Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.11.2019 in Мнения
-
2 точкиАйде добре . писах никои не се загледа на видеото ролката се разхожда напред на зад .
-
2 точкиНяма принцип. Не ти работи машинката на централното. Сменяш или ремонтираш и това е.
-
2 точкиМоят човек който ми направи втулката каза,че може да направи още за под сто лева.За подмяната и да вземат 30/50 лв. станаха 120/130,до 400 има три пъти по толкова.Това не е проблем,това е дребен разход. Сега на 13 Декември ще станат две години от както съм я купил и мога да кажа,че автомобила си е ок.За ремонти до сега съм дал 0 лева! Направил съм и неща по мой каприз - Шумоизолация на купето както вътрешна така и външна,мога да кажа с чиста съвест в колата е тишина а музиката как се чува не е истина.Пастиране и полиране в студио,остава сега като намеря време в същото студио да и сложат фолио срещу уве лъчите на люка.Сменена тапицерията на подлакътника с естествена перфорирана кожа и друго не се сещам.това с масла,филтри,антифризи и гуми не го броя това са си стандартните консумативи от които нито един автомобил не може да избяга. Ако сега реша да взема автомобил пак този бих си взел.Не правя реклама просто това чувствам и за това го казвам.Пу-пу,де не е на уроки.
-
2 точкиТочно обратното - при ръчни скорости дава по-голям разход, а при автоматични би трябвало да няма разлика , или да дава малка икономия.
-
1 точкаАми като смениш течноста удължаваш живота на двете помпи на съединителя доста,педала започва да работи много по-меко и добре. При положение че срока на експлоатация на течноста е около 2 да 4 год всеки сам да си прецени колко е зле неговата течност. Преди месец на приятел ето какво беше в казанчето. Почти половин литър течност ни отне за почистването на системата. Самото превключване започна да работи много по добре. Това е течноста
-
1 точкаИ при мен ги има тези вибрации на кутията.След смяната на тампоните,които я държат,резултата беше нулев.Какво се оказа?Проблема от чуващият се звук на дрънчене е от самия въздушен филтър.Той уплътнява двете части на кутията(долна и горна),за да не дрънкат.Оригиналния филтър може и да няма проблем,но заменките на Kavo са така.Реших проблема с уплътнение за прозорци отвътре на кутията по външните ръбове.
-
1 точкаПогледни тук . 16 отговор и 41 Това е за дистанционното. За другото трябва техника.
-
1 точкаПродължавам да не виждам две еднакви гуми на различна цена в гуми7..... Това, че цената им е висока е отделен въпрос, автогуми също ги имат, на по-добра цена. Диана, не исках да коментирам, понеже нямам вземане-даване с тях последните години. Всеки си избира сам сервиза. Иначе съображенията ми (опреди време), събрани освен мои и на познати: Цени +50% в сравнение с други магазини - задължително е да си с корпоративна отстъпка. Скрити такси под формата на изправяне на джанти, тежести (все едно от злато ги коват), баня, нам си кво. Ултра некачествен монтаж. Ако не си платиш изправяне на джанта, колата започва да тресе на магистрала след техния сервиз. В следващия се хващат за главата..... Поне провери дали са затегнали гайките като си тръгваш от там.... П.П. Борда не е много важен. При по ниски гуми, може да си надраскаш джантата в бордюра..... Ако това те притеснява. Фулда не съм карал никога, даже не знам откъде идат тези гуми... ЛМ-80 съм писал по-рано, потърси да не се повтарям. ЛМ005 мисля са дори още по-добри, поне според ревюта
-
1 точкаВече се вижда едно 2.2 . Сега по същество: 1 - виж с какъв ремък си (дългия или късия), защото ако си с дългия, ще имаш допълнително една паразитната ролка, която първа се предава и вместо да я сменяваш, направо я изхвърли и сложи по-късия ремък. 2 - само ролката на обтяжния механизъм - може да се смени ( оригинална преди години съм купувал от БТ за 90 лв.), обаче може да се смени и само лагера и (за около 15-20 лв.), но това ти си решаваш. 3 - Комплект обтяжен механизъм с ролка е скъпичък и не си струва да го купуваш, още повече че на твоя едва ли ще му има нещо. 4 - Като свалиш ремъка, провери и шайбата на алтернатора, че и от нея се получават разни шумове.
-
1 точкаУстановил съм го, от многократно засичане, по един и същ маршрут, съответно със и без круиз. А на какво се дължи - точно на това, че е ръчна скоростната кутия и не може да превключва на друга предавка. При ръчните скорости (при CR-V то), дори когато спускаш, круиза си подава постояно газ, за да поддържа зададената скорост. А когато изкачваш, подава още повече газ, за да може да компенсира невъзможността да свали на по-долна предавка.
-
1 точкаТечно, с кехлибарен цвят и консистенция на ново олио. А сега сериозно: Пишем си на български, стремейки се да спазваме граматиката (всеки според наученото) Би било чудесно да си попълниш основните данни в профила. Ако минеш зад колата си, ще откриеш разлики в начина на изписване на модела и модификацията си (освен ако не липсват логотата). Това не е подходящ раздел за този въпрос, ако е въпрос де? Дай си време и потърси - има теми с подходящо съдържание. Маслото зависи не само от двигателя, а понякога и от състоянието му. Твоят как е? Иначе - добре дошъл!
-
1 точкаНа видеото , най-вероятно е от лагер на хидравличната помпа, или нещо ролко/лагеро подобно.
-
1 точкаЩом не си разбрал от картинките и не си легнал под колата да провериш, значи не е за теб тая работа. Потърси специализирана помощ.
-
1 точкаКогато дадеш на контакт последният четвърти път натиснеш дистанционното и чуеш че щракват вратите , ГО натискаш ВТОРИ път , пак чуваш че щракват и тогава натискаш на второто дистанционно бутон и отново чуваш щракване. Чак тогава връщаш от контакт и пробваш.
-
1 точкаКолеги,аз ги закупих от тук,http://rudi-2010.com/bg/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=5благодарение на един приятел,който намери магазина.Намира се на удобно за мен място,та ако мога да помогна,просто пишете размерите на детаилите,и ще Ви ги изпратя по Еконт.Ако имате интерес пишете на ЛС.Поздрави
-
1 точкаКолега принципно си събрах два комплекта за ремонт на делко О-пръстен и семеринг и отделно имам още един семеринг (излишен, всичко ново). (семеринг 12.5/22.5/5.5 и О-пръстен 26.4 х 3.5 )
-
1 точкаМного трудна работа преди четири години обиколих целия град и намерих само на едно место самоче беше по тънък 5,5 а оргиналният е 7 но майче взе да пропуска вече по малко днес отварях делкото и вътре имаше малко масло гледам минал съм 42000 км и ще търся да го сменя семеринга и лагера аз тези дни ще мина през там от където го купих да проверя и ще пиша , Незнам дали съществува още магазина ,Моя семеринг е с размери 22,5х12,5х7 в Хубата нямаше тогава сега незнам Лагера също не е за подценяване и не се намира в лагерните къщи ,В най лошия ще ходя в Бултрако,Номера на семеринга е BP2209E а на лагера 6201/012NSL
-
0 точкиМинаха си 3 години а мислех след "ден, два да пусна темата". Смених предишната хонда пак с....хонда. И така вече 12 години все хонди. Сивик, модел FN2 Type R-GT.
-
0 точкиИ аз го имам, но при тръгване по баир, т.е. при натоварване, но ми падат и оборотите, трябва да подам повече газ...имам чувството, че сместа е бедна при ниски обороти, защото ако е студена ефекта поти го няма, вероятно защото тогава сместа е по-богата и оборотите по-високи. Пробвал съм дали буксува съединителя, но не, освен това отделя много ниско и теоретично не трябва да е износен. Мислех да обезвъздушавам съединителя, но щуцера е на кофти място и не съм го правил. Нека тези които споменават "провери свещи, бубини, смени течността" да кажат как от тях може да има този ефект.
-
0 точки
-
0 точкиКама Сутра по нашенски, или как да правим с*кс като истински българи. Български патент са пози като – веро, айрян, фейсбук, гръцка, баница и други. Веро: - Това е поза, устояла изпитанията на времето. Предавана и усъвършенствана от поколение на поколение. При нея мъжът лежи на дивана и гледа телевизия. Жената мие чинии. Айрян: - Топла нощ в крайморски хотел. Жената е изгоряла на плажа и подканя мъжа да намаже гърба ѝ с кисело мляко. Под въздействието на три бири и на хилядите изгледани 18+ филми, мъжът си мисли, че жената най-после, за първи път от 7 месеца, е в палаво настроение. Готова за игри и закачки. Уви, реалният живот коварно се разминава с п*рно филмите. Жената наистина е просто изгоряла, а не загоряла. Фейсбук; - Отново топла лятна нощ по време на отпуската. Мъжът е на балкона, пуши и пие бира. Смартфонът загадъчно озарява лицето му със студената си, синкавоелектронна светлина. Той се усмихва лукаво, защото е влязъл в мрежата с фалшивия си профил и очаква онази красива непозната, която от известно време му дава нишани, да се появи онлайн. Под въздействието на бирата, както и на три менти преди това, мъжът все по-уверено си мисли, че с тази мацка май ще стане работата. В това време жената е в хотелската стая. Току-що се е изкъпала и прилича на Нефертити, защото е увила косата си с хавлия. Тя нежно отваря лаптопа и влиза в мрежата с фалшивия си профил. С радост установява, че красивият непознат, с когото се закача от известно време, е онлайн. Усмихва се лукаво. „Какво си правиш?” – пише тя. „Пуша на балкона” – отговаря непознатият. С*ксът все още е мираж. Гръцка: - Мъжът налива пари в икономиката на жената и очаква нещо в замяна. Идва денят на отплатата, но изведнъж жената обявява, че трябва да се проведе референдум. Тъй като тя е единственият гласоподавател, резултатът от вота е 100% НЕ. Кредиторът е отчаян. Телевизионна: - Жената е в кухнята и гледа сериала си на малкия телевизор. Мъжът е в хола и гледа спорт на голямата плазма. Истинска дзен поза! Партньорите са разделени духом и телом, но нещо мистично, нещо свише ги свързва. Баница: - Още една поза, подходяща за кухнята. Жената прави баница, а мъжът е седнал на масата и решава кръстословица по потник. Приятната миризма на масло, краве сирене и лимонада го кара да слюноотделя. В този миг жената го поглежда победоносно и с чувство за реванш казва: “Гълтай!” Магнолия: - Поредният трудов делник е отминал. Жената шета вкъщи и си мисли за Бойко Борисов. Днес е видяла неговата снимка с магнолиите. „Ех, хубав мъж, хубава къща, хубава градина“ – мисли си тя. В това време мъжът поправя миксера (ако е топло, той е по потник – бел.а.). Днес е видял по телевизора, че има вероятност Мая Манолова да стане столичен кмет. Той не знае какво точно означава тази дума, но му звучи еротично. „Ех, Мая Манолова…“ – мисли си той.
-
0 точкиБлагодаря това ми е напълно достатъчно и аргументирано и смятам че имате право. За 80лв. не си заслужава експериментите!
-
0 точкиИма едни дренажни отвори на вратите. Аз преди да ги сменя с нови, там след автомивка или дъжд имаше винаги вода. Сега - няма. За мен това е достатъчно показателно от къде е влизала водата. Оставям настрана, че старите бяха опърпани и грозни, това е чисто естетически проблем. Сега кой как ще го решава проблема, ако въобще му дреме е друг въпрос. Със силикон, с уплътнения от дограма и тнт. или с нови си е лично решение. Аз лично нямам нерви и време да се занимавам с експерименти и имайки предвид, че нови ми струваха 80 лв е ясно какво направих. Само не ми е ясно старите как ще ги извадиш здрави, ремонтираш и върнеш обратно? Аз не успях. Кривят се, трошат се щипки, а гумата колкото беше останало от нея нацяло се разпадна. Яд ме е, че не ги снимах странично за да видиш сечението и да видиш как влиза водата. Новите не затварят разбира се херметически, но 99% от водата не влиза във вратата.
-
0 точкиСкок в доброто старо време. https://fakti.bg/avto/421330-prodava-se-prelude-na-8-hiladi-kilometra?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage
-
0 точкиАз съм с такива 235/60/18, втора година. Нямам впечатления за лед и дълбок сняг, защото миналата зима беше мека. Но като цяло са стабилни, тихи и возят по-комфортно от летните ми Пирели.
-
0 точкиМисля, че бъркаш LM005 и A005. Едните са зимни другите всесезонни. Поне на мен гуми7 за този размер ми показват САМО една цена ЛМ005. Погледни пак. Диана не мисля да ги коментирам, за мен ги няма на картата от 15 години.
-
0 точкиЗа да има такава огромна разлика ( около 2 пъти ) в 1 модел гуми, трябва да е била стар дот и да са чистили залежали. Да кажем ДОТ 2013 година.
-
0 точкиПовечето караме с такива вентили, но те не са много трайни. През годините ми се е случвало няколко пъти да изпускат (както на стоманени, така и на алуминиеви джанти) и все съм опирал до смяната им чрез демонтаж при гумаджиите. Ако гумата си е добре балансирана и сте сигурни че не е убодена, или изпуска някъде по контактната и повърхност с бордовете на джантата, методът е приложим в "домашни" условия. Видеото е нагледно, дори да не разбирате езика, а инструментариумът не е твърде специален и може да се импровизира, ако нещо от него ви липсва.
-
0 точкиЗдравейте, nogopechen малко ми е трудно да разбера всичко на Руски но схванах какво се има в предвид, при мен обаче проблемът не беше само при преминаване на газ а и след това, доколкото разбрах системата прави преминаването на бензин като намалява впръскването на бензин и започва да овеличава впръскването на газ. Вчера вечерта взех колата от BRC София и първите впечатления са че всичко е ОК. Тази сутрин си мина на газ гладко и не създаде никакъв дерт, освен това сега работи доста добре, сякаш и дойде още малко мощност в ниските, също така когато съм спрял на място и колата е на "D" преди почваше леко да тресе сега това го няма и си е както на бензин. Пичагата който се занимаваше със колата каза че съм имал лошия късмет да попадна на дефектен инжектор и че в това е първопричината за проблемът, бил е най-изявен когато са студени, каза че не се е занимавал да разглобява рейката и да го подменя а директно са сменили цялата рейка. Реално си даваше "misfire-1", така че има логика в това което каза. Корекциите по смесите който са правили били минимални. Важното е че сега всичко е ОК и колата се държи добре. Ще и засека разхода отново да видим ще има ли разлика. Към момента показанията за разход на бензин са в диапазона +/-7,8%, зависи от режима. При така стеклите се обстоятелсва не мога да кажа нищо лошо, като се замисля когато си взех колата от BRC Пловдив миналия Петък, беше ОК, Събота сутрин запали и мина на газ нормално, за първи път ми направи проблем в Понеделник. Важното е че проблемът изглежда като да е решен за сега поне, в крайна сметка останах доволен от отношението в сервиза, не са ме въртяли и т.н. , чесно казано не стъпих в приемната, прие си я определен човек от сервиза и съм общувал само със него, накрая той ми я върна. Лично аз предпочитам да си говоря с човека който работи по колата, а не със симпатичната девойка в приемнтата . Поздрави
-
0 точкиАбсолютно точно написано, потвърждавам! Когато карам по магистралата на круиз имам икономия не повече от литър, даже литър в повечето случаи е много, грубо между половин и един литър, но видя ли голям баир изключвам круиза, тъй като сваля предавка надолу и отива в 4к+ оборота, при които не се чувствам много комфортно
-
0 точкиКогато карам по инерция, винаги съм на скорост (обикновено на 6-та и не подавам газ) - никога не изключвам от скорост. Тази кола, вкарана един път в обороти, (съответно на километрите с които искаш да караш), после ако само леко галиш педала за газта, ще свалиш доста разхода - но стила на каране при всички е различен , а и усета е важен . При този начин на каране, когато съм достигнал желаната скорост и искам да я подържам, при мен моментния разход почти не отчита ( обикновено се движи от 1 до 3/4 , като рядко достига до 5 ), докато на круиз винаги е над 5,6 и нагоре но никога не спада надолу. И тъпия компютър, никога не може да прецени и подаде по-точно газ от мен, първо защото няма мозък, второ защото няма очи и не вижда от далече променящата се пътна обстановка, (било то спускане изкачване, или някаква друга ситуация), защото и реакцията му в такива ситуации , е доста по-бавна от моето краче и преценка и така нататък... Абе, може да си говорим още много, ама който както го разбира, така да бъде.
-
0 точкиИ това е оправдание? В тази тема има толкова много полезно инфо,че ако някой нов колега я прочете половината от запитванията му ще отпаднат.То за да се направи тема с прецизно систематизирана информациа трябва да се започне още от начало с ясното съзнание на всички съфорумци,че тя ще е такава и да внимават какво пишат в нея.колко има такива тук... ,дори и темата за маслата не е такава която аз я виждам като най подредената,и там има доста плява.Но всичко зависи от гледната точка.То тази тема е като 6 и 9,зависи от къде ги гледаш.
-
0 точкиЗдравей, колега, в това видео ( от БРЦ Русия ) става на въпрос за дължината на маркучите и решаването на проблема. От 6:47 мин.
-
0 точкиПри спускане подава толкова газ, колкото ще подадеш и ти, ако поддържаш дадена скорост. Ако сравняваш със спускане по инерция, това е друг въпрос. Като изкачваш, пак подава толкова газ, колкото ти би подал за дадената скорост, но много по точно. Аз, ако усетя, че е необходима по долна предавка, я превключвам. Може би объркването идва от там, че аз ползвам круиза само на магистрала, на най-висока предавка, при подходяща скорост (над 110км/ч.). Така почти никога не е необходима по-долна предавка. Ускорявам при изпреварване или понякога намалявам (изключвам круиза), когато застигам по-бавен автомобил и същевременно ме изпреварват, и след това отново го активирам. При този стил на каране, твърдя, че няма разлика в разхода. Това на база около 40К км. - 5К на Хондата и над 37К на предишната ми кола, която също имаше темпомат. На шосе не ползвам круиз/темпомат.
-
0 точкиКолеги повдигане на задницата няма ли да се получи с тези тампони http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-тампон-задна-пружина-honda-civic-cr-v-fr-v-integra-odyssey-stream-ho-054a?filter_name=&page=5 Преди време ползвах подобни,пак от този сайт да повдигна задницата на БМВ е46 и се получи добър ефект,при това без да се разглобява от зад,само с повдигане и още го карам с тях, та се чудя и за Хондата няма ли да свършат работа
-
0 точкиТази година два пъти ходих до гр. Бургас с Акорда ,първият път на круиз контрол ,а вторият без. На борд компютъра от круиза 5,8 ,без круиз 4,6.Това с една и съща скорост.
-
0 точкиНякакъв седи пред дюнерджийница и чете менюто: Дюнер - 5 лв. Пържени картофи – 3 лв. Фалафел - 4 лв. Айрян – 2 лв… Чекия – 10 лв. Влиза вътре, а зад щанда стои знойна красавица с тежък вечерен грим, двукилограмови екстеншъни и огромно деколте, което разкрива татуировка „Only god can judge me”. - Коте, ти ли си тази, която прави чекиите? - Аз съм! - отвръща съблазнително тя, докато прехапвайки сочните си устни го мери с поглед. - Супер! А да си измиеш ръцете, щото искам един дюнер....
-
0 точкибез да се напълни по същия начин не виждам как ще е сигурно колко е изгорила На бензин/газ, определено круиза харчи малко повече Борд компютъра какъв разход е дали при това пътуване?
-
0 точкиЗдравейте, Извинявам се за объркването, водата е взета от парното. Вчера направих няколко обиколко около София и вечерта я оставих в сервиза, за да може да я запалим сутрината докато е закачена и да видим какво ще покаже. На Иво му бях писъл на лично преди да монтирам но нищо не ми върна, единствения от форумът със когото успях да се свържа е Бранко, и от не краткия ни разговор останах с много добри впечатления и бях решил да я монтира той, спря ме разтоянието и лични/служебни ангажименти които имам, но май щеше да е по лесно да отделя два уикенда отколкото...., поне засега момчетата в БРЦ София са много озивчиви и се заеха със проблема веднага, надявам се да я оправят, интересно ми е какво ще човъркат ама нямам възможноста да стоя там цял ден. Сутрината ходих до там че ми е наблизо и най-накрая показа проблеът докато е в сервиза, че иначе паля пред нас има проблем, карам 15-20км на бенз отивам в сервиза и проблем няма. Разликата между температура на изпарителят и тази на моторът беше 10градуса, когато стигна 40 на изпарител и мина на газ. От първите показания сместа беше доста бедна и я оставих за да я разгледат и работят по нея през деня, да видим дали ще успеят да направят настройката днес, че колата ми трябва. Разбирам че инжекторите са далеч от колекторите и няма ка да е перфектна настройката ама при мен просто не работи, голям спад в оборотите при превключване на газ, няколко секунди след като работи на газ почват да се губят оборотите и двигателят започва да работи все по нестабилно докато не угасне или ако подадеш газ не се форсира а ..... работи така сякаш е на 3 цилиндъра... Ще пиша какво се е случило след намесата Поздрави
-
0 точкиПак криви сметки. За протокола - резервоара на тази кола е 58 литра, барабар с резервата. А ти си успял да заредиш 60 литра, на въпросната бензиностанция. Надявам се разбираш какво ти казвам.
-
0 точкиДа подходи така провери тампоните на двигателя всичките детайлно. После смени течноста на съединителя. И накрая съединителя.
-
0 точкиМоля за извинения, че го пускам в такъв вид, но така съм си го сейфнал на компа преди много години (2007) . Ако го редактирам, ще му се загуби част от чара. Петък вечер е - вънка мор, жега, пътната маркировка се изпарява от асфалта. Имам избор - да седим пред телевизора, докато некой политик бръмчи на микрофона и фърля слюнки по водещия, да се забия в рейсинк.бг/форум и да се заяждам с лапетата, или да запазя бегачката и да отида на пистата в Мочурище да видя докъде са стигнали бат Гугу и Ръчкатора с таблата. Реших да се поразоода малко, белким ми се развидели мъглата от сношното мошното... Влезох в гаража, па се зачудих...Коя ръчкавица да взема - ладата ли, ма тя па и изтекъл антифризо нощеска, че кучето огладняло и прегризало водните съединения. Викам - мохера, ма той пък му паднало гърнето че телта се олабила от многото коне. Метнах се на Запорожеца и отпраших. На първия светофар отворих жабката и почнах да бъзикам кранчетата за горивната смес, турих 50% газ, 50% бензин и 50% водка за да ми мерише на убаво, па и за да се отпотят уредите... Светна зеленото и настъпих педала. Тамън да спре да върти гуми и да почне да потегля се сетих, че трябваше на втора да тръгна, щото гумите са се поразплеле и ще изкифат всеки момент. Де толко акъл... контрирах опитите да занася наляво надясно, не защото не ми е кеф да го прави, ми щото немам дръжки и вратите се отварят... Вече към 150 на трета вдигнах гюрука, че почна да ми се откъртва облегалката за главата. Пууу дееба, как не я заварих бе. Пристигам аз на пистата, имаше некви косуърти, некви фиати се мотаха, само хабяха настилката с 10 секундните си времена. Оставих колата на паркинга, щото не ме пуснаха на пистата с нея и взех да зяпам. По едно време се ослушвам така към входа с едното око, чувам нещо бучи, трещи, мамата си бало...Тоя знае май какво е ауспуф от пожарогасител...Аз моя от коф помпа съм го правил и пак не вади такъв звук дееа. Насъбраа се народа, чаветата, циганки и парашутисти и взеха да зяпат. Надзърнах и аз - и въй. Един джуган осмак, от капака му стърчат директно колекторите, няма карбуратори, а бензина е заврян през един маркуч на щуцера за сервото. Баах, а изходящите направо през таблото, предната и задната седалка, през багажника отзаде на четири фунии и огин фърчи от тях. Викам си на акъла-тоя е от онея...Отивам на джама, тропам оня сваля - викам тии, от онея ли си? Той вика да бе, аз викам ааа, а пък аз съм от тея... Еййй вика, що не каза бе пич, аз мислех че не сме останале...А убава работа викам, айде един ластик да направим. Пича отзивчив, готово вика, извади си ластика от гащите и ми го подава. -Не бе бате, дай да разкършим гумите малко, да поначешем зверовете... -Ааа, ма тука мноо тесно бе, пък и хората пижамите са си облекли, ще заспиват вече, дай да не ги будиме. Пратихме некъв Ламбургин да съгледва пътя - връща се, чисто било. Като отидохме щех да го бия. Кво чисто, едни ми ти кофички от кисело млеко се валят, празни бирени бутилки "Славена"... Пътя беше 8 километра права отсечка, само с два три обратни завоя и един участък в ремонт. Екстра. Наредихме се на старта и гледам в огледалото за задно виждане едни ми се облакътили на задния капак и плякат карти, люпат семки...Натиснах копчето за отваряне на капака, а те не знаят, че отвътре съм подпъхнал две-три задни пружини от волга и една задна от трабант...За свежест... Застана един с едно яке да вее отпреде, ем старта да ни отброява, ем да вее да не прегреят колите. Махна два три пъти и тръгнахме...Аз съм ръгнал на пръва, гумите въртат, колата се носи, а налево, а надясно... еми некой е подложил тухли под предните гуми...Он (има предвид противника) и Он така, само дето не тухли са му подложили, ми една тревичка е защипал с вратата и пили гуми, пушеци се вдигат, ей-1500 коня е тва, не е шега работа. Заставаме пак, на чисто, турихме и един бас - който пръв мине звуковата бариера, ще оближе масления филтър на другия... Дадоха старт и тръгваме, тоя път и двамата на втора-моторите ръмжат, на него отзаде фъргат пламъци три метра, можеш кърначета да си опечеш, аз нямах, но една цигара си запалих, докато настъпвах педала с двата крака, по едно време включихме на трета, аз нервно ритнах бууст бутона за нитрото, колата се изстреля напреде, клапаните назаде през ауспуха, ма нема да спирам да ги събирам, гааааз, гааааааааз, настигам го, ивъй, кви са па тея зелени човечета на пистата... На него му написаха само фиш, на мене акт, не е честно. Фърлихме талоните и се върнахме обратно на старта, там народа пуснал Дискотека БООМ, и си денси... Той вдигна капака и скочи вътре да си настройва колата, аз отворих отзаде и налях още малко водка, белким проходи коня му с кон. Застанахме пак на старта, гаааз, втора трета, по едно време гледам със педала съм дръпнал и жицата на кампютера, откачила се е буксата за ограничителя на скорост и колата вияяяуууу... спирах, спирах, па спрях...Изпуших една цигара, оня идва отзаде-кво стана бе, помислих че си излетял за Берлин...Викам не бе, ритнах смукача без да искам.... 1:1 (предния път го броихме за негова победа, щото се отърва само с фиш. Заставаме трети път, набичил съм всичко на макс, екуто му трака аванса, уредите подскачат от силната радиация, печката е пусната, джамците са тръзнати доле, за да ме виждат всички... Осмака форсира, хвърчат огньове и осемамперови бушончета, пауър братяя, блескат светкавиците на фотоапаратите, аз си изчоплих остатъците от таратора от зъбите и се нахилих... Гаааз, втора, трета, пета, няма време за четвърта, задния джам се откъртва и пада, фаровете от силната струя се извъртат и почват да светят настрани, некъв овчар сере край пътя...Абе обстановката си е мамата бало, напекъл съм се на газта, пот се лее, пускам волана да си запаля цигара....Бавно задминавам мускала, на него въздуха му се процежда през решетката и пада нарязан на кубчета и зашеметен зад колата, той от зор завалията си отваря кенче загорка и отпива, открехва люка да влезе свеж въздух в купето.... и това му беше грешката. Внезапното отваряне на капачето за въздух нарушава грубо аеродинамиката му, от треста и петдесет километра в час, скороста му рязко започва да пада, бордовия му компютър блокира и се налага да започне да спира, аз победоносно отхвърчавам с триисе метра преднина, и спираме край пътя-хвърлям един поглед към монитора на бордовия компютър, кво да видя-уиндоуса забил, за една броика да си разруша двигателя, а що водка съм му налял... Викам му - евалата братчето ми, са поне съм пич, нема да ми лижеш филтъра, ми дай да си сръбна от бирата, да полюпим малко семки, и да ставаме да се прибираме вкъщи, че ми се схвана задника от толкова зор. А той се хили-е мое ли да ми го сравниш с нещо тва бе...И карането по парапета на цариградско с мотопед с кош не е толкова забавно.
-
0 точкиКраси ,освен за акумолатора, ми мина и тази мисъл ,че то не бе кал ,не бе глина, не бе миене /близо 45мин. пароструйка/ -ама не е това!Ето и развръзката:- отидох до Варна и имах голямо желание да се обадя и запозная с Дидо от форума ,но по пътя за неговия сервиз /местоположението което открих от писано тук във форума/ ,видях магазина на Хонда и спрях да ги питам за евентуален друг сервиз ,ако нещо не се получи при Дидо!Обясних на момчето какъв е проблема-че няма никакъв забележим проблем в състоянието на колата ,а само че е светнал чека, а той като видя че Хондата е с 2.2i-ctdi двигател, веднага изказа предположение за проблема, който в последствие се потвърди , след като закачи лаптопа и направи диагностика/ извади ми разпечатка на грешката и проблемния модул/!Оказа се, някакъв вакумен-електрически клапан който регулирал въздуха по някаъв начин! Разположен е над първи цилиндър ,зад егер клапана!Момчето каза, че проблема е обичаен за този двигател, но не е сериозен и може да се кара така / клапана го няма наличен и трябва да се поръчва , а понеже е скъпичък ,негови познати си карали така колите вече 2години /!Изчисти грешката , направи нов тест на който се видя ,че клапана не работи коректно и каза ,че чека може да светне пак ,ама това можело да стане при студен двигател!Питах го за части втора употреба, та ме насочи към една автоморга само за Хонда в кв. "Виница" /оказа се на колега от форума/, където намерих , купих и смених този клапан и за сега всичко е наред! Дано излезне читав,че не си падам много по части втора употреба, ама ситуацията е такава!Та това беше и още еди път Благодаря на колегите!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00