Jump to content

Neronski

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Neronski

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR V III
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Има си и бушон, който е за дневни светлини. Аз взех от там ток с една специална букса, не знам как се казва точно, но от нея излиза кабел и има място за втори бушон, така дневните си имат техен си бушон (виж в книжката кой номер точно беше). Стана много тарикатско. Тука във форума има тема за това, потърси я. Ако не можеш до я намериш, пиши аз ще я изровя. Поздрави
  2. Здравейте, Под волана минава кабелен сноп от купето към двигателния отсек. Аз от там прекарах кабела за дневните. При мене минава отстрани на гумения маншон (май така се казва). Ако ви се играе, вероятно може и с другите кабели да го прекарвате. Успех.
  3. При мен, когато докосна педала на газта, само тогава усещам леко треперене и то ако го докосна съвсем леко. Ако натисна по рязко, нищо не се усеща. На другите педали го няма. Аз вече му свикнах, в началото ми беше странно.
  4. Педала на газта не е ли електрически? Според мен не е с жило.
  5. И при мен се обусеща съвсем леко вибриране при подаване на газ, точно когато докосна газта. След това изчезва. Дали не може да се дължи на проблем с потенциометъра?
  6. Италианка е. Съмнявам се да е сменян, но знае ли човек. Още не съм прегледал всички фактури, които бяха в джабката (превода от италиански ме затруднява :). Времето ще покаже.
  7. Благодаря на всички за помощта. Засега нещата стоят по следния начин: 1. Направихме диагностика. Момчето което я прави общо взето беше учуден от показателите на филтъра (били прекалено добри) и каза да го проверим да не би да е разпробит, защото съпротивлението на газовете било много добро за кола над 200 хил. км. Каза, че няма нужда от принудителна регенерация, защото според показателите филтъра не е запушен. 2. Отворихме филтъра. Там си е и не е разпробиван. Изглежда чист. 3. Антифриза беше под минимума и доляхме. Според майсторите няма логика да влиза антифриз при маслото, тъй като налягането в системата на маслото е по-голяма от това в охладителната система. Ако има проблем би следвало масло да влиза в антифриза. Доляхме около литър антифриз (не знам колко побира самата система). Като взехме колата, нивото си беше с около минимума. Съдът за антифриза е много кофти, много трудно се вижда нивото на самата течност. Общо взето решихме, че наистина е възможно при смяната да е налято малко повече масло. Четох че от минимума до максимума на щеката е един литър. Имайки предвид, че маслото в момента е някъде около 5 мм. отгоре, то би трябвало да има около 200-300 грама повече (не знам дали съм прав). Като цяло като вземах колата, маслото беше около см. над максимума. Продавача от автокъщата, каза че като докарат колите доливат ако има нужда и може неговите хора да са объркали. Но като видях 100 км. след смяната, че е повече отново, се шашнах. Не можах да спя няколко нощи :). Извода за момента е, че ще следя маслото и антифриза и се надявам да няма проблеми и паниката да е била напразна. Ще напиша и малко какво направих по колата след като я взехме (някой друг ако има подобни проблеми, може да му е в полза). 1. След като напълнихме течност за чистачки от бронята започна да тече. След като спря, установих че като включа чистачките все още има течност. Колата е със система за измиване на фаровете. Свалихме кората под предната дясна броня. Казанчето за течността е там. Оказа се, че системата за измиване на фаровете е с отделна помпа, която беше счупена и от там тече. Помпичката струва 30 лв. Монтирана е от дясната страна точно до самата броня и ако леко се натисне бронята някъде пак ще се счупи. Сменихме я и сега всичко си работи. Самата система за фаровете се включва когато са включени фаровете и миеш стъклото. Харчи завидно количество течност и аз лично не виждам полза от нея, но може и да греша. Кофти е, че е задължително и през деня да се кара с включени светлини и като мия стъклата пръска и по фаровете. Някъде из форума четох, че когато течността спадне под половината, системата за фаровете спира да роботи, но за момента нямам впечатления. 2. Двата задни датчика на парктроника не работеха (страничните бяха ок). Общо взето напръскахме буксите с контакт спрей (сваля се една кора под задната броня и от там има достъп, разкачихме буксите и ги пръснахме). След манипулацията задните датчици работят и всичко е ОК. Допълнително имаше скъсани разни копчета по корите под калниците, които сменихме. А и едната светлина на номера не работи, но нещо не можах да се справя с отварянето. Гледах някакви филмчета и ще пробвам пак. Но може и да е карма, на старата ми кола редовно една от двете светлини на номера гореше. Сменя ли крушка пак, а като свети само едната нямаше проблеми, така че.... съдба Общо взето е това за момента. Надявам се да няма проблеми с маслото.
  8. Здравейте, Изчетох доста теми във форума и определено възникнаха още повече въпроси. Казусът е следния: Имам CR-V Трета генерация 2007 година 2.2 Дизел (взех я преди една седмица). Сменихме маслото и всички филтри. След 80 километра маслото се е увеличило с около 1 см. над максимума. Из темите по форума намерих две възможни причини: 1. Проблемен DPF. Колеги са писали, че поради проблем с филтъра част от нафтата влиза в картера и увеличава нивото на маслото. Доколкото разбрах от всичко прочетено най доброто е да се махне филтъра, като видях два варианта. Единия е пълно премахване на самия филтър и софтуерно. Втория вариант е да се разпробие. Та въпросите ми са следните: - Има ли някъде по детайлно описание как се разпробива или някой, който го е правил ако може да обясни? - Ако се махне напълно, вярно ли е, че темпомата спира да работи за колите преди 2009 или това е стар проблем, който вече е решен? - Може ли да ми дадете съвет в Бургас кой може да свърши една от двете процедури? - Колко струва нов филтър и има ли някакви по-приемливи ценово варианти? Не са ми се включвали никакви индикации за проблем с филтъра по таблото. Един колега във форума е коментирал, че увеличаването на маслото било нормално и било свързано с регенерацията, като щяло да спре, това дали е така и доколко това увеличение не е проблемно за двигателя? 2. В една от темите попаднах на информация, че тези двигатели били с фабричен дефект, който водел до влизане на антифриз в картера. Възможно ли е при кола над 200 хил. километра тепърва да се появи този фабричен дефект? Ако някой се сблъсквал, съвети как да се действа. Антифриза е на минимума и не мога още да преценя дали се губи. Иначе колата няма никакви други симптоми. Върви много добре, ускорява прилично. Двигателя работи плавно и тихо. Давам газ и отзад няма пушеци или каквото и да е. Предполагам, че доста от Вас са минавали по този път, но моля някой който е имал проблем с увеличаването на маслото да пише какво се е случило. Благодаря Ви предварително.
×
×
  • Създай нов...