Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.05.2020 in all areas

  1. 1 точка
    Това е нормално. Кантон. Има такива региони. Италианска Швейцария. Този търговец внася коли от там. Проблема е ръждата а не езика в книжката.
  2. 1 точка
    Сервизната книжка не е ли на италиански?Ако се загледаш заверките като че ли са от италиански сервиз,а последната е на190000 км.
  3. 1 точка
    Зад жабката е – само трябва да я разкачиш, за да се отвори максимално и ще го видиш отзад.
  4. 1 точка
    Още не съм си взел колата, но не съм купувал други части. Освен цедките , които може би са били запушени и ще бъдат сменени. При предишното регулиране на клапаните (веднага след покупката) майстора каза , че вала е тръгнал но щял да изкара до следващо регулиране. Колата съм я карал само с масло от общите поръчки - Petro-Canada 5W30 и веднъж Ravenol SSO 0W30. Като отида да я взема (надявам се утре) ще снимам вала
  5. 1 точка
    Ще ти обясня на две на три някои неща и ако прецениш мисли и действай . за да му вдъхнеш , малко живот и да си дърпаш караваната витек не ти трябва , не се лъжи по коне а гледай въртящия момент и то в по среден диапазон , все пак литрите на мотора се запазват . За да си разчиташ на някаква сила" в диапазона на работа на тоя мотор и най вече до 4000 оборота : Намери и сложи всмукател от d16w5 витека , главата като отливка е една и съща от фабричния размер свали на шлайф 0.25мм , за да стигнеш степен на сгъстяване ! не компресия ! над 10/1 до 10.3/1 заради метана а и ще качиш Н/М Сложи 4-2-1 колектор пак от 125 коня или си купи автърмаркет такъв но ще се наложи да го преработиш малко при раздатката . Генерация цялата до края на 50-52 мм външно от тънкостенна тръба с два проходни резонатора и крайно гърне за да ти е тихо. Хубава настройка на метана и газ до ламарините ! П.п И не забравяй да си сменяш често маслото П.п 2 има голяма вероятност да береш много ядове с инсталацията по твоята схема п.п3 не ми отговори на въпросите по горе .
  6. 1 точка
    Зависи, много хора ще ти кажат, че се сменят, но моето мнение е да се карат до последно. Моята англичанка я продадох на 400+ хиляди км с оригиналните капачка и палец, а има 250 хил. км на газ.
  7. 0 точки
    С другите лампи ще я въдим. Тези съм ги плескал с на жената червния лак. Аз стопа за мъгла го пазя та ще направя сравнение с новите крушки и с него каква е разликата.
  8. 0 точки
    На тъмно с тези лампи толкова. Като дойдат другите ще снимам пак.
  9. 0 точки
  10. 0 точки
    Това съм поръчал аз. https://m.aliexpress.com/item/32912371325.html?spm=a2g0n.orderlist-amp.item.32912371325&aff_trace_key=153c0d86f013452d91526bf17880a145-1583256372502-03439-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=6142amp-4UsTJaOxYskIxFnO7o0tjw1588526210963&browser_id=496f88c48d6c412790a1476e0e59140e&is_c=N
  11. 0 точки
    В СТЗ гледах преди време ЦРВ 3 в същата автокъща внос от Швейцария. Това беше едно доста ръждиво ЦРВ и се отказахме от него. Това не значи, че това е същото. Джантата е...странна. 19 ки са май. Цената е ок, но трябва да се огледа добре.
  12. 0 точки
    Баш такъв е и моя,сега като го каза ми просветна.Явно съм уцелил някаква кофти крушка.https://www.aliexpress.com/item/32852489624.html?spm=2114.13010708.0.0.79fa4c4dbHrUo9 уж гледах да не са най-евтините ама явно цената не е фактор при китайците...Може би по-нататък ще пробвам с някакви други ама за сега така ще кара
  13. 0 точки
    Аз все си мисля, че тия хора дето са "конспираторите" се сещат, че ако това нещо е вредно за нас, ще е вредно и за тях. Та честно казано не вярвам на тези теории, просто защото дори да са политически или корпоративни игри това не е нещо, което влияе на група хора, а на цялата планета, разбира се ако действително е толкова опасно. Но все пак, това е само едно мое мнение, нищо повече.
  14. 0 точки
    Жалко.. явно тази ще одтадне, понеже мислех да я погледна нея и една друга, които са в Стара Загора. Тази е другата.. Honda Cr-v EXECUTIVE - ШВЕЙЦАРИЯ @frizzante, да си призная и аз имах леко съмнение за тази германка, но се надявах да е запазена. А какво ще кажеш за тази?
  15. 0 точки
    Блондинка в магазин за авточасти: - Имате ли такова, ама по-дълго? - А това от двигателя на вашата кола ли е? - Да, но мъжът ми каза че в долният му край трябва да е омаслено, а тая пръчка явно зимата се е скъсила.
  16. 0 точки
    Поп се качва в такси,за да се прибира към църквата си,в която проповядвал. Тръгнало таксито.... бакшишът надул педала по надупчените софийски улици... и изведнъж-прас! Нацелил някаква дупка. - Баси майката! – изпсувал таксиджията... но попът си замълчал.... След малко пак. Прас! Нацелил друга дупка. - Баси майката! – пак изпсувал таксиджията.... а попът пак си замълчал... След няколко минути таксито уцелило трета дупка. Бакшишът пак изпсувал: - Баси майката! Попът не издържал... и му направил забележка: - Синко,защо така ругаеш и злословиш? Казвай просто „Слава тебе Господи” и ще видиш как всичко ще бъде наред. Таксиджията се поуспокоил малко... но след 100 метра колата отново нацелила шахта с откраднат капак. От удара се откъснало предното колело и то се затъркаляло напред. Таксиджията тъкмо да изпсува яко... но се усетил и извикал: - Слава тебе Господи! И в този момент – чудо. Колелото спряло, върнало се назад... и си застанало на мястото. Попът като видял това... и изкрещял: -Басии майката!!!
  17. 0 точки
    В крайна сметка си поръчах оригинални от представителство на Хонда, след като ми ги предложиха на много добра цена - черни елеганс, както и гумени. Може да се заключи темата. Благодаря за отговорите.
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Да. За сега ползвам старите лампи, които ползвах за дневни светлини с мигач, като мацнах жълтите диоди с червен лак за нокти докато дойдат червно-белите лампи. Нещо като този модел. #Aliexpress BGN 32.05 40%OFF | iJDM Car T20 LED White/Red Dual-Color Canbus W21W 7440 led Bulbs For 16-up Chevy Camaro Backup Reverse Lights & Rear Fog Lamp https://a.aliexpress.com/_d8wHEQb
  20. 0 точки
    Намерих проблема,оказа се шок бутона( interia switch).Явно след като съм минал през по-сериозна дупка е друснало повече в колата и е активирало шок бутона.След като го натиснах всичко се оправи.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Така е Цецо, така бях направил и на моята преди 3-4г. Сложил съм мощни крушки с две светлини, на тъмно и в мъгла съм тествал, открояват се от другите задни светлини. Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. 0 точки
    Имам наблюдения върху 8 ген фейс 1.4 с по-мощния мотор 99к.с. Колата е супер особено за градско, извънграда скорости до 140 също смятам, че не се усещат, кой знае колко т.е върви си прилично. Моята е доста по-стара като година пак 1.4 90к.с в 6 ген и да ти кажа честно ако трябва да избирам, след като съм карал мотор с такава динамика бих избрал по-мощния вариант. НО... Плюсът на 1.4 в 8 ген според мен е, че е модел купуван нов от клиенти, които едва ли ще са издевавтелствали над нея като цяло т.е шансът да намериш наистина запазена кола е много голям. 10-11к за фейсов сивик 8 ген според мен са нещо нормлано без значение от двигателя. (следя обявите от над 2 години, просто интерес към модела), бензиновите винаги ще държат по-висока цена, така че това отново е плюс. Поддръжката на 1.4 8 ген е изключително поносима, да не говорим че няма никакви сериозни драми нито със скорости, нито с двг, съединителят ти е около 200лв комплект +-50лв, смяна колкото ти вземат. Друго голямо не се сещам какво може да излезе. По окачването мисля, че всички са еднакви 1.4,1.8 или 2.2 май само тайп С е с по-твърдо и ниско окачване. Амортисьорите мисля, че са към 100лв броя, има тампони на амортисьори, които трябва да се сменят само с оригинални такива иначе издават неприятни звуци и е дразнещо. Масла, филтри и тн сигурно в едни 200-300лв ще се вместиш да смениш всичко + скорости. Относно 2.2 - проблемите, които могат да излязат са нормални предвид възрастта на автомобила, определно е най-пъргаво усещащият се двг в модела, ест като изключим Тайп Р. Щом караш кола с този мотор, знаеш какво е. Но бърза сметка, ако всичко възможно "гръмне", отива на около 5000лв. Аз лично не бих поел риска ако колата струва 7к да се вкарам в приключения за още 2-3-5к лв. Това не го прави лош мотор, просто годините си казват думата. АКО намериш дизел, който има документи за смяна на едно от изброените : верига, съедините+маховик, турбо - тогава си струва да го обмислиш. Но говорим фактури, километри и тн доказани в сервиз. Дюзите и ДПФ-а също са цифра. Заключение: или си разшири периметъра на търсене т.е други градове и търси 1.8, или ако динамиката на 1.4 те устротйва, вземай него и забрави за скъпоструващи ремонти. Относно обявата: След по-задълбочено разглеждане, на мен ми изглежда прекалено "намазана". На една от снимките не виждам на фаровете да има ОЕМ лого на марката или Хонда, а оригиналните фарове винаги имат такава щампа, ако бъркам да ме поправят колегите. Ако е имало удар то може да е бил лек, но може да е бил и по-сериозен --> да се огледа внимателно. Ако продавача ти я дава за 7.5к, да кажем си слага минимум 1000 горница, 1000 автовоз и падаме на цена от ~2000 евро. Продавача съдейки по-логото вкарва коли от Италия. В сайтовете за обяви кола с тези километри започва от 4000 евро без да е екзекютив. За 2000Е са на двойно километри и със сигурност им предстоят ремонтите описани по-горе. Другото което виждам е, че с тия транзитни номера има снимани и други коли - тук не съм наясно дали е ок пред закона, но също може да се има едно на ум.
  24. 0 точки
    Малко по-подробно инфо за вчерашните заигравки. Преди време бях закупил малко карантии от Сивик Тайп Р(FN2): - двата вала комплект(макар да предвиждах да използвам само смукателния с неговото 50 градусово VTC) - пружините на клапаните - напълно оборудван колектор - макар дросела и инжекторите да са със същите параметри като на к24а3, използвах тези от FN2 - маслена помпа, ваерига и оптегачите - тях не ги използвах, но такъв беше комплекта Самата глава я нямаше, защото най-вероятно е пръцнал мотора и е на салата. Аз и не предвиждах да отварям мотора, така че не ми трябваше. Разликите между двете глави като цяло(с изключени на валовете и VTC-то), е че к20-ковата глава е с доста по-прецизна отливка и вхпдните портове все едно са полирани. Смукателят от сивик-а(RSP), както знаем обаче няма нищо общо с този от k24a3(RBB).RSP-то е с по голям диметър на портовете и с доста по-къси рънъри от на RBB-то. Слагането на RSP-то е свързано с много противоречива информация, че мотора умира в ниските, не става за ежедневка и т.н., та ако прочетете всичко до края ще разберете реалностите какви са. Да не разводнявам нещата излишно, та започвам със снимките на процесите с коментари под тях: Бях приготвил и нова верига да сменям, но винаги има едно но. Нагласих мотора на белези и се оказа, че някой в Швейцария предполагам, я е свършил тази работа вече. Веригата беше перфектна, оптегача беше излезнал на 1 зъб само, така че няма да сменям верига. Тук както се вижда съм махнал всичко вече. Веригата се опъва с високотехнологичен ластик за багаж, за да не се разкачи докато въртя мотора, а го въртя защото ще сменя и пружините на клапаните. Тук се вижда разликата в пружините и талерките при двата мотора. Пружините при к24а3 са еднакви като размери на смукателните и изпускателните клапани. Тайп-р пружините са различни за смукателни и изпускателни клапани. Смукателните са 1,5 мм по-дълги, а изпускателните 2,23 мм. Диаметъра забравих да го измеря, но е без значение. Смених ги разбира се, а с това и гумичките на клапаните, защото няма как да извадиш долната талерка на пружината без да махнеш гумичките. Главата готова с един бял и един жълт вал Едно уточнение за валовете - вала от тайп-р има 1 мм по-малко лифт на не-витековати гърбици и 1 мм повече лифт на в-тековата гърбица, от този на к24а3(стойностите не са особено точни, но карам по спомен). По-малкият лифт извън втек+късия колектор трябва да утрепят въртящия момент в ниските(така пише по форумите). Тука всичко е събрано във финалния му вид. Сините работи дават +5 коня веднага заради цвета. Сините работи са поради факта, че оригиналният въздуховод няма начин да стане със тоя колектор(RSP). Една седмица карах с оригинален въздуховод омотан със скотч(американското тиксо) и снаден със силиконови остатъци от разни други проекти. Използва се МАП сензора от к24а3, защото на FN2 е друга буксата. Като цяло колектора е болт он на колата с тази разлика, че трябва да монтирате един допълнителен щуцер за вакума за предния тампон на мотора, както и еднин гумен маркуч за подгрева на дросела се сменя, че идва къс. Другите маркучи се подрязват до необхпдимата дължина, че те пък идват дълги. Между другото мотора запали с новите карантии от четвърт. Адаптация на дросел не е правена, всичко си беше все едно със старите карантии. Щипките на зарядното се виждат на едната снимка, защото при писане на файл ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва на заряд, че ако пръцне нещо по време на писане и трябва да се отваря компа. Сега газаджиите ще скочат, че инжекторите не се монтират така, маркучите им не знам какво и т.н. Сега интересните работи. Мотора си беше рефлашнат и преди тези интервенции. Това е мерене без да е барано по софта допълнително. Просто събрана колата и качена на диното. Вижда се къде и колко е умряла. Колко пък да е умряла(на втората снимка е сравнението със съвсем стокова кола). След известни промени по софта, това е финалното мерене(поне така мисля, че ми е последната снимка в телефона). Мерено е на най-злобния стандарт на диното и има едни загуби дето няма как да се измерят(тези в торк конвертера).На DIN стандарт стойностите са по-високи. Рефлашването е бавен процес и самото писане по компа отнема повече време от самото мерене. Това е на газ. Нищо не е донастройвано по газовата, просто цъкаш копчето на газ и мериш. В последствие ще я барна евентуално. Равносметката: Дали си струва - определено да. В ниските и средните си е същата, но във високите тоя туч се развърта доста по-добре и е много приятен за каране. Автомата е най-голямата дупка на тая кола. От мотора назад колата си е напълно стокова, катализатора си е на място, генерацията, колектора. Ако се поработи в посока на смяна на изпускателен колектор, високопропусклив катализатор колата ще живне още повече, но за момента аз приключих с NA тунек-а. Тук е мястото да благодаря на момчетата от ФТ Моторспорт http://www.ftm-bg.com/, защото без тяхната подкрепа нямаше да се случат нещата. Спокойно можете да оставяте вашите хонди при тях, в добри ръце ще са.
  25. 0 точки
    Извънредното положение в приказките: Снежанка вече живее само с едно джудже, другите били контактни и ги затворили. Вълкът записал седемте козлета като домашни любимци, за да ги разхожда, но всъщност тайно се презапасил с храна... Червената шапчица вече не ходи до баба си, на бабата й носят храна до дома й. Спящата красавица никой не я бара, даже от щаба я дали за пример за спазване на правилата. Грозното патенце ще става все по-грозно - козметиците и фризьорите не работят. Трите прасенца си остават вкъщи при майка им, ще строят къщи като отмине вируса. Хензел и Гретел се загубили в гората, защото не ги пуснали да вървят заедно. Все пак извадили късмет - вещицата е от рисковата група. Дядо вади ряпа само между 8,30ч. и 10,30ч. По същото време и баба Мравка тича за храна, а щурецът е безработен - сватбите и семейни празненства са забранени. Крали Марко го спрели на КПП-то, не приели отрязаната глава на ламята за декларация за преминаване и го върнали обратно. Лъжливото овчарче го глобили 5000 лв за разпространяване на невярна информация, а в дядовата ръкавичка вече се влиза само по един. Пепеляшка си загубила и втората обувка, докато бързала за брифинга. В крайна сметка Малкият принц си е най-добре, защото той живее на друга планета.
  26. 0 точки
    Бягай от тая. Човек от сервиза ми каза, че не става. Изгнила е.
  27. 0 точки
    "точно па е от честата" смяна на маслото. И коя тема гледа за реглаж? Не очаквай чудеса с тоя сетъп ще загубиш въртящ момент в средните, който ще се измести нагоре в оборотите и най много да те е яд после.
  28. 0 точки
    Седи пич в купето на влака, а срещу него красива палавница с къса поличка. не спира да я зяпа. Девойката видяла, че пича не откъсва поглед от нея, леко си разтворила краката и рекла: – Допада ли ти? – Нормално! – А искаш ли да ти намигне? - леко разтворила крака и му намигнала с в*гината. Оня в делириум, не вярва на очите си. – Искаш ли да ти изпрати целувка? - и пак повторила номера. Пича само дето не изпаднал в несвяст. – Седнете до мен! - рекла девойката. Бавно станал и седнал до нея. – Искаш ли да поставиш два пръста в нея? – Не думай! Искаш да ми кажеш, че може и да свирне?!
  29. 0 точки
    Студент е на изпит по логика. Професорът го пита: – На самолет има 500 тухли. Една пада, колко остават? Студентът: – 499. Професорът: – Вярно! А с колко стъпки ще вкараш слон в хладилник? Студентът: – С три – отваряш хладилника, пъхаш слона, затваряш хладилника. Професорът: – Вярно! А с колко стъпки ще вкараш жираф в хладилник? Студентът: – С четири – отваряш хладилника, вадиш слона, пъхаш жирафа, затваряш хладилника. Професорът: – Вярно! На рождения ден на лъва са отишли всички. Кой не е? Студентът: – Жирафът. Той още е в хладилника. Професорът: – Вярно! Баба иска да прекоси блато с крокодили. Колко крокодила има в блатото? Студентът: – 0, всички са на рождения ден на лъва. Професорът; – Вярно! Бабата тръгва да прекосява блатото, но умира! От какво? Студентът: – Фрактура на черепа. Професорът: - Е как така? Студентът: - Тухлата от първия въпрос! Професорът: - Бах маа му…
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...