Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.05.2020 in all areas
-
3 точкиЧовекът се чувства глупаво, понеже са писали фиш само на него , но не и на всички останали. Иска да каже ,че законът е избирателен и важи от един единствен тъпанар , който решава кой да глобява и кой не както му скимне. Разбрах го напълно и му съчувствам. И аз съм минавал през такова нещо точно със забранено паркиране и ме глобиха само мен , а имаше още пет -шест автомобила в същото нарушение. Аз се почувствах едва ли не балък, че законът лови само мен , пък другите по някаква причина не ги бара. Това е положението в България, просто съветвам автора на темата да си спазва закона от тук натам ,както правя и аз от много отдавна, и така няма да го е яд, понеже няма да се вкарва в такива ситуации. Ходя повечко пеш. Освен това , това е един много хубав начин да се скъса порочният кръг , в който се намираме. Това , че някой прави нарушения и се отървава, не означава ,че трябва да ги правим всички . И не го казвам с назидателен, а с най-приятелски тон, понеже на всеки се случва да прави нарушения и всеки греши. Примерно като се стремя да съм изряден шофьор не винаги успявам. Понякога просто го налага ситуацията да нарушаваш съзнателно или се изнервяш и стават глупости. Просто не трябва да е целенасочено и безотговорно такова поведение. Държавата това сме ние.
-
3 точкиСтарт на първичния капков тест,на амсойла: 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-176400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 80/20% 6.Средна скорост,около 55км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 16.05.2020г. 8.Мото часове около 1.2? 9.Изразходвано гориво 8л. пропан бутан и 1л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване..... 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. п.п.:Да отбележа,добрата работа на мотора,доста добра реакция и чувство на "стегнато ускоряване"(по добро уплътняване)...така го усещам! ДОВОЛЕН...!
-
2 точкиВсички 7-ци с оригинален ксенон са с автоматично регулиране на височината на лъча, според натовареността на колата и наклона й. Системата работи като на една от задните щанги има прикрепена биалетка, която предава предава градуса на наклона на автомобила към машинката, която изпраща сигнал към тези на фаровете. Тази система с времето е предразположена към повреди и така и на мен преди време ми се беше счупила биалетката, която първа хваща наклона на колата и го предава на машинката. И се е счупила през средата, защото в единия ябълковиден болт явно е влязла влага, спекъл е и цялото напрежение от огъването е паднало върху лостчето, на което стои. Самата биалетка се намира зад задното ляво колело. Бях мернал някъде цената на дилъра, няма смисъл да я коментираме, а втора употреба не стига, че са рядкост и не се знае в какво състояние ще бъде, дори да се намери. В следващите редове ще опиша как си реших проблема аз. Ето къде е стояла я старата биалетка: Ето я и нея, като съм я закрепил в средата, за да й взема размерите от болт до болт: И ето го и заместителя, който сглобих: Нужни материали: - два ябълковидни накрайника от Али. Важно е да са с гумени шапчици, за да не допускат проникването на влага в ябълките и така да останат подвижни възможно най-дълго. - свързваща шпилка около 15см (по спомен, защото я изрязвах), не помня с каква резба - като ви дойдат болтовете ще видите. Има шпилки с различна устойчивост на напън. Поинтересувайте се и си вземете възможно най-здрави. - две контрагайки - запичаща течност за резби Крайния резултат изглежда така: Както се вижда, хубаво е, преди да я монтирате, да си смажете хубаво останалите подвижни части от системата, за да улесните движението им. Това по-горе го направих преди година. Към днешна дата, все още работи и вече изглежда достатъчно изцапано и асимилирано с останалите части на автомобила: Доколкото съм запознат системата е сходна и при CR-V, Civic и останалите модели на марката, така че това решение навярно е приложимо и там. Това е. Карайте разумно и нека се заслепяваме по-малко по пътищата.
-
2 точкиНапротив Проблемът е Сега от нас, читателите на тази тема, се иска да скочим дружно и да намерим начин, как да таковаме мамицата мръсна на наглото говедо помияр, написало фиша. Не си мислете, че оправдавам извършването на нарушения на ЗДвП от служителите, които трябва да следят за спазването на този закон. Ама това е манталитет, както се казва "липсват му първите 7г". Сега и във Ватикана да пращаш снимки е късно. Най-много всичко да се върне върху теб, с грубата сила на Закона, с която е облечен "твоя" човек. От друга страна - малък, провинциален град, в който повечето хора се познават. Предполага се, че автора на темата е местен, щом знае, какъв знак има в другия край на улицата. И ... какво, правим нарушение, получаваме си заслуженото наказание, и сядаме на компютъра да "ревем"?!
-
2 точкиПусни линка да видим къде е това място. Не е нужно да се вижда от Стрийт Вю, достатъчно е дори да кажеш само адреса или да пуснеш скрийншот с някакъв ориентир, пък ние ще си намерим каквото ни трябва. Щом си приел фиша, значи си съгласен с отправеното обвинение. Ако не си бил съгласен - заявяваш го на място и тогава ще ти напишат акт, който можеш да обжалваш. За едно и също нарушение не можеш да получиш две наказания. При така показаната схема по-горе, не е ясно колко е дълго платното, пресичащо двете успоредни платна. На пръв поглед изглежда като голямо кръстовище и ти си паркирал вътре в самото кръстовище. Може би си паркирал на по-малко от 5 метра от кръстовище, за което не е нужно да се поставя специален знак. Във фиша ти е написано какво точно си нарушил. Какво пише? И не гледай другите, другите са си други. Гледай себе си, бил ли си в нарушение или не?
-
1 точкаНезнам,под индиго ли е това,но и аз съм получавал,подобен парцал. В моя случай,в един ред написано,можех да различа няколко срички и букви! По въпроса и подобни ситуации,биха решили проблема електронни устройства и камери,а не индиго и корумпирани елементи!
-
1 точкаТочно така се чуствам и аз, аз знам че съм виновен и си платих фиша 1 веднага, просто закона им позволява да си правят какво искат. Не мисля да гo споделям колега по вероятно да си навредя повече отколкото да си помогна с нещо. Незнам колко са глобени, но за времето което чаках фиша доста от колите се махнаха , дойдоха писаха 2 фиша и тръгнаха без изобщо и да проверяват другите дали са изрядни, явно полицая има памет и помни 10-тe коли които са били паркирани дали имат или нямат право да спират там. Ще се повторя , полицията директно идва и спира при мен и първата кола която пишат фиш съм aз горните 10 явно са били със пропуск да паркират там. Няма и репатрак които да дойде и да ми вдигне колата, аз за това и питах защото от това което разбрах по думите му те ми пишат фиш , ако аз не си махна колата и след 10-15мин мине полиция ще ми пишат втори фиш за същото нарушение и така цял ден. Сега стана ли ясно ? Не ми ce спори за глупости. A и не ми е за 20лв виновен съм ще ги платя, ама хора които не могат да си напишат името правилно да ми се прави само защото е ченге ей тва не мога да проумея и ме нервира, той не знае закона а тръгнал да го прилага. Избирателно !
-
1 точкаКакто се пееше в една българска песен - "Аа, дали е такаааа ...". На мен лично не ми стана КАТЕГОРИЧНО ясно, че е така. Защото Каква е тази улица, някаква зона със специално разрешение за паркиране ли е? Някакво доказателство, че половината коли са в нарушение, както твърди афектираният глобен? Каква е вероятността само двама да са били в нарушение? И нещо друго: Колко от нарушителите вече са глобени, обаче ще си стоят там, докато изтекат 24-те часа, през които шибанякът с униформа няма право да им пише втори акт? На колко нарушители им предстои да бъдат глобени, след като се появят при колите си? Някой изобщо занимава ли се да вдига с паяк нарушителите в тази зона, или в това градче изобщо? Ако да - колко често? Мисълта ми е, че се правим на съдебни заседатели и решаваме , кой крив, кой прав, без да знаем всички факти, и без да сме изслушали другата страна по делото. Ако целта на тази тема е да нахраним некадърниците от КАТ в национален мащаб, да започвам нов пост, не е като да нямам, какво да кажа против "системата". Ако не е това целта, ще продължа, когато си изясня категорично фактическата обстановка по делото.
-
1 точка
-
1 точкаТо и обяснението на автора за цялата ситуация не е особено ясно, но очевидно е санкциониран, а това не е без причина. Няма да го санкционират понеже " не ги кефи" като човек примерно Приложението " гражданите" сме го ползвали доста хора, предполагам, но там се подават сигнали КЪМ МВР срещу други граждани , а не срещу органите на МВР. Обикновено някаква жалба срещу служител на МВР се пуска персонално към МВР.
-
1 точкаПо някаква причина така и не става ясно къде е местоположението. @Fen8, къде е мястото?
-
1 точкаЗа това колега(пак се повтарям от друга тема) се слагат Dashcams на колите... Ако наистина не си бил в нарушение, можеш да го,, заковеш" с доказателства.... Че, подобни помияри има доста в полицията--няма спор, но когато ти си невинен и може да го докажеш, нещата за говедата ще се объркат много! 😉🤔😏 Знаете ли историята за офицера от КАТ в Пазарджик, който отнема предимство и удря кола....? Та същият, вечерта се връща с помощник и реже знака Stop🛑, на който не е спрял преди това...! Това са нагляри, които не заслужават да мият и селски нужници!
-
1 точка
-
1 точкаТвоят отговор ми звучи счупих стъклато си залепих го с тиксо ама да не го бутам сега че новото може да е по зле. Това което ти казвам да се направи не е препоръчително ,в твоя случай наложително.Следващята тема която евентуално ще пуснеш,да не е дайте идей за читав ремонт на глава. За момента това което си направил с свещите рискуваш да издумкаш всички бобини,и клапаните нерегулирани от незмам колко км и те да затегнат ,може и вече да са. Спирам да пиша решил си колата да е за скрап.
-
1 точкаГледа се първо светофара!!! Ако не работи-- се гледат знаците..., 😉
-
1 точкаСитуацията на Оги: Движещият се направо минава с предимство защото когато има работещи светофари, знаците за предимство не важат. По моята картинка: след като минат двете коли по пътищата с предимство (зелена -> синя), преминава червения и след него лилавия. Причината е, че по актуалния закон път без предимство със знак с обърнтат триъгълник (левият път от картинката) има същия приоритет като такъв със знак стоп. Разликата е в това, че Стопът те задължава да спреш. И двата пътя (левия и долния) се явяват с равни приоритети, червеният се явява дясностоящ на лилавия и минава преди него.
-
1 точкаАаа.... не - от тук си е колата. Даже сега оправих и моята и вече си имам резервна .
-
0 точкиМога да прочета рецепти на доктори ама ей това не мога.
-
0 точки
-
0 точкиНад комбитата нямам чакъв поглед, тъй като основно се бях абонирал да получавам известия за 2.0 седан ръчни скорости. Там бих казал, че между 14 000 и 15 500 е нормална цена последно време, това без пазарлъка естествено. Както писах вчера в една тема, колкото и евро да платиш няма как бултрако да ти изкарат каквато и да е история на колата, защото Хонда няма единна база данни. Има няколко варианта: 1. Ако колата е обслужвана в конкретния сервиз на Хонда в София, дори и безплатно ще ти кажат какво е правено по нея. Това за кола нов внос няма как да стане очевидно. 2. Ако им се занимава или ги помолиш и си им симпатичен, могат да пробват да изнамерят нещо - някоя акция или нещо от сорта ако е минавал въпросния Акорд, да ти кажат на колко километра е бил по това време. 3. Гледаш за някакъв отличителен белег - стикер или нещо подобно, по което да видиш в кой сервиз е била обслужвана колата в чужбина. Или пък ако има сервизна книжка, от там ще видиш сервиза. Пишеш им имейл и се молиш да им се занимава. Аз съм писал така до 2 сервиза в чужбина, освен на английски и се превод на местния език - не ми отговориха и от двете места, но има колеги, които са получили отговор така че.. Успех!
-
0 точки
-
0 точкиБях прекарал около час в банката с баща ми, тъй като той трябваше да прехвърли пари. Не можех да устоя и попитах... „Татко, защо да не ти активираме интернет банкиране?“ „Защо да правя това?“ – попита той. „Ами тогава няма да се налага да прекарваш един час тук за такива неща като прехвърляне на пари. Може дори да пазаруваш онлайн. Всичко ще е толкова лесно!“ Бях толкова вдъхновен за въвеждането му в света на интернет банкирането. Той попита: „Ако направя това, няма да се налага да излизам от къщи?“ „Да, да!“ – отвърнах. Казах му как дори хранителните стоки може да се доставят на прага и че „Амазон“ доставя всичко! Неговият отговор ме остави безмълвен. Той каза: „Откакто влязох в банката днес, срещнах четирима приятели, поговорих си с един от персонала, който вече ме познава много добре. Знаеш, че аз съм сам...това е компанията, от която имам нужда. Харесва ми да се приготвям, за да изляза и да дойда в банката. Имам достатъчно време. Физическото докосване е това, за което копнея. Преди две години, когато се разболях, собственикът на магазина, от който си купувам плодове, дойде да ме види, седна до леглото ми и заплака. Когато майка ти падна по време на сутрешната си разходка, продавачът от местния „Плод и зеленчук“ я видял и незабавно запалил колата си, за да я върне у дома, тъй като знае къде живеем. Ще имам ли това човешко „докосване“, ако всичко стане онлайн? Защо ще искам всичко да ми се доставя на прага и да ме принуждават да взаимодействам единствено с компютъра си? Харесва ми да познавам човека, с когото си имам работа, а не просто с някакъв „продавач“. Това създава връзки и взаимоотношения. „Амазон“ доставя ли и това?“ Технологията не е живот. Прекарвайте време с хора… а не с устройства. Автор: Неизвестен
-
0 точкиКолега CRV-1 B20 128 че треба пък да е прекалено утрепано да сдаде багажа, не че не съм виждал разпределителен вал на язви целия и то при каране на бензин ама тва е друга бира, до ХРВ-то кво да му мисля Д серия на сивик с кутия тук там щар х щар на тежко купе пълен гурел с две думи
-
0 точкиМомчета ,всеки има различно виждане на нещата. Някой стоят и четат по форумите после през свободното време перифразират прочетеното както са го разбрали и така уж помагат на някой ,който си прави пас ,че си няма хал-хабер от коли. С други думи след около 6 проекта на пистови и кросови мотори , от там на качествено турбинирана Д серия, газифициране на няколко успешни коли с ГИ и АГУ ,няколко франкенщайна на 2 колела,поддръжка на колите от близко обкръжение , а забравих да кажа ,че освен Фена и аз имам няколко сполучливо събрани кутий франкенщайни макар,че не съм разбирач риййш ли от тия неща.... П.п и ся преди някой да каже ,абе щом толкова си наясно защо питаш за проблема. Ами щотУ една сутрин докато пиех кафе на работа ей така и се замислих за гореизброените манипулаций ,и просто преди да ги направя ,защото не бяха спешни исках да видя как мислите тук, та вече разбрах. Поздрави и със здраве,отивам да си пия кафето. ,и ще ви държа в течение на колко К ще ми изгорят бобините ,аа и като затегне клапан и го изкриви от ЗАТЯГАНЕ риййш ли и ,като си сваля главата пак ще пиша,оо забравих да кажа че не съм сложил допълнително омазняване на клапаните.... как ли е карам тая кола още незнам, та и другите дето са без де.. Пак ще се видим след 10 годинииии.....
-
0 точкиДа ни твоето компетентно мнение дай ни компоненти на твоите уредби, дай ни цени,явно не можеш по добре да спамиш. Явно засегнах нечии бизнес интерес в монтирането на газовите сборен комплект.Личен опит от такава сбирщайн газова и както казах същия изпарител като на колегата ,който сдаде багажа още първата година на 40 хил км.То беше голямо ходене по мъките,все колата не беше нещо наред всеки месец да се настройва,само дето основен ремонт на двигателя не направих та да тръгне тази газова. Всичко се реши ИЗХВЪРЛИХ Я и от тогава никакви проблеми с новата марка Романо. Не бутилката ми не е Романо защото това е просто един резервоар и нищо друго като функция която изпълнява ,но всичките останали компоненти са Романо и са направени от тази марка да работят в синхрон. Моля те прочети тази тема и важните точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00