Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.02.2020 in all areas
-
1 точкаКолега не искам да те отчайвам но кат си купуваш това което трябва , е винаги еднакво.
-
1 точкаА каква е цената? Трябва да е доста под пазарната. Веригата на този двигател не е ли евтинка. 7-800 лв голям праз. По-скоро да не е за сегменти и разпределителни валове или нещо дето се отваря мотора. ПП: Имам един колега сега продава Пасат на 330 хиляди. Казва никой не го иска, че бил на много километри, а е супер запазен. Искат да им върна километража и да си купят 9 годишна кола за 180 хил. Звучи доста по-реално. Много е важно какво е състоянието. Нищо, че е на много километри, особено за този двигател. Ако е карана извънгардско на бензин няма проблеми. На газ, НЕ.
-
1 точкаЗдравей, Тъй като и на мен това ми е правило впечатление, а и аз карам същото возило автомат съм стигнал до следния извод. Тези, които са executive (т.е. пълен пакет екстри каквато е и моята) са с лоста от първия линк. Всичко останало е с лоста от втория линк. Разлика в скоростите няма, всичко което е 2.0 бензин е с четири степенен автомат. Вариантите с 2.4 мотор са с пет степенен автомат. Четири степенния автомат за магистрално каране е доста приятен, предавките са дълги и на 120 км съм точно на 3к оборота, проблемът е ако върнеш предавка надолу оборотите отиват в небесата :).
-
1 точкаТе включващите се в околовръстното имат и ограничение 50, а на околовръстното е 80.
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 435 400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 38 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 15.02.2020; 9) Моточасове – около 105; 10) Изразходвано гориво - около 260 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (260 / 3.780) = 69; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 7-10 мин. от сутрешното пътуване минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. История на офисна хартия 0-4000 км: Без забележки и оплаквания към представянето на маслото и работата на мотора. Продължавам напред .
-
1 точкаВсеки коректен търговец ще държи да знае какво е състоянието на продаваните от него коли. По този начин минавайки 2000км той ще придобие голяма представа за автомобила който продава. Не смятам, че минаването на въпросните километри необслужена кола ще и повреди двигателя.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДа светят фаровете на 4-5 метра,не е от рефлектори.По всяка вероятност е с автоматично регулиране и кантара е счупен.Може и крушки да са обърнати. Има теми за това,даже един от колегите доста детайлно е обяснил къде се бърка при монтажа.
-
1 точкаcarpera От къде ще знае търговеца,че е нещо по сериозно? Смятам,че Цецо е прав,той най добре ги знае в този район търговците как продават.Аз също имам наблюдения от там. Бих посъветвал колегата да запалят колата и да направи едно кръгче до като загрее хубаво мотора,ако са клапани ще утихнат,ако е от вала което е много малко вероятно няма да утихне,това е.
-
1 точкаЕ, нормално. Нима си очаквал нещо по-различно?! Още в момента, в който написа, че ще купуваш голямото, ме сърбяха пръстите да ти напиша, че това ще са само пари на вятъра, ако имаш по-различни очаквания за зареждането, но не исках за пореден път да подклаждам спора дали устройството е добро или не, защото назад има достатъчно информация за това. За не знам кой път ще напиша, че всички зарядни от този тип използват една и съща утвърдена схема на зареждане - CC-CV: постояннен ток по време на основното зареждане и постоянно напрежение по време на дозареждането. Ако обаче е приложен достатъчно добър маркетинг, може да изглежда така, че някое е много, много по-добро от друго, защото са напудрили текста с хубави думички и са описали циклите по по-интересен начин. За процеса на зареждане - накрая, като спадне токът до 0.5 А или 1.0 А - приемат зареждането за пълноценно и изключват. Допълнителният заряд, който могат да набутат, без да се превишава зарядно напрежение от 14.4 и с ток под 1.0 е толкова малък, че не е целесъобразно да се чака и на практика не носи допълнителна полза. Купуването на голямото има смисъл за човек, който няма никакво и евентуално му се налага от време на време да пали коли с паднали акумулатори - да използва функцията за директно палене. Според мен това е единственото интересно в голямото зарядно, което си заслужава да се пробва. Аз бих го пробвал на стартера на "печката", че ми е интересно дали може да изплюе 2 киловата мощност. Лошото е, че на практика човек почти няма възможност да си закара ~220 волта до колата и да я пали с такъв инвертор. (Признавам, че само предполагам, че работи така - не с натрупване на заряд за палене, а с директно моментно преобразуване на 220 -> 12 В) Но да имаш купено малкото и да купиш голямото, само защото някакъв търговец в някакъв магазин е рекъл, че с малкото не може да заредиш 100 %, базирайки се за възможностите му на информацията за цена, размер и магазина на закупуване - нека ти е обица на ухото за неразумна покупка. Сега по същия начин ако някой ти каже, че "Ето, тия зарядни са боклуци и какво очакваш от тях, вместо да пробваш с някое за 200-250 лева, да видиш колко по-добре ще ти заредят акумулатора", пак ли ще отидеш до магазина да купиш поредното зарядно? Силно се надявам, че не. Да напомня: 99.9 % от живота на акумулатора минава в колата, където стои в състояние на около 90 % заряд. Полезно е както прави @Митко Йотов - веднъж или 2 пъти годишно да му се прави пълен регенеративен цикъл с разреждане и зареждане, а не само дозареждане. Но е илюзия да се мисли, че ако просто се дозареди на зарядно до положение 98 % заряд, ще е по-различно, отколкото да се е дозаредил до 94% или 96 %. В момента в който го качите на колата и завъртите стартера 3 пъти - зарядът му пада на 90 % и колата си го поддържа така занапред. Регулаторът поддържа 14 волта с малки вариации (13.8 - 14.2). Това напрежение е недостатъчно за да зареди до повече от 90 %. В един момент собственото напрежение на акумулатора също достига 14 волта и вече няма разлика, която да предизвика протичане на заряден ток. Трябва да се промени напрежението на регулатора, за да може да се зареди още.
-
1 точкаПо желание на колегата, добавихме отложен старт 10 секунди на дневните светлини. Това допълнително ги предпазва от рязкото падане на напрежение по време на стартер. Ето какво се получи като резултат: Използваните лампи и материали: - габарити - OSRAM LED W5W - модел 2850WW (Warm White) - къси светлини - фабрични ксенонови фарове на Акорд - дълги светлини - OSRAM Night Breaker Unlimited / Laser - дневни светлини + мигачи - ЛИНК КЪМ ALIEXPRESS - реле с отложен старт 10 сек. - ЛИНК КЪМ ALIEXPRESS С тези лампи наистина резултатът е много, много добър. Цветът е 1:1 с този на ксеноновата лампа. Ако някой се чуди - смело ги препоръчвам, доста по-добри са от моите, от началото на темата. Лампите са ограничени по ток, но само това не измерих - на какъв ток работят. Ограничихме ги толкова, че да имат съвсем леко загряване, което няма да повлияе на живота им, да се надяваме. Без ограничение работеха на 650 мА общо и за около минута се нагорещяваха много. Сега са горе-долу наполовина. Ограничени са с резистори 10 + 15 Ома успоредно, общо резултантно съпротивление = 6 Ома / 1.2 вата
-
0 точки
-
0 точкиПавел, аз точно затова попитах "възможно ли е ако проблема е в лагерите звука да се прикрие някак?" Защото ако е невъзможно и аз отида и тоя звук го няма, значи проблема не е в лагерите ... ако са просто клапаните или маслото, оправяме го и купувам колата.
-
0 точкиСлед като е казал, че ще го оправи с неговите майстори, просто отиди на втори оглед като го „оправят“?
-
0 точкиМажа свредлото със специална грес и пускам въздух под налягане вътре в колектора.При нарязване на резбите, само въздух.Трябва да се ползват предпазни очила, че стружките фърчат като тапа от шампанско! И в Германия като бях ползвах въздух.Макар че колегите дупчеха без предпазни мерки и не е имало проблеми!
-
0 точки
-
0 точкиНаистина много добре са описани нещата. Хареса ми това, че дневните изгасват при включване на габарити/къси. Ще поръчам такива крушки и после монтаж 😃
-
0 точкиНаправи един клип следващия път да го чуем този звук. И не знам защо докарването на собствен ход с изминаването на няколко хиляди километра, без колата да е обслужена, се изтъква като предимство! Да не би да е нещо подобно https://www.youtube.com/watch?v=ok6vXnddsLc
-
0 точкиПо закон трябва да се движим на дневни или къси. Дневните не включват габаритите. Така че законът няма изискване за габарити.
-
0 точкиТази кола а пропускаш и гледаш следващата. Ако е било масло и клапани защо не даде 200 лв и ги оправи тоя продавач,защото знае че е нещо по сериозно.
-
0 точки
-
0 точкиЕ все пак тук е фенклуб, нормално е да има пристрастия. Нещата , които приказвате не ми се струват реалистични. Поддръжка на кола не значи само смяна на масло,филтри, тампони и накладки. Говорим като се скапе нещо да го оправиш, а не да караш със светещ чек, препрограмиран компютър или половината функции по колата да не ти работят, ма тя да си върви. Иначе не съм усетил да съм ощипан персонално по никакъв начин , пък и от манастира последно ме увериха, че може да ме щипкат, стига намеренията да са богоугодни или има поне една скромна вечеря преди това.
-
0 точкиУау... Не разбирам защо ги караме тия хонди тогава. Очевидно не са по евтини, не са по здрави ,не са по обезшумени и нямат достатъчно екстри и лукс. Па май не са и особено по икономични от един мерджан. Закривай да го е*а. Ние сме адски тъпи.
-
0 точкиАбе той двулитровия мотор на тройката празна не може да вари, кофти пример дадох и всички се хванахте, карайте си куците бензинки на газ а пък когато стигнете,
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00