Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.07.2018 in all areas
-
2 точкиСпоред мен предишния собственик е само доливал масло(да не съм лош пророк), но е възможно двигателя да го гори, това ще се разбере с времето и изминатите км-ри..Съвет изчистете нагара и отлаганията колкото е възможно, направете реглаж на клапаните, сложете хубаво масло и го сменяйте на къси интервали, за да се поизчисти вътре мотора от тази гняс, ако не са спекли сегментите и не бута масло, значи сте късметлий. Това е за начало, обслужете мотора и следете за разход на масълце. Безаварийни км
-
2 точкиПечал! Явно не са спазвани интервалите за обслужване. За качеството и количеството на маслото само на боб... Отлаганията смолисти ли са или вече са се спекли? В картера сигурно е същото, ако не и по-зле. Лично мнение - ако се направи опит това да се промие с добавка всичко по пътя на маслото може да пострада. Достатъчно е да се задъни цедката и/или филтъра и да остане гладен мотора. Щом не гори масло, не се чува тропане от коляно буталната група и валовете са ок, значи още не се е случило нещо страшно, но това не трябва да остава в мотора категорично!
-
1 точкаИталианки, германки, швейцарки - все тая! Там са свикнали само да карат. Докато им мине гаранцията, биват обслужвани що годе, на някакви интервали по гаранционни условия, но след това на никой не му пука! Собствениците карат душманската, до колкото може, само доливат масло и т.н. Накрая си купуват нова кола, а старият таралясник отива в източна Европа да му се радват такива като нас. Добре поне, че Хонда - моторите са корави и издържат, така, че да ги покараме и ние известно време тук. Тоя собственик може да е решил, че щом на дизелите им сменяват маслата на 30 000 км, и той ще сменя неговото на толкова. Ако изобщо е сменявал. Може само да е доливал.
-
1 точкаНяма как да се махне тази гняс с къси интервали на смяна на маслото. Наслояванията са огромно количество! Само механично отстраняване ще реши проблема. Трябва разглобяване на двигателя на части, накисване на всички елементи няколко часа в силен разтворител, ацетон например, а после бъркане във всички дупки и търкане до блясък. Всички други половинчати опции могат да доведат до откъсване на парчета гняс и запушване на елементи от маслената система, а тогава - "Чао"!
-
1 точка
-
1 точкаако ръчната държи и на свободна да е колата няма да тръгне,как вазбра че проблема е в кутията не разбрах.Направи си ръчната да кове и не се занимаваи повече.
-
1 точкаCrown_bg, изпускателния колектор от АКR пасна идеално (на предната страница са детайлите). Благодаря ти :-)
-
1 точкаВсеки търговец в Алиекспрес си има магазин и в Ибей и в Амазон. Единствена гаранция за оригинална част можеш да получиш от Хонда,Така ,че не се смей на колегата.Ти си за смях...
-
1 точкаЕто и моята поръчка, 3 туби по 4 литра петро канада от това https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html и едно тубе 1л. от маслото за диф https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html 3х25.96Е=77.88Е +13.95= 91,83Е -5% х 1.9675 = 172лв за сега. Ще изчакам с превода още някои ден да видя ще има ли още някои роднина мераклия за нещо и превеждам парите на време
-
1 точкаЗдравей колега, и аз да се запиша с една туба 4л. от новото PC SS 5W-30 https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html 25.96euro=49 лева. Пари превеждам понеделник. Здрави по!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Съгласен съм с Емича за смяна на консумативи, но от опит с моята трошка(и аз го имам същия шум) залагам на кардан и по точно на карето което го държи в средата,ако е разбито и при рязко потегляне ще е същия удар и шум. Успех с намирането на проблема.
-
1 точка- Пепи, ти бил ли си на море? - Да, като много малък. - Е, колко малък щом помниш? - Не помня. Тате каза че на отиване съм бил в топките му, а на връщане в корема на мама.
-
1 точкаЗдравейте. Ами... рейката сложена, налях хидравлично масло Honda PSF, минах стенд и всичко е идеално, поне засега. Мога да допълня, че някой ако тръгва сам да си сваля рейката, като мен, тя се държи на 2 болта за купето, влиза се вътре под волана и се откача от шлиците на 1 болт са, има една стабилизираща щангичка на 4 болта, и моста се сваля той е на 10 болта, по 5 от всяка страна. Благодаря на всички отзовали се! А, и ако волана ви е крив, от ляво и от дясно му има по 1 капачка, махат се и под тях има по 1 болт. Еърбега се освобождава и под него е гайката на волана номер 19. Махате я и нагаждате волана. Айде със здраве.
-
1 точкаБлагодаря за обратната връзка колеги. Това, което видях е че отлаганията са смолични, т.е. гъсто като грес, но не е спекло. На този етап е рано да знаем дали има харч на масло, около 100 км е изминато, маслото е до максимума. И аз мисля, че не е оферта да се правят каквито и да е опити за промивки преди да се махне тази гняс отгоре. Както споменах по горе, няма никакви излишни звуци по мотора, буквално не се чува как работи, уви обаче положението е друго. Смятам, че след като отгоре изгледът е такъв, надолу по пътя на логиката също би трябвало да не е много цветущо положението.
-
1 точкаОтносно червения фейс турер, виж последния абзац в пост 622 (2 страници по-назад). Не е приятно, но е вероятно на много от колите да има ръжда по задните вежди. Там където няма, може да излезе след време. Смятам че е добре лично да отидеш да я видиш, защото всеки друг би я видял през своите очи и съзнание, а най-вярната преценка за състояние и допустими компромиси си е само твоя. За мен колата изглежда добре, но аз съм предубеден, понеже точно такава карам и е страхотна. Казвам го с обръщение и към останалите търсещи. Случвало се е да гледам кола за някого и според мен си е струвала, но човекът не е бил на това мнение. Вчера заради леко охлузване с избила ръжда 1 момче се отказа от гледан с мерак и пипнат + стегнат и добре работещ тайп еС за 7 бона. Някой му казал че "жена и ръжда тръгнат ли - спиране няма". Може и така да е, но какво от това - нищо не е вечно. Моята е от Швейцария и за 33 месеца откак я имам пак е избила ръжда по 1 от задните вежди. Явно е правена недобре и хоп -трябва пак да се прави. Ами ако беше видима и не я бях купил, кой щеше да ми донесе всички радости и ползи преживени с комбито за това време? Сигурно още щях да обикалям в търсене на перфектния евтин автомобил. Колата взех по снимки и с еднопосочен билет за влака Монтана - Бургас. Зависи и на колко години си и как гледаш на живота. Ако смяташ че някои иска да те прекара, няма да си вземеш добра кола защото винаги кусурите ще имат по-голяма тежест от позитивите. Колкото и да се оглежда, тества (с щанги или тестери) колата си е кола. Днес е добре, утре нещо може да се бъгне или строши. Винаги съм си обичал хондите, защото са сигурни и готини творения, но не са безгрешни (нито аз), така че им прощавам (и на себе си). Да, точно за това става въпрос в крайна сметка - дали човек може да си прости за грешно взето решение и доколко то има тежест за общият му мироглед. Житейският опит е низ от грешки - само те го формират -справка Соичиро сан. Сори за "лирическото отклонение" от темата. Дано е полезно някому. На въпроса "как е станал толкова добър" 1 екшън герой отговаряше: - Грешни решения и бърбън -в този ред, по много и от двете.
-
1 точкаДобър вечер! Днеска е четвъртък. Боли ме гърба, но в крайна сметка успях да сменя и съединителя. Беше изнервяща процедура, която костваше много усилия и време. Около 3 часа съм сменял тоя съединител направо полудях. Имам крик и стойка за двигатели, но въпреки всичко реших, че трябва да го направя по най-мързеливия начин. Това е поредния случай, в който си доказвам, че мързела е вредно нещо. Ама кой да слуша.... Както и да е ще си знам за следващия път. Нямах вложка за болтовете за притискателния диск. Б**ти... 6лв за вложка.Force... уаааууу. Как да е... Минавайки по край Практикер видях тая красавица. Не знам, но ми е позната. Мисля, че е на човек от форума. Тааа... съединителя. Монтирах маховника, почистих повърхностите му и тези на притискателя, и монтирах съединителя. Тук се вижда клина, който ползвах за контра. Голямо облекчение и се чувствам доста по-уверен в затягането на болтовете. С тия плитки глави и 12 стени тея болтове за маховника са просто отврат. Постоянно внимаваш да не ги заголиш, което е допълнително нещо върху, което да внимаваш. Затегнах ги на 100 NM. Тук едно голямо благодаря на колегата AMD, за водача за съединителя! Болтовете на притискателния диск ги затегнах на 22 NM. Е тук трябва да кажа, че тая вложка помогна много. Звездообразно затегнах(имам предвид реда на затягане) болтовете и се чувствам доста уверен, че притискателя е легнал равномерно и болтовете за затегнати с един и същ въртящ момент. Ще поживеем и ще видим какво ще стане. Вкарването на кутията обаче не мина въобще гладко. Всъщност над час и половина я вкарвах. Казвам ви никога повече по тоя начин. Вадя си двигателя и всичко извън колата. Хонда са си го измислили и са го направили. Обаче шопа - НЕ! Я си знаем бе... шо ке ми каеш?! Хубаво е че ми помагаше приятел и всичко стана доста по-лесно. Надявам се всичко да е окей. Защото не влезна гладко и трябваше с болтовете бавно да я вкарам. Малките цилиндърчета като водачи за наместването на кутията към двигателя си влезнаха и всичко беше окей. Притеснявам се нещо да не е огънато или счупено. Вилката за съединителя се движи много гладко. На важните места където има триене и се нуждае от грес поставих медна такава. От предишния път медната грез стоеше и беше просто замърсена. Хубаво е било това, че не съм слагал много. Уверих се, че има грес навсякъде, където трябва и остатъка го премахнах. Утре или тези дни следва VTEC! Ще се постарая да направя повечко снимки. В интерес на истината ще има много детайлна работа там. Надявам се скоро да ви се похваля! Иначе ето го и спрея, който ползвах за стоповете. Еми това е засега. Пожелавам ви лека вечер!
-
1 точкаТова е доста общо. Ако имаш нещо конкретно за упоменаване - дай да видим. А ето моите впечатления за твоето велико потребителстване: - досега не съм видял (дори да опиташ) да помогнеш на никого; - пишеш само разни саркастични коментари, които не са от полза за дискусията; - явяваш се в темите, само за да нацъкаш минуси, като дори не драсваш два реда отдолу защо смяташ, че човекът не е прав. Та всичко това говори, че се имаш за особено разбиращ и компетентен, а аудиторията тук далеч не е на нивото ти. Това прави присъствието ти тук необяснимо, както на тези двамата на Шоуто на мъпетите: Хем не ги кефи, хем не участват в основното действие, хем винаги са там и имат какво да кажат на въпреки... П.П. Ще просъществува мнението ти. Нека всички ти разгледат коментарите ти в темите и видят, дали е яко някой да ти отговаря в темата така. И постовете, които ще видят са само тези, които не са били и скрити. Смятай другите какви са... П.П.П. Тук вратата не е затворена за никого. Нито за влизане, нито за излизане. Влязъл си, пробвал си, ние сме тъпаците, ти си готиният и това е. Като толкова не ти харесва форумът и обществото...
-
1 точкаМоже и да просъществува поста, както може и форума да преживее. Аз обаче се чудя дали някога, някои колеги ще разберат, че да си изплющиш личната кореспонденция пред всички е много недостойно и някак си предателско. За всички се отнася.
-
1 точкаНе успявам да кача текста тук, но поне схемата се появи. Дано послужи на някой
-
0 точкиИ как от замърсен филтър ще гори повече само това не разбрах,или всеки си пише колкото да напише нещо,значи на едно нещо като му се наруши пропоскливостта и се запуши почва да минава повече газ през него.Да не иска да върви че не и стига газ съм съгласен но помислете малко преди да пишете.Темата е стара но просто не се здържах
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00