Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.07.2019 in all areas
-
2 точкиЗдравейте, Вчера по случайност видях локва масло под колата в гаража и като го пипнах осъзнах , че е худравлична течност от волана. Оказа се, че стоманената тръба дълга 60см, но направена на чупки е прогнила и е станала дупка. От там маслото е изтекло. Свалих гумата, кората и демонтирах въпросната тръба. По нея изработих нова , но от мед = ф10х1мм, като я направих едно към едно с новата. Монтирах я , налях масло (ново и благодарение на колегата Емо, за което му Благодаря!), запалих я и вече без проблем работи , без дори да свири или шуми! Разбира се , за да не седи и лъщи медта я обезмаслих и боядисах черна , като днес ще я обработя и с антикор. Ако някой закъса или трябва да я подмени, защото е силно кородирала да не се колебае, а да го направи, за да не закъса на пътя, като аз мога да му я подменя с нова (труд + изработка). Малко по-късно ще кача и снимки! Детайл-11: 53730-SWA-A00 https://s3.eu-west-2.amazonaws.com/pfk-megabucket-730/HPL/Images_car/17SWA701/IMGE/B__3361.jpg Поздрави,
-
2 точкиАми да ти кажа честно, този багаж и мен ме дразни много.Идва клиент, налага се да стигна до бутилката която е тороидална на мястото на резервната гума.А отгоре върху бутилката има бас-каса,резервната гума и още куп боклуци!Препоръчвам като карате колата на сервиз да няма нищо в колата.Визирам детско столче отзад,багажника да е абсолютно празен..............и препоръчвам задължително да се каже къде е накрайника на секретния болт за гумите!
-
1 точкаПо скоро закачлива констатация,но хондата продължава да си ме радва,даже и финансово!
-
1 точкаНещо за стила на каране...? Като гледам те "бия"с един лев на 100 км. На газ,клима и малко градско,средно за 300км. Поздрави!
-
1 точкаP0300 Random Misfire P0301 No. 1 Cylinder Misfire P0303 No. 3 Cylinder Misfire P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold
-
1 точкаей позабравихме се малко ,моята кола е готова най-накрая.Измерването е направено в Хеед 91 Клип и графика Поздрави на всички фенове
-
1 точкаИндивидуалният ремап е най-доброто, разбира се когато е в ръцете на хора, които разбират.
-
1 точка
-
1 точкаКолеги, мисля че открих причината. Това е букса, която влиза точно отстрани на дросела.При монтажа на газаджиите е постоянно натисната и е прекъсната. Знаех си че хонда няма как да се развал:)))) Утре ще се опитам да я поправя и ще пиша. Благодаря за помощта.
-
1 точкаГаранцията се поема от сервиза който е взел парите за монтажа!Ако ти е монтирана газта в един сервиз на BRC и отидеш за ремонт в друг сервиз на BRC, предполагам няма да ти направят безплатен ремонт!
-
1 точкаТова не е Москвич, че да се ремонтира с тел, чук и пирони. Като се скапе сондата се сменя с нова. Не смятам, че за сто и някакъв лев си заслужават интервенции по сондата с неясен резултат. От БРЦ дават 2 години гаранция независимо от пробега и ако от Фагу имаш 3 години, то тази допълнителна гаранция си е за тяхна сметка.
-
1 точкаДрагито го купих след рефлаша и реално нямам резултат измерен преди рефлаша с него, но имам замерване с Гтек и нещата бяха следните 0-100 7.9сек 402м 15.7 Тези времена са с премахнат катализатор, скорости от Type R, лек маховик и панелен K&N филтър След ремапа 0-100 според зависи гумите ама около 7.2 с обикновени гуми, 6.8 със семита 402м 15 сек. с обикновени гуми и 14.7 със семита След ремапа имам и дино графика и графики от Драги-то.
-
0 точкиSubito. it или autoscout24. it колко струва единичката на италианският пазар
-
0 точкиЛично ще ти го пратя човека та дори ти е градски,сайтовете си ги гледай ти. Снимай такъв керемиден цвят че нещо не съм виждал такъв не само на Хонди. Нали знаеш че педходни мнения не се цитират,или стана модератор и за теб правилата не важат.
-
0 точкиНе подвеждай колегите, ето ти начин да провериш сам subito. it. Читав двигател е с керемиден цвят, не черен като на дизел
-
0 точкиЗа боклуците съм напълно съгласен, че не им е мястото в багажника,Аз, обаче държа винаги там резервна гума,чанта и куфар с инструменти,пожарогасител,аптечка и едно чердже, че никога не се знае кога какво ще ми потрябва.Тези неща според мен никога не трябва да напускат багажника, дори да ходя на майстор.В случай,че му пречат, да ми каже, аз сам ще ги преместя на място, което преценя,че е подходящо.Да ми хвърля някой демонстративно нещата на земята, не съм съгласен, ако ще да е газифицирал и Боинг,
-
0 точкиЕй тая снимка и момента в който го видях в гръб с надписа HONDA. Ето затова гледах всички състезания от март 2015-та година! То не са заметресения, американизатция, сумати простотии, държава без ресурси и накрая япончетата като мравките заедно постигнаха успеха. Много се радвам за марката много се радвам за японците макарче това е преувеличено, но в същото време показателно що за хора са японците! Много съм горд с япончетата и с марката. Всички сочеха пръст, говореше се как трябва да се откажат, то не бяха определения към тях, обаче аз вярвах в тях и знаех, че тоя момент ще дойде. Аз съм много щастлив!
-
0 точкиВ тролея мъж казва на непозната жена: – Ще ви дам 10 кинта, ако си вдигнете полата над коленете. Тя отвръща: – Ако ми дадете 20, ще ви покажа къде ме оперираха от апандисит! Мъжът бързо подава 20 лева. – Еееей в оная болница! – показва му с пръстче жената през прозореца.
-
0 точки
-
0 точкие пуснаха party mode. Нямаше вече какво да губят, а двигателя се държеше дооста добре в тая жега 50 гаруса. Предното крило е друго. Само Макс е карал с него. Разбира се и стратегията за гумите им беше много добра, Верстапен влезна в бокса 10 обиколки след Vettel и Leclerc. Мерцедесите издишаха здраво, Хамилтън си го каза, че винаги са имали проблем на тази писта с прегряването.
-
0 точкиНамери някоя хонда до 2000 г на части около теб тая букса е масова и си отрежи здрава.
-
0 точки
-
0 точкиАз също изсмуках старото със спринцовка и предполагам, че това е основната причина новото да изглежда толкова добре след 6000км. Ще ми е интересно как ще се държи този амсойл в тези жеги
-
0 точкиСамо си представям ситуацията с ремонта с помощта на чук и парче дъска. 35 градуса навън и на път за морето, спираш да зареждаш и греда, поплавъка заседнал. Изкарваш целия багаж на бензиностанцията до колонката и смело и безотговорно с чук и дъска в ръка почва ремонта. Само си представям каква трагикомедия би била тази сценка. Относно липсата на време за ремонт, аз със стария навес за 3 години съм изгорил около 10 000 литра газ и не можех да си позволя да остана без кола. Ремонти съм правил след работа, събота и неделя, та съм се оправил по някакъв начин.
-
0 точкиСлед смяна на хидравличната течност, не се чува никакъв шум. Нито гък . Събра около 800 мл PSF - S. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
-
0 точкиОпитайте този линк в dropbox: https://www.dropbox.com/sh/r5pjhtnpj8rn1ew/AAA_4HRYU8HqgUW6RerhEMala?dl=0 Sent from my SM-G965F using Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00