Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.12.2018 in all areas
-
3 точкиЗащото руските сайтове дават още една, по-друга, перспектива на нещата. Много е интересно, когато за едно и също масло четеш на руски, английски и немски. Всеки начин на мислене и поглед над нещата е малко по-различен.
-
2 точкиТоя мотор е икономичен витек и си натяга клапаните , направи първо тях .
-
1 точкаНад 30000км съм с Aisin. Вътре, притескателя и феродовия бяха щампа Honda. Около 240-250 лв с отстъпки от приятели.
-
1 точкаДа, но и в България си имаме достатъчно големи температурни разлики зиме и лете... ... и освен Русия, гледаме и данните от oil-club.de Далече съм от мисълта, че трябва да гледам кое е най-продаваното на пазара масло! Щото най-продаваното в Италия масло, е евтино, за масова употреба, при целогодишно положителни температури (с изключение на северните части) и го наливат масово на всичко стоково. Там никой не е седнал да дискутира теми като в нашия форум... И не му дреме. А това, което аз търся е и за -15 - 20°C и да отговаря на спецификациите за моя двигател, и да се е доказало в експлоатация.
-
1 точкаОтговор с две думи - не става. По-подробно - не става защото: 1. на шатъла кутията не пасва на мотора на цр-в 2. захвата на кутията на шатъла за купето няма нищо общо с този на цр-в 3. раздатката е различна, даже и да дойде наравно с кардана ще ти трябва фланец най-малкото има и други разлики, но тия са основните
-
1 точкаЗащото руските сайтове дават много като обем и като специфика, информация, базирана изцяло на реални тестове, от обикновени потребители и съответно лабораторни анализи, заплатени от тях! За разлика от американските сайтове, където всичко е пречупено през призмата на рекламата и лобизма.
-
1 точкаВътрешно каре и аз залагам като колегата, не искам да те плаша но не слагай втора, всички акорди го имат тоя проблем, ако е по силно изразен в диапазона 80-100 се усеща доста. Адски слаби места са им полуоските и каретата и то особено дясното, дългата част, по-спомен върви заедно с опорния лагер карето. Аз смених с втора преди 7,8 месеца и в момента пак имам подобен проблем. Всичко може да се вземе поотделно, защото всеки те съгласява, че не може ама може, отиди при майстор с програма за части да ти намери номера ако е вътрешното каре и го търси по-номер в ebay. На акорд 7 е : 44305-SEA-N00
-
1 точкаЗалагам на вътрешно каре!Отиди на доказан сервиз, там знаят какво да гледат. Лампата за масло свети почти при всички. Има тема за това.
-
1 точкаФен, благодаря за мнението, знам, че не са правени никога и има лека неравномерност в работата на мотора, която отдавах на някой тампон, но по скоро може и да са клапани. Иначе днес оправих подгрева на сондата, вече чека не свети, адаптацията я направих наново, отново без резултат. Следващата стъпка ще бъде реглаж на клапаните!
-
1 точкаНа N също може да се пали. Но ключът не може да се върне към положение 0 в никоя друга позиция на лоса освен P. И съответно трябва да може да се вади само при положение 0.
-
1 точкаЕто как се включва и изключва: 1. Натискаш "Menu" на таблото за да влезеш в настройки. 2. След това даваш надясно с джойстика(кръглия в средата) за да отидеш в "settings screen 1". 3. После още веднъж надясно за да отидеш "settings screen 2". 4. В "settings screen 2" избираш позиция 5 - "Vehicle". 5. След това избираш позиция 3 - "verbal reminder" и там можеш да избираш ON/OFF за да го включваш и изключваш. П. П. Докато го пишех и колегата ме е изпреварил ☺️
-
1 точкаmenu/settings/setting screen 1/setting screen2/vehicle/verbal reminder.Натиска се меню и след това с джойстика 2 пъти надясно докато се появи прозорец с пета позиция ''vehicle''(на 5-та позиция).Това е на английски.
-
1 точкаНяма значение от модела,признаците са еднакви.Има вероятност да е и от вътрешно каре,но в много подобни случаи излиза крива полуоска.
-
1 точка
-
1 точкаИ при мен е така,когато колата е запалена на нито едно положение не се вади ключа.Вече като изгася двигателя,независимо на какво положение е скоростния лост мога да извадя контактния ключ.Като дам само на контакт,без да паля пак не може да се вади ключа на нито едно положение.И аз в началото се чудих защо не мога да запаля,а то защото съм забравял да дам ск.лост на позиция P след като паркирам.За няколко седмици вече ми е навик да дигна ск. лост до горе,така че се свиква бързо. Много безаварийни км. ти желая с колицата.
-
1 точкаПри всяко положение след нулевото не трабва да може да се вади ключа и не се вади пробвано.Когато е в положението от снимката се вади при всички положения на скоростния лост P R N D 2 1. Само на Р може да се пали колата,колата тръгва по наклон когато е на D ако наклона е напред като всяка кола на скорост по-трудно отколкото на неутрална. Трябва да свикнеш да оставяш колата на положение Р когато слизаш от нея въпрас на навик друг начин няма,и да ако има наклон първо ръчна и после на Р.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаВ офф-роуд форума, в раздела за Хонда има стара тема за процедура по полиране на дисковете в диференциала. Ако не е опитвано - не пречи!?
-
1 точкаЕй, като малки деца сте (сме). Така и аз едно време се палех на тема "коя е най-хубавата кола" и не търпях чуждо мнение. Истината е, че за да си купиш Хонда, трябва да си осъзнал за необходимостта от това сам, а не да ти го натрапва някой друг. Със здраве @Vorpatril! Връщай се от време на време да драскаш по някой ред за това какво става със Субару-то, понеже повечето сектанти тук други форуми не четем и други марки не заглеждаме П.П. Всеки негативен коментар относно избора на колегата на общо основание (който не е придружен с конкретна информация за поддръжката на Субару-то) ще бъде изтриван. Нека не опровергаваме доброто му мнение за нас!
-
1 точка
-
0 точкиЗдравейте, Подарявам задна лява врата с механично стъкло - необорудвана Гр.София Тел: 0893 277 377 Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
-
0 точкиУважаеми поЧитатели на форума! Благодарим Ви че и тази година бяхме заедно, и че споделяхте своето време и опит с аудиторията, надявайки се на продължение в същия позитивно полезен дух и през настъпващата 2019-та. Нека стоплим сърцата и телата си, изпратим с достойна равносметка отминаващата и посрещнем с оптимизъм идващата година. Бъдете добри към себе си и околните, и обгрижвайте с любов Хондата си. Това не винаги е лесно, а ако е дошло време за по-нова (или чисто нова), нека бъде най-леко сбъднатата ви мечта! По Коледа стават чудеса – пожелайте си ги и това ще е първата стъпка към сбъдването им. Дръзнете и към по-големи мечти, защото – нали знаете: 1 Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му. 2 Човек остарява когато спомените станат повече от мечтите му. 3 Продължавайте напред и „нека Силата на Мечтите бъде с Вас”! Пожелаваме Ви весели празници и здраве на Вас, семействата, и приятелите Ви! От екипът на форума и лично от мое име …………………………............................................................................. Ц. К.
-
0 точкиDandilov аз имам в предвид, че техните горива са много по некачествени и климата е доста по различен. Например нефто завода до Милано отделя на ден най малко 300т. сяра от 20 години насам. Второ знаеш по добре от мен как влияе на маслото големите температурни разлики. Според мен трябва да гледаме Европа не Русия или Америка. Малко инфо от Италия за 2018.Най продавани масла на Дребно. Total Quartz 5w40 цена 8€, Castrol Edge 5w40 10€,5w30 12€,Selenia Petronas Syntium 30000 5w40 10€,Opel Dexos 5w30 8€,Royal Purple HPS 10w40 22€,Red Line 5 5w40 25€ цените са за литър подредени по търсене.
-
0 точкиЕeееех, @dandilov отново се изказа много философски. Браво dandilov!
-
0 точки
-
0 точкиА американците нямат, така ли? Мисля, че https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=cfrm e прекрасен форум за всякакви въпроси относно маслата. Зависи кой език ти е по-добър - руски или английски. Във форума има различни генерации потребители - по-големите ползват руски, а по-малките - английски.
-
0 точкиТи да видиш! Ето от тук все още не са ги изтрили: http://www.astreco.bg/site/шоурум-на-honda-във-варна/ Пиши някой ред после, дали са ти отговорили.
-
0 точки@BOKLUK_CHOVEK Ако тресенето е по-силно, по нанагорнище..бъди сигурен, че е от нея!
-
0 точкиНаправих вече 30000 км, абсолютно никакви проблеми по колата. На 28 декември влизам за втора смяна на масла и филтри. Доволен съм.
-
0 точкиВесели празници на всички! Обичайте се, бъдете живи и здрави, късмет през новата година! Пожелавам ви всичко добро. Бъдете по-добри през новата година. От любов сме излезли, любов да даваме ( нямам предвид да изневеряваме ).
-
0 точкиЗдравейте! Пиша Ви за най-вероятно за последен път. Вчера се качих на Субару Аутбек (Аутбак и т.н.) 2007 г., 2.5 ръчна. Днес карах 5 Аутбека 3.0 автоматик, 245 к.с. Колата е неописуема. Това ще е моят следващ автомобил. Благодаря за отделеното време на всички. Пожелавам Ви всичко най-хубаво, искрено. Да сте здрави, да работите много, да сте доволни от себе си, градивни и да си купувате нови ЦРВ-та за всеки рожден ден :). Форумът Ви е страхотен. Мойте почитания, адв. Димитър Димитров
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00