Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.02.2020 in Мнения

  1. 2 точки
    Офтопик : "макар че всичко очаквам отмайстори, но при толкова добриотзиви за него, реших, че няма смисъл да го обиждам като го проверявам дали ме лъже за филтрите)." От опит ще ти кажа( като бивш субару-притежател, посетил почти всички майстори в София от темата с,, Белите сервизи") - не съм от претенциозните притежатели, но обичам да знам, че колата ми е в ред. Плащам и висока цена! Нито един от тези прехвалени майстори, не ми оправда доверието--все имаше нещо, което да ме направи недоверчив накрая! Все байганьовски номера накрая( и в момента, единственият останал такъв, го хванаха други колеги, и потвърдиха моето мнение)! Сменил си ми някаква част по колата--искам го на хартия и в картон,, старата".. Поне докато не се уверя, че,, майстора" работи коректно!? Има и останали малък процент, които са наистина честни с нас- ама е въпрос на късмет и много търсене! Надявам се да разбереш, смисъла на казаното от мен🙄🤫😉😏🙏
  2. 2 точки
    Всичко мина ок. Дърпах и си почесвах главичката 😂 докато не се отскубна едната щипка от дясно на пантата и разбрах,че има от ляво същата и така по описания от вас ред, всичко мина без счупени щипки или кора. Благодаря!
  3. 1 точка
    Това представлява датчика В моя случай долен ляв. Има 4 такива -2 Горни и два долни Махаш капаците на “стоповете” отзад които се намират на самата врата . Има 4 зелени букси ( обърни внимание каква е буксата в края на датчика). Разкачиш ги , взимаш мултицета, и започваш с пръст да натискаш по цялата дължина на датчика и гледаш дали се изменя съпротивленито. Не мога да ти дам референтни стойности , но при всяко натискане трябва да имаш промяна на съпротивленито от нула нагоре по цялата дължина на датчика. При мен долен ляв беше прекъснат на 15 сантиметра от началото. Ако натискаш по-начесто ще хванеш точно къде е прекъснат. Датчиците се държат на един болт и два кръстати винта . Може и да се свали и цялата кора на вратата на багажника , ако не ти е проблем. Според мен ,обаче провери първо първо кабелите при пантите за скъсване. Това ми е 3-та Хонда комби и до сега на предните две ,винаги имаше прекъснати кабели. Махни пластмасите и корите ,натискай всяко едно кабелче. Понякога изолацията на кабела не е нарушена , но вътре е скъсан. Ако имаш нужда от още снимки и не се справяш , пиши пак , да снимам и да помогнем Успех П.С Ето как изглежда буксата Ето как работната част на датчика влиза в уплътнението Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. 1 точка
    Ето го и клипа. Понеже ледовете са с вентилатори и имах упасения, че ще причиняват шум в музиката, но на този етап всичко е супер. Светят доста силно. Дано скоро завали за да пробвам жълтия цвят на мокър асфалт. Тъпото е, че нямам клип със халогенните крушки да направя съпоставка дали няма нужда от корекция във височината. VID_20200209_200425_768x432.mp4
  5. 1 точка
    Всеки път е различно при коли с борд-комп. Около 100 км което показва в момента борда при средният разход. Ако средният разход в момчента на светването показва 7 то има в резервоара около 7 л.Ако показва 5.5 ти има около 5/6 л.
  6. 1 точка
    Ти сам си отговорил. Аз не бих вярвал на такова зарядно да ми зареди акумулатора на 100% Няма ги нужните части . Когато акумулаторът е сулфатизирал, в 90% в нашите случеи с тези къси градски преходи, тогава и вътрешното му съпротивление е голямо, от където пък бързо повишава напрежението до 14.4V, без да се е заредил. Повечето зарядни изключват при това положение и до там изписват че е зареден и толкова това е силата на малкото.В режим на активна десулфатизация, може да да трябва да се вдигне напражение до 16V . Когато е на автомобила никога не е зареден на 100% акумулатора,това става като се свали и се зареди с зарядно не от 30лв. Въпреки това ако не ти се двата пари и не очакваш да изкараш,а може и да изкараш с един акумулатор 10 год взимаш малкото. На всичко е субективно зависи от марката батерия,състоанието на алтернатора,режимите на каране, нова ли е батерията и тн. Ето едно българско такова зарядно не толкова цветно като китайското голамото но го превъзхожда,ако ще дава някой 80 лв,по добре това, http://www.akutonik.com/product-details-bg-5.html
  7. 1 точка
    https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=26786&start=40 Ето ти един коректен търговец на Амсоил! Праща бързо и колегите са доволни😊
  8. 1 точка
    Аз скоро ще го наливам тоя SN Plus и също ще гледам редовно да капвам
  9. 1 точка
    Здравейте, благодаря ви за съветите. Имаше хлабава спойка в дисплея. След презапояването й, всичко се оправи.
  10. 1 точка
    Наближавам първите 1000 км с Honda Synthetic Blend 5W-30, API SN, та ще "капна" своевременно.
  11. 1 точка
    Намален е калцият, а като детергенти са добавени магнезий и бор, за да отговаря на изискванията за LSPI. Касае предимно двигателите с директно впръскване. Чакаме ILSAC GF-6, където нещата обещават да бъдат значително по-сериозни:
  12. 1 точка
    Процедурата се оказа доста лесна, но не добре описана в ръководството. Ще се опитам да я обясня по-подробно: 1. Колата трябва да е на контакт (II-ра позиция) или запалена. 2. Натиска се бутана за говорене и се подава гласова команда "Phone setup pair". 3.Изчаква се малко и IVR- на колата пуска съобщение с кратки указания, което казва, че трябва да му подадете код за сдвояване. 4. Натиска се бутона за говорене, след което казвате произволен код, например 0000. 5. IVRa пита сигурни ли сте, че искате код 0000 6. Натискате бутона за говорене и казвате ДА 7. IVRa казва че минава в свързващ режим и да пуснете bluetooth-а на телефона. 8. След като телефона намери HT Honda го сдвоявате и въвеждате кода 0000 9. IVRa ви пита как да се казва сдвоеното устройство, натискате копчето за говорене и казвате желаното от вас име. 10. IVRa пита дали това е името, което искате (плейва казаното от вас), потвърждавате му и сте готови.
  13. 1 точка
    Вероятността да изтеглиш късата клечка при дизела е много по голяма.
  14. 1 точка
    Привет отново. Забравих да напиша за всеки да знае къде са пустите му датчици, защото не намерих такова обяснение: Та датчиците са 4 на брой и се намират в уплътненията на САМАТА пета врата, а не в уплътнението което е на купето!!! Уплътненията са разделени на 4 блока ако може така да се каже, и всеки от тях има кабели които отиват към управлението! Свалят се като се свалият преди това едни метални "пластини" захванати за самият капак с филипс рапиди, и после кабелите се изключват след като свалите корите от петатат врата и я оголите цялата. Аз толкова рових в това пусто уплътненият (дебелото което е на самото купе) и си мислех, че просто някой ми е свалил датчиците, но се оказа, че са прекъснати и не работят. Днес заделих 2 часа за да ровя, разглобявам и меря с мултицета за да разбера от къде идва пустият му проблем при мен. Силно се надявам да съм полезен, защото аз никъде (не само тук, но и в други форуми) не намерих обяснение къде точно се намират. Самите датчици ги има като резервна част (ментета) за по около 4$, но нямам представа как ще ги сложа и свържа в самото уплътнение. Затова реших да взема целите втора употреба деистващи и просто да ги замена заедно. Като започна процедурата ще снимам и ще кача снимки за по-ясно и нагледно обяснение. П.П. Вече мога да твърдя, че съм специалист по разглобяване и събиране на цялата пета врата + чаркаляците в тавана (електромотор, комп и амортисьори).
  15. 0 точки
    Когато е на автомобила никога не е зареден на 100% акумулатора,това става като се свали и се зареди с зарядно не от 30лв. Това е вярно и е хубаво да се помни и да се зареждат акумулаторите зимата или когато се ползват често. Проблемат е следния, 12 волтовия акм. е съставен от 6 клетки свързвани последователно а зарядния ток е общ. Например зарядно със 3 ампера зарден ток, така през всяка клетка протича 3 ампера, но клетките не са еднакви. Същото е при веригата , тя е толкова здрава колкото е здраво най слабото и звено. Клетките не могат да бъдат еднакви по технологични причини, температурно са натоварени различно /средните клетки са по добре/ .... и при общ заряден ток някои клетки са недозаредени независимо че генератора работи нормално. За да се изравни зареждането на всяка клеткетка във края на процеса се минава във импулсен режим /при хубаво зарядно/. Пускат се много и кратки импулси и тогава реагират недозаредените клетки а заредените по малко и така се зарежда акумулатора напълно.
  16. 0 точки
    Това колега е по добре от колкото да са по малко,защото преди години с добавка за почистване на инжектори стопих маркучите от резервоара до мотора на Омегата. Сложих добавка която я дават за 20л. на 15л. да е по концентрирана и след един месец един по един протекоха всичките.
  17. 0 точки
    Бе то не е виц ,а си е самата истина.
  18. 0 точки
    Благодаря! Значи съм горе долу добре. Имало е 9-10 литра. Аз налях 13. Добавката я дават за 20л.
  19. 0 точки
    Нащо си е най-арно. :) https://automedia.investor.bg/a/2-novini/40989-top-5-na-nay-dobrite-dvigateli-za-krosouvari?i=4#article-gallery
  20. 0 точки
    Зависи за какво ще се ползва колата и какъв ще е режимът на шофиране. Например , ако карам повече градско, ще взема сивика. В по ранната ми възраст карах Сивик. Разходът в града ще ти е по малък , ще ти е по лесно да я паркираш заради по малките размери. Има си достатъчно мощност, а моторът е малко по безпроблемен от 2.0. (теоретично).Ако се кара повече извън града и се товари повече- по добре акорд. Акордът вози по приятно, а сивикът е малко дървен, заради по евтиното си окачване, което пък по евтино се ремонтира. Вероятността да ти похарчват масло не е малка, но това не е проблем. Доливаш и караш, ако е много - ремонт. Ако имаш късмет със запазен автомобил, може и нищо да не харчи. Което и да избереш , няма да сбъркаш, говорейки като фен разбира се. И последното важно е, че 1.8 и 2.0 моторите са икономични витеци, макар и от различни серии. Тоест не са перформънс ориентирани. Ако искаш да усетиш прословутия витек на марката,така както е предвиден преди 30 години, по скоро се насочи към 2.4 мотора, който става много приятен на 5000 оборота, но и харчът на масло се качва пропорционално.
  21. 0 точки
    Най-накрая си намерих протектори за което благодаря на колегата told0. Определено има работа по тях но да му мисли бояджията. Има разлика между 5 врати и 3 врати ако някой тръгне да търси.
  22. 0 точки
    Да пусна и тук 1 линк: https://forums.drom.ru/honda-accord-torneo/t1151232750.html - може да е полезен. От прочетеното разбрах че може и сама да си каже какво е. Сваля се централния челен панел на тавана и там има букса към снопа кабели (вижда се на снимка 15 в пост №3). С кламерче и броене на миганията на PTG казва къде е проблема. Кодовете са в пост №8.
  23. 0 точки
    Не съм купил още нищо. Ако питаш за хондовското, то е хидрокрек, че дори май имаше и минерално в него (ако не се лъжа). Амсойл-ът е с PAO - базово масло, плюс др. От там основно идва и разликата в цената.
  24. 0 точки
    Ето тук има едно огледало оригинално. https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Crv-hrv-96-06-N-S-Heated-Mirror-Glass/114097468681?hash=item1a90bd3509%3Ag%3Au1gAAOSwFjFdhhVg&LH_ItemCondition=1500
  25. 0 точки
    Малко да минем на друга вълна. Нещо да кажете,при наличен брекзит вече и Англия вън от ЕС,как така няма никакви колебания в курса на паунда спрямо еврото (лева)..? То че е силна английската икономика е вярно,но малко би трябвало да трепне,а то хич. Явно добре са се наговорили,защото за разлика от сега, в времето на предишните преговори с ЕС, преди брекзит,всеки провал,беше свързан и с колебания в курса на паунда. Да не са влезнали във валутен борд и те..?
  26. 0 точки
    Колеги ледовете дойдоха вчера и днес предвид слънчевото време успях да ги бодна. На светло изглеждат доста добре. Довечера ще направя кратко видео как осветяват в белия и в жълтият цветови диапазон.
  27. 0 точки
    5w30 сложи. Amsoil - внос от америка. Били качествени и само такива ползвал.Надявах се на повече подробности, но не ми каза. Може би трябваше да съм по-настоятелен, но пък и гледам да съм внимател с майсторите (все пак ми пипат колата). Взе ми 215лв за смяна на маслото, филтрите и маслото на диференциала. Предполагам всички филтри е сменил, не ми показа старите, но не изглеждаше да лъже (макар че всичко очаквам от майстори, но при толкова добри отзиви за него, реших, че няма смисъл да го обиждам като го проверявам дали ме лъже за филтрите). Масло не е останало за доливане, макар че си мисля, че той взима в по-големи количества,а не в 5литрови туби. Ще наблюдавам колко харчи. Но със сигурност още тази година преди зимата ще го сменя пак, като до тогава шанса да навъртя 10 000км е нищожен. Като цяло цената смятам, че е нормална, имайки в предвид, че и труда влиза (не че е кой знай какъв труд, но все пак 30-40лв) Днес бях на реглаж, понеже волана беше изкривен малко наляво. Човека я намести доста добре. Каза ми обаче, че предните дискове са за смяна, а Дидо ми каза, че могат още да издържат. Мерихме ги и са 24мм и си мислих при следващата смяна на масло да ги сменя и тях. Човека ми показа, че тея марки от елиткар ги дават минимум 26мм и след това трябва да се сменят. Някой да сподели мнение по въпроса? И каква марка слагате. Този от реглажа ме посъветва за Текстар. Аз преди от АТЕ бях доволен, но той имал 4 случая на рекламации.
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Както се казва - "Не питай управника защо е простак, питай себе си защо е управник?"
  30. 0 точки
  31. 0 точки
    Ти се майтапиш. Трябва ли да е упоменато изрично в профила? Втора генерация са с ДПФ и катализатор и аз държа на тях. Не искам да дишам сажди, поне от моя автомобил.
  32. 0 точки
    Ей, "голяма кола" е Акорда. Аз си го знам де, но днес пак се представи достойно. Наложи се да скокна до ВМА-то и си викам - ще мина през Петрохан (110 км), вместо по Хемус (поне 150 км). И 2-та маршрута са ми познати, но не ми се висеше зад тирове вдигащи водна мъгла и пясък, та реших да рискувам с прохода. Тръгнах по тъмно, та да няма трафик, надявайки се че "отворен" на сайта на АПИ, означава почистен и опесъчен. Даа, ама не! Асфалта бе мокър до с. Бързия (25км), а нагоре беше ринато, но не веднага (под рохкия сняг имаше лед), тясно, неопесъчено и до билото имаше още 20км трудни за шофиране. Трафик слаб (кой ще се пробва си викам). Изпреварих когото можах, а нагоре застигнах само 1 Алди кватро и 1 Форестър, но ми дадоха път. Първите 25 "мокри" км разхода беше около 8/100, а снежните бяха бавни и мъчителни, щото тракшъна мигаше постоянно, а за да го гася, където можех - ръгах 4-та, та да укротя тая мощ на маторя. На билото погледнах средния разход - пишеше 13,9/100 (за 45км общо) - ламя, ей. Не ми се смята колко изпи за снежните 20км. Надолу пък не може на скорост да се слиза, щото АВС-а е на спирачките, а не на кутията, но някак се добрах пак до мокрия асфалт от южната страна, а там лесно. Общите 110км ми отнеха 150 минути (което си е много), та на връщане следобед не "цепех басма" на никого. Трафик вече имаше, не беше по-разчистено и пак теснотия до шия. Изпреварва се трудно - волана се дърпа, задницата се мята (бях сам), "оня триъгълник" святка, но пък екшъна бе адреналинов. Акорда наред с другите "предноприводни" коли "закачи на колана си скалповете" на 1 Аутбек, 2 Куатрота, 2 ЦРІВ-та, някакъв Форд 4х4, 1 от новите Джимнита, но се спря в 1 Туарег. Ей тва чудо 30 км ме бави, но тоя караше мъжката и не ми даде да го изпреваря. Той се мята, аз след него, а където пък бе право и поразтопено, вдигаше прекалено голяма водна пелена и не ми се набиваше в стоповете му. Евала на немците, научили са тоя тулуп да върви у снега, та се влачих след него, докато не отби в Бързия. Обратният път ми отне точно 120 мин, а общият разход за 220км заспа на 10/100. Снегът не бе замръзнал (иначе не бих препускал така), и купето понесе мъжки неравностите, като потропваше само задната седалка (нали е сложна кинематика) и нещо в багажника (оказа се тубата с теч. за чистачките), но външно е "пълна свинщина". Като стигнах от екшъна нямаше последици, с изключение на някакъв бъг в задната ел.врата. Отваряше се от дистанционното, но не се затваряше от него, а и бутончето и не светеше. След 3 часа (като я прибрах вече в гаража) - всичко си работеше нормално. Сигурно е било нещо от сътресенията по купето, или датчиците в уплътнението и. Да ме прощава милият, но да си знае - карам си го полека, но като му поискам - дава всичко от себе си. Утре ще го черпя 1 мивка, да измия срамът от челото си.
  33. 0 точки
    Колеги, понеже аз имах същия проблем - само един ключ и то вече доста износен , та тръгнах сам да си реша проблема ! Първо поразучих нещата ! После си поръчах няколко ключа с капачета за ампулите и отделно ампули с чипове от Китай ! Пет празни ключа с капачета 11 евро с доставката и отделно 10 ампули с чипове за 6.7 евро от един продавач и още 5 за 9 евро от друг продавач ! Всички се оказа работещи и с добро качество ! Преди време пак от Китай си поръчах HIM - оригиналния дилърски хардуер за компютърна диагностика на HONDA ! Доставиха ми го с последния HDS - отключен и работещ софтуер за него ! Излезе ми около 170 лева ! Но пък с него сега мога да си правя пълна компютърна диагностика и настройки на колата по всяко време и да си сменям и припознавам ключове , а и да помагам на приятели ! Сега един ключ с капаче и чип ми излиза около 5-6 лева и отделно за нарязване при ключар около 5 лева , та става 10-12 лева за ключ ! После си ги припознавам с HIM-а сам и за 5 мин.! Имобилайзера на нашите харвита може да припознае максимално до 6 чипа , т.е. ключа ! Има и друг начин за ползване и палене с повече ключове и то без чип , но тогава се губи смисъла на имобилайзера ! Макар и той да не е премахнат и да продължава да си работи нормално ! Всъщност , май се отклоних от това което исках да кажа ! Просто 80 -100 лева за ключ с чип ми изглежда като пладнешки обир ! Надявам се да съм Ви помогнал !
  34. 0 точки
    Умната, че обстановката е ...
  35. 0 точки
    Баща, майка и син закусват. Синът не ще да си яде попарата. Майка му се кара. Той плаче. Бащата му прошепнал нещо на ухото и той бързо, бързо си изял попарата. После излязъл навън да си играе. – Какво му каза? - полюбопитствала майката. – Казах му, че ако не си яде попарата, няма да му порасне п*шката. Майката шибнала един зад врата на мъжа си. – Това пък защо беше? – За това, че когато си бил малък не си си ял попарата...
  36. 0 точки
  37. 0 точки
    Еврейска баба се хваща на бас с внука си, ако не може да изяде 25 кюфтета, чисти основно апартамента. Внука дояжда 24-то кюфте и вижда, че 25-то няма! Това трябва да знаете за съставянето на договори!
  38. 0 точки
    Добре де, интересуваш се, ами разръчкай го тоя форум. Има толкова теми в които ще намериш отговорите си (и много повече, защото ще възникнат и други въпроси у теб). Почети, премисли дали ти трябва и ще ти е сгоден финансово. Хондата е скъпа на сърцето кола, а оттам и на джоба, щото всеки си я пази и гледа. Щом си в Русе, има човек с когото да говориш за газта - дано го намериш. :)
  39. 0 точки
    Здравейте отново искам само да кажа че днес разреших проблема! Проблема е точно както са казали от бултрако в таблото! Купих табло от автоморга и се програмира с оригиналните километри и готово!благодаря за помощта!
  40. 0 точки
    Няколко коли са идвали при мен с подобен проблем. АБС е чувствителна система на бордово напрежение. Достатъчно е да падне за момент под 12V и се записва грешка. При работа по музика, светлини и т.н. големи консуматори се случва често малкото акумулаторче да клекне. Наистина ти трябва човек, работил с Хонда....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...