Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.03.2019 in all areas
-
2 точкиСнимки от 3-ти март - издигане на българското знаме в центъра на Чикаго (пред кметството). Беше около -15°С, но се събраха около 200-300 човека. Почетохме празника и играхме народни хора. http://www.bg-voice.com/вдигнахме-българското-знаме-при-реко/ https://chicago.bg/арктически-студ-при-издигането-на-три/?fbclid=IwAR2WI_hlDF91YHVR1XLlsQmATlcRvuMsVJeiRYfWdhBTZVpc2uKO7jjGelw преди да вдигнем знамето на пилона втория, отдясно първия, отляво (момчето в средата е американец) първия, отляво
-
1 точкаТова за европа е просто зеленчук, не знам що са го свалили от менюто. Кво им е пречило ...
-
1 точкаЕ той този метод идва малко по интелигентен . Иначе трябваше да измислят нова причина за масова, задължителна смяна на регистрационните табели .
-
1 точкаТака си е - системата работи безотказно (с наша помощ). На държавната администрация и е обещано 10% увеличение на заплатите, и хората си ги изкарват. Грозно е, че е с такова методи, но като няма сериозен отпор ...
-
1 точкаГрупа белязала младостта ми. RIP Keith Flint https://www.youtube.com/watch?v=a4eav7dFvc8&list=RDa4eav7dFvc8&start_radio=1
-
1 точкаОще един пример ,че хубавите хора господ рано си ги прибира .Най-великия китарист в историята !
-
1 точка
-
1 точканатам върви бъдещето на ДВГ.... намаляване литража с турбо и яко изпилване. То всеки може с голям литраж....
-
1 точкаЩото следващото е Type R. А той е с едни 20к-25к лв. отгоре. До колкото знам няма вече 1.8 . Нямаше ли вариант да се направи силов тунинг директно при Хонда като се запази гаранцията?
-
1 точкаЗдравей, Аз съм от т.н. Рексомани и за мен няма по-уникална от Хонда CRX 2gen. DelSol-a не е лоша кола но няма нищо общо с предшественика си. Съвет: покарай CRX 2gen. Ако сърцето ти забие лудо още на първите 200 метра - това е твоята кола. Ако ти се стори странна и некомфортна - вземи си DelSol. Рексоманията или е в кръвта ти (вероятно без да си го подозирал) или не е. Сърцето ти ще го подскаже. пс: първият линк - грозотия. не струва. вторият линк - нямам мнение третият линк - колата е преди фейслифта и не ми допада като цяло
-
1 точкаКато голям фен,бивш собственик на CRX 2 и Дел Сол Вти,мога да ти дам следният съвет: -CRX-2 е колата,която ще те грабне от пръв поглед,ще полудееш по нея и ще те доведе до болестта наречена Рексомания .Няма такава кола!Не случайно държи цена дори след повече от две десетилетия.Доказала се е през годините ,като страхотен автомобил.Няма комфорт,друса,бръмчи,много върви ,първична е,но има своя диря в историята на Хонда и стотици хиляди фенове.Топ версията е с мотор Б16А1,които са доста редки и скъпи. Дел Сола-а е доста по-съвременен автомобил,също така титулован и обичан.Страхотен дизайн,изпреварил своето време и актуален до сега.Вти с Б16А2 е доста добра машинка и си заслужава.Все още излизат доста добри и запазени екземпляри от фенове на марката.За тази кола не ти трябва друго освен едно прилично окачване и красиви джанти,като ти гарантирам,че ще събираш погледите навсякъде,където минеш Избора е твой.Аз лично бих взел Рекс ,защото ми е слабост.
-
1 точка
-
0 точкиЩе се включа и аз, но по малко по-различен начин. Минималният ми разход е 7.4 на газ извънградско, но не мисля ,че е много показателен за к20 на акорд. През лятото имам повтаряемост от 7,6-8 извънградско до към 110-120 км в час, не по магистрала,обаче. Среден разход за автомобила 8.3 /100 газ и 0.35/100 бензин за 30 000 километра за година и няколко месеца, проследен с две приложения на телефона ми. Режимът ми обаче е лек 70/30 извънградско/градско и маслото тънко .
-
0 точки
-
0 точкиЩе пиша след монтажа за информация. Все пак, трябва да се знае къде трябва да се ходи и къде не. Благодаря за съветите!
-
0 точкиАз съм силно обиден всъщност, че цената на данъка пада. Правилно би било цената без Евро категория да е двойна на предишни години, а с Евро категория да пада само ако можеш да докажеш с ГТП, че все още имаш даденият евро стандарт. Бих се радвал и на облекчения на хора с LPG/CNG. Но на много от нас двигателите и катализаторите са заминали и не спазваме съответната евро норма, да не говорим и колко хора карат без катализатор и тоя евро стандарт по талон е толкова реално доказуем колкото отметката "с катализатор" до миналата година. Разбира се - всичко това е невъзможно в контекста на липсата на организираност в държавната администрация и способността да се докара каквато и да е смислена промяна до край. Точно за това и смятам за безумно търсенето на конспирации - ако някой е прецакан или облагодетелстван, все не е било нарочно
-
0 точкиПрах в очите е този данък, 100 лева намаление и какво ? Ще ги дам пак за ток, вода, храна, застраховка и т.н. Не се чувствам по-богат благодарение на държавата. В Европа има санкции и се взимат мерки срещу замърсяването и таралясниците по пътищата и в същото време се стимулират чрез облекчения други неща за които тук дори не се говори още. Държавниците само си го местят от единия в другия крачол и ще се вземат мерки едва след поредната заповед или доклад от ЕС, че не се прави нищо по този въпрос.
-
0 точкиТия последните мнения са типична "българска му работа" - дават опция за намаляне на данъка и се почва мрънкане, че не ни гонят по улицата да ни се молят да ни връщат пари. Ясно, че не е идеално измислено, обаче не мога да повярвам, че и тук се търси конспирация как държавата ще кяри пари от хора, на които не им се занимава. При положение, че на тия акорди примерно и без отстъпката цената е горе долу колкото миналата година. Дето има една приказка - светът не е такъв какъвто го виждаме, виждаме го каквито сме ние
-
0 точкиТъкмо се засилих да ти отговорв,че в книгата на колата е показано,че от подкалниците се сменя. Купу си крушки Philips (оригинални) има огромна разлика спрямо оригиналните крушки на акорда. Оригинална крушка Philips струва 10-13 паунда едната. Така,че ако някой ти ги предлага за 7-10лв,знай-че са китайски боклуци. Аз сложиш Philips на дългите и разликата е усезсема. Взел съм и Philips ксенон на късите ама все няма време да ги сложа. То доста неща съм складирал за монтиране по колата ама пусто време не стига
-
0 точкиВажното е че колегата взе правилното решение,ще има едно на ум при слагането на уредбата ще провери какво са му сложили.
-
0 точкиЛовато Смарт го има в два варианта , със нормално бързи инжектори (квадратни като форма) , и с бързи(кръгли).За К20 са подходящи бързите , разликата в цената не е голяма.
-
0 точки
-
0 точкиАдмирации за упоритостта, търпението, любознателността, целеустрмеността и желанието сам да откриеш и оправиш проблема! А също и че сподели причината. Уважавам такива хора! Поздрави!
-
0 точкиИ не само почистване, да се погледне и каква е позицията на дросела, колко показва TPS-а, защото при мен се получи, че все едно леко съм натиснал педала, но се е образувал нагар и не влиза въздух и компютъра се лъже. Отделно от по горните снимки направих корекция на газта и това отрицателното на bank1 bank2 се корегира в нормите.
-
0 точки
-
0 точкиHonda Civic Type R FK8 320PS след 10 000км с Genuine Honda 0W-20 Type 2.0: Първа смяна на налято от завода Honda Type 2.0 0W-20. Начин на употреба на автомобила: само през уикендите за 2-3 часа каране без спиране. Градско/извънградско - 60:40, като извън града 2-3 пъти до максимална скорост. Период на употреба: от ранна пролет 2018 Дата на вземане на пробата: 27.02.2019 Дата на изследването: 04.03.2019 Общ пробег: 10 000км Маслото ще бъде сменено с Ravenol RSP 5W-30. П.П.: Забележете чистотата на капката за такъв пробег в градски условия.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00