-
Мнения
687 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
168 GoodОтносно Nile

-
Ранг
Developer
- Рожден ден 27.03.1989
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Кара
Ep3 2004, CRV RD9 2005, Citroen C5 X7
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна/Шумен
-
1.4 и 1.6 ше паснат помежду си,но точно дали са съвсем еднакви не знам.От дизел на бензин не стават.
-
Според мен турбината ти е за чистване.
-
Павено е това нещо, за ефект не знам, защото трябва настройка, за да стане като хората. Проблемът е обд2 електрониката, защото не може да се настройва както старите компютри. Може би по-добре да се замислиш за минаване към Обд1, направо с делко.
-
Абсурд да е връщан, по таблото няма манипулации освен моите. А и колата е от Англия закупена, лично от мен преди доста години, със сервизна история до последно.Счупил се е от вибрации, според мен, нямам идея как е станало, но е факт , че беше откъртен.
-
На моето таблото се беше счупил светодиод, който индикира за налягане на маслото. При теб може да е същия проблем. За да се разглоби, стрелките се дърпат и циферблата може да се извади. После малко трудно се калибрират, но не е невъзможно. Иначе лампата трябва да мигне 2-3 пъти, при подаване на контакт.
-
Не иска да включи компресора на климатика
Nile отговори на SkyWalker's тема в Civic 7ма ген. (2001-2005)
1.налягане на системата - ако е паднало под минимума, пресостатният датчик не може да включи компресора. 2.повреден пресостат. 3.повреден съединител на компресорната шайба. Според мен тръгни по тези точки, но почти сигурно е , че ще е точка 1. Проблеми по ел. инсталацията ще се установят, като започнат да се отхвърлят точка 2 и 3. -
Това , което си сменил е уловител на пари от резервоара.Горивният филтър е вътре в резервоара, като цяло тяло от сондата, както @birev е споменал
-
Метални никъде не съм виждал. Всички са от пластмаса или тефлон. Ако държиш да са метални, шансът е стругар. Пластмасовите вършат същата работа, така че не виждам защо да не ползваш такива.
-
Моята, след ремонта не хлопа, минал съм 5000 км. Проблемът е по-тежък волан и многото корекции при каране по магистрала. Преди не бях го забелязал, но сега съм с други, по-широки джанти и гуми. Мисля да я охлабя съвсем леко, за да отпусне, надявам се да не хлопа.
-
Просто проследи нивото няколко дни и ще си покаже.Наглеждай и нивото маслото, защото опцията горене е едната, другата опция е да ти влиза в маслото, което пак не е добре. Според мен не са обезвъздушили, навремето и аз, като карах Ep2, имах проблеми точно със зоната на изпарителя, тъй като беше поставен малко нависоко и му трябваше малко повече време да поеме течност.
-
Щом си минал пробега за раздвижване, значи са ти я натегнали повечко. Аз ги натягам на ръка, без да меря усилие. След като сглобя колата, правя 1 кръгче за проба и решавам дали да я охлабя или натегна. Долу-горе това ми е рецептата .
-
Повечето натягане на волана и усещане за тежест е нормално.Рейката иска да се раздвижи - примерно 3000 -4000 км, за да улегне всичко. За връщането на волана има голямо значение наклона на пътя, гумите, ширина на джантите и гумите, регулация на предница и т.н. Сензора е под мотора, цял блок е.
-
Може да е конденз, иначе провери задната чистачка - махаш кората и гледаш по ламарината, дали има следи.
-
Вакуум не може да е, ако е скъсан, ще ти държи високи обороти на тихи. Според мен може да пробваш с почистване на дюзите, ако не се оправи, трябва да си провериш TPS и МАP сензорите за изправност.
-
Ако откачиш кабела под седалката за колана и лампата ти трябва да изгасне,поне при мен така се получи, на сивика ми.