Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.04.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Няма особена разлика... Може би доливането е "върнало брояча" с едни 1000км назад.
  2. 3 точки
    За колегите от Пловдив: Оставих колата с доста тропаща рейка в сервиза на Карловско шосе (мисля Радо се казва майстора).. Със записване е и дават часове за след месец.. Но това не беше проблем, при положение, че хлопа от 4 години.. Този път не се трогнах изобщо какво и как ще правят и т.н.. Просто реших да я оставя и да си платя без излишни вглъбявания и т.н. Взех си колата след няколко часа и първите впечатления са доста добри.. Няма го хлопането, само дето волана е малко по-стегнат.. Мисля, че това е нормално, при положение, че хлабината е обрана.. Идея си нямам от какво и как е изработил втулката.. като мина някой друг километър ще видим как се държи във времето.. И цената беше доста приемлива (малко повече от колкото на колегата по-горе му е излезла поръчката от Русия).. Така че ако някой колега от Пловдив не му се занимава със стругари, качване, сваляне и т.н. - да знае къде да отиде..
  3. 2 точки
    Не работят. спрени са всякакъв вид сделки за не определено време за клиенти от Европа поради епидемичната обстановка. Пристанищата са пълни с контейнери за Европа и чакат пътуване, след освобождаване на на част от пратките тогава пак ще започнат. Инфото е на шурека който играе с неговите хора на търговете в този сайт. Това инфо го имам от преди няколко дена.
  4. 2 точки
    Нова капка - след още 1082 км. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 324742 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6120 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 84% / 16% - 5170км / 950км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 109 дни - 19.12.2020 - 6.04.2021. 9) Мото часове – около 58 извънградско + 32 градско = 90. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 40-тина литра и около 740 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, по-точно на 47 градуса на антифриза. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 350 км извънградско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - ДА - около 0,5л прясно - от същото. Разхода според щеката е 6мм за тези 6120км. Никога не наливам масло "до капачката". 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е сканирана на същия скенер, като предходната - пост 1111. Как се развива това масло?
  5. 2 точки
    Не ,отдолу в описанието е указано за коя кутия е. Това е маслото за твоята кутия.
  6. 2 точки
    Само стъклата изчиствам и тръгвам🙂! Лято идва,ей...!
  7. 2 точки
    Още тогава ги изключих. Ако ви залипсват минусите значи не е на добро!
  8. 1 точка
    Емии, караме натам. Като стане на 10000 км, пак ще го освежа - имам още чисто масло за доливане.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Както казах по-горе...това при мен е ежедневие...Бивш таксиметров шофьор ,станал търговец,ти обеснява колко не разбираш и колко е евтино да се оправи,но той не можел защото е много зает и за тоя которник са му звъняли днес 10 пъти..:)
  11. 1 точка
    Това e списък с кодове за грешки за нашата кола.Отговаря на 100% за Акура РЛ и по малко за Леджънд,но е наръчник и ще ни спести хвърлянето на боб!
  12. 1 точка
    Ноември 2019, 1.5 турбо Екзекютив, нова от Бултрако. Алианц. ГО също е при тях (но май няма значение). Първоначално - по фактура, 56К 11.2020 (подновяване, без щети) - 50К Процентното число мисля се върти около 4.
  13. 1 точка
    Колеги, да ви зарадвам. Смених маркуча. Не мога да си позная двигателя. Никакви шумове и скърцане. Всички вибраци на празен ход изчезнаха, а колата погегля супер плавно, без претрисане, което явно е било заради маркуча. Цена 78лв. маркуч и 40лв. труд.
  14. 1 точка
    Днес след по мащабен оглед на джантите се оказа, че има доста сериозни язви по борда на джантите от външната страна, това не знам да може да се възстанови. Отказах се. Да си ги продаде ако може. Понеже когато съм си търсил джанти за колите винаги съм си купувал оригинални и бях пълен лаик та се наложи да се по ровя малко по на дълбоко в тази тематика, благодаря на @policeman @Dzmeq Цецо @ceco_accord и Владо @CARPERA , доста интересни неща по научих. Още един път благодаря и за сега оставам пак на старият вариант ще се търсят ОЕМ 17".
  15. 1 точка
    Аз на моята 32 мм отпред вдигнах заради предната броня която кората идваше на 16 см, и 24 мм отзад . Да, и аз обмислям варианта с фланци на 10мм когато я взех crv 3 нямаше проблем по окачването и провисване. Но реших да я вдигна. Следващия етап запушване на егр и софтуерно чипосване на 400 nm.и 180 коня
  16. 1 точка
    Според продавача от който го взех е от бенз. автомат. Но като гледах тия от дизелите изглеждат по същия начин, поне на вид. Интересно че като го качих и изкарах колата да я пробвам, и веднага се усети че работи. Прибрах я след това и отвих пробката да видя как е нивото на маслото и евентуално да го сменя с маслото от стария диф понеже там го смених преди 1 година. За голяма изненада нямаше капка масло в диференциала, и въпреки това сработваше. Аз мислех че има, понеже продавача каза че не го е източвал, а и леко като го наклоних до като го оглеждах и изтече от него бистро розово масло.
  17. 1 точка
    Бъркоча винаги е важен. За радост компаниите не влагат много ресурси в автомобилните масла като капитоловложения, защото бизнеса отива към липсата на двигателни масла. В бъдеще очаквам всячески подоброяване на хидрокрек технологията ,може би по пътя на Петроканада и Шел. Да не забравите ,че има милиарди масло в обръщение ,което трябва да се утилизира и след това да излезе от употреба или да се насочи към други отрасли. За маркетинга.....има компании ,които традиционно си държат на качеството,има други компании,които традиционно залагат на неграмотни надъхани фенове. Та винаги може да се съди от двете страни,но като клиенти имаме огромен избор,колко той е разумен пише в тая тема!
  18. 1 точка
    Здравейте, от 9 месеца карам Civic X , 1.5T CVT, седан. Първа регистрация средата на 2018, внос от Канада, ниво на оборудване "Touring" - най-високото. Ввзех я на 40 000 км. С непрекъснатите локдаун-и съм навъртял само почти 8 000. Взех я напълно обслужена и до момента не съм правил нищо - дори за смяна на маслото е рано. Преди това съм карал два Сивика 7 ген. Единия 5 врати, 1.4, 90 кс. ръчка - навъртях му над 80 000 км преди да го продам, другия 3 врати, 1.6, 110 кс. Vtec, ръчка. С него съм навъртял над 150 000 км. Впечатления: 1. Спрямо 7-ма ген. много по-високо ниво на оборудване и комфорт, но това се очаква; 2. Държи се добре на пътя, с хубави гуми няма проблем както на мокър, така и на хлъзгав път. Добра динамика и запас от мощност. Двигателя е сравнително безшумен и купето е добре изолирано. 3. CVT скоростната кутия работи плавно и реагира бързо при подаване на газ. 4. Активните системи за сигурност работят без грешка, стига да има пътна маркировка. В противен случай, понякога, системата за следене на лентата се лъже. 5. Като разход - показва ми 7.8 л./100 км. смесено. Както казах навъртял съм около 8 000 км., от които около /много грубо, не съм водил точна статистика/ 6 000 км. по магистрала Тракия. С 4 човека, багаж, климатик и на тавана на разрешената скорост. Не съм състезател. В града се кара на кратки дистанции - под 15 км. на ден. Дано съм бил полезен с тази информация. Ако някой има конкретни въпроси съм на разположение! П.С. Сменил съм и две CR-V-та - I ген. 2.0 147 к.с. - от последните за модела, ръчка и III ген. 2.0, 150 к.с. , автоматик, преди фейслифта. И с двете съм навъртял по над 100-150 000 км.. Сега карам CR-V - V-та ген. 1,5Т, CVT... , но CR-V-то е е друг клас автомобил и няма смисъл да ги сравнявам със Сивика.
  19. 1 точка
    Отвориха заведенията, ама само на открито: https://www.facebook.com/parasolek1976/videos/3911385742252026/
  20. 1 точка
    Колеги, имам Acura MDX модел ноември 2016 от една година. Джипа е супер, но.....има едно но. Ще говоря в БГ левове. Търг-20 300лв (15 600$ Канадски), транспорта от далечният край на Канада около 4 000лв, повече от контейнера около -3 600лв. Разтоварване в Ротердам -1 050лв, мито и ДДС -6 000лв. Като началната цена на търга беше 4 300$ ( Канадски). До тук всичко ми изглеждаше поносимо ( както ми бяха обяснили докарването ще ми струва от 9 до 12 хилки, според зависи). И така, имаше удар в предна дясна врата. От снимките нищо не се разбира, ще я бъде ли тази врата или не. Реших че докато дойде джипа, ще разгледам за врата втора ръка. И проблем...нито в БГ нито в Европа няма. По късно разбрах, че не само врата няма. Никаква част за този модел няма в Европа. Ами остава Америка, какво пък толкова. Намирам си подходяща врата за 1150$ Американски и си казвам супер няма какво да чакам поръчвам. Да ама не няма доставка на едро-габаритни части. Ами сега...? Решението е фирма занимаваща се с превоз на стоки от Америка. Обадих им се аз, разбрахме се за техните условия (плащам вратата, продавача я изпраща до техният склад в Чикаго и след като си платя ДДС и мито и 10$ на килограм за транспорта си имам чисто нова втора употреба врата). А тя тежи само 54кг. Доставката трябваше да е от 25 до 40 дни. Пристигна след 4 месеца и половина. Оправданията бяха свързани с ковит обстановката. Както и да е поне пристигна. И веднага следваща изненада. Продавача на вратата е решил че може да си спести вътрешната кора и страничното огледало. А уговорката беше комплекта да е пълен (със стъкло, кора и огледало). И как да постъпя сега , не мога да я върна, парите няма кой да ми върне всички срокове са изтекли. От фирмата кършат ръце, че техният служител от Чикаго не разбрал, няма какво да направят и ако искам ще ми доставят пратка безплатно. Ами не искам, не ми се чакат още 4 или 5 месеца. Поръчам от ebay кора 300$ и огледало за 360$ следователно след транспорт, ДДС и мито ми струваха 785лв и 930лв. Поне пристигнаха за около 20 дни. Само за статистиката вратата след боядисването ми излезе малко над 7хиляди лв. Да ама от снимките не се вижда че е засегнат малко прага, калника има и леко крив амортисьор (леко, леко но трябва да се смени), накрайник, шенкел и всичко от Америка съответно транспорт ДДС и мито. Имам още няколко покупки на аксесоари, масло, филтри, стелки, крушки с лого и естествено регистрацията, технотест и застраховки. Джипа е невероятен на истински 60 000км, но на мен ми излезе 50 хилки или по точно 48 500лв. Моето заключение е че ако пак си купувам кола от Канада, Америка ще бъде Европейска марка или поне да има в Европа части за нея.
  21. 1 точка
    Така е при първо палене, мотора е студен и компа си вдига оборотите за няколко минути до като загрее малко, после ще си ги свали. Стрелката за температурата ясно показва, че мотора е напълно студен и това наистина му е първото палене за последните 8/9 часа.
  22. 1 точка
    В стрелката на температурата.
  23. 1 точка
    Честита и от мен !
  24. 1 точка
    Емич, малко са пищни, ама, на берекет да е! И на останалите - честито събуждане от (то па една) зима! Здраве, радости и км+!
  25. 1 точка
    Да, взех RLX Sport Hybrid 2019, ето снимки от докарването. след регистрация ще пусна още. Сега се чудя как да и вкарам карти и да сменя мерните единици. Още не съм и се нарадвал
  26. 0 точки
    Много бре - да не дава Господ.
  27. 0 точки
    В двигателя пак Хонда ли слагаш на фона на това че е по важен агрегат? Има гурота да се изкажат до толко аз не разбирам от коли.
  28. 0 точки
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    Културно си платих 52 лв. Не знам къде отиват парите, но е факт че бях спрял в нарушение. В Търново, пред 1 болница, 10 метра след знак. "Забранено спирането", където колата стоя 20 мин. Водих трудноподвижната ми мама в 1 кабинет. Колата вдигната с паяк и отнесена. Зелената хартийка метната на бордюра -ако я бе отнесъл вятъра или отмита от валящия дъжд ??? Таксита после няма - центърът заграден от патрулки, та ходихме пеш до наказателния паркинг - около 0,5 кмформеният на гишето е "безгласна буква" и няма кому да обясниш, камоли да обжалваш. Скръбно ми е, парите ги мани. Не знам с каква са возили Легена, външно щети не видях. Нарушителите се преследват от закона. Регистрирана в друг град кола е плячка за бюрократите. Иначе местните феодали паркирали повсеместно. Родом съм от Търново - беше Велико, а сега е жалко и тясно.
  31. 0 точки
    Тази вечер правителството излезе с извънредно обръщение към нацията което гласи следното: - Поради усложнената епидемична обстановка призоваваме всички гласоподаватели утре в изборния ден да си останат по домовете. Ние ще гласуваме вместо вас.
  32. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...