Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.06.2019 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    В Бултрако не предлагат само шарнир, а комплект с главината където е набит. Взимай на CTR и го слагай - вече 50 х. нямам ядове. Тампоните на носачите съм ги купувал от тях оригинални, но забравих цената /някъде назад в тази тема, може да съм писал за тях/ . Става с поръчка за 10-на дни и е хубаво да ги вземеш от тях, но после и да ти ги монтират правилно , че предния е особен и има начин на монтаж.
  3. 1 точка
    Направих междинна проба. Ето резултата: Забелязва се разлика в накъдрянето при новата офисна хартия. По-малко е от това при "старата хартия" и изглежда по-близко до това на филтърната хартия 391 (ето я): Явно обводняването не е толкова голямо, но все пак го има. Може би ще трябва да сменя офисната хартия, която ползвам в момента. Преекспонира нещата. Възможно е да е от самата хартия, а може и да е натрупала влага в себе си - от непостоянната температура у дома през зимата (резки скокове топло-студено) , въпреки че до сега не съм имал подобен проблем.
  4. 1 точка
    Айде се опитай да си отговориш защо чакаш да капне че си го истъкнал. Чисто и просто е малко маслото по щеката щото е водичка и трябва време да се събере капка.
  5. 1 точка
    Здравейте, Petro Canada 5w20 на 6000км., режимът се запазва с основно извънградско шофиране, пробата е първа капка, като пак трябваше да чакам около 15тина секунди да капне, а щеката беше много гореща, тъй като преди това имаше 10км задръстване с около 10км/ч на магистралата и след това около 30км. с около 150-160 при външна температура 29*, така че пробата е взета след доста тежък режим, но въпреки това, маслото запазва вискозитета си, лично за мен, за тези пари, маслото се представя отлично.
  6. 1 точка
    Да тези пет години са на всеки 5г.,след 12-13-та от поставянето и.Така ми беше казал същият човек "от затвора". Това за изпускането на газта,мисля че не трябва да му се сърдиш,а да приемеш,че работи по някакви правила и норми,които спазва!
  7. 1 точка
    Такива чистачи на грешки,под път и над път! Разбирам ситуацията в която си,но най важното в момента е точната диагностика на автомобила. Моят съвет е да потърсиш сервиз,който има опит с хонда и борави с HDS (Honda diagnostic system). Има такива в Пловдив. Имаш и неизвестни,относно акорда,който си презентирала (има ли газ,няма ли...?) Крайната цел е да избегнеш загуба на нерви и "грешни" пари от ненужни подмяни на части! Успех!
  8. 1 точка
    Със светещ чек е нормално да гори малко в повече, но не е необходимо да си чупиш краката веднага на първия майстор да я караш. Потърси свестен майстор, който разбира от Хонда, аз бих ти помогнал само за Пловдив. Чека може да си свети и няколко седмици, няма да се счупи колата. Успех с намирането на майстор.
  9. 1 точка
    Никога, на каквато и да е газова и с каквато и да е бутилка, не може да се направи да отчита вярното количеството на газта на ключето!Сещам се за няколко причини...... 1.Поплавъка е механично устройство и то има някаква неточност в какво положение ще застане при 20л. газ газ примерно. 2.Датчика обикновено и той е механично устройство което има някаква точност/неточност. 3.Какво ще отчете датчика/поплавъка зависи от това дали колата е в хоризонтално положение или не. 4.Колонката като отчете 20л. газ,няма гаранция че сте заредили това количество. Предполагам има и други фактори за които не се сещам в момента!
  10. 1 точка
    Сервиза с "боинг-а" е официалния сервиз на БРЦ. Фагу са дилъри просто и моят допир с тях е преди доста години и резултата беше оле майко.
  11. 1 точка
    Ето как се развива, за сега при мен, GTL-базово масло. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W40; 3) Маслен филтър – Nitto 4M-118 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 310 000 км, а може и повече; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 70 км до 1006км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50/50; 7) Средна скорост - 34.7 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 21.05.2019 - 25.06.2019; 9) Моточасове – 29 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 73 л. Лукойл 95 (предимно); 11) Kтм = (73 / 3.6) = 20.28; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.6 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работещ EGR; 16) Капката е скaнирана с "HP Deskjet Advantage 3525" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - кратки растояния градско + магистрала + междуградски пътища. 18) Предишно масло - Ravenol SSO 0W-30. Отгоре са пробите на филтърна хартия №391. Отдолу са на офисна хартия.
  12. 1 точка
    Здравейте колеги, трябва да си купя масло за 6-степенна ръчна скоростна кутия за 2,4 двигател. Предполагам, че това масло ще ми свърши работа. В сайта на Соларей Варна го намирам за 30 лева литъра и пише, че е подходящо за всички ръчни скоростни кутии на Хонда. Дали някой го е намирал някъде по-евтино? В сайта на Бултрако няма информация за масла и флуиди и не изгарям от желание да им звъня по телефона или да ходя на място да проверявам. Също така може ли някой да ми потвърди, че количеството, което ми трябва, е 2,2 литра? Благодаря предварително.
  13. 1 точка
    Това с дупката , ок . Обаче стърготините образували се от триенето на контактната пластина , която е като гребен и дере директно пистата няма да се махнат от там . Аз отварям и почиствам хубаво. На някой модели борда е със някаква много интересна третировка , защото много трудно се почиства. Каквото и да ползвам се пързаля по него и не се отмива за да се почисти добре. После познатото с поялника.
  14. 1 точка
    "сензорът" представлява два най обикновени потенциометъра коитоса на една ос и работят един срещу друг. Както всеки потенциометър и тук се стига до момента със прекъсването. В 99% от случаите проблема се отстранява с почистване. Много хора използват контактни спреьове. Аз използвам машинно масло. Възможно най тънкото. Не е добра идея WD40. И понеже тази система е херметически затворена трябва да се направи малък отвор около 2 мм. Аз инжиктирам няколко капки от маслото със спринцовка и игла във отвора. Раздвижва се динамично оста няколко пъти в двете крайни положения и...вече е като нов.След това запечатвам отново със поялник и някаква пластмаса или силикон за да се херметизира отново. На снимката се вижда къде точно е мястото за отвора.
  15. 1 точка
    Защото не мога да редакртирам. И нищо не е ясно , защото може да съм попаднал на куцо. Има купувачи които потвърждават че при тях работи. Иначе , там където си ходил и не могат , не значи че наистина не може. Аз лично моето съм си го ремонтирал , и на есен ще станат 4 години . Имам още едно резерва също отремонтирано от мен . Отделно още поне 5 съм рермонтирал , и едно съм върнал на колегата , защото си беше ок. Имаше един който 100 % на тест си беше ок , но колегата държеше да го отворя и почистя и ремонтирам. Сега Китайчетата като ми върнат парите , ще разпилея този , да видя къде са объркали и как е като качество.
  16. 0 точки
    Според FTIR-а (ИК спектъра в oil-club.ru) в това масло няма алкилирани нафталини, но кой знае. За "разредители" на GTL базата не мога да кажа нищо. Не съм срещал такъв термин (разредител на база). Обикновено се смесват две или повече бази с различен вискозитет, за да се получи желания вискозитет, добавя се пакетът добавки и нещата се "доуточняват" с нови вариации на % съдържание на базите + подобрители на вискозитета. Има много неизвестни, за съжаление.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    В случая, поплавъка в бутилката е заседнал в горно/пълно положение!А той скапания поплавък, като е пълна бутилката не разрешава да се зарежда газ! Прочети предното ми мнение дето съм писал, че поплавъка е механично устройство! Аз пък на моята кола имам дневен километраж.Като заредя газ го нулирам и гледам километрите на този километраж.Зная си разхода горе-долу на газ и по изминатите километри се ориентирам какви километри мога да мина още на газ.А освен това, като ми останат 10л. бензин в резервоара,зареждам 10 литра(не 10 лева). Монтирай си дневен километраж, много е полезен!
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Всичко освен бутилката е на ВRC
  21. 0 точки
    Не знам, кое е абсурдно.Знам само, че карам кола на газ от поне 20 години.Досега съм сменил 3 различни газови уредби и 2 пъти са ми изпускали гата от бутилката принудително.Навремето имаше изискване на определен срок (мисля 5 години) да се прави хидравличен тест на бутилката.Карал съм си колата до затвора (само там правеха този тест) с бутилка наполовина пълна.След 2 часа газта беше изпусната , бутилката хидравлично тествана и издаден сертификат за това.Не знам как го правеше г-н Попаров, но ставаше , а въпросният "папагал" ми каза,че за да се изпусне газта от бутилката трябва да караме колата някъде "на къра", то не че сервиза е в града де :).Аз нямах нищо против , разбира се да идем "на къра", само и само да свършим работа :). В случая не става въпрос за точност на отчитане.Аз не гоня такива.Става въпрос за това ,че на път (някъде по Панагюрските баири) ми свърши изцяло газта в бутилката ,а индикатора в купето (всички светодиоди) все още отчитаха пълна бутилка и си светиха в зелен цвят.Така ,ако нямах наличен бензин в резервоара, щях да си остана някъде по байрите и то посред нощ. Преди да тръгна на път, разбира се , се опитах да заредя газ на бензиностанцията на Петрол, но индикаторът отчиташе пълна бутилка и човека не можа да зареди и литър газ, като ми заяви ,че бутилката ми е пълна.След това минах около 200км и индикатора в купето, все още отчиташе пълна бутилка (нито един от светодиодите не изгасна).Ако това не е проблем и е нормална работа, здраве му кажи - ще си хвърля някъде инженерната диплома.
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Ако е направен ремапа добре, дпф ще се задръсти по малко.
  24. 0 точки
    Ходих при нашия "приятел".Един ден отпуск не се оказа достатъчен за решението на проблема.Поплавъкът, явно се размърда от самосебе си и нивомера взе да показва нещо, така че , когато отидох до сервиза, точно както очаквах нашия приятел заключи мъдро, че не вижда никакъв проблем.Понеже в бутилката имаше все още малко газ, ме прати да изгоря всичката газ и тогава пак да дойда, за да отваря бутилката.Те не изпускали принудително газта от съображения за сигурност. Толкова за гаранциите по нашите сервизи.Заключенията може сами да си ги направите :). След няколко дни гаранцията изтича и ще трябва да си платя на някой друг за отстраняване на проблема.Както и да е.Разкарването до там,загубата на време,нерви и средства не си заслужават да се занимавам повече с този "папагал".Ще го оставя на спокойствие да си газифицира Боинг и ще потърся друг сервиз.
  25. 0 точки
    Принципно и на модела с обикновен климатик не е задължително да се разкачат жилата, но просто е по лесно да се работи когато са разкачени жилата. Не съм свалял панела на джаз с климатроник, но най-вероятно е както при другите коли с климатроник, а именно, от панела на климатроника тръгва сноп с кабели които управляват моторчетата задвижващи клапите, обикновенно кабелите са събрани в една букса която трябва да се откачи за да остане свободен панела. Така че действай смело, няма какво да се обърка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...