Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.01.2019 in all areas

  1. 6 точки
    И аз имам същите симптоми с Ravenol SFE 5w-20, 4000км (110-115 мото часа) всичко ок, и после почва да си отива. Толкова им е живота на ILSAC GF-5 маслата. Изисването на ILSAC GF-5 е 150 моточаса, затова така се проектират, изпитват и до толкова издържат. Особеностите на смесообразуването повишават възможността за образуване на отложения от изгорялото масло в горивната камера (пепелни отложения), поради което се препоръчва да се използват масла с понижени нива на сулфатна пепел. Източник - ТУК Ако някой знае друго, нека да пише по въпроса. Основната причина за използването на Low- и Mid-SAPS масла при употребата на LPG/CNG идва от липста на течно гориво, което да преминава през всмукателните клапани. Когато там се впръсква течен бензин, който е с някакви добавки, които освен всичко друго имат и функции да "измива" и "смазва". Като се добави и отнематето на термична енергия за преобразувнето на впръскание капчици бензин в газообразна форма, което при газовите горива липсва (с изкл. на течните фази), се получава малко по-голяма температура в горната част на горивната камера и около клапаните. Обикновено нормалната работна температура на маслото е от 90°C до 120°C (с възможни кратки натоварвания до 150°C), а при не добре настроени АГУ и/или неоптимално съотнопение на пропан/бутан е възможно трайно достигане и работа на двигателя при темепературата на маслото в интервала 140-160°C. Това води до отлагане на замърсявания по маслените сегменти и не доброто им уплътняване към цилиндровата повърхност. Което след известен период от време води до преминаване на масло в горивната камера и отлагане на замърсявания по клапаните. За да се ограничи/намали това отлагане се препоръчва използване на нископепелни масла, което пък от своя страна е компромис с изисването от производителя на двигателя. Нормално бензиновите двигатели без директно впръскване са проектирани да работят с Full-SAPS масла. Този проблем е бил толкова разпространен, че от Мерцедес са се принудили да изготвят специални изисквания за маслото в техните газифицирани модификации - MB226.9 - https://oil-club.de/index.php?attachment/7697-mb-spec-eo-service-oils-2012-1-pdf/&amp;s=16ff0d77b504dce22a0086877d5d3c7f9f9b3372 Sulfated Ash <= 1 HTHS >= 3,5 Pour point <= -27°C Тези изиквания попадат перфектно с изискванията към дизеловите С3-масла. За съжаление преди година ми откраднаха лаптопа, на който имах снимки на двигател след основен ремонт -> 200 000км с АГУ -> отваряне за смяна на гарнитура на главата и свален за обслужване двигател, който е "измит" -> 180 000км с ГИ ->свален за обслужване, каран само с AMSOIL European Car Formula. Разликата между двата беше огромна. Точното дозиране на газта и доброто масло бяха оставили много-много по малко отлагания в двигателя, който е работил с ГИ.
  2. 3 точки
    Тази конкретно не знам. Пре-фейса знам, че 1.6т, 1.8 и 2.8 се газифицират успешно, но мен така или иначе това не ме устройва. Предубеден съм да карам с 40л бутилка пълна с газ в багажника, отделно от това и вкъщи и на работа ползвам подземен паркинг, а там си е забранено. Не, че някой ще ме хване и не, че и там не е пълно с коли с на газ, но не го намирам за редно и не бих го правил. Дизел не бих си взел, поне не и нов, защото за в бъдеще според мен ще се обезценят доста. Затова и си търся малко по-икономичен бензин, който да има подобна на Акорда динамика.
  3. 3 точки
    Особеностите на смесообразуването повишават възможността за образуване на отложения от изгорялото масло в горивната камера (пепелни отложения), поради което се препоръчва да се използват масла с понижени нива на сулфатна пепел. Източник - ТУК Ако някой знае друго, нека да пише по въпроса.
  4. 1 точка
    Не мога да едитна, но понеже видях, че си писал, че не си видял сравнения, се допълвам. От хонда обявяват коефициента на съпротивление за седана (0.26, както казваш), но не и за комбито. Този сайт (много добра симулация имат за различни характеристики на автомобили) са изчислили, че на турера коефициентът е около 0.34: https://www.automobile-catalog.com/car/2006/1141610/honda_accord_tourer_2_4_i-vtec_executive_automatic.html Не знам дали съм уцелил точно твоя модел, но разлика в аеродинамиката няма между комбитата.
  5. 1 точка
    Тези гугалски реклами, "усраха" и мобилната версия - ама тотално ! Одеве инсталирах на телефона "Баракудата" че не се търпи и вече няма реклами, но остават големи празни полета. Дори са по-големи , от логото на форума. Смотана работа !
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Накрая решението се оказа режене на планката и прехвърляне на такъв без. Този с планката намерих само наличен в Бултрако на цена от 1230лв..... Очаквах разбирасе ръчен реглаж на фаровете но се оказа че те си бяха ОК
  8. 1 точка
    Плевен - София е с литър и малко, повече от София - Плевен! Лично съм го тествал по борд с два различни автомобила (дизел/бензин) и при двата мотора е еднаква разликата.С Акорда не съм защото няма смисъл тъй като вече съм го правил няколко пъти макар и не с него.
  9. 1 точка
    Две засечки от миналата година, маршрут София-Плевен, колата от инфото в профила. 1) 2)
  10. 1 точка
    Цената е относителна величина. Не е от гумички. Много е относително какво и как ще бъде вложено като труд и материали.
  11. 1 точка
    @SKYLINE Към момента European Car Formula 5W-30 Improved ESP не е "онова" масло, което беше European Car Formula 5W-30 - на PAO и естери. Премахнати са естерите и за сметка на тях е добавен бор в по-големи количества. Маслото е на по-гъста база и в него липсва също така Молибден, който присъства в Signature серията. От друга страна Amsoil Signature Series 5W-30 е с нова рецептура, като нивата на сулфатната пепел са паднали до около 1.2 (по данни от Амсойл) и е "пълна програма" - PAO + естери + бор + молибден. Ако моторът ти не го гори или го гори минимално, нямаш проблем с нивата на сулфатната пепел. Аз лично бих избрал Signature Series (при липса на разход на масло или незначителен такъв - до около 300/400 мл. на 10 000 км), но... изборът си е твой, а горното е само за придобиване на по-добра представа.
  12. 1 точка
    Щом Д14-ката го гори, значи проблемът си е в двигателя! Моята не го пипа! Даже и 0W30! Бих те посъветвал да доливаш до към 5000км. Но явно двигателят си иска ремонт. Я гумички на клапани, я сегменти... Кой знае... Насочи се на там.
  13. 1 точка
    Привет, съжалявам че Ви отдалечавам от дискусията, но моля пак за съвет. Д14-ката нещо не се хареса с петрото 5-30, всмисъл че взе да изчезва, а няма нито течове, нито пуши през ауспуха, но от друга стара не ми се минава пак на шльокавици 10-40, защото видиш ли тях не ги харчи, нито на 5-40 и т.н. Гледах маслата в ато24 и като цена горе долу около петрото видях това https://www.ato24.de/en/ravenol-hypersynth-hps-sae-5w-30.html Как да процедирам: 1. Ако е ОК това масло мисля да доливам от него, защото петрото е има няма на около 2000км и ми се струва грехота да го сменя; 2. Да не доливам, ами направо да го сменя с равенола; 3. Генерално бъркам с това масло и трябва да взема друго, с което да доливам или направо да сменя ?? Благодаря предварително.
  14. 1 точка
    Грешката ти е P1298. Сменяш ELD-то. Моето съм го купувал от колегата @Izanagi общите поръчки от САЩ. Предполагам, че може да се купи и от Бултрако. Honda P1298.pdf
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Здравей колега, в каталога на хонда има два варианта- ляв и десен. По ОЕ номер 51350SWAE11(който е десен) излизат с планка като твоя! По ОЕ номер 51360SWAE01(ляв) са без планка. За съжаление, в наличностите до които имам онлайн достъп, има само ляв Без планка. Ето ти номера на десен (с планка): A.B.S. -211129; BORG & BECK -BCA7057. Успех
  17. 1 точка
    Малко "доказателства". 3-ма човеци + котка и пълен багажник (а той е голям). Маршрут: Монтана - Русе. Снимките са правени на паркинга на Обнова. Това нормалният извънградски разход. Минималният е поне литър надолу, а градският - двоен. :(
  18. 0 точки
    Гаражните коли често са по изгнили от тия седящи навън.
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Можеш ли да напишеш по-конкретно защо едните са лоши или съответно другите защо са добри?
  21. 0 точки
    - Ето ти тоя зар, ако метнеш от 1 до 5 , ще има брутален секс! - А ако метна 6 ? - Ще меташ пак - мухльо !
  22. 0 точки
    Пристигнаха. Утре ще изпращам, тези които ще пътуват с Еконт
  23. 0 точки
    На мен ми се струва, че просто колегата иска да се похвали
  24. 0 точки
    Баща и син седят и изведнъж удря сина си по главата. - Що бе тате... - Кат се сетя к'ва тЕсна п*тка пре*ба с тая голяма глава!
  25. 0 точки
    За мен тая кола е леш Х 4 Незнам дали са и километрите но със сигурност си приготви още едни 6000 лв за изненади !
  26. 0 точки
    Защо ги няма пластмасите около двигателя? Километрите и са поне х4.
  27. 0 точки
    Не си грешил с диагноза до сега.! Надувам се с кристалната топка.
  28. 0 точки
    Вземи си и една бубинка за цвят на цялата схема .
  29. 0 точки
    ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО ! Бъдете живи, здрави, щастливи и успешни!
  30. 0 точки
    Първо и най-важно - сменяваш си всички масла , като е препоръчително да са оригинални на Хонда : -двигателно - 0W-30, около 5,5л. такова: -на скоростната кутия, около 2,0/2,5 л. препоръчително такова: - на диференциала особено задължително такова, около 1,0/1,2 л. : -евентуално на хидравликата с такова, около 0,6/0,8 л. : -съответно маслен, въздушен, нафтов и по желание поленов филтър. Ако имаш съмнения за антифриза около 7,1л. за -37 градуса и спирачната течност на спирачките и съединителя, също ги сменяваш и за първо време приключваш. Друго ако трябва, по-натам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...