Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.08.2020 in all areas
-
3 точкиЗабравих да кажа, че Honda Crv I-CTDI я карах 5 години, навъртях около 120 000 и не съм ремонтирал нищо, нито по двигател, нито съединител. И аз говоря за двигатели, а не за съединители. В момента Crv I-DTEC го карам 3 година и до сега ми държи влага скъпия ремонт на тази помпа за високо налягане Bosh 😀. Аз пък точно в този форум съм чел за доста хора, които се оплакват от изпищяла гореспомената помпа и за това , че I-Dtec не е толкова икономичен(сравнен с I-CTDI). Инак съм съгласен, че е тих и въпреки че съм с автомат(голямо удоволствие) набира много добре. И нека не се водим от принципа — каквото аз карам то е най-доброто. Все пак мисля, че не случайно I-CTDI има награда “двигател на годината за 2005”
-
2 точкиСъс свалянето на егр си направил едно нищо. Научете едно тоя клапан проблеми не прави проблемите са след него. Последната при мен дето тропаше и тракаше беше повлекла бутало.
-
2 точкиПонеже 1 колега пита "Защо я продаваш", а зад този въпрос винаги стои съмнение за нередности по колата - тя си е ОК. При мен няма как да е иначе, но изненадващо получих добро предложение за друга, а 2 не са ми нужни - ясно е коя остава и коя давам. Дори пари намерих (сега ги дават навсякъде), та продажбата вече не е "на всяка цена", но в крайна сметка нея я определя купувача - аз само решавам да, или не.
-
2 точкиЗдравейте, Колеги. Имам добри новини относно общите поръчки. След проведени много разговори с много хора, в крайна сметка се появи сериозен човек, на когото мога да предам работата по общите поръчки. @Ronin7 е момчето, което ще се занимава от тук насетне с поръчките. Уверен съм, че ще се справи не по-лошо от мен Желая му успех и се радвам, че ще можем да продължим да си поръчваме качествени масла на добри цени. Поздрави, Чавдар! Edit: Ето я и първата му обща поръчка
-
1 точкаУважаеми Колеги, С радост Ви съобщавам, че общите поръчки от ato24.de продължават. Казвам се Атанас и поемам започнатата от Чавдар дейност. Условията остават същите, като разбира се ще има известна промяна при предаването на маслата след като пристигнат. За момента обмислям три варианта, от които да можете да избирате в зависимост от предпочитанията си – Лично предаване в София, Sofia City Logistic Park, зад бул. "Царигардско шосе" (в непосредствена близост до ТЦ Боила) при този вариант ще бъде необходимо да се уговорим за ден и времеви интервал, в който да бъда там, за да си получите нещата. Лично предаване в София, кв. Малинова долина с оглед ситуацията с Covid-19, тук ще можете да си получите нещата почти по всяко време през работните дни Доставка чрез куриерска фирма С това обявявам и следващата поръчка, която ще се пусне на 18 август 2020г. Ползвате безплатна доставка до гр. София, една от двете локации за лично предаване. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с куриер за Ваша сметка. За да се включите в поръчката, моля да използвате добре познатия "Шаблон за поръчка". Стойността на поръчката Ви трябва да получа, преди крайната дата за поръчване. Парите можете да предадете лично или да изпратите тук: Атанас Мушев BG24UBBS80021013830440 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете псевдонима си във форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Телефон/viber за връзка: 0894639302 - Атанас Шаблон с примерна поръчка: Линк:https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*10,95 + 4*12,99)*1,9675 = ... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - Лично в Sofia City Logistic Park - чрез куриер* *в случай, че ще получите нещата си чрез куриер, моля изпращайте данни за доставка, като лично съобщение.
-
1 точкаАз имам 1 въпрос. Как е възможно да объркаш кабелите когато ги слагаш, след като те са с такъв държач, че е трудно да вкараш от 2-ри на 4-ти цилиндър кабеляка. Да не говорим, че са с различна дължина на всеки цилиндър а и са надписани 1-2-3-4 на самите тях ако са ОЕМ ? Отделно това с ваденето на кабели докато работи колата не знам още как не си изгорил я бобина, я комутатор. Иначе върви да ти регулират клапаните някъде, където разбират. Проблемът може да се дължи в много голяма степен точно на лошо или въобще нерегулирани клапани. Това с подаването на газ и вибрациите при набиране е различен проблем. Там вече гледаш баланс гуми, вътрешни карета.
-
1 точкаЗдравейте, Радвам се, че продължавате тази инициатива, която ни дава достъп до голяма гама доказано оригинални и качествени масла. Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-0w-40-synthetic-motor-oil-0-946-l.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 0W-40 Synthetic Motor Oil 0,946 L x 8 Стойност на поръчката: (8 * 12.8)*1,9675 = 202 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Доставка чрез куриерска фирма. Ще пратя адреса на ЛС. Поздрави Марин
-
1 точкаНе виждам какво ще си мерим . Ставаше дума за надеждност - Свойство на обектите (изделия, устройства, системи и под.) да запазват при определени условия способността си за безотказна работа. Това с мерене не става. Трябва да се сравняват множество обекти при приблизително еднакви условия и да се натрупа статистика. Единични случаи с неизвестна история не могат да бъдат критерий. Това че един мотор работи повече или по-малко шумно по дефолт, не го прави повече или по-малко надежден. Аз не си позволявам да твърдя кой мотор е по-надежден. Във форумите (наши и чужди) съм срещал множество случаи със задрали горивни помпи само на dtec. Същевременно има и безброй случаи на износени вериги на ctdi (Трябва да се отчита, че този мотор се произвежда отдавна, продаден е в големи серии и всички екземпляри са на много километри и вече доволно стари). Освен това първите серии (А1) са по-проблемни откъм верига в сравнение с вторите (А2). Т.е. нещата са сложни и не може така лековато да се лепят етикети. Трябва да се отчете, че когато купуваш автомобил втора ръка, има много начини да разбереш какво е състоянието на веригата на мотора и почти никакви какво е състоянието на горивната помпа. Освен това, за дискусията е важно, че проблем с горивна помпа си е чиста повреда - настъпва внезапно и те оставя на пътя, докато износването на веригата е процес, който може да се проследи и предвиди, т.е. можеш да се подготвиш и при необходимост да я смениш.
-
1 точкаЩе ни сгълчат за тея коментари, но да извиняват модовете. Честитки ще приемам в друга тема и когато му дойде времето. Иначе прозвището прегръщам и ще го нося с гордост - даже ми отива.
-
1 точкаЗдравей, поздравления и от мен за поемането на поръчките! Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-glasklar.html Вид и количество: RAVENOL Glasklar 1L Стойност на поръчката: (39,95 + 11,95+2.79)*1,9675 = 107,60 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриерска фирма, адреса на лични!
-
1 точкаТова е второто ми китайче от алиекспрес (първата емблема, която сложих, не издържа на мощен удар по клаксона заради един дебил и се спука 😉). Емблемите идват от Китай с двойно лепяща лента на 3М, а оригиналната емблема е захваната за капака на еърбега с нещо като пластмасови нитове, които внимателно прерязах с помощта на тънка права отвертка и макетен нож.
-
1 точкаЕ точен отговор нема. Мойто гардже най-убаво. А и колко хора са имали удоволствието да притежават и Сивик, и Акорд автоматици?! Еле па истински автомат, DSG и CVT. Таааа, всеки ще си хвали неговото. Един ще вика Сивик, друг Акорд, а трети всичко останало, само не Хонда.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДо известна степен си извадил късмет. Ако се беше счупил плексигласът, тогава е филм. Имаш варианти каквито прецениш и без да се притесняваш за радиото. Принципно мен повече би ме притеснявало как ще го поставят и да не почне да се поти зимата или пък да тече при първият дъжд. Pilkington както и Saint Goben са ОЕМ производители на стъклата на 8-мата в зависимост от пазара. Което и да избереш няма да сгрешиш. Антена, реотани, те затова задните стъкла са по-скъпи от предните принципно Тук плюсът е, че няма да се занимаваш със смяна на капаци, мъкнене от куриери, тоя или оня приятел да ти помогне за монтажа. Колегата @Zlatozator е дал също добро решение. Капакът така както го виждаш, външната част е на щипки и е от пластмаса. Може да си я преместиш ако толкова си я харесваш ако избереш варианта да смениш задната врата. Хамалогията съм я описал по-горе Ново стъкло най-вероятно ще струва колкото 2 задни капака на старо а може и повече. Колко струва ново задно стъкло Pilkington, че ми стана интересно, попита ли ги колега?
-
1 точкаМоят извод: Колкото по-малко обяви за една кола, толкова по-добре за тази кола. За мен, малкият брой обяви означава, че собствениците са доволни и НЕ желаят да се разделят с колите си. И обратното - колкото повече обяви, толкова повече прецакани, желаещи да се отърват от премиум боклуците си. п.п. Американските ревюта да си ги четат американците. Ние англичаните по-скоро ще хвърлим едно око на Relialibilty Index на компанията Warranty Direct например.
-
1 точкаЗащо е нужен бензин на една Тесла, вижте в клипа. ( Който може да го качи директно.) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10160181145082627&id=37176022626
-
1 точкаСлед дълго мислене и няколко теста на CR-V Hybrid най-после взех крайно решение и си купих това: Subaru OUTBACK Premium 2.5i CVT
-
1 точкаСпираш в тъмно срещу стена достатъчно далеч, че да е лесно да видиш малко движение (вертикално) на лъча светлина от фаровете. Двигателят трябва да е запален. Отваряш багажника и двама човка си отпускат тежестта на багажника така че лъчът на стената да се вдигне нагоре. Ако работи нивелирането, трябва след това да слезе сам до първоначалното ниво. Ако си с ксенон, трябва фабрично да имаш автоматично нивелиране. Проблеми с него може да бъдат биалетките на окачването или моторчетата да са спекли и да трябва да се почистят.
-
1 точка
-
1 точкаОправих проблема. Добре че е интернет, иначе аман от жичкаджии 'разбирачи'. Ако някой от четящите е авто електричар и се обижда, значи и той попада в тази категория 😀 Разяснявам за помощ на колеги които в бъдеще биха искали да си сменят обикновените крушки с LED такива. Значи, ако LED крушките които поставяте НЕ са с вграден CANbus модул, не е нужно да се слагат съпротивления (подбни на това в предния пост) на всяка една крушка по отделно и да става коледна елха. Чисто и просто купувате и сменяте следното реленце: и главоболията са решени за около 15-ина лева. За да не пускам линкове и да става реклама просто напишете в Google "ЕЛЕКТРОННИ РЕЛЕТА ЗА МИГАЧИ ПРИ ПОДМЯНА С LED КРУШКИ" и сте готови. Пояснявам, ако автомобилът ви е по-новичък в който ECU-то играе ролята на това реленце, стават още по-лесно нещата със софтуерна настройчица. Искаше ми се да бях намерил тази информация преди да се бях изръсил 120 лв за съпротивления, но живота е низ от проби и грешки. Дано поне поста помогне на някой в бъдеще.
-
1 точкаЛеле, какви работи се пишат тука! Кой знае и кой не знае..... Колата я карам 4-то лято вече. Ще напиша малко ценички тука да няма спекулации с 4цифрени суми ......тва да не е AUDI, BMW и компания! Цената за първоначално обслужването по ангренажа (Ангренажен ремък, Обтяжна ролка, Паразитна ролка, Маслен обтегач, Втулка за ролка на ангр.ремък, Водна помпа) - около 750лв. всичко ОЕМ оригинално. Цена за пистов ремък и двете ролки - около 250лв. всичко ОЕМ оригинално. Цена за акумулатор - около 150лв. Цена за висок клас газ.инжекцион - около 1800лв. Цена за рейсингови накладки EBC yellowstuff предни около 150лв., задни около 100лв. Спирачни дискове ОЕМ оригинални комплект около 450лв. Цена за външен накрайник ОЕМ оригинал - около 70лв. Цена за пр.биалетка ОЕМ оригинал - около 70лв. Рециклиране прави носачи около 150лв. Цена за прави носачи ОЕМ оригинални около 600лв./бр. Рециклиране прави носачи около 150лв. и т.н. Ако някой се интересува от по-конкретни (например водна помпа 220лв. или ангренаж 80лв.)да пита. Имам достъп (не съм ги сменял всичките тези работи )))) ) и проверявам цени и мога да кажа от първа ръка. Цени за обслужване на автомат и SH-AWD са смешни направо. В тази тема съм писал достатъчно изчерпателно за тях и като цяло за колата: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93381 Накратко пак: Маслен филтър - ОЕМ оригинал - около 20лв. Масло двигател 4л. 0W40 - около 100лв. Автомат 3л ATF на 72000км//72мес. - 60лв. Диференциал 3л ATF на 45000км/36мес. - 60лв. Раздатка 0.5л 80W90 на 120000км./96мес. - 35лв. Спирачки 1л ДОТ5.1 на 36мес. - 20лв. Реглаж на клапани на 45000км по книжка (на газ ги проверявам на 30к не са мръднали, със смазвачка за клапаните) Антифриза не се пипа първите 10г. Задния диференциал е с 2 съединителя и електронно предава различен въртящ момент към всяка от гумите. Няма никакво масло при всяка от гумите - всичко е в дифа и карета към колелата. Зимата "застрелва" всички други 4х4 коли с които съм тествал по баирите и поледиците. Установено многократно Изключително здрав и надежден автомобил! От към разходи и представяне съм повече от доволен. Единственото, което има по моя екземпляр е поклопване на райката (не теч), така си я купих и така си я и карам вече над 60к. Ремонтния комплект ОЕМ е около 50$ ама за сега не ми се занимава. Заради поклопването рециклирах носачите ама си остана уви, сменях един накрайник и пак си остана - стария си е перфектен. Да нямаш вяра на никви майстори. Смененото си е здраво, това е равносметката ми от както я имам. Ако сега трябваше да си купувам кола - пак щеше да е такава.
-
0 точкиМдааа. Ай честито! Много безаварийни километри и само хубави моменти на 5 континента! Мисля да ти викам Цецо ЛЕГЕНДАТА!
-
0 точкиАз само не разбрах кога почваме спора дизел vs бензин. p.s. Сигурно колегата вече е пуснал същия въпрос във VW форума и е капарирал Голф
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00