Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.07.2020 in all areas
-
4 точкиРазберете че мотора на хонда е така конструиран че да вкара антифриз в маслото граничи с невъзможното. Блока трябва да е спукан и тн за да стане.
-
3 точкии нещо друго - масло не се налива по учебник. На практика нещата не са точно като на теория. Ако в книгата пише, че двг събира 5.3л, това означава, само и единствено, че трябва да си приготвиш 5.3л масло. Източваш, колкото изтече, сменяваш филтъра и наливаш към 3/4-ти от написаното в книгата. Палиш, колкото да изгасне лампата и няколко секунди отгоре, и гасиш. Правиш си едно кафе (или отваряш една бира, според зависи), палиш една цигара (или 2 кебапчета) и сядаш. Като приключиш с кафето (респективно бирата) започваш да доливаш масло и да гледаш щеката. Спираш да доливаш, когато нивото стигне една идея преди максимума. На следващата сутрин поглеждаш щеката и доливаш, колкото е необходимо до max.
-
3 точкиAко меша антифриза, маслото ще е на боза и веднага ще се хване, така че остава или да е налято повече масло, или да вкарва нафта.
-
2 точки@u_bo добави кой е търговеца или темата ще бъде премахната със съответното предупреждение за тема несъотвестваща на раздела. Все пак това е раздел "Рейтинг на търговци", а ти не даваш рейтинг на търговец. За сега казваш накратко "В Пловдив съществува Jazz, който според мен е с прикрити проблеми и неверен пробег" и нищо повече.
-
2 точки
-
1 точкаЗдравейте колеги! Имах досаден проблем с лампата на еърбега, който отдавах на въздушната възглавница, на пасажера. Пролетта я смених безплатно, но проблемът със светването на лампата си остана. При смяната на еърбега, в Хонда ми казаха, че проблемът е в предната седалка и някакви букси. За да ми кажат, къде точно, ми искаха 107лв. Отказах. Онзи ден от приятел научих за читав майстор по подобни проблеми и днес отидох при него. Оказаха се баща и син, които си разбират от работата. Та проблемът излезе, че е от остарял пиропатрон на колана на пасажерската седалка. Шунтираха кабелите с едно резисторче и всичко се оправи. Като сума ми взеха 30лв. тотал. Пускам темата, за да не се чудите, ако имате периодични светване на лампата на еърбега. На мен ми говориха разни хора, разни глупости за букси, за почистване и прочее, но не е това. Пиропатроните стареят и си променят съпротивлението, което се повишава. Предишната ми кола имаше същия проблем, иронично пак на пасажерската седалка, който тогава не реших, защото не намерих читав майстор.
-
1 точкаЗдравейте колеги, надявам се всички да сте добре и Хондите ви да са здрави и пъргави. Искам да обърна внимание на нещо от правилата, което доста хора пренебрегват: 2.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения. Доста често се случва аз и колегите да минаваме и да редактираме мнения. Разбира се има и ще има доста такива, които не сме видяли и съответно редактирали - нямаме възможност. Има резон това да е включено в правилата. Доста колеги злоупотребяват с цитатите. Случва се много дълги мнения, включително и със снимки да се цитират и отдолу колегат да напише нещо от сорта "Напълно съм съгласен". Съгласете се обаче, че освен напълно излишно това мнение натоварва другите потребители. Може би не го усещате на голям екран, но замислете се когато някой чете тема на мобилен телефон за какво задръстване от излишен текст става въпрос. Когато се случи няколко пъти е възможно да получите безобидно предупреждение, не се сърдете. Разбира се ако пишете много дълго мнение, което следва това на колегата преди вас и някой ви изпревари - винаги можете да вмъкнете цитата, за да е ясно на кой отговаряте. Ще дам няколко насоки: 1. Когато искате да цитирате някого винаги можете да го цитирате с празен или частичен цитат. Просто маркирайте тази част от мнението на колегата, която искате да оспорите, да потвърдите и прочее и изберете "цитирай избраното". Ето така: Ако нещо не ви хареса цитата или го изтрийте, а ако нещо не се получава - със Ctrl + дясно копче на мишката има някакви опции за премахване. 2. Когато просто искате да се обърнете към някой колега и той да види (в зависимост от настройките си за известяване), че някой го споменава (предимно с добро надявам се ) тогава напишете сложете маймунка @ и започнете да пишете името на този, към който искате да се обърнете директно. Ето така: @dindin Знам, че доста от вас са наясно с тези дреболии, благодаря на тези, които се съобразяват с правилата и разбират идеята. Благодаря ви и ви пожелавам хубави летни моменти, добре охладени и смазани двигатели, някоя Acura с V6, а защо не и някоя e-Honda.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСпондж Боб с квадратния мозък. Да се чудиш да се смееш ли, да плачеш ли, да емигрираш ли.
-
1 точкаЧерния е малко пинизчийски и ако не го поставиш както трябва и колкото трябва рискуваш да избие навътре и да си личи. ПС: Сложи стъклото без нищо и го сравни с другия стоп, ако няма разлика, значи и с безцветния ще е същото, ако не търси черен.
-
1 точкаИма си специални силикони предназначени за целта, примерно този ще ти свърши работа http://maslaigresi.com/bezcveten-silikon-za-farove-i-stopove-mannol-9916-gasket-maker-transparent.html Според мен няма нужда да шкуриш, купи си етилов спирт и хубаво почисти свързващите повърхности.
-
1 точкаНай вероятно е електрически проблема и няма нищо общо с клапаните, които е хубаво да се проверят все пак. Да не е влязло вода в някой от мигачите.
-
1 точкаДрамата с вътрешните стопове "почти" приключи. Така, има разлика между Type R и стандартен Сивик както и при facelift и преди facelift. Разликата е във фасонгата, както и, че има 1 отвор повече от едната страна, английска му работа. На външен вид всички са еднакви!! При мен проблема беше това: Адската мръсотия вътре, чак кал се беше събрала. Естествено, най-нормално е човек да си купи друг. Е, купих ама от обикновен Сивик и се наложи да го върна и да търся друг ( бях писал по-горе в темата ). Намерих следващ от Pep0 ( мерси човече ), сложих неговият който си е от Type R и си заспа. Е и тук има едно "но". Самият стоп при R-a от едната страна има 2-ра фасонга а от другата няма. Както се досещате при английски Type R, посоките са обърнати и там където е "запушен отвора" при ляв волан, при десен не е Ето за какво става въпрос, снимката е от ляв волан: При десен волан този отвор не е запушен, защото там си има фасонга но това да е проблема. Преди да "тотализирам" стопа, реших да видя каква точно му е драмата. Прочетох разни теми по други форми за автомобили, как някои хора ги миели под мивката директно или пък с дестилирана вода. В интерес на истината и аз отивах натам ( към мивката ), но с малко повече внимание и търпение, стигнах до този резултат: Отлепих стъклото от стопа. Няма счупено, няма надрано. Стъклото го измих с вода а стопа с мокри кърпи. Станаха като нови след измиването ( само външно миене и триене ). Сега идва и въпросът, какъв силикон да ползвам? Черен, безцветен? Какъв точно да търся, че има 10 вида на пазара? Трябва ли да шкуря леко по вътрешната страна на ръбчето на пластмасовото стъкло за да "хване" по-добре силикона или?
-
1 точкаДатчикът е точно в началото на смукателния колектор, до дроселовата клаапа. Отгоре е и го държи един болт. Сваля се много лесно.
-
1 точка
-
1 точкаЗа hrv положението е същото, но се сменя по лесно, понеже няма металната шина като на crv
-
1 точкаКолега на Нисана, както и на Хонда блокират водачите, и от там се износва накладката накриво, а това води и до криви дискове. Разбитите лагери на главината са или от "дошло им е времето" или от криви джанти (аксиално или тангенциално) Ако не е добър гумаджия и джантата е удряна странично гумата не подскача влиза/излиза по оста. Както и да е не искам да спорим. Аз съм имал два такива х-трейла и докато не се се почистят водачите добре и да се сменят маншоните няма оправия. Дори за да се извадят водачите се нагрява апарата до червено за да се раздвижи водача..... Ако не излезе се пробива дупка странично 6мм и се избива водача. После се нарязва резба и се затапва с болтче.
-
1 точкаНещо ми намирисва с това оправяне на буксата е станало нещо. Предпазителите в коша и тези в купето провери.
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря на всички за помощта. Засега нещата стоят по следния начин: 1. Направихме диагностика. Момчето което я прави общо взето беше учуден от показателите на филтъра (били прекалено добри) и каза да го проверим да не би да е разпробит, защото съпротивлението на газовете било много добро за кола над 200 хил. км. Каза, че няма нужда от принудителна регенерация, защото според показателите филтъра не е запушен. 2. Отворихме филтъра. Там си е и не е разпробиван. Изглежда чист. 3. Антифриза беше под минимума и доляхме. Според майсторите няма логика да влиза антифриз при маслото, тъй като налягането в системата на маслото е по-голяма от това в охладителната система. Ако има проблем би следвало масло да влиза в антифриза. Доляхме около литър антифриз (не знам колко побира самата система). Като взехме колата, нивото си беше с около минимума. Съдът за антифриза е много кофти, много трудно се вижда нивото на самата течност. Общо взето решихме, че наистина е възможно при смяната да е налято малко повече масло. Четох че от минимума до максимума на щеката е един литър. Имайки предвид, че маслото в момента е някъде около 5 мм. отгоре, то би трябвало да има около 200-300 грама повече (не знам дали съм прав). Като цяло като вземах колата, маслото беше около см. над максимума. Продавача от автокъщата, каза че като докарат колите доливат ако има нужда и може неговите хора да са объркали. Но като видях 100 км. след смяната, че е повече отново, се шашнах. Не можах да спя няколко нощи :). Извода за момента е, че ще следя маслото и антифриза и се надявам да няма проблеми и паниката да е била напразна. Ще напиша и малко какво направих по колата след като я взехме (някой друг ако има подобни проблеми, може да му е в полза). 1. След като напълнихме течност за чистачки от бронята започна да тече. След като спря, установих че като включа чистачките все още има течност. Колата е със система за измиване на фаровете. Свалихме кората под предната дясна броня. Казанчето за течността е там. Оказа се, че системата за измиване на фаровете е с отделна помпа, която беше счупена и от там тече. Помпичката струва 30 лв. Монтирана е от дясната страна точно до самата броня и ако леко се натисне бронята някъде пак ще се счупи. Сменихме я и сега всичко си работи. Самата система за фаровете се включва когато са включени фаровете и миеш стъклото. Харчи завидно количество течност и аз лично не виждам полза от нея, но може и да греша. Кофти е, че е задължително и през деня да се кара с включени светлини и като мия стъклата пръска и по фаровете. Някъде из форума четох, че когато течността спадне под половината, системата за фаровете спира да роботи, но за момента нямам впечатления. 2. Двата задни датчика на парктроника не работеха (страничните бяха ок). Общо взето напръскахме буксите с контакт спрей (сваля се една кора под задната броня и от там има достъп, разкачихме буксите и ги пръснахме). След манипулацията задните датчици работят и всичко е ОК. Допълнително имаше скъсани разни копчета по корите под калниците, които сменихме. А и едната светлина на номера не работи, но нещо не можах да се справя с отварянето. Гледах някакви филмчета и ще пробвам пак. Но може и да е карма, на старата ми кола редовно една от двете светлини на номера гореше. Сменя ли крушка пак, а като свети само едната нямаше проблеми, така че.... съдба Общо взето е това за момента. Надявам се да няма проблеми с маслото.
-
1 точка@dindin има разлика огромна с това масло когато мотора все още има живот в него или спира да гори изцяло или намалява разхода драстично . Знаеш че не робувам на предписания и писаници а залагам на практиката .от серията. VX след 600 ,1000LL е маслото което най много продавам . Не случайно и колегите са го препоръчали
-
1 точкаТо всичко хубаво ама да кажеш колата коя е кой е джамбазина и неговата автокъща Или само яка реклама е това.
-
1 точкаЦинка ще изплюе всичко.Ще трябва да исчакаш няколщо месеца да се галванизира и тогава да боядисваш.За мен си исползвал спрей с не подходящи компоненти щом искаш и да боядисваш. Има такива хубави грундове на спрей,защо не си ползвал такъв, после боята и си "бамбуча".
-
1 точкаОт началото на юли вече притежавам коментирания автомобил - 1.5 CVT, седан, ELEGANCE. Не е фейслифт - все още го няма в България фейса, нищо че в сайта присъства. Взех го на добра цена - последни бройки на склад . Засега съм доволен, ще споделям всичко, което ми прави по-особено впечатление. Вече има навъртени 400 км. Да, маслото мирише на бензин, но нивото му не се е покачило. Конкретният автомобил е произведен през декември 2018. Допълнително взех по-скъпите текстилни стелки, леген за багажника и секретни гайки. От Англия поръчах резервна гума - благодаря на колегата tedynaidenov за линка и за отзивчивостта като цяло, както и благодаря на останалите колеги - участници в темата. Гумата я поръчах днес и я очаквам. Искам да подчертая, че няма да съм главен ползвател на автомобила, а по-скоро ще отговарям за поддръжката му и ще го карам от време на време.
-
1 точка
-
1 точкаАз вече преполовявам почивката. Много препятствия с резервациите, но има светлина в тунела. До тук нещата са добре, о. Наксос. Пловдив-Атина 10-11часа и после фери почти 5ч. Ако някой му предстои подобно, мога да дам жокери. Всичко работи на 25% капацитет от преди пандемията. От 6 ферибота на ден в тази посока, сега са само 2. Голяма час въобще не работят. Всичко е почти празно, което има и своя чар, но и доста доза тъга!
-
1 точкаБлагодаря Ви Даниел, за подсещането!😊 По различно малко. 1. Clear history and website data. 2. От снимка 1 - настройки. 3. Станаха - снимка 2 настройки. И... всичко е ОК. СТРАХОТНИ сте! Благодаря Ви! Успех!👍
-
1 точкаВ тази тема са всички активни администратори и модератори по азбучен ред към настоящ момент. Може да се обърнете към тях при проблем с форума или при желание за реклама. Единствената разлика между модератори и администратори в случая е, че администраторите могат да се заемат с технически (софтуерен) проблем. @dindin (администратор) @kvd74 @Honda_Z Преди да пишете на модератор, администратор или конкретен потребител: При проблем с потребител или конкретна тема или мнение във форума, използвайте бутона "Докладвай". Ако имате проблем с автомобила си, на който не намирате отговор с търсачката - публикувайте тема в съответния раздел. Не питайте член на екипа за Хонда въпроси. Форумът е за това. А докато чакате отговор - може да опитате да помогнете на друг участник Благодаря и пожелавам приятно използване на форума!
-
1 точкаООО много даже се оплескаха и се омотаха кат пиле у калчища . А и ще става по зле.
-
1 точкаЗдравей, колега. На мен колата ми пристигна от Швейцария с 18ки, които не мисля да карам. Джантите за заведени и в талона на колата. Скоро ще направя по-хубави снимки. Ако имаш интерес драсни. Поздрави
-
0 точкиЖена купува резервни части за кола. Продавач: Добър ден. Купувачка: Добър. Имате ли части за Хонда? Пр: Да, какъв модел? Купувачката гледа озадачено. Продавача добавя: - Какво пише на капака отзад? - Аааааа. Пише Квик! (Девойката разбира латиница, само една буква проспала, продавача обаче с опит) - Ясно. Хонда Сивик. Коя година? - 1980! - Моля?! - 11 Май 1980 година. - Не, не вие. Колата, коя година е произведена? - Купихме я миналата година... - Госпожо, не кога сте я купили, а кога е произведена. Купувачката е в шах и гледа стреснато. Продавача, както казах, опитен. Намира решение. - Дайте документите. Не, не личната ви карта, документите на колата! Следва упорито, половинчасово ровене из торбата. След като поставя тезгяха пред продавача два смартфона, зарядно за единия, комплект за гримиране, бележник, елка, цигари, две запалки, календарче - вади документите на колата в пластмасова подвързия и ги подава на продавача. Той ги отваря и вътре намира бележка: "Колата е Хонда Сивик, 2010-а година производство, бензин. Трябват ни 4 броя свещи Бош, може и Беру. Знам, че това беше най-сигурният начин да получите тази бележка. Благодаря. Мъжът на госпожата."
-
0 точки- Г-жо, имате мнго красиви гърди. - Иванчо, ще ти плесна една през устата. -Добре, г-жо, а другата може ли да ми я подадете в ръката?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00