Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.01.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Никога не съм харесвал Сър Люис Хамилтън, изключителна наглост от негова страна е този рев за пари, на фона на глобалната криза. Според това което четох, са му предложили по 40 милиона пауна на година и 10% бонус за титла за две години, а той се пазари за 50 милиона и 10% на година за четири години. Но явно новият президент на Даймлер Калениус, не е селски лаик и няма да се поддаде на този рекет на сър черния рицар. В исторически план само Шумахер е взимал повече "официални" пари, но това е по времето когато спонсори бяха цигари и алкохол. От 2023 ще влезе ограничение на заплатите на пилотите до 30мил. евро общо за двамата https://clubs1.bg/news/f1-ogranichenie-zaplatite-na-pilotite/ , което е още един показател, защо кралският поданик, оценяван на 500-600мил. паунда, се "цигани"
  2. 1 точка
    Не се бях замислял да пиша в този раздел, но покрай карантината имах време да си подредя снимките и се присетих, че всъщност карам втори Акорд Първият го купих по-скоро без да искам през не толкова скорошната 2010 година. Отидох при познат в Австрия, който се занимава с внос на коли и той ме заведе при един дилър на Хонда близо до Линц. Твърдеше, че е намерил кола, която няма как да не купя......... 13-годишен (тогава) Акорд на 190к км с пълна сервизна история, валиден TUV и доста екстри. На фона на цените на 13-годишните Акорди с големия бензинов мотор в момента, 1300-те евра, които платих тогава ми се струват направо смешна сума. Накратко - двигател F22Z2, кожа, заводска навигация, автопилот, шибидах и други благинки, които в онези години не всеки Акорд имаше. След 3 почти безпроблемни години се оказа, че вече не ми трябва толкова голяма кола и я продадох за повече пари, отколкото я бях купил. Настъпиха блажени времена, в които не поддържах собствен автомобил. В началото на 2019 година обстоятелствата наложиха отново да се сдобия с МПС. Набелязах си какво искам да има колата (бензинов двигател без АГУ, 4 врати, климатик, автопилот и шибидах) и започнах да търся. До края на лятото не намерих кола, която да се впише в бюджета и изискванията. Октомври месец имах планирано гостуване в Чехия и реших, че ще отида със самолет, а ще се върна с кола. В Чехия не си харесах нищо, но поне я пообиколих. При моя човек в Австрия вече нямаше читави коли за по 1000-1500-2000 евро и той ме насочи към Германия. Посъветва ме да не си губя времето по плацовете при сърби и араби, а да ходя при официалните дилъри и да търся върнати коли при покупка на нови. Така в един слънчев понеделник се озовах при дрезденския дилър на Хонда. Съвсем случайно продаваха един пълнолетен Акорд, който покриваше изискванията ми, а цената от 999 евра беше тамън половината на заложения бюджет. Да, беше прехвърлил 220к км и светеше чек-а на мотора, но беше взел TUV преди 4-5 месеца и си имаше сервизна история. След повече от седмица обикаляне по плацове и дилъри ми беше писнало и реших, че ще се прибирам със светещ чек. Дори да станеше нещо бях спестил пари за репатрак, ако се наложи. За щастие не се наложи. След 15-часов преход се прибрах в София, но нататък ще разказвам в друг пост.
  3. 1 точка
    Хамилтън е класически лицемер според мен и ескимос да беше това не го прави по-специален, за сравнение един друг пилот и шампион към който нямам пристрастия - Ветел, извън пистата в повечето време се държи доста издържано, без да парадира по социалните мрежи, за Кими пък няма да споменавам. Относно расизма, хората винаги са се съобразявали с Хамилтън, и мисля че и затова той натиска до един момент в който да играе расистката карта.
  4. 1 точка
    Палиш на отворена капачка на радиатора и пуснато парно и доливаш. Като вкл. перката за принудително охлаждане, пълниш радиатора до горе и затваряш капачката. След няколко загряване-охлаждане тя се е обезвъздушила. На студен мотор пълниш радиатора до горе и разш. съд м/у мин. и макс. и караш. Не ти трябват никакви фунии.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Същият защитник на правата на хората и животните, веган, фен на Грета Тунберг и т.н. беше пратил личния си самолет за 50 милиона регистриран на фирма в офшорка като служебен, за да спести някой паунд, да му разкарва кучето от Лондон до Лос Анджелис, и като го разкриха веднага врътна гъз и каза, че продава самолета.
  7. 1 точка
    Здравей Насе, за много години, жив и здрав, поръчката ми е както следва: Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H 5W-30 HONDA 5x1 L Стойност на поръчката: (5 * 9.99) * 1.9675 =~ 99 лв. Начин на плащане: Парите ги превеждам до минути по сметката. Начин на получаване: - с куриер, адрес на лично ще уточним. Благодаря предварително!
  8. 1 точка
    Проблема се реши хлабава връзка, блутут модула "парот" имаше пръст в това бог знае на колко години е.
  9. 1 точка
    То те все още не знаят кое как ще става ... а какво остава за нашите митничарчета. Ако все пак някой няма търпение или е попаднал на супер сделка от острова то следва да си подготви стандартните документи, както при внос от Китай: фактура, банково извлечение, митническа декларация, с разбити разходи (отделен транспорт) и чака ... да види колко ще му начислят. Не мисля че някой от гореспоменатите фирми ще продължи да вози(поддържа адрес в UK) ако ги задължат да представят документи за всяка една пратка в камиона....
  10. 1 точка
    Бягай при тях, това е цена за добър ремап. Не трябва да светят лампи и да имаш каквито и да било индикации за проблем.
  11. 1 точка
    Гледам в магазина комплект за рисуване - 39 лв. Бутилка „Джак Даниелс” - 40 лв. И си мисля: „Аз за 1 лв. художник няма да стана....”!
  12. 1 точка
    Колега, това което искаш не е невъзможно, но е много трудно и скъпо. Нашите конзоли са с хоризонталните плъзгачи и 1 дин слот за медия. Много рядко, но някои модели основно в япония и америка излизат с конзола, където е с врътки за парното и място за 2 дин. Ето тази от снимката. Ако искаш да правиш тази конверсия, не е достатъчно само това, което виждаш - пластмасата, сменят се и пътищата за въздуха, мисля че част от инсталацията, кабели, букси и като цяло да си намериш целият комплект неща, за да си го направиш е доста трудно, да не кажа невъзможно. Мисля, че имаше едно момче преди време продаваше уж всичко необходимо и цената беше 600-700лв. За мен е неоправдано скъпо. Виждал съм къстъм проекти, където на 3д принер се правят адаптери за 7 инчов таблет или 2 дин и се слагат под запалката, където е барчето. Лично мнение: Колата е с доста лоша акустика, ако гониш звук - забрави, трябва да изсипеш 1 торба пари за вибро и звукоизолация, да си пуснеш нови по-дебели кабели за всичко, да си правиш някакви адаптери и за елипси/говорители отзад и т.н. Минал съм през тоя път, постигнах някакво средно ниво, но като се качиш в която и да е 5-6г по-нова кола, дори фабричните медии се чуват по-добре от музиката ми в Сивика. Ако гониш навигация, БТ, клипчета, камери и тн - вземи си една читава поставка за таблет/телефон, едно таблетче или някой смартфон 2ра ръка, пусни му 1 захранване и си го дръж винаги в колата. Във всеки останал случай си вземи едно плеърче за 100-150лв с флашка, бт, аукс и си слушай музика.
  13. 1 точка
    Между пукотевицата от пуканки и пиратки, да ви пожелая весело посрещане на 21-вата година от 21-вия век. Както сме по трапезите, все така да сме - коги сме най-зле. Народа го е казал - ти ми дай свинско и винско, па ме чекай да умрем. Сили имаме - здраве да е, другото че си го купиме. А па китайците, тяхната кожа :), мъдреят че кризата за едни е възможност за други. Гледайте да сте от вторите! Бъдете ведри, телом и духом и носете радост на околните, че да ви се връща! Действайте по плановете и мечтите си, че да се сбъдват, щото Бог дава, ама в кошара не вкарва! Карайте си Хондите с кеф и ги дръжте в кондиция и обороти, че все ще изскочи от некоя пресечка некой Галфон. Да отритнем старата, че тегава беше, но ще отшумява бавно, и да гледаме напред! А, току поглеж, може и да се видиме, па да се ръкостиснеме, па да се раздумаме, и те така, те.
  14. 1 точка
    Здравей колега, Това е моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: Castrol Edge Professional H 5W-30 Honda 1 L 6х1L Стойност на поръчката: (6*9.99)*1.9675 = 118 лв Начин на плащане:- Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - Лично в Малинова* Благодаря
  15. 1 точка
    Потърси тези които са го направили,все пак те трябва да знаят отговора на тези твои терзания.
  16. 1 точка
    Добре ,защо ако гори масло мотора трябва за се вдига вискозитета ?Според мен не е правилно ,той се износва на определени места ,магистралите са си все така тесни ,както биелните лагери и други места освен износените сегменти ,като пише с 5w30 примерно ,се кара докрай така ,края е или ремонт или надин ,с вдигане вискозитета пък не се смазват неизносените области и накрая пак надин -за старо желязо .
  17. 1 точка
    Швабите твърдяха, че чек-ът е светнал заради ЕГР. Изчистили грешката, но пак светнал и при прогнозна цена за нов ЕГР клапан плюс труд от 500 евро предишният собственик оставил колата да се продава и си тръгнал с друга. Не знам доколко е вярно това, но след като се прибрах се сдобих с един ELM 327 и наистина даваше грешка Р0401 или Р0407, което си е баш ЕГР. След изчистване понякога светваше след 5км, понякога след 300км. Накрая ми писна да чистя грешки, гледах клипче как се сваля и почиства ЕГР клапана и го третирах със спрей за нагари. Оттогава мина почти година и все още не е светвал чек-а т.е. май наистина е било от това. Но да си продължа историята.......... След прибирането в България закарах колата да я огледа майстор за нещата, които не можеха да видят с просто око при покупката. Още при дилъра видях, че има драма с дръжките на задните врати, а по пътя разбрах, че не работят пръскалките за предното стъкло. Оказа се, че и подгрева на задното също не работи, а задните накладки им е време да се сменят. Освен това по документи ангренажният ремък беше на над 40к км, маслото на 8к км, а антифриз и спирачна течност не се знаеше кога са сменяни. Уговорихме се да се поръча каквото трябва, а докато дойдат частите минах през КАТ за регистрация. След обслужването останаха нерешени проблемите с подгрева на задното стъкло и дръжките на вратите. Майсторът каза, че за първото не се наема да го прави, а за второто трябват нови дръжки. Тук се появи и един друг проблем. Вече беше началото на ноември, а колата ми я продадоха само с летни гуми. Който е карал такъв Акорд знае, че размерът 195/60/15 не е много разпространен и тъй като държах на гуми с пресен ДОТ се наложи да ги поръчам и съответно изчакам няколко дни. Нали спестих пари при покупката на колата, реших да си взема втори комплект джанти докато чакам. Тук отново предлагането е ограничено, но за мой късмет се сдобих с прясно пребоядисани оригинални джанти от Прелюд 4 Както се вижда на снимката Акордът се оказа 5-врат. Странно, но практично решение при положение, че не се предлага комби версия за този модел. В последствие се оказа, че лифтбеците обикновено са с доста скромно оборудване - често липсват дори подлакътник и термометър за външна температура. За мое щастие първият собственик беше спестил само от навигация и кожен салон с подгрев. Климатикът всъщност е климатроник и седи на таблото доста по-изчистено от трите врътки на обикновения климатик. Имам си и автопилот, шибидах, халогени, а музиката е заводско инсталирано Bose (за което ще разкажа по-нататък). По съвет на приятел с такъв Акорд не побързах да купя нови дръжки на вратите, защото било възможно да се оправят старите. В моят случай наистина се оказа възможно. За съжаление нямам снимки от процедурата, но и на двете задни дръжки се оказа счупено едно и също палче. След като се разглоби вратата до дръжката следва фиксиране на счупеното със секундно лепило, прокарването на рапидка, за да се свържат двете счупени части и заливането на всичко това с двукомпонентно лепило. Според мен след тази операция дръжките стават последното нещо, което ще се счупи в тази кола Останаха "жичкаджийските" проблеми - подгрева на задното стъкло и желанието да сменя оригиналния плеър с модерен, какъвто имах в шкафа. Също така имах два ключа, но само едно дистанционно, което също си беше проблем. По-нататък ще разкажа как се преборих и с тези драми
  18. 1 точка
    На по-новите като тази, след загуба на захранване и искане на код, когато задържиш копчето за включване и радиото си е от самата кола, тя си го разпознава и то тръгва без каквото и да било въвеждане.
  19. 1 точка
    Днес взех колата , с монтирания вече почистен и нулиран ДПФ филтър, като същевременно смених и маслото и започвам да следя, как ще са нещата от тук нататък. Ето го и този хубавец, който ни създава толкова много проблеми: На тази снимка се виждат и данните за запушването и %-те след почистването: Ако някой сваля този филтър да го почиства, да не напъва да развива температурния датчик който се вижда на снимката, защото е тънкостенен и е лепен и има опасност да го прецака. Човека който прави почистването, ме предупреди изрично да го пратя така ,защото те имат машина която си го хваща, нагрява и го развива безпроблемно. Също след монтирането на ДПФ-а е добре колата да се запали и остави да работи на място около 30/40 минути, за да може гела с който се третира след почистването ( с такъв гел идват и абсолютно чисто новите ДПФ-и) да си обгори и изпари. И нещо много важно което научих: Когато по време на движение колата влезне в режим на регенерация и я усетите, или когато ви светне първата индикация за проблем с ДПФ-а без ! , от инструкцията на Хонда, казват само да продължим да караме още около 10/15 км. със скорост 60 км/ч. и нищо друго. От слуховете и легендите, ние си го знаехме газ над 3000 оборота и тя ще се оправи - да обаче не е така. Реално ако хванем че колата прави регенерация, или вече е светнала първата индикация без ! , продължаваме да караме с 60 км/ч. но с 2000 максимум 2100 оборота, защото след тези обороти, компа изключва процеса по регенерация и нищо не правим - а затлачваме допълнително филтъра. Не случайно, когато миналата седмица правих принудителната регенерация, наблюдавах точно на колко оборота се извършва тя - точно на 2000 , като за 10/15 секунди вдига на 3000 об. и след това сваля за целия процес 15-на минути, точно на 2000 оборота, след което завършва пак за 10-на секунди на 3000 оборота. Споделям ги тези неща защото мисля че са важни, а който иска да слуша. п.п. Бранко в петък ще ги питам точно какво променят софтуерно с новите настройки за ДПФ-а и ще пиша.
  20. 0 точки
    Абе тия вашите постове по горе,не са ли расова дискриминация...?Внимавайте ей...!
  21. 0 точки
    "- 112 слушаме ви? - УлетЕ айдук дОма!!! БрЪже! - Моля!? - Айдук, айдук улете, доаждайте! - Успокойте се, не се разбира нищо какво казвате! - Ама я съм спокоен, бръже доаждайте додека е увреме! Обикая и крадне! - Как се казвате и на каква възраст сте? От къде се обаждате? ...Не разбираме проблема! - Б@си, Гошо на 30 от Монтана! Ти!? - Аз съм диспечерка, няма значение възрастта ми и как се казвам! Обяснете сега спокойно какъв е проблема? - Че откàчим след малко! Оу, д-о-м-а у-л-е-т-е а-й-д-у-к и к-р-а-д-н-е! Я г-о в-и-д-и-м п-р-е-з д-ж-а-м-о!!! С'а разбра ли? - Ама нищо не Ви се разбира! Има ли някой с опасност за живота? - Да бе, да, има! - Кой? Вие ли? - Не, Я! Айдуко! Освен да го питам как му е името, от дека е и на колко е, а? - Не сте застрашен Вие, така ли? - Нема, нема, зАеби. Улàзам с правата лопата, пращай линейка да го прибира, види ми се с Ковид!"
  22. -1 точки
    За това се прави с фуния. Оставия да изстине и след това напълни радиатора и така докато на студен двигател течността в радиатора е винаги догоре.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...