Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.05.2019 in all areas
-
2 точкиЗдравейте колеги, преди празниците на 20000км смених: 1.Предните спирачни апарати със водачи и всичко по тях. Оказа се, че тракането което се чува е от тях, защото като караш по павета нещо дрънчи и като започнеш да обираш спирачката изчезва. Това дрънчене се оказа от тях. 2.Предни носачи, и там някакви луфтове. Абе косата ми побеля вече, даже и цигари пропуших... Вече много си бях глътнал бастуна, викам си, така ли ще бъде на всеки 5000км, да се сменя по нещо!? И както си седях в шоурума и вече ми беше писнало от тези ремонти, излязох на вън и разхождайки се нервно по паркинга гледам едно странно HR-V, направи ми впечатление, че е с два ауспуха, 18'' джанти и разбузени калници, нищо общо с стандартните HR-V-та... Попитах и се оказа, че това е новия модел 1,5 i-VTEC 182h.p. Turbo Sport, SDC Damper Performance окачване (това последното го разбрах в последствие в БТ не знаят какво е това окачване, двигателя е L15BY), тъкмо го регистрирали за тест-драйв. Още няма премиера в БГ. Тичам при дилъра, въпроси и т.н. и веднага го тествах. Най-важното, погледнах къде е правено, това беше първото нещо. Произведено в Япония! След по задълбочен прегледа на рамата в Yorii, чиста японка. Тествах го, колата е CVT не бях карал такова животно но ми хареса. Имали само няколко бройки, само вариатори. За поръчка на ръчка трябваше да чакам 9 месеца, което не е възможно за мен. Преглътнах вариатора, аз карам 80% градско даже ще ми е по-добре. И веднага без да се замислям, понеже знаете какво изживях с мексиканеца сглобен от на Панчо Виля пра-пра-пра-внука, който сигурно през нощта прекарва трева или нелегални емигранти, а през деня работи в завода и със силно разширени зеници сглобява автомобили, та скочих на тази... Това а са папарашки снимки на моята, свалена от автовоза от митницата. Вече съм с нова кола, тази седмица се надям да я взема, ето малко снимки от шоурума, чакам едни документи и другата седмица в КАТ и... В общи линии колата е с доста висока цена, но качеството на сглобката, хонингования двигател, подобреното окачване и т.н. преглътнах и цената. Някой, ще каже защо не взе CR-V за тези пари, не взех защото не влиза в гаража и ще трябва да продам мотора, а това да седя без мотор няма да стане... ХаХа Плашат ме за вариатора разни ''разбирачи'' и ''карачи'', ама аз кола сменям на 100к, даже и на по-малко и ми е през ... като не ми хареса и не се държи добре, айде на пазара... Вариатора иска редовно облужване, това е рецептата, поне така казват хора които са имали и имат CVT... П.С. Червено-черните джанти с гуми ми остават за продажба, заедно с червените огледала. Джантите са без забележки, гуми на един летен сезон, ако някой има интерес да ми пише, ще дам цена. Скоро ще ги пусна на обява с параметрите и подробни снимки.
-
2 точкиКолега гледам си много активен в много теми включително и тази,която е за Cr-v 3 дизел.Ти 3-та генерация ли караш с дизелов мотор за да се изказваш толкова компетентно какви големи боклуци са дизелите.Писал си,че всичко опира до пари ами да си купи човека една баничарка на метан и е готов по-евтино от това няма.Осем години карах бензиново Ауди 2,8 192 коня на газ,ми неща повече.Сега ми е кеф да се изстрелвам на 4-та или 5-та от ниски обороти и това е.Незнам как върви твоя бензин на газ ама да се припотявам преди всяко изпреварване,ми да ти е.ем и икономията.Колега нищо по-скъпо за поддръжка няма хондовия дизел от всички други,а върви повече и гори по-малко от доста от тях.
-
2 точки1. Дата: 21.05.2019 2. Повод: Цялостен прегед, гарнитура картер, тампон двигател, комплект пистови ремъци, проверка хлабини на клапани, масло и маслен филтър, масло скоростна кутия. 3. Оценка за качеството: Отлично! Справка - пост #30 4. Оценка за отношение: Отлично! Справка - пост #30 5. Информация за сервиза: на Л.С. и в http://forums.hondabg.com/ 6. Препоръки към fenabg: Справка - пост #30 7. Инфо-препоръки към останалите: Ще повторя написаното от пост #30. Не злоупотребявайте с fenabg, съобразявайте се с мнението му и бъдете спокойни - колата ви е в сигурни ръце! Такива ХОра и специалисти като него трудно се намират вече...
-
1 точка
-
1 точкаМоже и да съм пропуснал нещо в четенето на темата, но не видях колегата да е питал за съпоставка бензин/дизел или нещо подобно. Той зададе доста конкретен въпрос. Няма лошо учтиво да му се спомене друга гледна точка, в случай, че не се е замислял за нещо, но тук май получава нежелани съвети. Очевидно каза, че за газова не мисли и сравнението би било бензин или дизел. Защо продължаваш с тая газ, колега Карпера? И между другото превлючването на предавки при всяко изпреварване е доста разрично изживяване м/у автоматик и ръчна, така че за ръчка разбирам как на човек може да му е доста по-удобно да си издърпа на висока предавка с дизела. Друг е въпросът кое наистина би го издърпало по-бързо и там отговорът не е бензин или дизел, а мощността (позволявайки за превключване на предавки).
-
1 точкаЧестит ви празник! Като деца го възприемаме с гордост, като ученици с досада и чак като възрастни осъзнаваме колко е важно да бъдем грамотни, но тогава вече е късно. Липсата на култура и обноски си личат от правописа и говора, и вонят като стари чорапи. Никой не ги иска на носа си, но мнозина са без обоняние в тази сфера, и не им пречи, обаче веднага отблъсква околните.
-
1 точкаКазваш, че цените на дизела в момента са няколко хиляди под цените на бензина, но същевременно си запознат с "консумативите" на дизела по две хиляди лева? Според това което казваш излиза, че парите не са водещото. Тогава остава да решиш какво искаш. Нормално е да има 2 бензинови на 20 дизела, защото тея години когато са купувани нови на запад се караше само дизел. За хубава кола се чака. Аз лично бях решил точно какво искам и не правих компромис с нищо, дори и най-малките детайли. Е почаках си, но накрая дойде нещо което дори има някой "екстри" за които не се и надявах. Помисли какво искаш, какви са ти приоритетите и тогава дейставаш. Най-важното е да не бързаш. В момента в Италия има дизели вече по 4000 евро, дори и по малко, но скоро време с тях в по-големите градове ще може да караш само по околовръстното...Бензиновите обаче са от 7/7.5 евро нагоре.
-
1 точкаСпрея върши работа но с него постигаш минималин ефект,свалянето и кисненето в обезмаслите е по-траен.Да в иска закачане на диагностика.Затова аз се доверих на човек който го е правил го стотици пъти имащ нужния софтуер. Просто намери кой да ти закачи колата на софт и да оправи всичко щом вече и чека свети.
-
1 точкаЧета ви темата случайно и с болка на сърце, но подозирам че рент а кара (Рено Каптюр), който ползвах зимъска за седмица е по-добър от 2-ката на Харвито. Лошото при него е че е двойно по-скъп от аналогичният Дъстер. В наши дни всичко се произвежда за да бъде продадено, а не за да бъде ползвано. Така върви светът ...
-
1 точкаЗа съжаление имам същите отзиви и от Букурещ - колегата е много печен и си говорихме за новото Харви. Отчайващи странни фабрични дефекти и серии със сервизни бюлетини за странни неща.
-
1 точкаТака, продължаваме на татък - 6600км, започнаха първите сериозни проблеми: 1.Задни амортисьори се скапаха и са подменени гаранционно 2.Лява вежда на предния калник се отвори - подменена гаранционно 3.Капака на таблото от ляво и той се отвори - подменен гаранционно 4.Стопа за мъгла се наводни, оказа се че смотаните, като са сваляли бронята за теглича, не са го и закачили даже и не свети, чакаме да пристигне 5.Заден под калник за смяна - чакаме да пристигне 6.Инсталацията за теглича беше свързана грешно , щях да се пребия с ремарке! Даваш ляв мигач, свети десен, натискаш спирачка свети стопа за мъгла и т.н. Просто ми обясниха, че жичкаджията явно я е свързал грешно и на обратно, а аз им викам ако беше станала катастрофа какво правим. Сам си я оправих на пътя и сега е по EU. 7.Днес установих, че дисплея на навигацията се разхерметизирал и има прах в него, което не съм виждал никога до сега 8.Левия фар се поти явно и той е дефектен 9.Пълен смях, за кола където няма 10000км, какво ли още ще се разпадне... Мисля, в понеделник да проведа сериозен разговор с управителя, даже и със собственичката, ако трябва ще отида до Пловдив, защото това не може да продължава, ако даже се наложи да си я изкупуват обратно... Една проста Дачия за 20к няма такива проблеми като тази за 60к. Колата е закупена на фирма, ако трябва и ще се съдим, имам средствата и времето да си го позволя! Съжалявам да го кажа но не си купувайте Хонди, които са правени в Мексико... Единственото хубаво нещо в тази кола са гумите и джантите, а да и разхода на гориво...ХаХаХа
-
0 точкиЕ какво им е на италианските дизели, като всички останали, здрави и надеждни. Всичко е до късмет. Успех колега и да попадне на читава кола.
-
0 точки@Zlatozator По това, което си написал разбирам че става въпрос за предифейслифтов акорд, т.е. проблемът с колектора мисля че липсва при CR-V 3 gen. Тук доколкото съм запознат се монтира N22A2. Останалите да, трябва да се преживеят. Мисля че без DPF почти не се срещат, особено ако са внос от чужбина. Тук вариантите са три, смяна с афтърмаркет около 1000 лв, почистване за 300 лв или премахване за под 300 лв. Като му дойде времето ще мисля кой вариант ще избера. @Митко Йотов Затова написах в кръга на шегата Не разчитам на икономия от гориво, но все пак си ги бях пресметнал нещата и като заговорихме си ги казах. Не ме плашат кой знае колко ограниченията, защото колата все пак е 10 годишна с Евро 4. Ако стане нещо ще почнат от по-старите, както и вече се случва, вдигат данъка. Прав си, след бензина трябва да привикна да карам в по-ниските обороти, че първото ще е маховика предполагам.
-
0 точкиОстави го това колега,сметката ти няма да излезе, 100%. Дизела е хубав мотор.Това с изстрелването го забрави,не обича тормоз,не му надценявай възможностите и ще ти се отблагодари с надеждност и послушание.Това са злопаметни коли,ако го "ядосаш" през носа ще ти го изкара. Гледай да е на малко километри и с доказан произход,за да може да се порадваш на мотора щом не те плашат бъдещи забрани и проверки.С малко повече търпение ще се случат нещата.
-
0 точкиПак да кажа - явно съм от щастливите собственици на дизел. От 2011 досега (128х км до 199 сега) съм нямал никакви ядове. От това, което съм срещал из форума, на N22A1 проблемите са: - колектори (приготвил съм, но моите още не са се обадили); - евентуално, ама евентуално дюзи; - съединител и маховик; - верига. Като последните две са дори по-скоро консуматив. А, да - и смених потенциометър на педала на газта, който е същия като при бензиновите. На някои N22A2 има и DPF, като там вече играта е друга. В същото време, един колега купи бивш служебен автомобил на 4 години и под 100х км реални. Астра 1.9 CTDI (опелския, не исузу) и на няколко месеца чувах за ремонти на части, които даже не съм и чувал, че един автомобил има. Като някакви си "вихрови клапи". Нямаше влизане за под 1000лв в сервиз. Един приятел със същия двигател на Астра GTC смени половината двигател сигурно, барабар със скоростна кутия. И пак не съм чул някой да реве така срещу дизела на опел, както срещу този на Хонда. Предполагам, защото хората са свикнали като е Хонда и да не барат нищо по нея
-
0 точкиИ аз благодаря за стоицизма Ви да ме четете, понеже като се улея в текстоплетството и станат дузина изречения от по 3-4 реда, накрая малцина си спомнят началото, а още по-малко смисълът, но грешен съм и ази - рабът Божий. :)
-
0 точкиКоето е по малкото зло и възможно да си го установиш сам след като я разкачиш.Силно се надявам да не намериш някоя замаскирана изненада!
-
0 точкиЧукче вижда магаре за първи път. Навежда се хваща го нежно за топките. Претегля ги, нагоре надолу и казва: -Тоя заек е поне 50 годишен!
-
0 точкиА на Цецо не му липсва и артистичното изразяване, така повдига повече духа тук във форума. Благодарим ти всички, честит празник.
-
0 точкиКолегата говори за аномалия, която и аз не мога да си обясня, но и при мен е факт. Тя не е свързана с круиз контрола, а вероятно с дросела или управлението му. Прави го на случаен принцип. Може да мина 200км и да не го направи, а може и 2км в които да се случи няколко пъти. Случвало се е и извънградски, както и в града. Колегата цитира данни за моментния разход, понеже само в този режим на борд. компа се вижда че скалата не винаги е нулирана при движение по инерция. Ако не си в този режим, няма как да го забележиш, понеже не се усеща изобщо в поведението на колата. Автомата си има комп, който управлява този на мотора. При движение без газ - режим моторна спирачка (което при автомата е по-сложен процес), скалата се нулира, понеже гориво не се подава до достигане на 1100 об/мин (независимо от скоростта и предавката). След това се подава минимално гориво, колкото да не угасне мотора и с него колата може да се движи на 1-ва, или 2-ра и 3-та (ако автомата е в ръчен режим). И в автоматичен може да се движи на 3-та без да сваля надолу, ако е празна и по равно. Отнемаш газта, тя се движи намалявайки скорост и предавки и си се търкаля на 3-та, което е много удобно, но види ли съпротивление, сваля 2-ра или дори на 1-ва.Всичко това е нормално и така трябва да е. Да уточня пак че ефекта за който иде реч е при отнемане на газта. В стандартния режим скалата на разхода се нулира, а в другия показва 4 или 5 л /100. И в двата случая моторът е над 1100 оборота. Ясно е че е над минималните си обороти и гориво не трябва да се подава, но компа решава друго. От 4 г. имам колата и не съм открил логика или проблем. Просто като ми направи впечатление (не винаги карам на моментен разход по борда), чуквам газта и нещата се нормализират. Някой път не става от веднъж. Не е от зиме / лете, не е от гориво или вятър, не е и с някаква логика - лотария си е. Прави го доста рядко, но все пак ако изобщо има нещо общо, то е че преди това съм карал с еднакво натиснат педал продължително време. Колцата си има мощност и се кара с вързанките на дясната обувка, тоест 1 - 2 см натискане на газта. Има случаи в които при отнемане, разхода не пада до 0, а има и такива в които се нулира, но после отскача на 5-6л, пре ди да е достигнал минималните 1100 об/мин. Това вероятно го решава компа на кутията, по някакви негови съображения. Все пак - тя е автомат и ако винаги при отнемане на газта минава в режим моторна спирачка, колата няма да има движение по инерция. Движението по инерция си се усеща - тавите се отключват, колата се търкаля, а мотора работи на мин. обороти.
-
0 точки- Купих си автомобил Tesla Model X, от тези, които сами се управляват. - И къде е? - Де да я знам...
-
0 точкиВзел съм кредит, купил съм си 80" телевизор, сядам да гледам мача, а от там оня ми вика: "Добър вечер на зрителите пред малкия екран". -Шшшшшш, Ааалоууу!!!
-
0 точкиЖена отива на очен лекар. Влиза в кабинета и без да каже нищо се съблича и се разкрачва на кошетката. Доктора изумен: - Ама госпожо, какво правире? Жената без колебания: - Бъркай! - Ама как така? ! Аз съм очен лекар а не гениколог! Жената отново: - Бъркай! - Ама чакайте малко имате грешка - Бъркай бе! Доктора какво да направи, и пъхнал единия пръст, сложил втория и пак плахо: - Ама ... Жената го секнала и извикала решително: - Бъркай беееее! ! ! Доктора продалжил да вкарва пръст след пръст, вкарал си китката, стигнал до лакета и тогава жената: - А! При това положение ми се насълзяват очите
-
0 точкиНа изпит по наказателно право: - Можете ли да ми кажете, какво е измама? - Измама ще е, г-н професоре, ако ме скъсате. - Какво искате да кажете? Обяснете! - Според наказателния кодекс, измама извършва този, който се възползва от незнанието на някой, причинявайки му вреда.
-
0 точкиЖените се женят слаби, за са влязат по лесно в къщи,а с годините напълняват,за да бъде по трудно да ги изхвърлят.
-
0 точкиВключвам се и аз. Ще започна оттам, че първоначално монтирах газов инжекцион в Бургас. Колата е хонда црв 1 128 к.с. автомат. Инжекционът беше пълен сбирщайн, което разбрах в последствие естествено. Компютър газитали, рейка валтек и подобни. Колата започна да прекъсва при круизване - проблем, за който четох при доста хонди. Оттам се започна стандартното - смени свещи, смени кабели, делко, палец и всичко от филма, който започват да ни прожектират некомпетентните "майстори на газ". Добре че излезе поне свестен в това отношение и накрая след 12 к км си свали цялата система(не пропусна да коментира обаче, че видиш ли - проблемът бил явно в колата и където и да монтирам щяло да бъде същото), върна ми част от парите и записах час при Бранко. За отношението на Бранко няма какво да пиша - всичко е в постовете на колегите по-горе - посрещане, внимателно обясняване на всичко, регулиране на клапани включено в цената, почистване на дросел, оборотна кола с която да се прибера в Бургас, даже и преглед на ходова част и съвети, кое, как и защо да се смени. Колата в момента работи перфектно на газ - няма ги прекъсванията. Системата е изцяло Романо - включително и преходникът за зареждането. Силно препоръчвам и още един път му благодаря за всичко и тук.
-
0 точкиРадвам се, че нямаш проблеми за сега. Просто явно аз съм карък или съм уцелил мексиканец на повечко текила... ХаХаХа
-
0 точкиЗабравих да спомена, че волана ми седеше на ляво и ходих да го изправя, майстора каза, че била и със сбъркана геометрия, така си е дошла от Мексико сигурно... Както и да е оправих я, но не в Бултрако, там волана щяха да го направят на дясно сигурно...ХаХаХа
-
0 точкиНаблюденията ми са базирани от 5 годишно участие в този http://accord-russia.ru/forumdisplay.php?s=&daysprune=-1&f=92 форум в който участниците са много повече от нашия(в Русия Хонда Акорд е доста популярна кола) ,от западни форуми и от мои лични наблюдения.Ако мога да обобщя най -честите болежки на 7-ма генерация са следните: 1-Рейката е слабо място и изисква специални наблюдения (при проява на теч на хидравлично масло ,тропане трябва да се ремонтира иначе риска да се хвърли е голям) 2-За маркуча на хидравликата и актуаторите на вратите сте писали(проблема е във виетнамските моторчета) 3-Веригата се сменя на 200 х км (поне за 2,4 двигатели-отпуска се 4-TPS sensor или датчика за положението на педала за газта си заминава почти винаги около и след 100 х км (моя си замина на 70 макар че засега съм го ремонтирал ,но не зная колко още ще изкара) 5.Провисва предната броня-оправя се с подлагане на тампон или гумен маркуч 6.Почти всички започват да изпотяват фаровете (засега не е намерено решение-някои го лекуват със пробиване на допълнителни отвори,има пуснат бюлетин от хонда където се препоръчва слагането на допълнителни щипки на стъклата-не помогна при мен) Има още по малки типични характерни слаби места-като бързото износване на лагера на помпата на хидравликата,скърцане на педала на съединителя и други,но тях не мисля че си заслужава да се пише.Ами това е -въпреки тези характерни за автомобила слабости(кой ли съвременен автомобил ги няма) мисля ,че Акорд 7ма генерация е един доста приятен за каране и надежден автомобил.
-
0 точкиЗдравейте колеги. Оправих проблема с моите степени на вентилатора. Проблема се оправя много лесно и най вече много евтиноКакто вече беше казано от колегата 1net, степените се управляват от три канталови резистора намиращи се върху една палстмасова плочка, четвърта степен е директно подаване на напрежението върху вентилатора. Резистора на трета степен е направен от много дебел канталов проводник и практически не може да изгори, затова изгарят предимно 1 и 2 степен. Тях спокойно може да замените с обикновени, но МНОГО ВАЖНО, мощни резистори(аз сложих 5 ватови). Стойностите на резисторите са съответно:Първа степен - 1.5омВтора степен - 1омТрета степен - 0.7омаЦялата работа струва 70ст за двата резистора и 5 минути работа с поялник!Дано съм бил полезен на колегите които имат този малък но неприятен проблем с вентилатора!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00