размер ще има там, тя още не знае!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00