Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.02.2019 in Мнения

  1. 3 точки
    @goga Хронологията е следната: Изглежда маслото губи лека-полека диспергиращите си свойства. Капките на 6000 и 7130 км показват, че обемът се е изпълвал със сажди, които са били равномерно разпределени и добре диспергирани - малки по размери и добре разпръснати навсякъде. Последната капка (на 8100 км) показва тежки слепени фракции от сажди, които са формирали граничната зона на ядрото (пръстена). Цветът на самото ядро е по-тъмен от този на предходни капки (вижте зоната на дифузия и ядрото) = има ескалиране на натрупаната мърсотия. Концентрацията на замърсяванията в ядрото и краевата му зона (пръстена), което е съпътствано с изсветляване на зоната на дифузия, показва загуба на диспергиращи свойства и натрупване на по-тежки замърсявания в маслото (обърнете внимание на окрупнените парчета сажди около пръстена), които трудно се разтичат в зоната на дифузия или просто не могат да го направят, тъй като са големи и не могат да бъдат носени от фините фракции на маслото (затова зоната на дифузия е "изсветляла" частично). Във връзка с горното и за справка вижте и този пост - КЛИК Налице е и обводняване (къдравият край на капката), което все още е от сравнително неголяма степен. goga, аз лично бих следил маслото изкъсо следващите 500 км, и ако посочената по-горе тенденция продължава бих го сменил на 8500 (9000 км). Поздрави!
  2. 3 точки
    Поизмъчи ме, но успях. Няма нужда да сканираш наново.
  3. 2 точки
    Тест трети: 1) Масло – Ravenol SSV 0w30, маслен филтър ОЕМ Хонда. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 157150 км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8100км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - първите 6000км. -около 1000км. градско и всичко останало извънградско. Следващите 2100км. - извън градското е 540км. и остналото градско на къси разтояния предимно студена кола. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 07.09.2018г. до 03.02.2019г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 530л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6,00л. 12) Доливане на масло около 200гр. колкото да го опресня малко.  И двете снимки са от тази проба. Първата /малка/ снимка нещо трепнах и не разбрах как капна. След това щеката обратно в картера и по-голямата капка е от нея. Качвам скана, сканирано с 600 резолюция. Капката е сушена 25 часа. Kapkov test3 Ravenol.pdf
  4. 1 точка
    Като чета какви ремонти сте правили и ми става ясно колко са здрави ХОНДИТЕ. Всички на 150 000км, пък мноооо чупливи! И да не съм off. Колата ми струва 140/150лв. на месец само да я имам! /Масла, филтри, накладки, дискове, гуми, застраховки, данък и винетки/! Всичко друго извън тези описи доказва километраж над 300К, ОСОБЕННО ПРИ ХОНДА!
  5. 1 точка
    Ако е звънтене при мен преди 1 год имаше нещо такова, около катализатор има едни ламарини като кожух.От горната страна беше изгнила и в единия край скъсана опира в купето,отстраних я и звънтенето изчезна . Провери при теб как е.
  6. 1 точка
    Не зная на какво точно се дължи. Това показва опита ми с това масло в двигателя на моя автомобил. А относно разликите между ECT C2/C3 и AV-L: Според мен подобни/еднакви масла. Shell Helix Ultra Professional AB-L 0W-30 (само Mercedes спецификации) Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 (само VW спецификации) Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 (VW и Mercedes спецификации)
  7. 1 точка
    Като млад шофьор си виках "Аз да карам картинг не искам. Не е ли да ръчкам по скоростите, 'начи не е кола." По-опитни от мен ми казваха, че който веднъж се е качил на автомат, той никога вече не слиза от него и че само някой, който не карал автомат може да говори като мен, ама аз нещо не им вярвах. Бях млад и зелен. После взе че ми изпадна едно А4 АТ и от тогава вече 12 години карам автомат и никога вече не бих си взел "ръчка". Комфортът е несравним. Единственото, което ми липсва, е възможността да изпиля гумите когато младежът в мен се събуди. Това обаче е несравнимо малък недостатък спрямо всички останали удобства. Вече АТ ми е и основният критерий като търся кола. И до Хонда като марка стигнах заради него. Исках кола със здрави автомат и бензинов двигател. Бях се запътил към Мазда 6, но Акордът надделя. Не искам да отвеждам темата в посока "МТ vs. АТ". Просто споделям за който го интересува.
  8. 1 точка
    Здрасти колега, предполагам че говориш за пластмасата дето е едно като стрелка, декоративно. Аз го залепих с лепило и не е мръднало. Само внимавай че ако омацаш много с лепилото се чисти супер трудно.
  9. 1 точка
    Към автора: Много ми допадна стилът на повествованието, а и споделеното вътре може да е полезно на други съфорумци в различни аспекти. Просто промени заглавието с по-подходящо.
  10. 1 точка
    Привет, другари. Взех ЦР-В-то. Беше обявено в Mobile.de за 12,450 евро, по телефона като им се обадих и им обясних, че е за експорт, ми смъкнаха на 12000 евро, тъй като няма да ползвам гаранцията по закон/договор. (Трепети, полет, братовчед на жената, немскоговорящ). Отиваме, гледаме, истинско, мирише на ново, фактури всички от началото, 2 собственика. Истинско. Караме, чудя се, решавам, вземам, няма допълнителна отстъпка, истински 48,330 км., доказуеми. Имаше табелка на таблото 13,900 евра. Превеждам пари с експресен превод (35 евро от ПроКредит банк (България) ЕАД), осчетоводява се от банката ми за 15 мин. Добре, ама банката на купувача не осчетоводява плащането...часът става 15.45 местно, 16.45 българско време. Онези викат, няма да ти дадем колата, докато не видим пари. Драма! Братчета на жената се подписва като гарант, че ще получат парите...вземаме колата. Проблем - нямат оригиналните талони - имали овърдрафт, банката им ги държала, щели понеделник да ги имат. Драма. Нерви. Оставам до събота. Събота талони йок, понеделник ела. Пробвам да си изкарам червени номера в КАТ, стигам до началничка - сопри се, има правила, не става, с копия от талони само жълти номера. Понеделник - талони, найн. Шайсе, човек! Нерви. Звъня на колега от офиса ни във Франкфурт да им дърпа ушите, пише мейли. Вторник в 8.30 вземам талони, продавачът МУХАМЕД ФАРИД АБДХХФСА АРИ (OR SOMETHING) идва с мен в КАТ, съдейства за процедурата. Тръгвам си. АзСъм - прегледах интернеда многократно, бях набелязал 3 броя ЦРВ, 166кс. 2009-2010 г. Реших да отида и да видя този във Франкфурт, защото там имам роднина по линия на жената. Оказа се, че ако не беше той, щях да съм се нашил с още 500 евро за хотел и храна, щото стоях още 4 дена.. Пътят беше ок, в Сърбия ни пра ега-ти снежната буря. ЦРВ-то с 10-годишни зимни гуми се държа добре, аз бях малко драма, кума ми (дойде за подкрепа) държа печено, но над 80 не карахме. Взехме пътя Фракфурт - Надежда (София) за 18 часа, тегава история, аз не можах да мигна грам (ЩОТО ЦРВ-ТО ВОЗИ КАТО Ш***АНА КАРУЦА), много енергийни боклуци и кафета заминаха (пристигнахме в 7 сутринта, изкъпах се и отидох до офиса за 4-5 часа...). Изводи: 1. Някой "бели" дилъри не са свикнали с продажби за експорт, нямат опита с безкасови плащания, не знаят, че с жълти номера извън Джърмани НЕ СТАВА. Много добре проговаряйте цялата процедура с потенциалния продавач - кой кога каца, кога отива, 1 ч. за оглед, плащания кога стават/се заверяват, документи за колата и прочие, транспорт до автокъщата (3 евро начална, 2 евро на км за Франкфурт, демек, таксито може да е 50-80 евро). 2. Немските банки работят до 16 ч местно време. Реално, в петък немците са повече испанци от гърците. Също така, проверете си с банката си дали имате ограничения за преводи (в Сосиете за сделки над 10к? трябва или еднократна ауторизация, или да си промените лимитите; в ПроКредит нямам такива ограничения, кефят ме (затова и таксат им на месец е 10 лв.)). Напомням, че над 10к евро не можете да носите в ръчички (пък и аз не бих се чувствувал комфортно да нося толкоз пари в брой). 3. За ЦРВ 2008 2.4 166 к.с. платих 173 евро за застраховка, червени табели за експорт, местен данък. 4. Не може да се регистрира чуждоземец за експорт в местния КАТ (Цуласунгщеле), без да има немец вписан също в документите. Това не го разбрах, тогава бях без братчда на жената, английския беше утопия на местните. Един вид, трябва някой местен да впише в процедурата. Може би е заради данъка. Трябва да е изследва. 5. Както казах по-горе, с жълти номера от Германия, КОЛА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ДВИЖИ ДО БЪЛГАРИЯ НА СОБСТВЕН ХОД. Проверено (не на практика, но не бих и се опитал да я докарам). Дори да става, би било въпрос на нездрав разум да се опита. 6. Други разходи - билет (112 евро, бългерия шайсе флюхтфлагенщайнсенгатен), винетки и толове, да речем, 30-тина евро (унгария 12.75 - поръчва се онлайн от толл тикетс.ком или нещо си, Австрия 9.80, Сърбия на путАрините се плаща 2-3 пъти). Горивото беше около 200-220 евро, примерно. За 2000 км ми даде 11.2 тая ламарина, като карах Франкфурстско 300 км (магистрала, градско), а после 140-150 до БГ. При 120-130 гОри ок. 10, при 140-150 ок. 12 л. Нагоре не съм пипал, няма и смисъл, много шумна става и гори много, практическата стойност е по-малка от позитивите. Мисля, че всички разходи (Билет, гориво и т..н и т.н.) са ми към 600-700 евро, ама спрях да ги броя. 7. От границата с Унгария до България пътят след 18 ч. е като Тутракан-Силистра, демек, няма грам кола и е скучен, кара се бързо, обаче. 8. Внимавайте оригиналните талони дали са в продавачите. ЧЕТЕТЕ СИ ВНИМАТЕЛНО ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ. Изисквайте ги предварително от купувача. Също така, проверете кой какъв език говори, защото стават големи греди в оплескани ситуации. Немците не са баш немци, няма кой да те чака с отворени обятия и конституция в ръка. 9. Питайте друго, че не се сещам. Но ще влизам 2 пъти в седмицата, че трябва да се работи вече, не може само коли 10. Каско в Алианц - застрахователна стойност 18000, с опция да важи за чужбина, гади-гуди и други тъпотии - 1300 лв., но това е с гражданска в Алианц за 422 лв. 11. Регистрация в КАТ - еко-такса 290 лв., такса регистрация (табели и т..н) 54 лв. 12. Винетка, да не забравите, вкл. след като влезете в България (седмичната е 15 кинта). След това - годишна. 13. Нови 17-ки зимни Бриджстон, 1150 лв. (Диана), вкл. 4 нови винтила, изправяне малко на 2 джанти, скъкване на стари гуми (ох, боли). Не исках да правя компромис, щото съм си патил от кофти гуми. Комфорът на возене, според мен, се увеличи СЪС ЗНАЧИТЕЛНИТЕ 2.54% с новите гуми В ПРЕКРАСНИТЕ ПЪТИЩА В СОФИЯ. Държа да отбележа, че в Германия, с 18-ки, 11 годишни, летни ГУМИ тая кола возеше добре. Бахти пътищата иаме. 14. Смяна на масло двигател и диф + филтър купе + филтър маслен и въздушен при Юби Ко = 280 вл. 15. Поръчан външен ремък + прахоуловители на предни амортесьори + масло хидравлика + масло скорости + филтър скоростна кутия при Юби Ко = 810 лв. (WTF). Омбре корпулентно прегледа днес ламарината и констатира, че била чиста кат сълза. Дано да е така. 16. Престой газ при Любо Газ или Иво Ленков или намси кой от София (щото Марконито ми е далеч, пък няам нерви вече да се занимавам с тая ламарина) за около 1350 лв. (Романо,ала-бала). 17. Данъка може би ще е около 300 лв., чакам да излезе в общината след вписването служебно от КАТ (имат система за автоматично предаване на данни, т.е. след 2015 г. ен се налага да се ходи до общината и да се декларира закупуването на жиб). 18. Не знам защо слагам тези номера тука. 19. carshelp.com или нещо такова беше - помага до известна степен, макар че има несъответствия практически. Прочетете си там каква информация има. Като стана тва мазало с жълтите номера и липсата на талони се обадих на този Георги, обаче, ТАКА МЕ ИЗДРАЗНИ, че не искам да го чувам този. Няма да коментирам. 20. In a nutshell, кола за 12000 евро, без почти никакви проблеми (масла, ремък и филтри се сменяват не щото трябва на км., а защото са минали години), с изкл. на 2 скъсани предни маншона на амортесьори, с каско от плащащ застраховател и т.н. излиза към 28000 -29000 лв. На мен поне. Трудно преглъщам тая сума, но кво да се прави, тръгнал съм по този път. 21. Колата ме радва как върви, автомата е голяма глезотийка, признавам. Тези коне са й напълно достатъчни, за мен поне. Във ФФ се возихме 4 глигана в едно БМВ 1-ца 120д, 184 кс. дизел, автомат, 2.0 - това л***о е ПЛАЩЕЩО бързо за моите стандарти, набира като изстървано и гори 6.5 смесено. Ега ти. Но дизел - нивга. И тая поддръжка. Хондата си стига за нормално каране, вкл. от жена, возеща детенце. 22. За други технически въпроси, не съм подготвен, понеже не съм разбирач, а потребител. Има си писано тук достатъчно, има и разбиращи хора, дето това работят. Ако някой е решил да взема такава ламарина и иска да покара 20 мин. и да почерпи 2 бебешки пюрета от ДМ, да пише за някоя събота. Хайде, сполай Ви, че стана много спама.
  11. 1 точка
    Жалко, мислех да те обзаведа с едни ветробрани за проекта.
  12. 0 точки
    Дизел от Италия ? Колега караш ме да настръхвам.
  13. 0 точки
    Да,ама не...,първото изречение на гишето от служителката в кат беше-"къде е документа от бултрако"!
  14. 0 точки
    Темата е много полезна за всички потребители. Преди години съм описвал подробно целия процес,но изчезват мнения теми и т.н.На някои съфорумници съм казвал точно стъпка по стъпка каква е последователността. Езика е много важен,но липсата на Немска Сметка е голяма пречка при плащането на данъка за този 1 месец застраховка.Ако не ползвате познат с немски или посредник,не много биха откликнали да Ви влезнат в положението . Важното е,че сте се прибрали здрави и доволни от покупката .Искрено се радвам и честитя машината,и от тук нататък доста повече и само безаварийни километри .
  15. 0 точки
    По-твърдата работа на мотора ще отмине. При мен това се случи след около 2500-3000км. Ето, че се потвърдиха моите впечатления от Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30. Другата зима или ще се върна на Mobil 1 ESP 0W-30, или ще пробвам с AV-L 0W-30 (което май си е Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30).
  16. 0 точки
    АТ на Акорда е много по-послушна и предвидима, а като и свикне човек се кара само от газта и няма нужда от ръчен режим. Как изглежда и работи се вижда във видеото, а дали е като другите обикновени планетарни автомати на реномираните брендове всеки може да прецени.
  17. 0 точки
    Аз съм карал 100 км, от които и по магистрала, с до 80 км/ч, разбира се, с оригиналната резервна гума като предна лява и не ми отчете никакви грешки по таблото.
  18. 0 точки
    Мерси, има много още за казване. Може би ще пусна отделна тема със синтезирана информация (от моята камбанария), без излишните "забавни" елементи от горната историйка, за да е по-практично.
  19. 0 точки
    Така. @Vorpatril ,човече, искам да ти благодаря за подробното описание на целия процес. Смея да твърдя, че от около 2 години чета внимателно форума, но такова подробно описание така и не намерих.А изрично търсих. Всичките подробности и детайли ще бъдат от полза на мен и вероятно други заинтересовани. Вероятно тук четат и хора (като колегата @pepur и др.) на които всички тези процедури са безкрайно ясни, но на лаици като мен това бе изключително интересно, а вярвам и полезно. А и начина по който си описал премеждията си е забавен. Относно обслужването аз подкрепям решението ти поне първия път да го направи качествен сервиз, какъвто ти си избрал. Със сигурност има хора за които това е детска игра, но не всички са такива, включително и аз. Може с времето да почнеш да правиш сам някои неща, но според мен си постъпил абсолютно правилно първия път да се довериш на сервиз. Искам да ти пожелая безаварийни километри, да си возиш жената и детето и дано наминаваш да споделяш в движение опита си. А и дано решиш да качиш някоя снимка на автомобила. Поздрави
  20. 0 точки
    Той Шела направо шкури... като теляк в Централна Баня!
  21. 0 точки
    Аз пък имам към 2000км на автомат и не ме кефи грам на извънградско. Колата е БМВ 7ма серия 06 година, та не вярвам скоростната й кутия да е по-зле от на Акорда. В града си е кеф, спор няма, но извън винаги го има момента, че може да не направи точно каквото искам, докато с ръчката знам точно какво да очаквам в точния момент, което ми е някак по-важно. Честно казано е имало мисля, че 3-4 случая за близо 90 000те хиляди км. които имам, в които да ми се е искало просто да зарежа колата и да ходя пеша, защото ми се е схващал левия крак. Това все е било при някакви катастрофи и километрични задръствания. БМВ-то има и ръчен режим на смяна от волана, но смените са безумно бавни за моите разбирания. От друга страна обаче с най-голямо удоволствие бих се метнал на един 8 степенен ZF автомат с пера на волана... или казано по друг начин, автомат преди 2010г не бих карал След тази година някои марки имат доста добри разработки, които в комбинацията с пера на волана мисля, че биха ми допаднали. Мисля, че някъде по това време е постигнат идеалният баланс между удобството от автоматика и кефа от ръчката, когато ти се покара истински. По-рано всичко е компромис - и ръчката и автомата. Лично мнение разбира се
  22. 0 точки
    Малей, а отворих невинно да почета темата, а то станало на спор за видовете кутии. Ами хубаво де, изчетох всичко техническо, ама може ли да погледна лаишки и субективно на нещата Автомат карам за първи път, и хонда за първи път притежавам, и не мисля, че бих си взел ръчка от марката. Дизел да, но ръчка, бих се замислил. Иначе бих карал ръчка, но автоматичната скоростна кутия не я заменям. Та защо ли - ами заради чистото спокойно усещане, което ти дава, заради това, че завивам с 2 ръце, когато ми трябва, че не се притеснявам да си тръскам цигарата, ако ми се допуши, че като се движат с мене хората, изпитват комфорт и си гледат в телефоните, и никой не обръща внимание на скоростта, просто щото не си извъртявам ръката на всичките предавки...и, и най-вече - задръстванията! Ех, особено по баир! Е няма такова удоволствие просто да си движиш автомобила само с десен крак. Как съм карал досега, не знам. Доускорението ми харесва, даже, като свикнах с луфта между превключване на скорост при кикдаун на светофар примерно, мога и да го предвидя и да си знам дали да спирам или газ. На дълго си харчи колкото всяка друга кола от марката с аналогичен двигател от това поколение, независимо дали е МТ или АТ. Понякога се заигравам с ръчния режим, но може би беше само отначалото, сега не го и поглеждам. Заключвал съм на дълго 5-тата да не ми играе, тествах си смело и Троян-Карнаре как е D3, ами направо се родих. И да призная, автоматът ме промени като шофьор. Бях леко нервак, понякога даже не нацелвах скоростите на предните коли, като се разбързам или замечтая по спирките на градския, но сега съм друг, честно - спокоен, уравновесен, карам си я в обороти, но рядко я извъртам над 3-4х., а ако трябва, може И да, както Цецо каза, а и го намирам за важно да се напомни отново и отново и отново - това не е спортен автомобил, хора, това си е семеен клас седан И като си возиш семейството не правиш маймунджалъци, нали, а гледаш да им е густо...ем същото е със собствения ти гъз Наздраве неделно и усмивки за форума.
  23. 0 точки
    Ондите много одат и малко арчат. Те това е! И разхода на онда на 15 години е колкото на съвременна кола на друга марка. Мойта на 200 км/ч харчи 2.5 , мисля, че е от много бързото набиране , което води до особен тип завихряне на въздуха пред колата, така че се образува вакуум и после на 200 го поддържа. На практика нямам съпротивление и автомобилът гори гориво колкото и на празен ход. Това в идеални условия имам предвид. В неидеални условия гори 35, ама аз тогава и без това съм си в леглото и не знам.
  24. 0 точки
    Добре, нека се преименува темата (не зная как става). След като ми дойдат прашниците, след като видя имам ли поръчан/доставен филтър на скоростите от Юби Ко (10 дни, т.е., вече около 8) и ще дам обратна връзка за работата на Юби Ко и свършеното от тях. 40 лв. за смяна на 2 масла и 2 филтъра изглеждат много, да, но аз, бидейки в ясното съзнание, че с преглеждането на 1 клипче в Тубата можех да го направя сам, отидох и платих тези пари за тази услуга. Точка. Няма кражба, аз съм си дал парите, защото съм си преценил, че искам в този момент, в този ден, да стане това, което искам. Защото имам други приоритети и нямам време за това в друг ден. Нямам канал, нямам гараж, не искам да клеча пред блока в калта, нямам къде да изхвърля маслото (за мен това е от изключително значение, не обичам да създавам боклук и изхвърлям разделно боклуците си/ни), нямам време да излизам от работа и да нося колата там, нямам време уикенда, защото искам да го прекарвам с детето. Всеки сам си преценява. Един дава хиляди евро за нащърбена дървена маса от 1870 година, защото цени историята й, друг (примерно аз), дето не съм от Канада и съм расъл на село сред такива маси, се чуди на подобна постъпка. Така че, нека охладим страстите и да не търсим конспирацията. Ако Иван се е объркал, все тая - има грешка, има прошка. Ако старателно настоява за ремонт, които няма как да стане, ще е проблем. Но следва да отбележа, че е и малко лицемерно (не намирам по-добро определение) да коментирам хора, за които имам частични впечатления, за това спирам до тук и препоръчвам същото и на колегата CARPERA. За да има спокойствие - ще се обадя на Омбре да го питам, според него, дали има филтър тази скоростна кутия, ще си прочета и манюалите, които колегите тук са си направили труда да са достъпни за нас (ако четат-благодаря!).
  25. 0 точки
    Колегата Vorpatril показа огромно желани съчетано с изключително постоянство да се сдобие с ЦРВ 3, нека се наслаждава на този прекрасен плод на неговият труд и му пожелаем леко и без аварийно ползване.В случая парите нямат никакво значение - мерак с пари се гаси.Хубаво евтино няма.
  26. 0 точки
    Радо, вечният оптимист и доброжелател, липсваше ми присъствието и подкрепата Ви Не смятам, че дължа обяснения на никой, но за пълнота на изложението - колата е 23 500, останалото е личен избор. Всеки си преценява как се разполага. Аз смятам да спестя от обслужване в следващите 2-4 години, тъй че, за мен си струва, кефи ме, парите са си мои и аз си решавам как ги изкарвам и харча. Бях тръгнал да излагам гледната ми точка за оценката на риска и паричното му остойностяване, но реших, че подобен коментар не заслужава повече внимание. Отново, моля да се заключи темата, тъй като се вулгализира.
  27. 0 точки
    Директно бутилирано в Бултрако на Ботевградско ми извадиха от склада, то цената му е такава, че е смешно за автоматик. Маслото за ръчната беше 29.90лв. Брандирани хонда си бяха тубичките. PS. Преди 3г. имах нещастието да обслужва кутия на Ауди, оказа се че 7.5л източих ама цената му беше 62лв на литър. Филтър излезна голям колко страничния джам на колата и той 200лв ... Немска кола ще карам сако когато свършат японските на тая планета!
  28. 0 точки
    Катастрофа в Англия Роувър удря Българско БМВ Х5 .. От БМВ - то изкачат две мутри , вадят водача на другата кола , който също се оказва Българин и започват да го бият .. Той крещи .. - Момчета спрете .. в Англия сме .. Без да му обръщат внимание , продължават да го бият .. мъжът пак извикал .. -Момчетаааа в Англия сме бееее .. - Дреме ни , че сме в Англия .. ии продължават да го налагат .. Тогава със сетни сили , човекът промълвил .. - В Англия сме бе идиотииии .. шофьорът е от другата страна ...
  29. 0 точки
    Майката на Иванчо толкова силно извикала "Остави този боклук!", че минаваштото БМВ спряло и шофьора придължил пеш.
  30. 0 точки
    Празник след празник. Само в БГ можеш снощи да си легнеш с вещица, а тази сутрин да се събудиш до будителка (учителка). И почти в тая връзка - АНГЛИЙСКИ В ТРИ УРОКА: Първи урок, английски за начинаещи: Три вещици разглеждат три часовника Суоч. Коя от вещиците кой часовник разглежда? А сега на английски! Three witches watch three Swatch watches. Which witch watches which Swatch watch? Втори урок, английски за напреднали: Три вещици-травеститки разглеждат три бутона на часовници Суоч. Коя от вещиците-травеститки кой бутон на часовниците Суоч разглежда? А сега на английски! Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch? Трети и последен урок, английски за абсолютни професионалисти: Три швейцарски вещици-кучки, които имат желание да си сменят пола, разглеждат три бутона на часовници Суоч. Коя от швейцарските вещици-кучки, които имат желание да си сменят пола, кое бутонче на часовниците Суоч разглежда? А сега на английски! Three Swiss witch-bitches who wish to be switched Swiss witch-bitches, watch three Swiss Swatch watch switches. Which Swiss witch-bitch who wishes to be a switched Swiss witch-bitch, wishes to watch which Swiss Swatch watch switch?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...