Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.05.2020 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Свети като Лас Вегас. :) Но важното е в мъглата как се виждат и дали "пробиват" през нея? Моята си е 1 - заводската, а като е мъгливо се вижда само тя (при пуснати габарити). Нощем ако случайно забравя да я спра (след мъглата) в задният автомобил всичко е червено и ми присвяткват да я угася.
  3. 1 точка
    ЩУРЕЦ И МРАВКА СЛЕД КАРАНТИНА - Бабо Мравке, где така с маска, шлем и очила? - Щурчо, бре, не чу ли ти, Киро Здравния реши мерките да поотхлаби, та към бара тичам, баби! Грабвай тая мандолинка да те водя при Калинка!!! Имам те за роден син, кеф ти водка, кеф ти джин… Ще се черпим на корем, докато се насерем!!! - Абе мярна ми окото, че си с памперс под бельото… Но зимъска що ще чиним ако здраво се освиним? - Бе еби я тая зима пускат сал по четирима да седят на маса, дай крачка, Щурчо и си трай!!! Хич недей мъдрува много, предусещам зверско ного!!!
  4. 1 точка
    Както казва един познат: "Нека твоето магаре да е мъжкото". Като свършиш София продължи на трета и по магистралата и продължавай да пестиш.Извинявай, че някой може да има различно мнение. Нямам време за излишни спорове. И не се заяждам.Поздрави Здравей ,колега, Ако е удобно би ли споделил какво е нивото на сервиза? Ще е интересно да чуя мнението на твоя познат работещ там. Поздрав
  5. 1 точка
    Много точно...!Ето това е важното и не знам какво би ме накарало да правя,такива интервенции(с добри чувства)! Уважавам труда и амбициите на колегите,но мисля че пресметнатото от "STANLEY" и инженерите на хонда по задните светлини,ми е напълно достатъчно!
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Малко по-подробно инфо за вчерашните заигравки. Преди време бях закупил малко карантии от Сивик Тайп Р(FN2): - двата вала комплект(макар да предвиждах да използвам само смукателния с неговото 50 градусово VTC) - пружините на клапаните - напълно оборудван колектор - макар дросела и инжекторите да са със същите параметри като на к24а3, използвах тези от FN2 - маслена помпа, ваерига и оптегачите - тях не ги използвах, но такъв беше комплекта Самата глава я нямаше, защото най-вероятно е пръцнал мотора и е на салата. Аз и не предвиждах да отварям мотора, така че не ми трябваше. Разликите между двете глави като цяло(с изключени на валовете и VTC-то), е че к20-ковата глава е с доста по-прецизна отливка и вхпдните портове все едно са полирани. Смукателят от сивик-а(RSP), както знаем обаче няма нищо общо с този от k24a3(RBB).RSP-то е с по голям диметър на портовете и с доста по-къси рънъри от на RBB-то. Слагането на RSP-то е свързано с много противоречива информация, че мотора умира в ниските, не става за ежедневка и т.н., та ако прочетете всичко до края ще разберете реалностите какви са. Да не разводнявам нещата излишно, та започвам със снимките на процесите с коментари под тях: Бях приготвил и нова верига да сменям, но винаги има едно но. Нагласих мотора на белези и се оказа, че някой в Швейцария предполагам, я е свършил тази работа вече. Веригата беше перфектна, оптегача беше излезнал на 1 зъб само, така че няма да сменям верига. Тук както се вижда съм махнал всичко вече. Веригата се опъва с високотехнологичен ластик за багаж, за да не се разкачи докато въртя мотора, а го въртя защото ще сменя и пружините на клапаните. Тук се вижда разликата в пружините и талерките при двата мотора. Пружините при к24а3 са еднакви като размери на смукателните и изпускателните клапани. Тайп-р пружините са различни за смукателни и изпускателни клапани. Смукателните са 1,5 мм по-дълги, а изпускателните 2,23 мм. Диаметъра забравих да го измеря, но е без значение. Смених ги разбира се, а с това и гумичките на клапаните, защото няма как да извадиш долната талерка на пружината без да махнеш гумичките. Главата готова с един бял и един жълт вал Едно уточнение за валовете - вала от тайп-р има 1 мм по-малко лифт на не-витековати гърбици и 1 мм повече лифт на в-тековата гърбица, от този на к24а3(стойностите не са особено точни, но карам по спомен). По-малкият лифт извън втек+късия колектор трябва да утрепят въртящия момент в ниските(така пише по форумите). Тука всичко е събрано във финалния му вид. Сините работи дават +5 коня веднага заради цвета. Сините работи са поради факта, че оригиналният въздуховод няма начин да стане със тоя колектор(RSP). Една седмица карах с оригинален въздуховод омотан със скотч(американското тиксо) и снаден със силиконови остатъци от разни други проекти. Използва се МАП сензора от к24а3, защото на FN2 е друга буксата. Като цяло колектора е болт он на колата с тази разлика, че трябва да монтирате един допълнителен щуцер за вакума за предния тампон на мотора, както и еднин гумен маркуч за подгрева на дросела се сменя, че идва къс. Другите маркучи се подрязват до необхпдимата дължина, че те пък идват дълги. Между другото мотора запали с новите карантии от четвърт. Адаптация на дросел не е правена, всичко си беше все едно със старите карантии. Щипките на зарядното се виждат на едната снимка, защото при писане на файл ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва на заряд, че ако пръцне нещо по време на писане и трябва да се отваря компа. Сега газаджиите ще скочат, че инжекторите не се монтират така, маркучите им не знам какво и т.н. Сега интересните работи. Мотора си беше рефлашнат и преди тези интервенции. Това е мерене без да е барано по софта допълнително. Просто събрана колата и качена на диното. Вижда се къде и колко е умряла. Колко пък да е умряла(на втората снимка е сравнението със съвсем стокова кола). След известни промени по софта, това е финалното мерене(поне така мисля, че ми е последната снимка в телефона). Мерено е на най-злобния стандарт на диното и има едни загуби дето няма как да се измерят(тези в торк конвертера).На DIN стандарт стойностите са по-високи. Рефлашването е бавен процес и самото писане по компа отнема повече време от самото мерене. Това е на газ. Нищо не е донастройвано по газовата, просто цъкаш копчето на газ и мериш. В последствие ще я барна евентуално. Равносметката: Дали си струва - определено да. В ниските и средните си е същата, но във високите тоя туч се развърта доста по-добре и е много приятен за каране. Автомата е най-голямата дупка на тая кола. От мотора назад колата си е напълно стокова, катализатора си е на място, генерацията, колектора. Ако се поработи в посока на смяна на изпускателен колектор, високопропусклив катализатор колата ще живне още повече, но за момента аз приключих с NA тунек-а. Тук е мястото да благодаря на момчетата от ФТ Моторспорт http://www.ftm-bg.com/, защото без тяхната подкрепа нямаше да се случат нещата. Спокойно можете да оставяте вашите хонди при тях, в добри ръце ще са.
  8. 1 точка
    О, боже, сърцето ми..... Бях в един мол, когато видях касиер да говори с момче, за което става дума в написаното по-долу. На 5 или 6 години... Касиерът каза: " Съжалявам, но нямаш достатъчно пари, за да купиш тази кукла." Момчето се обърна към касиера и попита: " Сигурен ли си, че нямам достатъчно пари?" Касиерът преброи парите още веднъж и отговори: " Знаеш, че нямаш достатъчно пари да купиш куклата." Момчето все още държеше куклата в ръката си. Погледнах го и го попитах на кого иска да даде тази кукла. "Това е куклата, която сестра ми обичаше и отчаяно търсена. Исках да й я подаря за рождения й ден. Трябва да дам куклата на мама, за да може тя да я даде на сестра ми, когато отиде там." Очите му бяха толкова тъжни, когато каза това. "Сестра ми отиде при бог... Татко казва, че и мама ще види Бог много скоро, затова си помислих, че може да вземе куклата, за да я даде на сестра ми..." Сърцето ми почти спря да бие. Момчето ме погледна и каза: "Казах на татко да каже на мама да не си тръгва. Тя трябва да изчака, докато се върна от мола." Тогава той ми показа много хубава снимка, на която се смее. "Искам мама да занесе на сестра ми снимката ми, за да не ме забрави. Обичам майка си и ми се иска да не ме напуска, но татко казва, че трябва да бъде с малката ми сестричка." Тогава той погледна назад към куклата с тъжни очи и стана много тих.. Бързо си взех портфейла и казах на момчето "Пак ще проверим дали имаш достатъчно пари за куклата." " ОК ", каза той: "Надявам се, че има" Бях добавиил няколко от монетите си, без той да ги види и започнахме да броим парите. Беше достатъчно за куклата и дори няколко цента повече. Момчето каза: " Слава Богу, че ми даде достатъчно пари!" Тогава той ме погледна и добави: "Снощи се молих, преди майка ми да отиде при Бог да имам достатъчно пари да купя тази кукла за да може мама да я даде на сестра ми. Той ме чу! И аз исках достатъчно пари, за да купя бяла роза за майка ми, но не се осмелих да помоля Бог за толкова много. Но той ми даде достатъчно, за да купя куклата и бяла роза. Майка ми обича бели рози." Излязох от мола, но не можах да махна момчето от главата си. Спомних си двудневна статия от местен вестник, която съобщава за пиян шофьор на камион блъскал кола, в която бяха млада жена и малко момиченце. Детето почина веднага, а майката беше в критично състояние. Семейството трябваше да реши дали ще изключи животоподдържащата машина, защото младата жена никога нямаше да се възстанови от кома. Това семейството на момчето ли беше? Два дни след срещата с момчето прочетох във вестника, че младата жена е починала. Не можех да не си купя букет от бели рози и да отида на църква, където тялото на младата жена беше поставено, където хората можеха да се сбогуват преди погребението й. Тя лежеше там в ковчега с красива бяла роза и снимката на момчето и куклата. Със сълзи в очите осъзнах, че животът ми се е променил завинаги... Любовта, която момчето изпитва към майка си и сестра си, все още е трудно да си представим и днес. И за частица от секундата пиян шофьор му отне всичко това. Моля, не пийте, ако шофирате. Действията ви могат да променят живота ви завинаги. Но и нечий чужд живот, който няма нищо общо с вашите трудности. Стойността на човека се крие в това, което дава 💖
  9. 0 точки
    Има грешка! Цар Иван Срацимир (не Страцимир), управлява от 1356г. до 1396г. Може да има и други грешки, но ще обърна внимание по-късно.
  10. 0 точки
    Привет, днес бях в Бултрако. 2 часа човъркане по навигацията.Резултат нулев Предложиха закупуване на оригинален диск (750лв) или да намеря такъв от някой другар с оригинален диск за проба. Помислих за някакъв reset на навигацията, която в Хонда казаха че не може да се направи. Държа да отбележа че всеки собственик на акура рл, тл, мдх, или хонда легенда и други модели с тази навигация може да имат такъв проблем. Проблема се появява при ъпдейт на навигацията със запис нов диск. А решението се оказа много просто, ще приложа клип с решението
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    Днеска,както и повечето дни от последния месец я гледах през прозореца.Това не пречеше да ми вземат едни пари за ГО.
  13. 0 точки
    -Пено, ела си, че взе да ми става мъчно! -Нема, оти си намерих един, дето му става лесно!
  14. 0 точки
    - Иване, сега като преспя с жена ти, кви ставаме с теб, а? - Квит ставаме Пешо, квит!
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    За мен несиметричността на едната светлина за мъгла е много по-разпознаваема и няма шанс в мъгливо време да бъде сбъркана със стопове например. Но това си е лично предпочитание. Може да съм сбъркан, но не ми пречи малко по-червенеещото кръгче на светлината за мъгла спрямо за задна
  17. 0 точки
    Чета, ям, обикалям парка! Ще отварят заведенията само за външно ползване и ще падат кпп-тата! Ослужващият персонал с маски! Да се радваме ли или да сме пак недоволни!
  18. 0 точки
    Може би най-якият Jazz който съм виждал до момента. Продължавай с темата и още снимки
  19. 0 точки
    С другите лампи ще я въдим. Тези съм ги плескал с на жената червния лак. Аз стопа за мъгла го пазя та ще направя сравнение с новите крушки и с него каква е разликата.
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Блондинка в магазин за авточасти: - Имате ли такова, ама по-дълго? - А това от двигателя на вашата кола ли е? - Да, но мъжът ми каза че в долният му край трябва да е омаслено, а тая пръчка явно зимата се е скъсила.
  22. 0 точки
    Ще ти обясня на две на три някои неща и ако прецениш мисли и действай . за да му вдъхнеш , малко живот и да си дърпаш караваната витек не ти трябва , не се лъжи по коне а гледай въртящия момент и то в по среден диапазон , все пак литрите на мотора се запазват . За да си разчиташ на някаква сила" в диапазона на работа на тоя мотор и най вече до 4000 оборота : Намери и сложи всмукател от d16w5 витека , главата като отливка е една и съща от фабричния размер свали на шлайф 0.25мм , за да стигнеш степен на сгъстяване ! не компресия ! над 10/1 до 10.3/1 заради метана а и ще качиш Н/М Сложи 4-2-1 колектор пак от 125 коня или си купи автърмаркет такъв но ще се наложи да го преработиш малко при раздатката . Генерация цялата до края на 50-52 мм външно от тънкостенна тръба с два проходни резонатора и крайно гърне за да ти е тихо. Хубава настройка на метана и газ до ламарините ! П.п И не забравяй да си сменяш често маслото П.п 2 има голяма вероятност да береш много ядове с инсталацията по твоята схема п.п3 не ми отговори на въпросите по горе .
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    След малък инцидент, принципно може да изключи шоковият и от това да е. Какво значи не гасят? Даваш контакт и лампата: 1. Свети постоянно. 2. Започва да мига бързо. 3. Не светва. Чека свтва ли? 230 лв как ли са го изчислили точно ми е чудно също.
  25. 0 точки
    За оригинални може да погледнеш в този каталог с продавани аксесоари за Акорд 8. Аз си взех за зимата едни не оригинални, но една идея по-скъпички сравнено с другите автърмаркет стелки и съм доволен. Ето линк. Предните си имат захващащ механизъм, а задните си влизат много точно всяка на мястото си. Ето и снимка от шофьорското място:
  26. 0 точки
    Уикенда ще сваля зимните и кача летните. Междувременно, смених стоковите джанти с афтърмаркет (зимните), и ето как изглежда колата с тях: Ще поръчам и черни гайки. Sent from my iPhone using Tapatalk
  27. 0 точки
    Овцата цял живот се страхувала от вълка, а накрая я изял овчаря. ( грузинска поговорка )
  28. 0 точки
    Нещо, което направих преди повече от месец и половина някъде: Разбира се за мен стоковата музика не бе достатъчна, така както и на Акорда преди това. Отново минах през процедурата с изцяло ново озвучаване, като този път смених и плеъра (с Акорда бях с Нави и там не исках да пипам). Та какво смених и подобрих: Предните колони (във вратите и пищялките), буфер в багажника, което бе доста трудно предвид оскъдното място, а и исках да запазя обема. Изолация (шумо+вибро) във всички врати и А+Б колоните, но по-тънка от тази в Акорда, за да не добавям толкова тежест във вратите. Плеър + усилвател, всичко се намести зад централната конзола, доста компактно решение. Всички екстри като филтри и стабилизатори, качествени кабели и т.н., не са пестени. Ето 2-3 снимки на видното: Sent from my iPhone using Tapatalk
  29. 0 точки
    Хората са за да бъдат обичани, а вещите - да бъдат ползвани. Светът е в хаос, защото използваме хората, а обичаме вещите. Далай Лама
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...