Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.03.2019 in all areas
-
3 точкиЗа замърсяването и аз мисля че може да е от филтъра,но това раздробяване на ядрото в такъв стадий от пробега,не ми се е случвало.Преди 800 км.,Продухвах на компресор филтъра,който да имаше прахоляци и др. по едри частици,но не е бил черен от мръсотия. Засмукващите тръби са здрави и добре уплътняват (няма пробойни). Сега тези дни запрятам ръкави и изтакам,като ще режа филтъра за оглед. Мисля да сложа пак добрия стар пурфлукс OEM, плюс оригинален възд. филтър. Както писах по горе,следващата заливка ще бъде Mobil1 ESP 0W30.
-
2 точкиСега, като чели изглежда малко по-добре. Резултатът винаги е в следствие на съвкупност от фактори. Масленият филтът също е от голямо знаение! Honda OEM 15400-RTA-003 не е задължиелно да бъде по-добър от Purflux. На скоро четох в руския форум, че Honda OEM филтрите са с ефективност 70% при частици 30 и над 30 микрона, и 85% при частици 40 и над 40 микрона. Всичко това, според руснаците, е за сметка на по-голямата пропускателна способност на филтрите. Т.е. ниско качество на филтрация за сметка на висок дебит на маслото. За сравнение (по данни от сайта на Мобил), новите филтри на Мобил (Mobil 1™ Extended Performance Oil Filters), задържат 99% от частиците над 30 микрона. Аз имам наблюдение за сегашният ми ОЕМ 15400-RBA-F01 (който си е Purflux), че филтрира доста по-добре от предишният Borg & Beck. За сравнение - капковите проби на 3000 км. от двата филтъра: Да, и маслата са различни, но двигателят е поддържан чист, пък едва ли за 3000 км ще се овъгли толкова бързо Петро-то... Ето защо си мисля, че виновникът е филтъра... П.П. Има го тук и фактора "сезон на експлоатация", но...
-
2 точкиРаботата на бензин е един съществен фактор при твоя тежък режим с къси преходи. В тази връзка - маслото мирише ли бензин? За масления филтър ми е трудно да кажа дали точно той е проблема. Трябва да го срежеш като го свалиш и да видиш какво е качеството му на изработка - дебелина на филтриращия елемент, брой сгъвки, дали всичко е коректно залепено, евентуални скъсвания на филтриращия елемент, как функционира байпас клапана на филтъра и т.н. Между другото - въздушният филтър може да е причина за замърсяването на маслото, ако не филтрира добре. Ти пишеш, че филтърът е на 11 000 км, т.е. не е сменяван, а и не е оригинален (Honda OEM). Това е потенциална причина за замърсеното масло. В допълнение, всичко около филтъра и самия въздуховод здраво ли е - в смисъл: има ли някакъв шанс мотора да засмуква нефилтриран въздух? За мен въздушният филтър е сред заподозрените виновници за състоянието на маслото . Като гледам как стоят нещата - 5000 км май ще се окаже предел за това масло.
-
2 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 421 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 03.03.2019; 9) Моточасове – около 50; 10) Изразходвано гориво - около 130 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (130 / 3.3) = 39; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Доста празен ход и кратки съботни пътувания, при които маслото не достига работна температура - много добре видно от обводняването на маслото (къдравия край на капката). История 50-2000 км: Относно самото масло: „Твърдата“ работа на мотора се успокоява лека полека, както каза DTEC. Сякаш маслото се сработва. Има и друг положителен ефект – спря ми теча на масло от гарнитурата на картера. Не можах да сменя гарнитурата при смяната на маслото и очаквах нещата да се задълбочат, но Shell-a ме изненада в това отношение. Като цяло, колкото повече старее маслото, толкова повече започва да ми харесва . Да добавя и още нещо. Имах възможност и направих сканиране на капките на 22, 24 и 26 часа от началото на сушене. Средната температура бе около 20 С. Видно е, че в този диапазон на време за сушене изменение почти няма, което ще рече, че при 24 часово сушене (-+ 2 часа) капката вече е добре изсъхнала и най-меродавна за анализ - предвид почти пълната липса на изменение на картината. След 26 час края на капката започва да се нащърбва/назъбва прекалено и се получава пресушаване, което заблуждава за състоянието на маслото и количеството вода в него.
-
1 точкаКато вземеш колата възможно най-скоро смени маслото на двигателя и скоростите. На предишен собственик не се вярва. Не се доверявай за това и на сервизната история,защото не знаеш от смяната на маслото колко е доливано и с какво масло е доливано (ако е доливано,ама ти няма как да знаеш,нали?) След смяната на тези 2 масла може да покараш и посъбереш пари и смени антифриза,спирачната и хидравличната течност. Ще олекнеш с 300-400(общо за всичко) ,но ще спиш спокоино. Не прави икономия с тези неща. А маслото за скоростите - само оригинално. На моята кочинка и смених маслото на двигателя в деня в който я купих.Минах през пурвия магазин за авто неща ,купих 5W30 и филтър и отидох в най-близкия сервиз в които ми го смениха за 30 мин и 10лв
-
1 точка
-
1 точкаТази продължителност на сушене не е проблем. За оригиналните филтри - подкрепям изцяло . За смяната на маслото - подмяната на сегашния етап е презастраховка (има разум в това). Ако искаш да му изстискаш ресурса и да видим развоя на събитията, както казва dandilov - смяната е на около 5000 км., вкл. предвид подобряването на метеорологичните условия .
-
1 точкаЧестито, със здраве да си я караш и масло и консумативи се сменят веднага след като я вземеш, закон номер 1!
-
1 точкаЗдрасти, ето я след 100км.,на 4400км: Тежкия режим„плюс доста работа на бензин и празен ход.Дали пък да не се вини и масления филтър,който не е "пурфлукс" този път (само размисли...)? emod,dandilov...?
-
1 точкаТази тема заплашва да стане поредния пример как БЪЛГАРИ се "нахвърлят" върху БЪЛГАРИ. Заключвам темата, поне докато не се охладят страстите. Ако решението ми не Ви се нрави, можете да поискате темата да бъде отключена от някои от колегите модератори/администратори.
-
1 точкаЕто това е идеята за българщината и това да си част от действителността тук,а не на по "доброто място" някъде.Както каза да си "г-н никой"и да се опитваш да се докосваш само за малко с битието тук и пак да те подхваща другата мисъл за която си отишъл другаде.Някога го наричахме "гурбет"(печелиш и се връщаш),а сега незнам какво е? А какво ще стане с второ и трето поколение емигранти,си преценете сами...! Радвам се ,че аз бях само първо и децата ми са тук...,за сега!
-
1 точкаИ аз съм на мнението на колегата по горе. Закарай я да погледне човек който разбира ,че днешно време и това е трудно. Само гадаем тук , а да се намери проблема трябва да се диагностицира . Ламбдата не влияе при паленето, компа започва да я следи и прави корекции след 50 градуса на мотора. Самата сонда има подгрев и работи при над 300 градуса. Тази грешка ти излиза защото на снимките които пусна ,показанията на двете сонди бяха почти еднакви . Пробва ли да откачиш акумулатора за известно време и да покараш само на бензин да видиш как се държи
-
1 точкаАз не влизам много в тая тема, че ми е трудно да чета някои от нещата, ама реших да хвърля две думи. Ако ценното са почит към обичаите, традициите, привързаност към българските корени, природа, история, то не виждам какъв е проблемът „България“ да е с всеки, който милее за нея. Това относно горното мнение – не мисля, че емигриралите българи са толкова голям проблем в сравнение с други. Аз за себе си следвам проста идея – бъди добър и прави каквото можеш, за да правиш останалите по-щастливи. Разибра се, не винаги на човек му идва отвътре, но когато се спреш и замислиш за момент, не е трудно и да направиш нещо, което смяташ за правилно, пък с времето ще почне да ти идва отвътре. По-конкретно по темата: недоволство, мрънкане, обвиняване и оценки на чужди действия не са особено полезни според мен. Полезно е човек да прави това, което би искал останалите да правят. Аз след 7 години в чужбина за себе си реших, че искам да се прибера и да създам семейство в България. И научих много в чужбина. Това, което срещам често, е че масово българите тук, които не са живяли в чужбина, нямат адекватно мнение за живота в чужбина като имигрант. То и като цяло тук сме склонни да се мислим за доста по-компетентни отколкото реално сме по различни теми.
-
1 точка1. Излитат при висока скорост. - фабричен проблем.Вземеш ли акорд с такава решетка,задължително я свали и я залепи с яко лепило,тази лайсна. Нова решетка е 200+лв,само лайсна не се продава 2. Крадат ги по паркинги,поради точка 1. 3. Същото се случва и с двете странични лайсни на предното стъкло - излитат и те. Добре е да си ги залепиш профилактично и тях. 4. Тресене при набиране - проблема идва или от прецакано вътрешно каре/та или от крива полуоска или от прецакани тампони на двигстеля. Само за имфо - нова полусока 1200лв,само каре 500лв,тампоните не знам. В зависимост в кой диапазон тресе проблема идва от различно нещо,но евтин вариянт за отсраняване няма в нито един случай на тресене 3. Кормилната рейка се разбива на 40К км - фабричен проблем.Отремонтирването от 400 до 2000лв зависи кой вариянт ще избереш. 4. К24 гори масло във високите обороти.Всички горят,въпроса е колко.1-1.5л на 8К км било нормално,над този разход - мислиш вариянт за ремонт. Имай ги в предвид тези неща.Аз за тресенето не знаех ,като купувах колата беше с 4 различни гуми(джапанки направо),явно за да скрият това тресене и естествено аз си мислех че тресе заради гумите.При мен тресенето бе малко (но го има и дразни) и олелнах с 1200лв за полуоска. Та...гледай и тествай добре.Ако трябва 3ч отдели за оглед и задължително карай колата лично.Кажат ли ти че "не може да я караш" пожелавай им приятен ден и да си я продават.Аз така им казах на няколко "тариката".Викам няма как да дам 17-20К за кола без да съм я карал лично,правете си кръгчета с тях още 10г из автокъщата,щом не мога да я карам лично.Не знам кой ще даде такава сума пари за кола и само ще се вози в нея за "тестване".
-
1 точкаПроекта с щангата се придвижва малко по малко. Поръчах си биалетките за модела, като идеята ми е всичко да се доближава на макс до фабричният замисъл. Взех си ги най вече за да им взема размерите и да доуточня точното разположение на щангата. Ударих джакпота, с ей тия ментарлаци, колкото да има за мостра и проба, а може и по случайност да излезят издържливи. Ко му плащаш?! https://www.autopower.bg/биалетка-nipparts-honda-civic-6-hatchback-ejek-1.4-i-s-ej9-j4894013-g7280c22-i27238400.html В краен случай, ако не пасне размера, съм издирил от други марки коли на различна височина. Ще поръчам да ми изработят и планките, като крайният резултат ще изглежда по подобие на това: За сега съм зачистил щангата , разглобих планките с тампоните, които бяха фабрично пренатегнати ...някъде четох че тия алфи им било слабо място, скърцането на тампоните по щангата ... планките имаха нужда от леко отваряне, за да легне без усилие тампона, накрая смазах с една грес много подходяща според мен за целта - за пластмасови механики на плейъри и др., съдържаща силикон и тефлон. Сега движението е много плътно и мазно, а преди на ръка със зор. Преместих ги на новото им място и чакаме останалите неща. Накрая ще отрежа рамената на нужната дължина и ще добавя нови уши, целта е да няма заварки, по опорните точки. https://postimg.cc/1nF1Sxjq https://postimg.cc/zb4WLh7Q
-
0 точкиНяколко теми по-нагоре има телефон под всеки негов пост, знам че е много зает затова свържи се да се разберете.
-
0 точкиДа карах е много добре се държи и бих казал че за мен ускорява добре. А за габаритите те не ми трябват да осветяват а да са като дневни светлини. Но щом казвате че няма опция ще го мисля в последствие.
-
0 точкиТози от Tod-62 ли?Щях да ти пиша,че съм разговарял няколко пъти с него и ми направи доста добро впечатление за коректност и отговори на всички мои въпроси,някои от които свързани и с тъмните страни на бизнеса с автомобили и километражи. Мисля,че всичко което ти е казал,ще се убедиш сам. Доста хонди вкарва и са му слабост.
-
0 точки
-
0 точкиКапарирах автомобила. До няколко дни ще мога да се похваля и аз като собственик на Акорд 2010 2.0 автомат. Екземпляра е от Германия (1-ви собственик), обслужена 2017 Юни, сега Юни трябва отново да и сменя маслата. Има заден парктроник (без светлинна индикация на таблото, само звукова), подгрев на седалките. Ел огледала с подгрев и ел прибиране. Собственика каза че може да се нагласи при включване автоматично да се пускат габарите за дневни светлини (правило се през менюто) - някой знае ли как точно се прави?
-
0 точкиДнес я паркирах на равно място и ролетката показва 75см отзад и 74см отпред. Тези данни са при пълна газова и половин резервоар бензин. При товар в багажника от 114л вода пада на около 74,5см.
-
0 точкиВ чужбина сме "г-н никой", а тук направо не сме и г-н..Какво се биете в гърдите за тази държава която ви е отнела свее?? Всеки ден убийства на жени и деца, прах мръсотия по улиците, дишаме..Водата ни не е вода, мишки в хляба които купуваме...Работиш за 500 лв, не ти ги и дават, като животно!! Нито администрация, нито управляващи, закони несъществуват..Убийци, на пътя, плаща 2000лв излиза под гаранция..Нямам още такава възможност, но силно се замислям да хвана самолета със семейството си..Накрая излиза един смешники ми казва, че родината, държавата му е свята, свята му е ракията и салата пред уредбата и Левски и ЦСКА.."Родолюбци" мислете за бъдещето, за децата си, че става страшно, този пъкъл които се образува няма да допринесе за нщ хубаво...
-
0 точкиE, как не за данъци? Всяка валута внесена кеш и похарчена в България вкарва много свежа кръв в икономиката на страната. После бизнесите като направят повече оборто, съответно плащат и повече данъци, макра че последното е малко съмнително. Да не говорим, че в БГ няма почти никаква стимулация и данъчни облекчения за малкия и средния бизнес. А иначе ние тук поддържаме българската култура не, за да ви се показваме на вас, а заради децата ни, за да си запазят те обичаите и културата ни, за да я предадат после на тените деца - т.е. да не ги оставим да се поамериканчат. Както съм казвам в Чикаго има 2-3 български училища кредитирани от МОН, чрез които деца родени тук или дошли в ранн възраст получават българско образование и диплома. Отделно има 2-3 български ресторанта, 2-3 народни ансамбъла и клубове за народни танци. Да не говорим, че има ФК Миньор Чикаго, ФК Левски Чикаго, ФК Балкан, ФК BG Lions и още други футболни отбори, в които хората ходят да играят след работа, но това не им пречи да печелят купи в регионалните първенства. А в България по училищата не знам дали има вече футболни, баскетболни и волейболни отбори. Може американците да са по-дебели от българите, но спорта в училище от 1-ви до 12-ти клас е много сериозно организиран на професионално ниво и на добри спортисти се дават стипендии за безплатно висше образование. Така че, както е казал Тошко Колев "Кога ще ги стигнем Хамериканците?". Една писта "Дракон", един път в годината - хората тук организират каране на писта всеки месец и дори някой път два пъти в месеца на истински писти за смешни пари от рода на $100-200 за цял ден каране на корем (две-три сесии). * Не съм прочел още всички коментари.
-
0 точкиЕми не знам аз не съм ходил в чужбина. Роднини имам във Великобритания и имам сведения дет се вика за живота там. Който чуя все казва "Абе нещата са уредени в чужбина тука сме си мутряшка държава." Предполагам... не знам. Четох нещо за гласуването от българи в чужбина. Сигурно е много крайно българи да не гласуват от чужбина за българското правителство. Еми да - крайно е, но има смисъл. Първо не стига, че дет се вика за по 20-30-50 лв циганите гласуват и няк'ва част от тях всъщност са процент в изборите, отделно повечето българи не гласуват, щото реално к'ва е алтернативата, трето няква сериозна част от турски граждани гласуват от Турция. Спомням си, че на едни от изборите се говореше за нещо от сорта на 200 000 души гласували. Ами за конвоите от автобуси по време на гласуване спомняте ли си? Мярката е крайна, но аз съм съгласен с нея, щото реално както имаше изказване "като не си тука не е много меродавно да избираш", отделно как така една държава съседка събира кратно повече гласове от други държави дето има българи. Сега може да не съм прав статистически, но ще отречете ли, че като дойдат избори и изведнъж Турция, и техни граждани имат някъв голям интерес да дойдат тук в България? За мен не е коректно.
-
0 точки30 години малко ли ви беше да си изчистите и изметете, и да се научите как се кара цивилизовано по улиците и магистралите? 30 години малко ли ви бяха да си оправите държавната администрацивта? 30 години малко ли ви бяха да си вкарате престъпниците в затвора? Просто хората не искат децата им да живеят в тази действителност и предпочитат децата им да се поамериканчат. Смятай колко е зле в България, за да предпочете един българин да си остави род, родина и да си поамериканчи рода - да си загуби културата? Но вие искате да живеете в слободия, защото ви дразнят правилата - халал да ви е! И така 30 години.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиДобре,че са българите в чужбина да донесат малко пари в държавата. Прочетете малко , направете някоя груба сметка и излиза ,че българите в чужбина са едни от най-големите , ако не и най-големият инвеститор в нашия разграден двор. Проблемът е ,че се носят пари на ръка и никой не може точно да каже колко милиона влизат в държавата. Е , не за данъци, но си има други начини .. хехе
-
0 точкиНов ъпгрейд за кочинката FOX MS003 18" x 8", ET40,5x114.3 Black matt,тегло : 11.8kg на джанта (без гумата)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00