Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.05.2018 in all areas
-
3 точкиЗдравейте, да се включа и аз малко по темата. Купих колата ноември месец 2017г / Хонда Сивик "кибрит"/ - 2008г. Още веднага разбрах, че батерията е към края си. Бързо се разрежда и бързо се зарежда. Проучих някои неща които ще споделя. Батерията е от "пръчки" всяка от по 6 бр. клетки NI-MH - 1.2V . T.e. 6 x 1.2 = 7.2 V х 20 = 144V свързани последователно. Капацитета не знам докато не отворя пакета. Карам във Варна редовно най-вече градско в огромно задръстване. За сега ги щадя , нежно натискам педала и използвам максимално инерцията. Проучих вариантите за доставка и рециклиране. Закупих зарядно "SkyRC IMAX B6" видяно от YouTube и използвам редовно за всичко що се зарежда. С него може да се рециклират по-запазените клетки ! Посетих фирмата /човека/ който се рекламира във Варна, направил е само един опит с Хонда и Тойота и нищо повече. Затова не отговаря и не си закрива инфото. Свързах се с китайски производител чрез alibaba - иска точните дименсии на клетките защото има по-дълги/къси/ - тънки и дебели образно казано. И капацитета е различен 5 - 6.5 - 10 Ah . Отговориха ми че са достявяли до България - приблизително $1400 + $300 доставка пакет 20 бр. . От Хонда Варна ми предлагаха за 7170 лв. нов пакет . За сега изчаквам да се постопли и ще отвора пакета поне да измеря клетките и да взема точните данни. Най-вероятно ще се справям сам като ще търся двата варианта - рециклирани стари клетки + втора употреба докато си закупя от Китай. От щатите е трудно и скъпо. Интересувам се , ако изключа батерията как ще е запалването ? За сега е на момента. Имам проблем с климатика, но това е друга тема. Успех на всички !
-
3 точки
-
2 точкиНе видях къде е марката Крос. Иначе бива за 2 стотака, но рамката и вилката са стоманени, а компонентите най-нисък клас. Чак за големи баири не става, понеже отпред е с 1 венец -друго си е да са 3. МТВ са с по-къси трансмисии, а трекингите с по-дълги + по-тънки гуми, като втория тип вървят доста по-лесно. Пример за показаното от теб - с повече скорости, но без сити аксесоари: https://velosiped.bg/pazaruvaj-po-kategorija/velosipdi/damski-velosipedi/cross-laguna-mtb-26-sinja.html Пример за лейди МТВ с алуминиеви рамка и предна амортизационна вилка: https://velosiped.bg/pazaruvaj-po-kategorija/velosipdi/damski-velosipedi/cross-julia-26.html Колкото по-нагоре е бюджета, толкова по-висок е потенциала - като при колите. https://velosiped.bg/pazaruvaj-po-kategorija/velosipdi/damski-velosipedi/cross-fusion-lady-27-5-v-brake-bjal-mat.html С "някакво там" колело човек търси повод да не кара, с по-добро търси време, за да кара - като при колите. Това е Дамски хибрид: https://velosiped.bg/pazaruvaj-po-kategorija/velosipdi/damski-velosipedi/creon-tampa-lady-28-siv-mat.html спортна версия на трекинг велосипед - без калници и багажник, но могат да се купят и монтират допълнително. Колко годишна е дамата? За размера на гуми / джанти не е важен ръста, а типът велосипед. Всеки модел има (принципно) поне 3 височини на рамката и удачната зависи по-скоро от вътрешната дължина на краката. В началото на всеки раздел има принципно обяснение за конкретният тип велосипеди. Прочетете ги и си изяснете приоритетие. Универсално колело няма, но най много до концепцията за такъв кросоувър се доближават хибридите.
-
2 точкиПо-добре си намери някой втора употреба, отколкото да ги сменяш. Инжекторите на БРЦ е най-хубавия компонент от цялата им система и обикновено карат доста преди да се скапят.
-
1 точкаЩом е така работа, добре си го решил. Ако се увлече, тогава давайте пари. На моята жена колелото стои 2 год. почти некарано, и си е за яд.
-
1 точкаСледователно с равенол-а няма да се развърта по-лесно. Иначе VST 5w40 е с изключително добри нискотемпературни характеристики за този вискозитет, което говори за завидно количество РАО, т.е. много добре. Още и CCS Viscosity at -30°C е 4200 mPa*s. Много добра стойност. Колкото по-ниска е тази стойност, толкова "по-течливо" е маслото при ниски температури.
-
1 точка
-
1 точкаПървата буква е J, защото колата е произведена в Япония.
-
1 точкаДокато са в Еврото ,трябва да уважават нашите документи. Газифицирал съм коли ,които се карат в УК. Само протокола за монтаж съм превел на английски. Бутилката обаче я поръчах с английски сертификат.Няма други разлики. А и пълначното е различно.Всъщност докато стигнеш до УК ти трябват 3 различни пълначни чаши ,че там стандарта е мазало...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаФаровете лесно ще ги разбереш. Тези трябва да са ксенон. Ако е имало такъв удар, че 2-та фара да са чупени, едва ли са ги сменили с тела за ксенон, просто за ксенон се продават само оригинални такива, докато за Н1+Н1 има доста афтърмаркет. Погледни дали при габарита (под капака, през ДВГ отсек) имаш 2 букси, и ако имаш 2 букси са слагани Н1+Н1 фарове, което значи че са чупени оригиналните. П.П.: Сега се сетих, още по-лесно, ако на фара пише Хонда или Стенли, са оригинални, но горната проверка ще покаже дали са сменявани с обикновени, или ксенонови.
-
1 точкаСлед обстоен преглед установих, че новия тампон наполовина е кух. От долната страна където ляга стержена, около леглото няма гума, докато стария не е така. И при хода в едната посока леглото чука в корпуса на тампона. За жалост вече не мога покажа снимки, дадох ги за връщане!
-
1 точка
-
1 точкаМожеш да погледнеш налягането в гумите. И при мен веднъж беше така. При смяната на зимните с летните, две момчета в гумаджийницата работиха по колата, единия пое лявата, а другия дясната страна. Единия видял 18-ки гуми и веднага го напомпил до 2.4, а другия отворил вратата и напомпил до 2.1, както е по стикера. Като излязох с колата беше така, дърпаше на една страна, не помня към по-меката или по-напомпената. Като ги изравних, всичко си дойде на мястото.
-
1 точка
-
1 точкаКолата е вече в сервиза,разстоянието е около километър и под лек наклон.Само я засилвах леко и по инерция повечето.Беше се строшила където стои баланса (някъде към средата).Учудващото е ,че на местото на счупване имаше ръжда и съвсем малко 2,3 мм чист метал.Явно се е закъсала преди доста време и сега и е дошъл момента. ...поздрави
-
1 точкаОт миналата седмица с ей тая красавица: P.S. Още не мога да и се нарадвам на цвета
-
1 точкаИ при мен Автоматичния режим работи само в посока надолу. Аз мисля, че нагоре няма автоматичен режим.
-
1 точкаПри мен само на долу сработва опцията (Авто)на шофьорската врата за на горе си го задържам аз .
-
1 точкаEvtim Petkov и аз вчера за първи път смених ремъка с ролките при Слави. Колата е на 120 000км и ми каза, че водната помпа ще се сменя при следващата смяна на ремъка, т.е. след още 120 000км или 6 години /според зависи кое настъпи първо/. Маслата не съм сменял тъй като още не им е дошло времето. Слави си поръча частите, аз не съм търсил нищо, затова съвета ми е да се чуеш с него защото може да се окаже, че някои от нещата не са ти за смяна. Моята е карана само в БГ и поддържана от Слави до преди няколко години, докато е бил в Бултрако /познава колата/, а последните 2-3 години е поддържана в Юбико, поради което не сменям всичко накуп. До колкото разбрах от него някои от частите и маслата ги има в наличност, а за някои чака внос и затова според мен най- добре е да се чуеш с него преди да поръчаш Ebay например
-
1 точкаМоже да се сменят с други,сменял съм.Трябва да се сменят и буксите към инжекторите.След смяната,нова настройка! А Фобос не произвеждат газови инжектори!
-
1 точкаА бушоните проверихте ли? На Сивика преди много години , ръчках по колата кабели и това онова и дадох на късо нещо и изгоря точно бушона на имобилайзера.
-
1 точка... и какво, ако някоя леля спре в девствения ти непокътнат акорд, и огъне калника, ще го върнеш за скрап ли?
-
1 точкаЗдравей, Защо не проучиш тази или подобна услуга: https://www.myus.com/welcome/sem/?gclid=CjwKCAjw-6bWBRBiEiwA_K1ZDaYbWliL4hFqOwsVvuruKwlW8vchQWQ5x3rC2JsZsVjnN2Py0JS1DBoCC8QQAvD_BwE&aid=1000721&ef_id=WsnKqwAAAGayeuul:20180408075419:s На принципа на Габко работят за поръчки от щатите. Sent from my iPad using Tapatalk
-
0 точкиТръгна, работи, просто още малко четене е трябвало. Сега остава и да се науча да работя с него.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00