Jump to content

nastradin2

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно nastradin2

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Ауди А4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Това е лошото при пластмасата - че старее с времето и става адски трошлива... И на мен ще ми трябват такива щифтчета, че и от по-големите - за кората под двигателя...
  2. Колеги, я някой, дето е имал подобен проблем да даде съвет! След смяна на антифриз се чува бълбукане в радиаторчето на парното. Колата загрява нормално, не прегрява нито в града, нито на дълъг път, но това ромолене и бълбукане си остава... Смяната на антифриза е изпълнена точно по менюъла, но... Ще съм благодарен за съвети!!
  3. А! Точно това исках да покажа, само дето е на руски...Ама не можах да кача текста... Чакай да пробвам, че сега виждам иконите горе... http://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/001.HTML А така Получи се! Има много интересни неща...
  4. Не успявам да кача текста тук, но поне схемата се появи. Дано послужи на някой
  5. Опс....Извинявам се, че те подведох без да искам... Виж какво намерих....Хммм...Не мога да го кача... Значи регулира се от купето. Трябва да се свали конзолата отзад, между предните седалки и достъпът до гайката е открит... Абе как да кача уърдов файл тука?......
  6. Ако съединителя не ти боксува - изобщо не го пипай. А за високото отделяне - и при Аудитата е така. Дори и след като си сменил диска..
  7. Тези дни и на мен ми предстои същата операция, та ще снимам и ще покажа. На пръв поглед ми се струва, че отдолу ще да е реглажа, ама като видя - ще съм сигурен...
  8. Само лагера ли ще сменяш? Ще ти трябва преса.Желателно е хидравлична. С плавен ход. И на мен ми предстои такава операция, та ще трябва да поогледам спецификациите за силата на затягане на главината...Ще споделя, когато го направя!
  9. В сервиза на Хонда ни обявиха цена за 1 л моторно масло - 38, 93 лв.....Тези хора са абсолютни цифромани... На всичко отгоре гледаха в монитора, гледаха и ни казаха: Ами не можем да го намерим в момента ангренажния ви ремък, но звъннете ни следобед - ще ви кажем колко ще ви струва.... То не е компетентност, не е чудо....Джазката е с верига..... Загубих дар слово, направо....
  10. Може и да си изреже уплътнител по контура на стария, от някаква силиконова пластина и да го смени. Каучуково уплътнение също става, но ще изцапа мястото на контактуване с времето...
  11. Здравейте колеги! Преди седмица синът ми си купи Джаз 1.3 2003 год. В събота му смених ремъка и ролката. Оказа се много лесна процедура. Проблемите дойдоха от продавача в магазина на Тех-ко. Вече втори път ми играе тъпи номера този дъртак... Ремъкът, който купихме се оказа с шест писти, та се наложи да отрежа крайната и си легна по шайбите. Дължината я беше улучил... Ролката просто не я погледнах в бързината и също ми създаде мъничък проблем - оригиналната е скосена под конус откъм външната шайба, а тази която купих е с ЕРови закръгления. При стягане, конусната шайба опира в закръглението и спира въртенето на опорната ролка. Подложих една шайбичка М8 върху външната дистанционна втулка(откъм страната на конусната шайба) и хлабината, която се получи е достатъчна за безпроблемното въртене на опорната ролка. Сега колата работи нормално. Единственото, което искам да споделя с вас е, че болтът на опорната ролка се развива/завива най-лесно, като си под колата. Необходимо е ключе 12, но с по-дълго рамо. Отгоре също може да се развие, но и за там си трябва дълго рамо. С обикновен ключ се налага да бръкнеш и с лявата ръка, а китката ти опира в шпилките на АБС-а. Общо взето, впечатлението ми е, че тази кола не е правена за нашите големи български лапи, а за мънички фини японски ръчички... Иначе е добре измислена, като конструкция и начин на обслужване.
×
×
  • Създай нов...