Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.03.2019 in all areas
-
3 точкиНе мисля, че трябва да се слага подобна граница само защото маслото е III гр. Казвали сме го и преди - ресурсът на едно масло ще зависи не само от самото масло (крег или пълна синтетика IV гр.), но и от стила на шофиране (изкл. важен), условия на експлоатация (на кратко - тежък или лек режим), състояние на мотора, качество на горивото и др. Ако маслото, създадено на базата на III гр., е направено с добре подбран и балансиран пакет добавки и бази, то е напълно конкурентно на събратята си от IV гр. в условията на една нормална ежедневна експлоатация.
-
2 точкиЗа тези, които искат да придобият по-сериозни познания относно: "Приносът на различните източници на консумация на масло към общата консумация на масло в един двигател с вътрешно горене - по-специално бензинов такъв (с искрово запалване)" "The Contribution of Different Oil Consumption Sources to Total Oil Consumption in a Spark Ignition Engine" Горното е само кратка есенция. Целия абстракт - публикуваната от SAE кратка версия, и още много интересно инфо можете да видите ТУК Основен източник: BITOG - ТУК От BITOG можете да изтеглите и цялото проучване, което е 167 стр.
-
2 точкиhttps://postimg.cc/gallery/3fhmy8878/ Гайките се навиват изключително плътно, завиват се с рамо. Рамената ще бъдат Г планки, които ще се навиват на щангата, отстоянието между оста на резбата и оста на отвора на биалетката, е 30мм. Рамото ще е дебело 10мм. , а резбата за навиване върху щангата, ще е дълга 25мм. Дължината на рамото ще бъде 100мм. Рамената ще бъдат повдигнати с 20мм спрямо оста на щангата, така разстоянието между носача и рамената ще се увеличи от 10 на 30мм. Ще се навива с ключ 26. В двата края ще се законтря с гайките. Ще доуточня размерите и ще дам чертеж да ми ги изработят.
-
1 точкаНа скоро едни добри съседи викнаха полицията за един познат но той си прибрал инструментите малко преди това и така разбрал че глобата е 300лв. Та търся текста на закона. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
-
1 точкаНали си наясно,че всяка заварка е потенциално отсабване на даденото място,аз бих предпочел "носещите" планки захванати за моста и по между им разпънка.
-
1 точкаОф, колега, притесни ни ти с тоя "много шумен двигател". Вероятно нямаш опит, но да знаеш - това е разтегливо понятие. Ако е от двигатяля, обикновено е чукате, тракане или тропане произничащо от хлабини. Ако е от "навесното оборудване", обикновено е виене, жужене, стържене на ремъци, ролки, лагери в агрегатите, а ако е от изпускателния или смукателния тракт е шипене, бумтене и т.н. свързани с флуидни процеси. Вярно че всичко това се чува от двигателния отсек, но опитен майстор би познал източника по характера на звука. Важното е че проблема е локализиран и вероятно лесно ще си намериш необходимото (втора ръка) от някоя морга.
-
1 точка@mitakam Всички тези масла, които си посочил в поста ти по-горе, са III група хидрокрег: SDS на Honda 0w-20 Type 2.0 маслото (продуктови кодове: 08232-P99K1LHE; 08232-P99K4LHE (този отговаря на маслото от coxmotorparts.co.uk; по данни от сайта) и 08232-P99K6LHE) - ТУК Състав: минерално масло >90%; добавки <10% Ето и анализ от PQI America на Honda Full Synthetic 0w20 (черната бутилка) - ТУК За съставът на Honda 0w-20 Type 2.0 можеш да придобиеш представа от поста на DTEC, касаещ Honda Civic Type R FK8 320PS след 10 000км с Genuine Honda 0W-20 Type 2.0 (виж по-нагоре, поста от 5 Март).
-
1 точкаЗакарай я на майстор през телефона или с каквото си правил клипа се криви звука.Да си чешем езиците тук и да предполагаме няма да стане Майстор който е сменял тези консумативи знае какво да гледа и ще ти каже какво следва оттук нататък. Fenabg не ти е далече а има теми и с читави майстори при теб в София.
-
1 точкаПроекта с щангата се придвижва малко по малко. Поръчах си биалетките за модела, като идеята ми е всичко да се доближава на макс до фабричният замисъл. Взех си ги най вече за да им взема размерите и да доуточня точното разположение на щангата. Ударих джакпота, с ей тия ментарлаци, колкото да има за мостра и проба, а може и по случайност да излезят издържливи. Ко му плащаш?! https://www.autopower.bg/биалетка-nipparts-honda-civic-6-hatchback-ejek-1.4-i-s-ej9-j4894013-g7280c22-i27238400.html В краен случай, ако не пасне размера, съм издирил от други марки коли на различна височина. Ще поръчам да ми изработят и планките, като крайният резултат ще изглежда по подобие на това: За сега съм зачистил щангата , разглобих планките с тампоните, които бяха фабрично пренатегнати ...някъде четох че тия алфи им било слабо място, скърцането на тампоните по щангата ... планките имаха нужда от леко отваряне, за да легне без усилие тампона, накрая смазах с една грес много подходяща според мен за целта - за пластмасови механики на плейъри и др., съдържаща силикон и тефлон. Сега движението е много плътно и мазно, а преди на ръка със зор. Преместих ги на новото им място и чакаме останалите неща. Накрая ще отрежа рамената на нужната дължина и ще добавя нови уши, целта е да няма заварки, по опорните точки. https://postimg.cc/1nF1Sxjq https://postimg.cc/zb4WLh7Q
-
1 точкаКазвам го съвсем от опит и вероятно изпатил като теб. Части от България пазарувам, само ако са накладни, тампони, биалетка. Габиели доставят всичко от UK за около 20 тина лв, а в Англия има почти всичко за нашите коли. Дилърите са коректни и са много по-хора, от нас. Не мога да коментирам при дизела как е, знам само че при мен 2.4 след смяната на веригата и смяната на маслото Eneos Sustina 5w30 прави се само и единствено в Япония, колата буквално не се чува как работи.
-
1 точкаТоест, LPG се възпламенява, подчертавам възпламенява, (тоест точка на запалване) при много по-висока температура отколкото бензина. 920-1020 градуса спрямо 80-300 градуса за бензин. От тук логично следва, че за LPG трябва по-гореща искра. А защо не и по-горещ електрод... Но с каква температура гори след това LPG и с каква бензинът? Тук е разковничето! Щото няма как бензинът да "вдигне" само 300 градуса след това, при горенето си. Та в готварската ми печка се развиват 250 градуса, а знам и как гори бензин на живо...
-
1 точкаИскам да коригирам горното си твърдение за газта... Вероятно е да не съм прав! Понеже не съм сигурен дали гори с по-висока пламна температура от бензина, от там и какво топлинно число е по-подходящо. Да! Няма как един "пиклив" електрод да намали температурата в цилиндъра! Тук става въпрос единствено за температурата на самия електрод. Но най-общо казано: По-топлите свещи отвеждат и отдават по-бавно топлината от електродите си, а студените по-бързо. По-топлите свещи са за по-нискооборотни двигатели, с по-малка степен на сгъстяване, а по-студените свещи са за по-бързооборотните двигатели, с по-висока степен на сгъстяване. По-стдените свещи по принцип са с по-къси електроди, а по-топлите - с по-дълги. Също така и сплавта им е различна, а от там и разлика в топлопроводимостта. В нета попаднах на това: https://bg.wikipedia.org/wiki/Запалителна_свещ А също и на това обяснение:
-
1 точка
-
0 точкиМисля че,тези снимки на този преходник ще са много полезни за някои от вас,които имат нави,но нямат камера за заден ход или пък искат да закачат видео плеър за оригиналната навигация. На този конектор се вижна на кои пинове е закачена камерата.
-
0 точкиОткачи акумулатора, извади релето, полей него и цокъла му с контактен спрей, изчакай, след 1-2 минути полей пак, вкарай и изкарай релето няколко пъти, което ще разтърка контактите и ще почисти евентуални боклуци. Накрая го вкарай на място и пробвай дали случайно има подобрение. Докато чакаш след първото поливане със спрей, може сам да измериш релето - между 30 и 87 безкрайно съпротивление, между 85 и 86 подаваш + и -, трябва да се чуе отчетливо превключване. Като превключи - между 30 и 87 съпротивление = 0. Това е ако са надписани. Ако не са - по-дебелите контакти са 30 и 87, а по-тънките - 85 и 86. Това е по принцип. Ако проработи - спестил си 2 седмици, 20 лева и оставаш с кефа, че сам си си свършил работа.
-
0 точки
-
0 точкиАко мястото е в София, то нарушението може би е по чл. 71, т. 3 от Наредбата за управление на отпадъците и поддържане и опазване на чистотата на територията на Столична община - забранява се "миенето, гресирането и ремонтирането на моторни превозни средства, с които се замърсяват улиците, тротоарите, паркингите, площадите, зелените площи, междублоковите пространства, местата за отдих и край поречия и водоеми". Ако това е нормативния акт, то глобата, която се предвижда за това нарушение (поне друго не открих) е по чл. 82, ал. 1 от Наредбата (за други нарушения) и е от 100 лв. до 5 000 лв. за физически лица или от 700 до 20 000 лв. имуществена санкция за юридически лица или ЕТ. Т. е. няма такова нещо като фиксиран размер от 300 лв. - минимумът е 100 лв. (ако нарушителят е физическо лице). Това първо. А второ - "ремонтирането" в София трябва да замърсява. Не така е в Сандански например - в местната наредба няма такова "условие" - ремонтът да замърсява, а глобата е от 50 лв. до 500 лв. Т. е. във всеки град, в който такава разпоредба действа, глобите могат и да са различни, нарушенията също...
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиТук сигурно има друг проблем. Ако не си разпознае ключа, няма да запали. Ако пали и гасне е от друго. Разкачането на акумулатора води само до загуба настройките на радиото и часовника. За обучението на ключовете имаше някъде описана "смешна процедура" - (3 пъти клекни, 2 пъти плесни с ръце), но не помня в коя тема беше.
-
0 точкиМъка, мъка. Хубав е бил Прелюда, но не се коркай - минало е. Нали си "недосегаем", надявам се да не посегнеш на живота си, само защото предният собственик не е знаел че точно ти ще купиш колата му. Не се шегувам на твой гръб - мнозина сме така и с вехтите коли ситуацията е такава. Сипи каквото пише по книгите, тя ще си каже дали е доволна или не за 2 - 3 хиляди км. Иначе - честито и напиши в профила си с какъв мотор е Акорда, за да не го обясняваш във всяка тема.
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x1L Стойност на поръчката: (45.65 + 10.55)*0.95*1.9675 = 105.04 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер - ЕКОНТ гр. Плевен, офис Възраждане
-
0 точкиЗаради Вашата пунктуация ще да е грешното разбиране от моя страна ;). Относно цената - сменях маслото преди около месец + всички филтри, но не помня колко излезе. А и ползвам добра отстъпка. Маслото със сигурност не е менте (не знам Мотул имат ли ментаци), моите хота по сервизите работят само с официалните вносители....
-
0 точкиБлагодаря @Takumi Fujiwara @emod Сувчето е уж на 45000 км (освен ако германския Хонда дилър не е фалшифицирал цялата сервизна документация и двата TUV доклада) Исках да се съобразя с долното и затова питах кое е "оригиналното". Но трябваше да поръчвам масло за другата кола и в сайтът излезе Castrol Edge H 0-20w. Ще умувам за следващото.
-
0 точкиhttps://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 4л.x1бр. 1л.x 2бр. https://www.ato24.de/en/ravenol-motobike-4-t-ester-sae-10w-40.html Вид и количество:RAVENOL Motobike 4-T Ester SAE 10W-40 1л.x 2бр. Стойност на поръчката:39,95+2*11,95+2*8,79*0,95*1,9675=152,20лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер Адрес на лични
-
0 точкиАз бях взел 5+2 , но всъщност се побраха 5 и нещо. Остана 1л. неотваряно + още 200-300 мл....Та 6л. са ти ОК. Ако искаш - може да пробваш в сервиза на Слави - МОТОБОКС - там ми смени маслото на скоростите с оригинално мисля беше. Много съвестно работи, без да го бях молил - прегледа по колата и ми съобщи разни неща, че са за смяна( за които и аз си знаех - в смисъл - не гледа да те набута за безмислени смени). Не разбирам защо колегата CARPERA е против МОТУЛ-а, при положение, че по спецификации точно това масло го дават за Тойота/Хонда. Останалото е сектантсво и филмиране. Като вземеш някакво масло с поръчка от чужбина, което липсва у нас, и не дай Боже ти се наложи да долееш например, какво правиш ? Чакаш групова поръчка ли, що ли ? Айде нема нужда. Имам доста близки приятели, управители на реномирани автосервизи - нямат нищо против МОТУЛ. И си го има винаги, когато поискаш. Но - в крайна сметка - всеки сам си избира . Успех.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте,искам да попитам колко коня ще се вдигнат на Honda CR-V 2.0 128 коня,когато се смени въздушния филтър с такъв на К Н? Ако може точно да ми кажете колко точно ще стане ако се смени.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПроверка на пътя. - Господине, пили ли сте нещо днес? - Абе как поне веднъж не ме попитахте ял ли съм?
-
0 точки^ Да, точно така и това е поради 2 основни причини: - европееца не е с най-дълбок джоб (да не говорим за източно-европееца) в сравнение с американеца, японеца или китаеца - в Европа все още витае духа/слуха за скъпите японски резервни части
-
0 точкиМаркетинга на Фобос го налага това омазняващо.Не се заяждам.Щом продават кита си с Romano инжектори и Romano редуктор,единственото друго е софтуера или пълначното да го налагат... Сега сериозно:Уважаеми Фобос Маркетинг.Караме Хонди от доста време.Думичаката "задължително" не присъства в речника на Хонда.Идея си нямате колко специален е този автомобил и на какво е способен.Щом в отбора ви има само хонда-фенове нека да си сложат по 3 масларници и да регулират клапани на 100к километра.Ние се радваме за тях. Понеже работата ви е маркетинг и не разбирате от техника,моля попитайте вашия главен инженер следното: Наистина ли трябва да задължаваме клиентите с това омасляващо,защото ония от Хонда форума твърдят че карат на газ 10 години преди Фобос да съществува. Ако отговора е :Да, задължително е поставянето на масларница,то моля изпратете сертификати и вашите изследвания по въпроса до факултет Транспортна техника,ДВГ към Русенския университет или на мейла ми: bmarkov1969@abv.bg Ако тези ваши изследвания доказват необходимостта от това нововъведение,с радост ще уведомя нашата форумна общественост за това, че досега не сме знаели как да използваме правилно колите си.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00