Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.06.2020 in all areas
-
1 точкаЕто така изглежда пръскалката на Акорд 7 фейс. Аз с игла не бих бъркал и моята алатма е заводска.
-
1 точкаКачвам снимки от нет-а, обаче имах 2 бр. CR-V 1 JDM и знам, как изглеждат часовника и термометъра. Часовник Терметър Намира се, както казаха по-горе - под бронята, точно зад табелата с рег.номер. Това във фара го няма и при JDM-ките. Нямам идея, какво е (на него се вижда надпис "SENSOR"), но не мисля, че е заводски монтирано там. По-скоро е някаква "екстра", важна за някой от предишните собственици. Също така, JDM-ката е с т.нар. "климатроник". Има режим "auto" и поддържа точно зададена температура. Снимките са от тук https://honda-tech.com/forums/honda-cr-v-element-156/jdm-auto-climate-control-jdm-clock-ambient-temp-sensor-3133450/ Има и ел.схеми на часовника и климатика.
-
1 точка
-
0 точкиЕ, това сигурно е за да не пръска в рамото на чистачката, а над него при статично положение. При мен чистачките се движат/стоят обратно и дюзите са еднакви май.
-
0 точки1.Течността е хубаво да се смени 2.И при мене взлизаха трудно,но след определено време това се оправи.И преди съм го споделял този проблем тук,доколкото разбрах не е монтиран правилно съединителя.Издържа 2 години тоест около 70000 км и ми го смениха гаранционно
-
0 точкиСедят 2 бабета на спирката и чакат автобуса. Пред тях на тротоара 1 тинейджър боднал слушалките и си денси рап - ръкомахайки и пристъпвайки насам - натам. - Пено - глей го тва горкото, сакатичко е, ама и на него му се танцува.
-
0 точкиПоздрави на всички участници в темата! Интересна е и определено заслужава адмирации за откровенията разкриващи се в нея. Надявам се това би било от полза за хора търсещи нов автомобил, като съм далеч от мисълта, че други марки нямат същите "дефекти", та било и то по-задълбочени. Нека споделя и аз, Хонда Стрийм 2002г, бензин, К20А1, обичам я тази кола, но бих искал следните неща да бяха по-добри: - вратите са малко леки, не ми харесва шумът при затваряне, а и при скорост над 140км/ч шумът от въздушната струя и двигателя се увеличава чувствително. - сравнително рядък модел е и понякога трябва да се чака, или търси по-задълбочено за някои части. - резервната гума е сложена външно, под багажника. - лично на мен ми липсва коженият салон в колата, би било добро допълнение - малък подлакътник за шофьора и никакъв за съседната седалка (оправих го по метода "направи си сам") - няма делител между предните седалки. В случай, че поставите нещо в краката си, възможно е бързо да почне да се търкаля м/у седалките и в краката ви (но и затова има решения) - мястото за радио е 2DIN тип, разбира се, то е изкорубено и нагодено, но все пак леко дразни. - таблото с бушоните, намиращо се в краката (под кормилната уредба), е неудобно за достъп (в зависимост от позицията на бушона в него) - голям багажник, особено при свалянето на третият ред седалки. Определено при наличие на малко багаж е нужно укрепване против търкаляне. - с ръчна, а не автоматична скоростна кутия. За разни неща от типа ремонт, няма какво да споделя, тъй като всичко се свежда до зоната консуматив.
-
0 точкиВсичко пристигна. Много благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиЕдна баба се оплаква на друга: - Пеноо, знаеш ли колко е гадно да ти падне бумеранг у разсадо? Нема извърганье.
-
0 точки
-
0 точкиБлагодаря колеги,разкрихме го дявола...,на три колела! Тегло малко под 800кг.и двиг. на GM с 200к.с.!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПознайте марката, на този "батман мобил"! Мина толкова бързо,че и аз не я видях . Добре че светофара го спря,че да го наснимам!
-
0 точкиСервиза се намира на Карловско шосе в двора на бившите Great Wall. Тел. 0896125706. Красимир.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиТо хубаво е почистено обаче ако приемеш няколко съвета Използвай следващият път силиконов спрей за гумените уплътнения и маркучи, за да светят както на клипчето, боядисай или върни старият цвят на ръждясалите болтчета и скоби както и боядисай топлинният щит, че и той е ръждясал. Ще ти отнеме още 2 часа но ефекта ще е "уау" Ето подобен ефект от това, което ти написах на една от старите хонди:
-
0 точки
-
0 точкиДа, може да има кратки описания, а коментара за катафалката приемам хумористично и в аспекта че след нея (комбито), всички се движат със сведени глави и с почит към возещите се.
-
0 точкиЦиганче пред "Шератон",тормози чужденец..."Чичо дай,чичо дай,дай..." Чужденецът:"YOU DIE MOTHERFUCKER...."
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиСпециално за възкръсналия: D-A-D It's After Dark Смятам, че можеш да го намериш сам.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиАа - щом е така, да допълним заглавието с "арт снимки на нашите возила"? Само да не възникнат спорове, кое и доколко е арт. :) Я да погледна в архива:
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиХазяйка и квартирантка: - Напоследък брат ти не ти е идвал на гости? - Този негодник си намери друга сестра.
-
0 точкиНапротив. Какво се случва с таратор от прокиснало мляко затворен в херметичен съд, на стайна и по-висока температура? След известо време ша избухне, нали? Същото ще се случи и като дърпаш колата с колесар - задния диф, в който е и DPS, ще стане на таратор от жегата. След определени изминати километри този таратор ще избие нанякъде. Сега, поразмишлявай малко над това Четирите колела са на земята. Следователно всички от тях се въртят с еднаква скорост. Следователно двете помпи в DPS се въртят с еднаква скорост. Следователно няма причина 4х4 да се включва. Някой твърди, че в режим на спиране задните колела се въртели по-бързо от предните?! Ее, как по дяволите ще се случи това ако и четирите гуми са на земята?!?! Аааааа, сетих се, ще се случи само и единствено, ако двете предни колела блокират, поради по-голямото спирачно усилие отпред. Нали така?! Обаче, за да не се активира 4х4 това блокиране трябва да е съвсем кратко. Толкова кратко, че DPS да няма време да реагира и да се активира. Тааа, да си дойдем на думата - дърпане с колесар. DPS, както казах е чисто механична. Активира се от разликата в оборотите на двете помпи. Качваш предните колела на колесара, т.е. те стават неподвижни, т.е. едната помпа в DPS става неподвижна. Нали така?! Тръгваш. Задните колела започват да се въртят, т.е. другата помпа започва да се върти. Нали така?! Ииииии, какво?! Оборотите на едната помпа са 0 (нула), докато оборотите на другата започват да се увеличават до БаЛиМааМуКолко. Тя прави налягане, включва многодисковия съединител, и се опитва да изравни оборотите си с тези на първата помпа. Да, ама оборотите на първата няма как да станат повече от 0(нула). Съединителят започва да боксува. Температурата започва да се повишава. Термоклапанът се активира, освобождава наягането и 4х4 "изключва". Задната помпа заработва на празен ход. Температурата пада. Термоклапанът се затваря. Задната помпа включва съединителя. Оборотите на предната са все още 0(нула). Ти да видиш! Температурата започва да се покачва. Термоклапанът ............ ........... ............ .......... Тааааааа, кога точно да очакваме таратора да избие капачката?!
-
0 точки
-
0 точкиТова по инспектор Стрезов ли е? Тогава да поразсъждаваме: Щом убийцата не носи свое оръжие, значи поръчителката и е казала че мъжът и си държи пистолета под възглавницата! Щом го знае - изводът е че все още спят в 1 легло и че той спи по-дълбоко от нея - иначе тя не би прекарвала нощите си с него (въоръжен) при обтегнати семейни отношения. Поводи за обтягането бол, но обикновено е ревност. Предполага се че я е заподозрял в изневяра и с тази мимолетна връзка иска да и отмъсти, обаче още не знае че именно въпросната мацка в леглото е прелюбодейката на жена му. За това съдим от облизването на устните (пресъхнали от стреса) - значи не е профи килър, което се потвърждава и от факта че не за пръв път е в спалнята му. Вероятно сама е предложила да го отстрани от живота на съпругата му - новото си любовно лесби завоевание.
-
0 точкиМалко по-подробно инфо за вчерашните заигравки. Преди време бях закупил малко карантии от Сивик Тайп Р(FN2): - двата вала комплект(макар да предвиждах да използвам само смукателния с неговото 50 градусово VTC) - пружините на клапаните - напълно оборудван колектор - макар дросела и инжекторите да са със същите параметри като на к24а3, използвах тези от FN2 - маслена помпа, ваерига и оптегачите - тях не ги използвах, но такъв беше комплекта Самата глава я нямаше, защото най-вероятно е пръцнал мотора и е на салата. Аз и не предвиждах да отварям мотора, така че не ми трябваше. Разликите между двете глави като цяло(с изключени на валовете и VTC-то), е че к20-ковата глава е с доста по-прецизна отливка и вхпдните портове все едно са полирани. Смукателят от сивик-а(RSP), както знаем обаче няма нищо общо с този от k24a3(RBB).RSP-то е с по голям диметър на портовете и с доста по-къси рънъри от на RBB-то. Слагането на RSP-то е свързано с много противоречива информация, че мотора умира в ниските, не става за ежедневка и т.н., та ако прочетете всичко до края ще разберете реалностите какви са. Да не разводнявам нещата излишно, та започвам със снимките на процесите с коментари под тях: Бях приготвил и нова верига да сменям, но винаги има едно но. Нагласих мотора на белези и се оказа, че някой в Швейцария предполагам, я е свършил тази работа вече. Веригата беше перфектна, оптегача беше излезнал на 1 зъб само, така че няма да сменям верига. Тук както се вижда съм махнал всичко вече. Веригата се опъва с високотехнологичен ластик за багаж, за да не се разкачи докато въртя мотора, а го въртя защото ще сменя и пружините на клапаните. Тук се вижда разликата в пружините и талерките при двата мотора. Пружините при к24а3 са еднакви като размери на смукателните и изпускателните клапани. Тайп-р пружините са различни за смукателни и изпускателни клапани. Смукателните са 1,5 мм по-дълги, а изпускателните 2,23 мм. Диаметъра забравих да го измеря, но е без значение. Смених ги разбира се, а с това и гумичките на клапаните, защото няма как да извадиш долната талерка на пружината без да махнеш гумичките. Главата готова с един бял и един жълт вал Едно уточнение за валовете - вала от тайп-р има 1 мм по-малко лифт на не-витековати гърбици и 1 мм повече лифт на в-тековата гърбица, от този на к24а3(стойностите не са особено точни, но карам по спомен). По-малкият лифт извън втек+късия колектор трябва да утрепят въртящия момент в ниските(така пише по форумите). Тука всичко е събрано във финалния му вид. Сините работи дават +5 коня веднага заради цвета. Сините работи са поради факта, че оригиналният въздуховод няма начин да стане със тоя колектор(RSP). Една седмица карах с оригинален въздуховод омотан със скотч(американското тиксо) и снаден със силиконови остатъци от разни други проекти. Използва се МАП сензора от к24а3, защото на FN2 е друга буксата. Като цяло колектора е болт он на колата с тази разлика, че трябва да монтирате един допълнителен щуцер за вакума за предния тампон на мотора, както и еднин гумен маркуч за подгрева на дросела се сменя, че идва къс. Другите маркучи се подрязват до необхпдимата дължина, че те пък идват дълги. Между другото мотора запали с новите карантии от четвърт. Адаптация на дросел не е правена, всичко си беше все едно със старите карантии. Щипките на зарядното се виждат на едната снимка, защото при писане на файл ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва на заряд, че ако пръцне нещо по време на писане и трябва да се отваря компа. Сега газаджиите ще скочат, че инжекторите не се монтират така, маркучите им не знам какво и т.н. Сега интересните работи. Мотора си беше рефлашнат и преди тези интервенции. Това е мерене без да е барано по софта допълнително. Просто събрана колата и качена на диното. Вижда се къде и колко е умряла. Колко пък да е умряла(на втората снимка е сравнението със съвсем стокова кола). След известни промени по софта, това е финалното мерене(поне така мисля, че ми е последната снимка в телефона). Мерено е на най-злобния стандарт на диното и има едни загуби дето няма как да се измерят(тези в торк конвертера).На DIN стандарт стойностите са по-високи. Рефлашването е бавен процес и самото писане по компа отнема повече време от самото мерене. Това е на газ. Нищо не е донастройвано по газовата, просто цъкаш копчето на газ и мериш. В последствие ще я барна евентуално. Равносметката: Дали си струва - определено да. В ниските и средните си е същата, но във високите тоя туч се развърта доста по-добре и е много приятен за каране. Автомата е най-голямата дупка на тая кола. От мотора назад колата си е напълно стокова, катализатора си е на място, генерацията, колектора. Ако се поработи в посока на смяна на изпускателен колектор, високопропусклив катализатор колата ще живне още повече, но за момента аз приключих с NA тунек-а. Тук е мястото да благодаря на момчетата от ФТ Моторспорт http://www.ftm-bg.com/, защото без тяхната подкрепа нямаше да се случат нещата. Спокойно можете да оставяте вашите хонди при тях, в добри ръце ще са.
-
0 точкиСпоред мен можеш да напишеш оплакване то Европейското представителство на Хонда, да кажеш, че ти слагат неправилното масло.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00