Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.09.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Всяка пролет си ги минавам с водна шкурка 2000 и след това паста номер 1 на 3М. Стават като нови. Тази година четейки темата, реших да пробвам лака показан по-горе. Първия път ми се наложи да сваля покритието защото духна вятър 2 минути след като напръсках и стана "весело", всичко което донесе вятъра се залепи отгоре. Втория път пръсках на закрито подземния гараж на мола Верно, резултата е добър но мноооого краткотраен. И само след две седмици започнах да виждам недостатъците на лака. Самото покритие започна да побелява, може би от влажния въздух тук в Бургас не знам. Но една сутрин като ги заварих целите млечно бели, хванах шкурката и свалих всичко.
  2. 2 точки
    Здравейте колеги, проблема със спада на оборотите и претрисането не се е появявал след оправянето на вакуумните връзки на вакуумните маркучи.
  3. 2 точки
    Преди да доливаш провери пак накладките. Ако са за смяна ги смени и тогава се разправяй с течността. Ако долееш сега при смяната на накладките ще се наложи да източваш.
  4. 1 точка
    Ето още една тема за централното
  5. 1 точка
    Съпротивлението на мъртвите помпи при електрически дефект би било 0Ω или ∞. Съпротивлението на здравите помпи обикновено е между 3Ω и 7Ω, което не означава че за някои автомобили не могат да бъдат измерени и други стойности. Имал ли си изгоряла помпа след смяна на релето? Според англоезични източници бушона трябва да е 10А -https://fuse-box.info/hyundai/hyundai-getz-2002-2005-fuses-and-relay. Според немско езични - 15А
  6. 1 точка
    https://ru.aliexpress.com/item/32826686359.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edE29fsp ИМА В АЛИТО МОТОРЧЕТА ПО 2 ЛВ. РЗЕМАТЕ И СМЕНЯТЕ. ПРОВЕРЕНО
  7. 1 точка
    Калибрацията си става и с копчето VSA OFF и кламер в пинове 4 и 9. https://acurazine.com/forums/3g-tl-problems-fixes-114/how-clear-abs-read-abs-codes-clear-vsa-light-912479/ Ако си с грешка 84-01 ще стане. Ако имаш друг проблем, с модул евентуално тея лампи няма да ги загасиш. Пробвал съм процедурката преди много време и си важеше.
  8. 1 точка
    Калибрацията може да стане не само с диагностика на Honda (HDS), но става и с Launch. Изпробвано е от мен преди няколко месеца. Повечето сервизи я ползват и едва ли ще е проблем да намериш.
  9. 1 точка
    Моите грешки ги прочетох с преходник от 3 пинова букса към OBD с Launch. Тоя блутут четец никаква работа няма да ти свърши ако си с 3 и 2 пиновите сини букси, дори и с преходник(проверено).
  10. 1 точка
    Да допълня темата, след около година карана с "тъпирски" апарати, мога да кажа че колата спира по съвсем друг начин, да не кажа голяма дума но вече съм по сигурен в спирачките си. Та моя отзив е че си заслужава ъпгрейда.
  11. 1 точка
    Поръчката дойде Първо искам да благодаря на Петър Пейков @Izanagi за отделеното време, внимание и съвети при поръчката на частите. Пратката дойде за 6 календарни дни. Спряха я на митницата и тъй като пътува с EMS (български пощи) се възползвах от тяхната услуга за освобождаване на пратката, която включва попълване на митничекста декларация и всички документи. На цена от 16 лв. Освобождаването стана за един ден. Частите са в оригинални опаковки, всяка със своя парт номер. Бяха много прилежно опаковани. Определено при нужда от оригинални части ще поръчам отново от там, стига цената да е адекватна. В случая, цената на пълния комплект вериги за 2.2 дизел излезе 1680 лв, включително доставката и след заплащането на всички дължими налози и такси по освобождаването. Цената в хонда българия е абсолютно същата, но за мен остава спокойствието за качеството на частите и удоволстието от покупката, както и няколко допълнителни части на добра цена. Освен това бихме срока за доставка на хонда, който е минимум 10 дни Ако някой има нужда от съдействие при покупка от сайта да не се притеснява да пише.
  12. 1 точка
    Ако е след 2002 т.е. фейс лифт може. Ако е 99-та 2000 година нямат 16 пинова OBD букса. Има 2 и 3 пинова, и за диагностика се ползва кламер. В тази тема пише как. https://forums.hondabg.com/topic/7306-чистене-на-грешки-без-да-даваме-20лв/
  13. 1 точка
    Не съм проверявал, ама предполагам, т.е. на 99,99% съм сигурен, че полуоските са еднакви за всички модификации. А на 99.98% съм сигурен, че същата полуоска можеш да я намериш и в някой Сивик, или друг модел Хонда. Когато търсех полуоска за моето JDM-ско CR-V монтирах полуоска и вътрешно каре от европейско CR-V + външно каре от Сивик Шатл.
  14. 1 точка
    Умрял чип му се казва. ID48 си мрът когато си искат. 😉
  15. 1 точка
    Горната помпа е с две конусни уплътнения. Първото е водещо, второто обиращо остатъка от течността. Най-вероятно е тръгнало първото уплътнения. Очаквай да падне педала скоро за постоянно. Решението е : 1.Ремонтен комплект уплътнения 2.Нова горна помпа. Имай впредвид, че горните помпи са различни за ляв и десен волан.
  16. 1 точка
    Ами аз съм го учил от трети клас нататък... Той е същият като българския, само трябва малко въображение и речник...
  17. 1 точка
    Продават цели машинки в алито. Иначе и от универсалните стават навсякаде с изключение на 5-та врата, кората е със щипки доколкото си спомням но средната се чупи винаги.
  18. 0 точки
    За съжаление няма(м) точен и еднозначен отговор на въпроса ти . Писал съм и преди - само догадки.
  19. 0 точки
    Да, зимните ми са 16-ки и няма ядове
  20. 0 точки
    Човекът Веднъж попитали Далай Лама какво го изумява най-много от всичко. - Човекът! – отговорил той. – Най-напред жертва своето здраве, за да изкара пари. После харчи тези пари за възстановяване на здравето си. През цялото това време той толкова се безпокои за бъдещето си, че никога не се наслаждава на настоящето. В резултат на това не живее нито в настоящето, нито в бъдещето. Освен това човекът живее така, сякаш никога няма да умре, а умирайки съжалява за това, че не е живял.
  21. 0 точки
    Ванка, да ти благодаря още веднъж и тук... Със съветите по телефона и колата запали... Благодаря!
  22. 0 точки
    Ще удържи, но се задъхва . Виж как оранжевата част (тежките замърсявания) се разпространява в зелената зона (зоната на дифузия).
  23. 0 точки
    Днес всичко се е юрнало нанякъде. Като ми кажат „Ще ходя в Германия или Швеция", питам „Що?". Отговарят „Щото там е хубаво". Чакайте, бе хора! Там не е било вечно хубаво, направили са си го. Което ще рече „Абе, копелета, дайте да запретнем ръкави, и при нас ще стане хубаво". Джоко Росич
  24. 0 точки
    Ако разгледаме моторите във времето, от хонда са доказали , че това го правят много добре . Докато не се намесиха еко нормите и стратегии за по висока производителност и по бърза сглобка . Като почнем от А серията вграждана в акорд , двигател които има многократно документирани изминати по над милион километра без да бъде отварян . Какво се случи сега ?????? , с толкова технологий да не могат да правят мотори не мисля ?. Гори масло , нещо тропа , пропаднали клапани , спекли сегменти , износени валове това ........... Всичко това не може да бъде избегнато но може да бъде отложено . Защо неможе ? няма материал ,ресурса е изчислен . сега някои ще каже ма моята е на 400 к . , два реда по нагоре написах над милион! . Започнаха да се лутат потребителите между избора на масло и предписания , свети чека но майстотра ми каза че на газ е нормално , колата ми е на 200к майстора каза 10/40 нищо че съм с най голямата недомислица к20 икономик . Някои ще каже противоречиш си ! НЕ просто безсмъртната Де серия златната и среда се оказа 5/40 а от двете страни останаха 10/40 и 5/30 . Кога и защо за де серията ? винаги съм препоръчвал 5/40 или ако мотора е след ремонт 5/30 за тази серия мотори , марка масло няма да коментирам който има желание ще разбере с какво работя. Но нека да оставим де серията на страна коментирана е и в други мои теми , няма да се спирам и на Ф серия защото това е реално същия мотор с по голяма кубатура . Важно чека няма вариант да свети ако ще и на въглища да сте подкарали двигателя си 99% от случайте е след монтаж на газова . Разберете и пак в 99 % от случаите или е монтирал или настроил с г@за си газаджията за да свети чека. Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000 . Ако има газ : B20 - 15k IN15 -EX20 k20/24 - 25k d13-16 - 25k L 12-14 - 30k R18/20 -30k въпреки че това животно държи много отварял съм и след 140000 на газ и пак беше що годе в норма б16/18 - 30к за тях мисля и да не пиша за мен това са най добре направените и конструктивно от всички мотори и най вече б18ц6 . K серията вече не е с ремък а верига и нейния живот при нормална експоатация приключва на около 230к .Живот зависещ много от маслото , ако изключим скоростната кутия , веригата има най много триене метал в метал в мотора . Затова тук поне аз не си правя експерименти к20 5/30 к20 тапира 0/40 също и к24 или 5/30 или 0/40 , спокоино знам какво пише в менюала. Светещ чек с грешки в запалването на цилиндрите , кнок или в комбинация са регистър че 1во трябва да погледнете клапаните а с отварянето на капака и състоянието на веригата дали не е разтегнала. IN25 EX30 за Ка серия. Утре продължавам .
  25. 0 точки
    Като пуснах темата мислех, че ще се развие, но явно не допадна на ютуб мастърите . Е, аз ще почна да пиша. Ще почна със следното: хора, сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб, по-добре да не пишат, не само тук, давайки акъл за точно същото. Масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла, ремонти, части и т.н,. и лица, незнаещи какво има в един мотор, се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка - ей тва масло си сложи, но не го карай повече от 6к. Е защо да го слага тогава? Ахаааа... ми евтинко е. Бях прочел и коментар, че мотор не може да изкара 200к с 10/40. Е, може! Знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго, но това са мотори до към 2000 година. От там нагоре и самите производители промениха моторите, но не и принципа им на работа. Основната причина един мотор да гори масло или по-точно причини са няколко . 1 Сегментите и не винаги тяхното износване, а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно. Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг. Защо спичат? От старо масло и немърливо отношение към мотора на водача. Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента. 3 Горните две вече са на линия и водачът почва да слага наливни лайна с цел по-ниска цена на маслата. 4 В по-редки случаи - износени гумички на клапаните. 5 Наличието на газ. Защо и газ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведе до прегряване на мотора, бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра. Респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича. Почват отлагания. 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло в комбинация с газ постепенно води мотора до неговия край. Защо - би питал някой? По-късно ще пусна и снимки за това какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата. Манията да се кара с тънки масла ми харесва, но днес при мен беше 37 градуса, и ако имах к24 - да речем, със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20. В Щатите били карали с такова. Дреме ми. В Щатите са си я купили нова, горивата са им 10 пъти по-качествени и не карат на газ. С появяването си к20 икономика е сгрешен на чертожната дъска и по-точно архитектурата на глава. Лоши магистрали на мазането на валовете, респективно износването им. Вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма. При предходните мотори такъв проблем няма. Тук идва и друга драма, и пак с к20-та, дори и к24 - чукането в мотора. Проблем голям и от какво? Износване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра. Срещал съм негативни коментари за R-серията, но за мен това е доста по-направен двигател от съвремнните мотори на пазара.
  26. 0 точки
    Привет, другари. Взех ЦР-В-то. Беше обявено в Mobile.de за 12,450 евро, по телефона като им се обадих и им обясних, че е за експорт, ми смъкнаха на 12000 евро, тъй като няма да ползвам гаранцията по закон/договор. (Трепети, полет, братовчед на жената, немскоговорящ). Отиваме, гледаме, истинско, мирише на ново, фактури всички от началото, 2 собственика. Истинско. Караме, чудя се, решавам, вземам, няма допълнителна отстъпка, истински 48,330 км., доказуеми. Имаше табелка на таблото 13,900 евра. Превеждам пари с експресен превод (35 евро от ПроКредит банк (България) ЕАД), осчетоводява се от банката ми за 15 мин. Добре, ама банката на купувача не осчетоводява плащането...часът става 15.45 местно, 16.45 българско време. Онези викат, няма да ти дадем колата, докато не видим пари. Драма! Братчета на жената се подписва като гарант, че ще получат парите...вземаме колата. Проблем - нямат оригиналните талони - имали овърдрафт, банката им ги държала, щели понеделник да ги имат. Драма. Нерви. Оставам до събота. Събота талони йок, понеделник ела. Пробвам да си изкарам червени номера в КАТ, стигам до началничка - сопри се, има правила, не става, с копия от талони само жълти номера. Понеделник - талони, найн. Шайсе, човек! Нерви. Звъня на колега от офиса ни във Франкфурт да им дърпа ушите, пише мейли. Вторник в 8.30 вземам талони, продавачът МУХАМЕД ФАРИД АБДХХФСА АРИ (OR SOMETHING) идва с мен в КАТ, съдейства за процедурата. Тръгвам си. АзСъм - прегледах интернеда многократно, бях набелязал 3 броя ЦРВ, 166кс. 2009-2010 г. Реших да отида и да видя този във Франкфурт, защото там имам роднина по линия на жената. Оказа се, че ако не беше той, щях да съм се нашил с още 500 евро за хотел и храна, щото стоях още 4 дена.. Пътят беше ок, в Сърбия ни пра ега-ти снежната буря. ЦРВ-то с 10-годишни зимни гуми се държа добре, аз бях малко драма, кума ми (дойде за подкрепа) държа печено, но над 80 не карахме. Взехме пътя Фракфурт - Надежда (София) за 18 часа, тегава история, аз не можах да мигна грам (ЩОТО ЦРВ-ТО ВОЗИ КАТО Ш***АНА КАРУЦА), много енергийни боклуци и кафета заминаха (пристигнахме в 7 сутринта, изкъпах се и отидох до офиса за 4-5 часа...). Изводи: 1. Някой "бели" дилъри не са свикнали с продажби за експорт, нямат опита с безкасови плащания, не знаят, че с жълти номера извън Джърмани НЕ СТАВА. Много добре проговаряйте цялата процедура с потенциалния продавач - кой кога каца, кога отива, 1 ч. за оглед, плащания кога стават/се заверяват, документи за колата и прочие, транспорт до автокъщата (3 евро начална, 2 евро на км за Франкфурт, демек, таксито може да е 50-80 евро). 2. Немските банки работят до 16 ч местно време. Реално, в петък немците са повече испанци от гърците. Също така, проверете си с банката си дали имате ограничения за преводи (в Сосиете за сделки над 10к? трябва или еднократна ауторизация, или да си промените лимитите; в ПроКредит нямам такива ограничения, кефят ме (затова и таксат им на месец е 10 лв.)). Напомням, че над 10к евро не можете да носите в ръчички (пък и аз не бих се чувствувал комфортно да нося толкоз пари в брой). 3. За ЦРВ 2008 2.4 166 к.с. платих 173 евро за застраховка, червени табели за експорт, местен данък. 4. Не може да се регистрира чуждоземец за експорт в местния КАТ (Цуласунгщеле), без да има немец вписан също в документите. Това не го разбрах, тогава бях без братчда на жената, английския беше утопия на местните. Един вид, трябва някой местен да впише в процедурата. Може би е заради данъка. Трябва да е изследва. 5. Както казах по-горе, с жълти номера от Германия, КОЛА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ДВИЖИ ДО БЪЛГАРИЯ НА СОБСТВЕН ХОД. Проверено (не на практика, но не бих и се опитал да я докарам). Дори да става, би било въпрос на нездрав разум да се опита. 6. Други разходи - билет (112 евро, бългерия шайсе флюхтфлагенщайнсенгатен), винетки и толове, да речем, 30-тина евро (унгария 12.75 - поръчва се онлайн от толл тикетс.ком или нещо си, Австрия 9.80, Сърбия на путАрините се плаща 2-3 пъти). Горивото беше около 200-220 евро, примерно. За 2000 км ми даде 11.2 тая ламарина, като карах Франкфурстско 300 км (магистрала, градско), а после 140-150 до БГ. При 120-130 гОри ок. 10, при 140-150 ок. 12 л. Нагоре не съм пипал, няма и смисъл, много шумна става и гори много, практическата стойност е по-малка от позитивите. Мисля, че всички разходи (Билет, гориво и т..н и т.н.) са ми към 600-700 евро, ама спрях да ги броя. 7. От границата с Унгария до България пътят след 18 ч. е като Тутракан-Силистра, демек, няма грам кола и е скучен, кара се бързо, обаче. 8. Внимавайте оригиналните талони дали са в продавачите. ЧЕТЕТЕ СИ ВНИМАТЕЛНО ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ. Изисквайте ги предварително от купувача. Също така, проверете кой какъв език говори, защото стават големи греди в оплескани ситуации. Немците не са баш немци, няма кой да те чака с отворени обятия и конституция в ръка. 9. Питайте друго, че не се сещам. Но ще влизам 2 пъти в седмицата, че трябва да се работи вече, не може само коли 10. Каско в Алианц - застрахователна стойност 18000, с опция да важи за чужбина, гади-гуди и други тъпотии - 1300 лв., но това е с гражданска в Алианц за 422 лв. 11. Регистрация в КАТ - еко-такса 290 лв., такса регистрация (табели и т..н) 54 лв. 12. Винетка, да не забравите, вкл. след като влезете в България (седмичната е 15 кинта). След това - годишна. 13. Нови 17-ки зимни Бриджстон, 1150 лв. (Диана), вкл. 4 нови винтила, изправяне малко на 2 джанти, скъкване на стари гуми (ох, боли). Не исках да правя компромис, щото съм си патил от кофти гуми. Комфорът на возене, според мен, се увеличи СЪС ЗНАЧИТЕЛНИТЕ 2.54% с новите гуми В ПРЕКРАСНИТЕ ПЪТИЩА В СОФИЯ. Държа да отбележа, че в Германия, с 18-ки, 11 годишни, летни ГУМИ тая кола возеше добре. Бахти пътищата иаме. 14. Смяна на масло двигател и диф + филтър купе + филтър маслен и въздушен при Юби Ко = 280 вл. 15. Поръчан външен ремък + прахоуловители на предни амортесьори + масло хидравлика + масло скорости + филтър скоростна кутия при Юби Ко = 810 лв. (WTF). Омбре корпулентно прегледа днес ламарината и констатира, че била чиста кат сълза. Дано да е така. 16. Престой газ при Любо Газ или Иво Ленков или намси кой от София (щото Марконито ми е далеч, пък няам нерви вече да се занимавам с тая ламарина) за около 1350 лв. (Романо,ала-бала). 17. Данъка може би ще е около 300 лв., чакам да излезе в общината след вписването служебно от КАТ (имат система за автоматично предаване на данни, т.е. след 2015 г. ен се налага да се ходи до общината и да се декларира закупуването на жиб). 18. Не знам защо слагам тези номера тука. 19. carshelp.com или нещо такова беше - помага до известна степен, макар че има несъответствия практически. Прочетете си там каква информация има. Като стана тва мазало с жълтите номера и липсата на талони се обадих на този Георги, обаче, ТАКА МЕ ИЗДРАЗНИ, че не искам да го чувам този. Няма да коментирам. 20. In a nutshell, кола за 12000 евро, без почти никакви проблеми (масла, ремък и филтри се сменяват не щото трябва на км., а защото са минали години), с изкл. на 2 скъсани предни маншона на амортесьори, с каско от плащащ застраховател и т.н. излиза към 28000 -29000 лв. На мен поне. Трудно преглъщам тая сума, но кво да се прави, тръгнал съм по този път. 21. Колата ме радва как върви, автомата е голяма глезотийка, признавам. Тези коне са й напълно достатъчни, за мен поне. Във ФФ се возихме 4 глигана в едно БМВ 1-ца 120д, 184 кс. дизел, автомат, 2.0 - това л***о е ПЛАЩЕЩО бързо за моите стандарти, набира като изстървано и гори 6.5 смесено. Ега ти. Но дизел - нивга. И тая поддръжка. Хондата си стига за нормално каране, вкл. от жена, возеща детенце. 22. За други технически въпроси, не съм подготвен, понеже не съм разбирач, а потребител. Има си писано тук достатъчно, има и разбиращи хора, дето това работят. Ако някой е решил да взема такава ламарина и иска да покара 20 мин. и да почерпи 2 бебешки пюрета от ДМ, да пише за някоя събота. Хайде, сполай Ви, че стана много спама.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...