Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.04.2018 in all areas

  1. 3 точки
    От известно време събирам информация за капкови тестове, направени коректно (при спазване на правилата на теста) и последвани от лабораторен анализ. Днес най-накрая се реших и пуснах тема в oil-club.ru - Капельные тесты + Лабораторные анализы отработок. Може да бъде видяна ТУК Пуснах темата в ойл-клуба, тъй като всичките усилия, пари, време и т.н. са техни. Мисля, че им дължа това признание и уважение. Ако темата ми там (в ойл-клуба) все пак не уцелее и бъде изтрита, както съм предложил, ще направя пост в нашата тема за маслата . Дотогава - дано събраното от мен инфо да бъде от полза на всички маслени запалянковци .
  2. 2 точки
    Ето и на просвет: Нямаше как по друг начин да я снимам. На просвет се забелязва ядро... Като цяло моето предложение към човека с пасата е: Да се смени сега това масло и с него да се източи събраната мизерия, да се изтегли несливаемия остатък от картера и да се налее ново масло, с което да кара 10 хил. км до следващата смяна. ... И така занапред... Той често пътува зад граница, така, че моточасовете не са толкова много.
  3. 2 точки
    @dandilov 1. Липсата на образуване на ядро не е смущаваща в случая. Както отбелязах по-горе, дизелът бързо изпълва маслото със сажди и то почернява почти веднага. 2. 504/507 Long life маслата могат да изкарат по-дълъг период в мотора само при лек режим на експлоатация и качествено гориво. Има добър материал по въпроса 502 vs 504 ТУК 3. Видно е, че маслото от капките все още добре акумулира саждите/мърсотия и ги диспергира - не се виждат окрупнени парчета; дисперсията е финна. Видно е също така, че зоната около "ядрото" все още държи и натрупва мърсотия - става все по тъмносива. Следователно, маслото има възможност и все още поема саждите добре. 5. Според мен следва да се види капката след около 1500 км (като гледам темпа на замърсяване от предишните капки), за да се оцени как продължава изпълването й със сажди - дали цялата капка ще стане еднородно наситено черна, което означава, че маслото върви към границата на диспергиращите си свойства (снимка 6С в предишния ми пост). Хубаво е да се прави и снимка на капката на "просвет"! Ще бъде доста показателна и от помощ да се оцени замърсяването (спомни си ASTM стандарта за капкови тестове; снимат дизеловата капка със светлина отдолу и отгоре). 6. Неминуемо след интервали от по 30000 км моторът може да има доста натрупана мърсотия в себе си, което да влияе върху по-бързото замърсяване на маслото.
  4. 2 точки
    Тука има по-евтини:ЦЪК
  5. 2 точки
    @dandilov С дизелите е по-различно. Начинът на напълване на капката с мърсотия е друг. Много бързо цялата капка се изпълва със сажди (при повечето дизели; при някои съвременни дизели капката не се отличава от бензиновата, освен по цвета й) . Първоначално чернилката е "по-бледа", като с времето нараства - става все по-наситено черна. След това започва свиване към центъра на капката и... край. Много хора се чудят, защо първоначално образуваното ядро на дизеловата капка се разпада и после пак се образува. Говорят за "възкресение" на маслото, а всъщност то е свършило (от гледна точка на дисперсията). Ето реални капки: По горните причини дизелът е хубаво да се следи от самото начало на смяна на маслото, иначе стават грешки (като във вица: стават грешки, казал таралежът, слизайки от кактуса). Поради гореизложеното ми е трудно да бъда обективен, но считам, че маслото си отива, т.е. върви към четвъртата фаза (последната) от горните снимки. Имаме започнало свиване на черното ядро и около него наситена тъмносива периферия (вж. последователността в горните снимки). Дали съм прав може да се установи със следваща капка след 1000-1500 км. Налице е и обводняване - къдравостта по края на капката.
  6. 2 точки
    @ROCKONOFF Петрото е добро за газ. За лятото става и 5w-30.
  7. 2 точки
    Благодаря ви за мненията и инфото И моята логика е някаква такава подобна, след информацията, която намерих да прочета. Явно ще трябва да проверя инжекторите ... което честно казано не зная колко е трудоемко, и дали имам време и енергия да го правя, а и да не се окаже, че така си смърди маслото на бензиновите автомобили - аз съм имал до сега 8 бензинови Хонди, но всички без Джаза на бензин са минали най-много от мястото на закупуване до газаджията, това ми е първата чисто бензинова Хонда \ Разхода на гориво и мощността не мога да ги преценя как са, като нямам друг джаз с който мога да сравня. Джаза се вижда колко харчи в подписа ми, но това дали е малко или много е силно относително, същото е и с мощността. Скоро Джаза ще започне да се движи основно на пропан-бутан и тогава ще му сменя маслото. Ако проблемът е в незатварящи инжектори, то тогава ще осмърди маслото отново... Жалко, че Акордът в момента не е при мен, да му подуша на него маслото , но според мен щях да съм го забелязал това и при него, ако го имаше. Той е на газ и маслото му обикновено е толкова бистро, че ми е трудно да го видя, къде точно е на щеката и много от близо го гледам и нямаше как да не съм го усетил до сега. @emod явно и твоето масло понамирисва на бензин, до колкото знам и ти си само на бензин. @dandilov можеш ли и да дадеш инфо за миризмата на твоето?
  8. 2 точки
    Да, нивото на маслото може да не се покачва, понеже бензинът сравнително бързо се изпарява, при загряване до работна температура на маслото, и през ЕГР-а влиза в горивния процес... Но малка част от него си остава и мирише... Надявам се в случая миризмата да е подваеждаща. Но Чавдар все пак да си провери инжекторите.
  9. 2 точки
    Да, единият вариант е дюзата да не затваря добре. Другият е малката финна цедка, разположена в самата дюза (на входа й), да е задръстена и да не позволява горивото да постъпва с необходимото налягане (ако Джаза има такава; дюзите на Д15-ката я имат; не зная дали всички дюзи имат такава). Възможно е също така наличието на механичен/електрически проблем в дюзата. Ако обаче дюзата не затваряше, мисля че нивото на маслото щеше видимо и в сравнително кратък интервал от време да се повиши и Чавдар нямаше как да не го забележи. Той обаче подчертава, че нивото не се покачва. Искам да отбележа още нещо - когато за последно сменях маслото на моя Сивик, източих маслото в туба от мин. вода и я затворих. След около 20-ина минути я отворих и ме лъхна страшна смрад на бензин, а нямам никакви симптоми за проблем с дюзите, разхода на бензин, и т.н. Също така, по спомен, в ойл-клуба при един от UOA бе отбелязано, че маслото буквално е воняло на бензин, а анализа не показа отклонения извън нормата. Искам да кажа, че миризмата на бензин може да е подвеждаща относно количеството бензин в маслото. А бензин в маслото винаги се намира - къде повече, къде по-малко.
  10. 2 точки
    @emod Моята логика е, че ако двигателят работи нормално, значи дюзите връскват нормално. Остава дюза да не затваря напълно. Но пък се сещам, от друга страна, та нали Джазката е с по 2 свещи на цилиндър, може ако пикае някоя дюза, това да не оказва толкова голямо влияние за неравномерната работа и да не се забелязва осезаемо...
  11. 1 точка
    И все пак нищо не ти пречи да си почистиш дюзите в домашни условия и да ги изключиш като евентуален проблем. В нета е пълно с клипчета за почистване, трябва ти един спрей за почистване на карбуратори /12-15лв/, една спринцовка с необходимия диаметър и малко кабел от акумулатора до дюзата, мойте съм ги чистил по тая схема и определено има ефект ако наистина са запушени.
  12. 1 точка
    За мен: https://www.ato24.de/de/ravenol-rcs-racing-competition-synto-sae-5w-40.html 5 литра. 107 лв. Пускам парите по банка.
  13. 1 точка
    Някои са масларки, моята гори към 1.5-2 кила за 10000 км и няма смисъл да наливам пари в нея да я ремонтирам. За това си карам с ато24 5/30 и си доливам При този градски цикъл, който правя в момента го сменям на 6-7000км.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Значи и чек за бедна смес светвал, ама диагностиката нищо не показала. Ако караш само на бензин 2 дни примерно пак ли пали трудно и забива муцуната? Отделно бензинът колко е стар?
  16. 1 точка
    Още е наблюдавам за маслото за 3500км който 1000км по магистрала Тракия и малко по Хемус на големи скорости почти не е мръднало маслото,карам я със Елф 5в40 ... Дроне и аз се кръстим,че като чета тука какви масларки са :)))))))) ако до сега само правим дано съм уцелил на мотор,а по темата за радио не съм доволен почти нищо не хваща със същото сиди сони при старата кола проблеми нямаше,ще търсим някакъв антенен усилвател но какъв като са само ментета китайски!
  17. 1 точка
    ПРАВИЛЕН избор - NISSENS
  18. 1 точка
    Честито, Колега, пожелавам много безаварийни километри! Аз тъй като от скоро съм собственик на Леджънд - съвсем ми са ми пресни линковете към ръководството (в същата тема): На английски език са. Когато попитах в Бултрако за хартиени такива казаха, че нямат и имат само английска версия в електронен формат. Единствено мога да ти отговоря на въпрос №5 - като натиснеш бутона ACC можеш след това с кръглия бутон долу вдясно за дистроника да променяш дали караш на Cruise Control или на Adaptive Cruise Control. С еднократно натискане на бутона се променя съответното показание на дисплея и съответно режима: - В единия случай задаваш скорост. - В другия случай задаваш дистанция. От ръководството пише, че натискайки ACC бутонът, ако светне зелено на таблото, значи системата е изправна. Ако светне оранжево - значи има проблем. Този сигнал е съпътстван и от съобщение на големия дисплей - CHECK ACC SYSTEM. Вече може да потърсиш за Adaptive Cruise Control в прикачения PDF - стр. 89 и стр. 277.
  19. 1 точка
    Здравейте, колеги! От вчера съм горд и изключително щастлив собственик на Хонда Леджънд 2006 година. Колата, която взех, е много запазена визуално както отвън, така и отвътре. Преди да продължа, искам само да подчертая, че разбирам изключително малко от коли, двигатели и каквото и да било. Обичам да шофирам, правя го ежедневно, а от гледна точка на поддръжката на колите ми съм абсолютен педант. Другият личен автомобил, с който, за съжаление, ще трябва да се разделя е Прелюд. По скромното ми и базирано на нулев опит мнение двигателят работи добре, окачването е наред и изключая 2 грешки на компютъра, за които ще спомена по-долу, всичко изглежда наред. Колата е със сервизна история (не е идеална, особено в очите ми на перфекционист), но и положението не е толкова зле. В Бултрако е правена пълна диагностика и нещата за смяна, които днес поръчах, бяха тампони за двигателя (преден и заден), свещи и ангренажен комплект (с всички ролки, други ремъци, обтегачи, водна помпа). Освен това ще ѝ правя пълно обслужване (всички възможни масла - двигател, скоростна кутия, нещо за диференциал споменаха, филтри, други течности, антифриз, реглаж клапани и т.н. - хората ми ги изредиха, но все едно ми говореха на чужд език). Ако трябва да съм честен, останах малко шокиран от крайната сума, но все пак за предстоящия кеф от шофирането на този невероятен автомобил си заслужава (вчера в КАТ един господин специално дойде да каже, че това е страхотна кола, а вечерта в квартала друг шофьор спря по средата на пътя да каже същото и да ме поздрави ). Изредих всички тези неща, за да добиете горе-долу представа колко нищо не разбирам от автомобили и да бъдете снизходителни при някой по-глупав въпрос от моя страна занапред. Сега бих искал да попитам дали някой има повече яснота за двете грешки, които се появяват в момента, в който вдигна над 30-40 км, както и за още 2-3 неща: 1) Едната лампа е с надпис CMBS (прочетох какво е това и въпреки че не мога да го пресъздам, имам бегла представа) - от какво може да е, възможно ли е проблемът да е сериозен и как може да се оправи? Ще попитам, разбира се, и в Бултрако, когато закарам колата за смяната на горните неща, но ми се иска да събера повечко информация авансово; 2) Другата лампа е VSA - тя се включва едновременно с горната и не изчезват до изключване на двигателя; 3) Третото ми питане - сутринта колата не искаше да запали, а само въртеше. Опитах няколко пъти, но не стана. Заключих я, отключих я отново и този път се получи. На обяд направи същото с въртенето, но само един път и после запали веднага. Възможно ли е да е от свещите? Акумулаторът е доста нов и не вярвам да е там проблемът; 4) Задължително ли е да ползвам стандартния размер гуми (235/50/17) или може и нещо друго? Питам, защото такъв размер няма много голям избор на пазара; 5) Как мога да проверя/разбера дали дистроникът работи? Не съм карал кола с такова неща и нямам представа. Със сигурност ще имам още питания, но се надявам за част от тях да открия отговорите в някое ръководство за колата. Благодаря предварително за помощта!
  20. 1 точка
    Не мисля, че е възможно и общо взето няма смисъл, ако искаш бърза джазка си внеси 1.6 4х4 Хонда Фит
  21. 1 точка
    Колега, не си го посочил модела на навигацията в постовете назад. Само 3 снимки са качил, но този панел го ползват много производители, а чарколяците вътре са различни.
  22. 1 точка
    @ivailopp Само да отбележа, че за съжаление все още нямам отговор от Равенол. P.S. Пуснах им ново, по-настоятелно, запитване. Дано сега отговорят.
  23. 1 точка
    Ако е от делкото лампите на таблото ще светят.Колегата е написал,че като угасне колата нищо по таблото не свети.За това си мисля,че ще е клеморед.
  24. 1 точка
    За мен също едно: https://www.ato24.de/en/ravenol-autopolitur-0-5-l.html 14лв.
  25. 1 точка
    @emod Поздравления и благодарности за чудесната тема в ойл-клуба! Ще е добре, ако има лаб. анализ с капков тест и на масла от дизелови двигатели. В този контекст искам да помоля за бърз анализ на следната капка: Не разполагам с повече информация...
  26. 1 точка
    Дори и да няма официален внос, със сигурност ще "доплуват" някакви бройки от щатите. С тая екстраординарна визия, няма как да се сбърка модела с нещо друго, така че дизайна си върши работата -отделя собственика от останалите. На живо колите почти винаги изглеждат по-добре от на снимките.
  27. 1 точка
    Хилоу , Малко да Ви развеселя ... Един френд си купи ЦРВ 3та ген. Питам го с какво мазало е мепесето , той вика ... ааа в Бултрако е облужвана , някво хубаво е ... В един момент виждам ей таз тубичка : .. и почвам да сЪ чеша по тиквата Викам му : Брат , тфа е състезателна жипка , чиляка сигур е одил на Тайм-Атак с нея .... Предложих му да си поръча ей това : Добре ли е за "бясната жипка" ?! Здрави По п.п...ааа , забрайф да отбележа , че мепесето има и ГИ !!
  28. 1 точка
    Аз с повече от 140 не я карам. Първо щото гори масло Второ, щото радиото не може да се чуе.
  29. 1 точка
    Това е ЦРВ. Няма да усетиш ритник. Той й за това се казва I-VTEC
  30. 1 точка
    Ще искам Ravenol FES SAE 0W 30 2x1L и 1x4L. Общо е 77.85 EUR x 1.9675 -5% прави почти 146 лв. Вече съм пуснал превода.
  31. 1 точка
    https://bktuning.com/product/7641/pristavki-za-honda.html Тия не познават парите. Да са 4-5 лева да си вземеш и да не чакаш 2 месеца доставка от Китай , ама адаптери на цената на крушките ми идва малко скъпо. Добре , че си поръчах повече фасунги и сега ще си имам адаптери . Тези дни ще сложа и на дългите , ще отида да ги регулират и ще кача снимки на стена. Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
  32. 1 точка
    Съвсем наскоро (и случайно) в BITOG попаднах на Civic 96-та, вкарващ бензин в маслото. Причината - "пикаещи дюзи". Чрез Obd2 скенер са погледнати STFT/LTFT (short/long term fuel trims, live data) и е установена богата смес (I saw them running extremely rich! -25.7%). След това са прегледани дюзите и е установен проблем с тях. Има две теми. Ето линк към темата с разрешаването на проблема - ТУК (началото на темата) Въпросът е - при теб имали повишена консумация на гориво и спад в мощността, защото това са били симптомите при Сивика? П.С. С dandilov пишем заедно, все едно си четем мислите
  33. 1 точка
    Щом пали нормално, не прекъсва, работи равномерно, не се сещам от къде може да смуче бензин, освен ако някой инжектор не затваря и впръсква гориво, и когато не трябва. Нали в рейката се поддържа постоянно налягане на горивото. Ако не затваря инжектор, тогава и при загасен мотор, ще точи горивото в цилиндъра, докато изравни налягането в рейката. Друга логика не мога да намеря. Може и логиката ми да е грешна и наивна... От друга страна трябва да има и повишен разход на гориво в такъв случай...
  34. 1 точка
  35. 1 точка
    Добавям и това : https://www.ato24.de/en/ravenol-autopolitur-0-5-l.html 7 евро За двете поръчки - 80 лева.
  36. 1 точка
    Комуто муцуната и задницата хич не харесват, скоро ще може да си поръча тези детайли от китайската версия. https://autoreview.ru/news/novyy-sedan-honda-inspire-sostavit-kompaniyu-akkordu
  37. 1 точка
  38. 0 точки
    Е хе, тия, ако са имали в предвид да разпробиват бомбето са шлосери. Не, че е нещо лошо, но не давай да ти пипат колата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...