Jump to content

Nile

Почетен член
  • Мнения

    687
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

168 Good

1 Последовател

Относно Nile

  • Ранг
    Developer
  • Рожден ден 27.03.1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Ep3 2004, CRV RD9 2005, Citroen C5 X7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна/Шумен

Последни посетители

8912 профилни разглеждания
  1. 1.4 и 1.6 ше паснат помежду си,но точно дали са съвсем еднакви не знам.От дизел на бензин не стават.
  2. Според мен турбината ти е за чистване.
  3. Павено е това нещо, за ефект не знам, защото трябва настройка, за да стане като хората. Проблемът е обд2 електрониката, защото не може да се настройва както старите компютри. Може би по-добре да се замислиш за минаване към Обд1, направо с делко.
  4. Абсурд да е връщан, по таблото няма манипулации освен моите. А и колата е от Англия закупена, лично от мен преди доста години, със сервизна история до последно.Счупил се е от вибрации, според мен, нямам идея как е станало, но е факт , че беше откъртен.
  5. На моето таблото се беше счупил светодиод, който индикира за налягане на маслото. При теб може да е същия проблем. За да се разглоби, стрелките се дърпат и циферблата може да се извади. После малко трудно се калибрират, но не е невъзможно. Иначе лампата трябва да мигне 2-3 пъти, при подаване на контакт.
  6. 1.налягане на системата - ако е паднало под минимума, пресостатният датчик не може да включи компресора. 2.повреден пресостат. 3.повреден съединител на компресорната шайба. Според мен тръгни по тези точки, но почти сигурно е , че ще е точка 1. Проблеми по ел. инсталацията ще се установят, като започнат да се отхвърлят точка 2 и 3.
  7. Това , което си сменил е уловител на пари от резервоара.Горивният филтър е вътре в резервоара, като цяло тяло от сондата, както @birev е споменал
  8. Метални никъде не съм виждал. Всички са от пластмаса или тефлон. Ако държиш да са метални, шансът е стругар. Пластмасовите вършат същата работа, така че не виждам защо да не ползваш такива.
  9. Тропане Рейка

    Моята, след ремонта не хлопа, минал съм 5000 км. Проблемът е по-тежък волан и многото корекции при каране по магистрала. Преди не бях го забелязал, но сега съм с други, по-широки джанти и гуми. Мисля да я охлабя съвсем леко, за да отпусне, надявам се да не хлопа.
  10. Просто проследи нивото няколко дни и ще си покаже.Наглеждай и нивото маслото, защото опцията горене е едната, другата опция е да ти влиза в маслото, което пак не е добре. Според мен не са обезвъздушили, навремето и аз, като карах Ep2, имах проблеми точно със зоната на изпарителя, тъй като беше поставен малко нависоко и му трябваше малко повече време да поеме течност.
  11. Тропане Рейка

    Щом си минал пробега за раздвижване, значи са ти я натегнали повечко. Аз ги натягам на ръка, без да меря усилие. След като сглобя колата, правя 1 кръгче за проба и решавам дали да я охлабя или натегна. Долу-горе това ми е рецептата .
  12. Тропане Рейка

    Повечето натягане на волана и усещане за тежест е нормално.Рейката иска да се раздвижи - примерно 3000 -4000 км, за да улегне всичко. За връщането на волана има голямо значение наклона на пътя, гумите, ширина на джантите и гумите, регулация на предница и т.н. Сензора е под мотора, цял блок е.
  13. Може да е конденз, иначе провери задната чистачка - махаш кората и гледаш по ламарината, дали има следи.
  14. Вакуум не може да е, ако е скъсан, ще ти държи високи обороти на тихи. Според мен може да пробваш с почистване на дюзите, ако не се оправи, трябва да си провериш TPS и МАP сензорите за изправност.
  15. Ако откачиш кабела под седалката за колана и лампата ти трябва да изгасне,поне при мен така се получи, на сивика ми.
×