Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.05.2020 in all areas
-
2 точкиНалях новото масло. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 316 000 км, а може и повече (po kilometrav 216134 км.; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 75 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50км. / 25км.; 7) Средна скорост - 50 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 16.05.2020; 9) Моточасове – 1,5 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 4,6 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (4.6 / 3.4) = 1.35; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работещ EGR; 16) Капката е скaнирана с "HP Deskjet Advantage 3525" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - магистрала + градски пътища. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Направи ми впечатление, че маслото е сравнително по-тъмно на цвят още в тубата, в сравнение с другите масла. Двигателят работи равно и сравнително тихо, както на ниски, така и на високи обороти. Разлика в динамиката не можах да преценя. Ще видим по-нататък.
-
2 точкиДнес, смяна на предни амортисьори с тампони, долни предни шарнири, почистване и смазване на водачи на спирачните апарати, смяна на масло. Всичко стана перфектно, както винаги!
-
1 точка
-
1 точкаПрабвай платката и въобще цялата електроника от твоя модул да я присъединиш на новия, така че от новия да остане само механичната част и след това пак обучение.
-
1 точкаКарай още,трябва да се оправи. Крива гума не влачи,кривата гума тресе.
-
1 точкаКолега, провери номерата на модулите, защото има значение от каква кола си го взел. До колкото знам трябва да е със същото оборудване като твоята. Дано да греша, но мисля че това беше условието да ти работят всички функции.
-
1 точкаКолегата JHM имаше в предвид да снимаш това. Ако триъгълника е извън маркера се сменя ремъка или целия механизъм, което ти вече си направил заради тропането.
-
1 точкаАко дърпа надясно само при ускорение е от закъсани тампони на мотора - разбрах го по трудния начин. Но това значи че ще дърпа и с летните и със зимните. Сложихте ли задните летни гуми пак отзад? Летни гуми се въртят не на кръст, а предна дясна отива като задна дясна - от ляво по същия начин. Дори да нямат посока, имат външна и вътрешна страна.
-
1 точка
-
1 точкаМай ще се окажеш прав, ето ти схемите: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_6s.htm#180492 http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group10p.htm#188133 За налягане на маслото и резервата за бензина ги пише LED и май нещата отиват към поялника ... Все пак аз бих тествал датчиците. Ползвай ръководството, има си процедури за всичко.
-
1 точкаЗдравей. Махал съм само хидравличната помпа и нищо друго. Преди това се сваля рамъка все пак. А ако сменяш само лагер на оптяжната ролка става на место без сваляне. Само ремъка пада. Следвай клипа.
-
1 точкаНа моята, като дадеш на контакт лампата за гориво не свети. Свети само, когато е на резерва. Първо започва да примигва, ама чак, когато стрелката е почти на нула. На бензиновото CR-V е като на дизела: Идеята е да те предупреждават още преди да си запалил. Ако няма проблем, не светят при подаване на контакт. Лампата за маслото, че не свети е проблем. Сензорът, който "пали" лампата е отзад на блока на двигателя, между масления филтър и тялото на vtec-а. Има гумен маншон против влага и от него излиза един черен кабел. Ако повреден, или е заседнал в отворено положение, никога няма да светне лампата. Даваш на контакт и вадиш кабела от сензора (ако никога не е ваден, излиза много трудно, внимавай да не откъснеш кабела). Допираш кабела на маса, т.е.подаваш му "минус". Ако лампата светне, сменяваш сензора. Ако не светне, сменяваш крушката. Ако и тогава не светне, търсиш проблем по веригата от сензора до лампата.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Нов съм в форума и искам да започна с нещо интересно. https://www.sdindex.bg/ - тест, тестващ до колко сме отговорни пред волана. Не съм съвсем сигурен, че е особено точен, но пък е интересна идея.
-
1 точка
-
0 точкиНе, не грешиш, номера на новия модул трябва да съвпада с номера на стария модул. Ето тема с много подробно обяснение (на английски и на български + видео) на процедурата по обучаване на дистанционните. Темата е за CR-V, но процедурата е еднаква за всички хонди.
-
0 точки1. Отправна точка за следващите ми проби. 2. Да се види състоянието на двигателя, щото в темата имаше първоначални проби, на по 20км, които изглеждаха като на 4000км. Каквото можеше да се източи, беше източено. Само капака на клапаните не свалихме, та и от там да изсмучем.
-
0 точкиПоказател за това,колко му е повлияло количеството старо масло,останало не източено. Утре съм аз,с амсойла на 100км.!
-
0 точкиПитане: -След като пуснеш волана, на какво разстояние горе долу, се усеща че колата тръгва надясно? И ако правиш този тест с пускане на волана, е хубаво да го правиш на хубав прав път, или поне по средата на осевата линия. Нашите хубави пътища, а и естествения наклон на дясно на платното ( по посока на движението) , са основна причина за леко дърпане.
-
0 точкиКолега, не че моето мнение ще ти помогне, но в първия пост си писал, че Фулдата ти е 15". Гумите на едни джанти ли ги въртиш? При мен миналата година след покупка на 4 нови Фулда се появи тресене във волана, но след динамичен баланс я хванахме коя е кривата и замина отзад. Гумаджията каза, че мога да си търся правата по гаранция, но не ми се занимаваще, защото като задна нямаше проблеми. Тази година отиде предна за проба и с изненада установих, че тресене няма. Не си ми наблизо иначе бих се навил да си врътнем гумите.
-
0 точкиПокарай така около 500 км ,трябва да се оправи,и спри да хвърляш пари и нерви.
-
0 точкиСори, "копи-пейст". Имам си работеща картерна вентилация... Пътувах с пасажер и не можах да се съсредоточа достатъчно. Стори ми се, каточели работи по-шумно в нискочестотния диапазон, но обективно ще преценя по-нататък. Не е само за дизелов, а и за бензинов (зависи от двигателя). Няма какво да се компрометира. Шумът си е шум. А който си познава двигателя, винаги ще му направи впечатление разликата.
-
0 точкиАз го сменявах 2 пъти преди около 3...4 хил. километра. Сваля се помпата на хидравликата (без маркучите) и ремъка, даже може само да го отместиш и вържеш, да не ти пречи. Обтедача го мених 2 пъти, защото първият детого купих, се оказа пълен биклук и след 5...600 км го смених пак. И двата ги купих нови, проблемният беше на SNR
-
0 точки1. Вози бая твърдичко по моите стандарти, ти щом си фен на по-твърдичката возия няма да имаш проблем. Аз преди Акорда имах немски и френски автомобили, съответно разликата във возията беше осезаема. 2. Не да не е добре обезшумена, имам чувството, че не е обезшумена въобще. Аз вече започнах процеса по обезшумяване, като го завърша ще драсна някой друг ред какви са ми впечатленията. За съжаление стана спонтанно и нямах време да си поръчам качествен децибелометър, за да мога обективно да измервам. 3. Чакаш да се обади. Това за 200-250к километра навсякъде го чета, ама не мисля, че в България има останал префейсов такъв Акорд на под 200 000км, та ако беше вярно форума трябваше да е пълен с теми за веригата, а за верига коментират най-вече собствениците на дизела. 4. Моята не харчи с интервали на смяна на маслото до 7500км. Знам за още 2, които също не харчат. Дали масово, дали малко или много харчат, не мога да се наема да кажа. Зависи от твърде много неща, но някакъв заводски дефект като например този в на ваг двигателя EA888 Gen 1или K24Z3 със сегментите, тук НЯМА. Евентуален харч на масло е резултат на дълги години неправилна и/или ненавременна поддръжка. За съжаление Хонда нямат единна система, така че трудно може да разбереш историята на една кола, дори и да я има водена в официален дилър. Евентуално ако има сервизна книжка и с личен конткакт по имейл с въпросното представителство. Аз пробвах така за 2 коли, но никой не ми отговори...
-
0 точкиСлед 50 години брак веднъж внимателно погледнах жена си и казах: - Преди 50 години имахме малка къща, стара кола, спяхме на дивана и гледахме малък черно-бял телевизор, но всяка вечер си лягах до красиво 19-годишно момиче. Сега имам огромна скъпа къща, много скъпи коли, огромно легло в луксозна спалня, широкоекранен телевизор, но спя в едно легло с 69-годишна жена. Започвам да се съмнявам в брака си." Жена ми е много разумен човек. Тя не се обижда и не крещи . Тя само ми предложи да намеря 19-годишно момиче за себе си, а тя ще се погрижи да живея отново в малка къща, да спя на разбит диван и да гледам черно-бял телевизор. Е, не са ли жените страхотни? Те наистина знаят как да решат всички проблеми на съпрузите си! Робърт Де Ниро
-
0 точкиЕдинствено с това не съм съгласен защото съвсем не разбирам логиката? И няколко допълнения: 1. В България масово се кара с пренапомпани гуми, а това оказва голямо влияние на усещането. За мен вози добре, не много твърдо (но аз съм и с Комби). 2. Не е отлична, да, особено сравнена с други немски/френски коли от същия клас. Но и гумите имат голямо значение защото основният шум е от тях при магистрална скорост. Т.е. разбирай, че при круузване, двигателят почти не се чува – повечето шум е от гумите. Вятърът също бих казал, че не се чува. 3. Няма пробег, сменя се при характерен шум при студено палене. Майстори във форума са казвали, че обикновено на 200–250 хиляди ѝ идва времето, но определено зависи от експлоатацията и поддръжката преди теб. А и километрите ѝ кой знае колко ще са реални така че – при нужда. 4. По-скоро, от това, което съм си говорил с други колеги с Хонди, повечето харчат, да. А и особено важи при високи обороти. Вероятно всичко е до недобра поддръжка в миналото, но статистиката е такава.
-
0 точкиЗависи кой какво разбира под "частица българско". Защото масовото "българско" днес е много по-различно от масовото "българско" от преди 25-30г. Според мен претопяването си върви и в България с огромна скорост, особено след влизането на страната в ЕС.
-
0 точкиХм, странно.. Когато платих сметката на една жена във Фантастико, защото си беше забравила портфейла и тя се оказа, че е "новата" комшийка от 3 ет. и на следващия ден платих сметката на една баба, която се оказа от съседния вход ... и след няколко дни тъщата ти каже, че и други комшийки пенсионерки се оглеждат кога аз пазарувам, за да се наредят около мен. Да си единствения, който "дупче билетче" за една спирка,.. да си единствения който обръща внимание на сляп човек, като му помага да се качи в автобуса,.. Да пътуваш 300км, за да гласуваш, .. да избереш да гласуваш за български евродепутати, вместо за немски и да видиш, че българите гласували в чужбина са на коренно различно мнение от тези, гласували в България.. Да си написал повече мейли/сигнали/предложения към държавни институции, вкл. различни парламентарни комисии, спрямо 90% от потребителите на този форум. И не, не искам да живея в София.. Искам да живея в родния ми областен град и със законни приходи да "покрия някои нужди и да не мисля да купя най-евтиното в магазина или как ще си платя сметките + някоя екскурзия/почивка". За съжаление след като завърших ТУ и се върнах, получих неустоимото предложение да започна със стартова заплата - МРЗ+20лв (защото съм инж.) и след изпитателния срок още 50лв. Като студент изкарвах два пъти повече в големия град.. И колкото и да бягах от София, започнах във фирма, която ме прати командировка в .. София. И т.н., т.н. Сега мога да кажа, че спокойствието да живееш в предградие, в къща с изглед към полето и гората, при пълно спокойствие е незаменимо. Всяка година за няколко седмици слушам лаещи кучета, поп-фолк в невероятни децибели с викове "един живот се живее", "един път имам рожден ден", "наздраве, е..л съм му м.....а" до 02:00-03:00 часа. После едни други започват от 06:00-07:00 с форсиране на двигатели, свирене на гуми и т.н. В квартала си имам детска градина, начално у-ще, автобусна спирка, спортна зала, на 5км влакова гара, на 15км магистрала. Като допълнение, недвижимото ми имущество в Германия е по-евтино от това в София. В Германия си паркирам колата в гаража ми без да я заключвам с оставен ключ в нея и с отключен гараж, в София - на платен паркинг, и я намирам със следи от съседно паркирал автомобил.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00